Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 74036x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
hoe maak je zon overzichtje?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op woensdag 29 februari 2012 om 10:30:

http://bf3stats.com/

voer linksboven je naam en platform in. Dan kan je bij graphics een shitload aan plaatjes kiezen met je stats er op.

[img width=460 height=100]http://g.bf3stats.com/ps3/3FLa01Pg/CRPTC.png[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=600 height=230 cacheid=00123a35002fd77af5d76d931a02cf217f]http://g.bf3stats.com/ps3/DS0vw2ll/RedEye_058.png[/img]

Hehe eindelijk heb ik dat kreng ervoor :D

Uitspraak van anders op woensdag 29 februari 2012 om 10:30:

Via bf3stats.com.
Eerst een account aanmaken, dan naar 'graphic' gaan, je eigen naam opzoeken en dan DS0vw2ll als code invoeren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op woensdag 29 februari 2012 om 10:55:
Eerst een account aanmaken,

hoeft niet hoor :)

[img width=600 height=230]http://g.bf3stats.com/ps3/DS0vw2ll/CRPTC.png[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 februari 2012 om 10:57:
hoeft niet hoor

Gvd ik merk het, en ik gister de hele tijd aan het kloten geweest :facepalm:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 28 februari 2012 om 20:16:
MAV 33 kills (y) nice,

kwam laatst kerel van level 44 tegen 695 mav kills :lol: had er zo'n dogtag van.

Uitspraak van anders op dinsdag 28 februari 2012 om 23:07:
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 28 februari 2012 om 18:32:
hoezo dacht je dat ik in een clan zat dan?

jij gebruikt een tag

o haha ja dat is van vroeger.

Is een chat forum op pf. Zwolse Gabber United :P gebruik die shit nog steeds weet niet waarom.
Maar het zit ook aan elkaar. zgupsycho beetje het zelfde idee als psycho134. geen [zgu]psycho
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
thx

[img width=600 height=230 cacheid=00123a3f002fd784b870921f1a02cf2243]http://g.bf3stats.com/pc/DS0vw2ll/RevolutionnX.png[/img]

zoals u kunt zien speel ik geen support :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:lol: ik heb echt weinig kills vergeleken met de rest/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 februari 2012 om 12:04:
ik heb echt weinig kills vergeleken met de rest/

zelfde hier :lol:

Waarschuw beheerder
Ben wat meer van het rondcrossen en vlaggen veroveren. Sta meestal wel hoog in het team, maar qua kills laat ik het links liggen.
Beetje terreur zaaien in die levels :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op woensdag 29 februari 2012 om 12:02:
zoals u kunt zien speel ik geen support :)

speel alleen nog maar support. Beste tegen die kut tanks.

Waarschuw beheerder
C4 up yo ass nigga
Waarschuw beheerder
donateur
met z'n 3en Smawtjes schieten van alle kanten is lachen

Waarschuw beheerder
:yes: Engineer speel ik denk ik nog het meest mee. Beetje rpg's schieten in besloten ruimtes en zo.
Waarschuw beheerder
Heb BF3 wel liggen, nog weinig animo voor de multiplayer. Wat mij tegenstaat is dat je de eerste 4 weken sowiezo constant voor je flikker geschoten wordt.

Ten minste, dat was mijn ervaring met de MP van MW3.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 februari 2012 om 12:08:
Ben wat meer van het rondcrossen en vlaggen veroveren.

Zelfde hier, leukste manier om CQ the spelen (y)

Uitspraak van Psychonaut op woensdag 29 februari 2012 om 12:18:
speel alleen nog maar support

Speel ook heel veel met support de laatste tijd.
Daarna met assault, vooral op maps als Grand Bazaar en Metro; constant als een hospik die aan de pep zit rondrennen en lui reviven. Sta vaak in de top 5 zonder al te veel kills te halen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op woensdag 29 februari 2012 om 12:40:
Wat mij tegenstaat is dat je de eerste 4 weken sowiezo constant voor je flikker geschoten wordt.

Daarna soms ook nog wel ;)
Bij MW3 wordt je sowieso vaker doodgeschoten dan bij BF3 omdat de maps in BF3 groter zijn.
Maar die 4 weken vind ik persoonlijk de investering meer dan waard.
Ben zelf met fps begonnen toen Black Ops al 2 maanden uit en twijfelde of het wel de moeite waard was.
Werd aan het begin constant geknald en dan was soms best frustrerend.
Maar als je na 2 à 3 weken de boel wat onder controle hebt en de maps kent begint het leuk te worden.
Het is de eerste tijd even investeren maar het is zeker de moeite waard, vooral als je wat maatjes hebt met een headset om mee samen te spelen (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 februari 2012 om 12:39:
Beetje rpg's schieten in besloten ruimtes en zo.

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op woensdag 29 februari 2012 om 12:45:
ij MW3 wordt je sowieso vaker doodgeschoten dan bij BF3 omdat de maps in BF3 groter zijn.
Maar die 4 weken vind ik persoonlijk de investering meer dan waard.
Ben zelf met fps begonnen toen Black Ops al 2 maanden uit en twijfelde of het wel de moeite waard was.
Werd aan het begin constant geknald en dan was soms best frustrerend.
Maar als je na 2 à 3 weken de boel wat onder controle hebt en de maps kent begint het leuk te worden.
Het is de eerste tijd even investeren maar het is zeker de moeite waard, vooral als je wat maatjes hebt met een headset om mee samen te spelen (y)

Goed verwoord :yes: Ik zelf ben begonnen met UT en Quake 3 online. Daar was dat nog 1000x erger met afgemaakt worden.

Als je nu helemaal blanco begint aan mp moet je altijd ff inkomen en daarna gaat het gewoon steeds leuker worden (bij BF3 tenminste).

Maatje van mij speelde eerst alleen maar PES en is toen begonnen met CoD. Eerst lukte het totaal niet, op een gegeven moment begon hij wat kills te maken en nu speelt hij ook gewoon online zonder te erge verliezen.

Helpt ook wel als je ff doorbijt (hij is nog steeds euforisch als hij 1 kill maakt na 15 deaths haha).
Waarschuw beheerder
Beter euforisch dan constant schelden als je dood gaat.
Dat doet een maatje van de hele tijd en daar wordt je ook aardig moe van.

Waarschuw beheerder
:lol: ik alleen als het te vaak gebeurd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op woensdag 29 februari 2012 om 12:40:
Wat mij tegenstaat is dat je de eerste 4 weken sowiezo constant voor je flikker geschoten wordt.

Miet :rot:

Ik speel het nu een dag of 5 en fail soms nogsteeds gigantisch hard. Maar dat heeft voornamelijk ook met je team te maken, en niet enkel aan jezelf. En dan nog, boeie, het is niet leuk als je direct ergens pro in bent. Schiet mij maar af, zo leer ik keer op keer meer.

Uitspraak van d'Oldehove op woensdag 29 februari 2012 om 12:45:
vooral als je wat maatjes hebt met een headset om mee samen te spelen (y)

Dat is nog veel toffer inderdaad ;D

Artiest Effused
Waarschuw beheerder
[img width=460 height=100 cacheid=00123a45002fd78dc00e92731a02cf231a]http://g.bf3stats.com/pc/3FLa01Pg/LAM3ZOR.png[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 februari 2012 om 12:55:
Helpt ook wel als je ff doorbijt (hij is nog steeds euforisch als hij 1 kill maakt na 15 deaths haha).

:D Herkenbaar
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 februari 2012 om 13:06:
En dan nog, boeie, het is niet leuk als je direct ergens pro in bent

Mwa, als je korte termijn georienteerd bent valt dat wel mee hoor ;)

Ga me der vanavond ieder geval maar eens BF3 MP uitproberen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 februari 2012 om 12:55:
Quake 3 online. Daar was dat nog 1000x

Railer ?

Als je de moeilijkheidsgraad gaat vergelijken Quake 3 Arena (only Railgun) met BF3 dan is BF3 echt wel easy, vergeet maar 100 kills op 1 level TDM/CTF, daar is de boodschap die focking vlag in je bezit houden, en hopen dat je team maats je base verdedigen :-)

Gouden tijden, echt wel (y)
Die space levels met beweegbare plateau's was ook wel gek,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:lol: ja die speelden we altijd op school. Godver, daar had je skills voor nodig. Rocketlauncher jumps en plasmagun wallclimbs.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 februari 2012 om 15:43:
Rocketlauncher jumps en plasmagun wallclimbs.

Ja, dat is erg lang geleden, vond ik nog leukste tijd, toen met ons groepje (geen clan) was ook leuk op die ene map waar de BFG op dat eilandje lag met der rond lava, zowizo iedereen spurten naar dat eilandje om die noob BFG toch maar te hebbe, maar dan zie je de ene na de andere er naast springen, of kon je met je railgun schuin erboven ze gewoon van dat kleine eilandje af railen, was gewoon simpel ma echte fun!

Op CTF heb ik echt een clan bezig gezien de WWR (World Wide Railers) eens die gasten online kwamen had niemand nog een kans, ware echt getrainde gaste met privé server voor te oefenen, server voor clans etc, maar dat was echter meer naar einde toe,

Ik heb nog de originele CD ROM, nu heb je quakelive.com :s
In je q3a.config kon je je view_fov beter instellen zodat ie sneller ging, en wat ik bij Battlefield mis, zijn bindings :-)

Nice shot
Thanks
Owned!

Dat soort dingens was leuk en gemakkelijk in te stellen... kan er echt blijven over lullen, maar was zeer sterk spel (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waren paar leuke potjes oldehove, zal volgende keer headset wel even aansluiten!

Waarschuw beheerder
q3 was al lamer dan quake 2. Speciale dubbele trickjumps ed. Dat heb ik echt eeuwen gespeeld, op redelijk niveau. q3 vond ik echt een spastische discobal-feeling hebben.
Waarschuw beheerder
Nee man Unreal Tournament was de shit.

Waarschuw beheerder
Ik vond UT vet met zijn wat meer down to eart benadering en groene/grijze kleuren.
Quake was daarentegen ook wel vet met zijn kauwgomballenkleuren en veel zwart en gothische uitstraling.

Dat zag je in UT 2003/4 (die ik ook grijs heb gespeeld) terugkomen, dat gotische van quake.
Waarschuw beheerder
luukjee nette score en 16% accuracy. nice.
Waarschuw beheerder
+1
UT, Quake 3 Rocket Arena, counterstrike, team fortress 2, :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op woensdag 29 februari 2012 om 14:50:
vanavond ieder geval maar eens BF3 MP uitproberen

Kom gvd niet eens op een server in eerste instantie :lol:

Verder online activatie code moeten gebruiken. Is deze nu voor altijd gelinkt aan mijn PSN account? Heb namelijk wel eens de neiging mijn HDD leeg te maken en gamedata te verwijderen. En die activatie codes kan je maar 1x gebruiken

Edit: gelukt. Totaal andere MP als MW3 zo op het eerste gezicht
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jesus wat een pleuris avond was dit. Minimaal 300x dood geschoten, en hooguit 35 mensen vermoord.......... pfrrft

Wel cool dat een maat het spel nu ook heeft, en we samen tekeer kunnen gaan. Maximaal schreeuwen over de voice-chat :lol:

Waarschuw beheerder
Gaha soms heb je van die avonden idd.
Werkzaam bij Sounds Of The North
Artiest {SHOWLIST artist 70859, 54488}
Waarschuw beheerder
Pffff... wordt er een beetje down van...
Heb het spel nog maar amper gespeeld... laatste keer is alweer een maand of 2 geleden...
Geen tijd dit dat... en toch maar elk jaar opnieuw kopen é...
Nu ook... nieuwe CS, Far Cry, en Rainbow 6... zal het wel niet spelen, maar toch kopen :D

(sorry moest het even kwijt :D)

Waarschuw beheerder
haha ja ik merk ook dat ik minder tijd heb dan voorheen. 5 dagen in de week werken, sporten en een vriendin gaan toch van je game-tijd af. Ahg, zaterdag en zondag haal ik het wel weer in als een ekte kluizenaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op woensdag 29 februari 2012 om 22:06:
Verder online activatie code moeten gebruiken. Is deze nu voor altijd gelinkt aan mijn PSN account? Heb namelijk wel eens de neiging mijn HDD leeg te maken en gamedata te verwijderen. En die activatie codes kan je maar 1x gebruiken

Iemand een idee?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2012 om 10:13:
haha ja ik merk ook dat ik minder tijd heb dan voorheen. 5 dagen in de week werken, sporten en een vriendin gaan toch van je game-tijd af. Ahg, zaterdag en zondag haal ik het wel weer in als een ekte kluizenaar.

Heeeeeel herkenbaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op donderdag 1 maart 2012 om 10:48:
Iemand een idee?

ja. uiteraard. ik neem aan dat je een 250 of 320 gig ps3 hebt? dan is het waarschijnlijk niet nodig om je HDD schoon te vegen, mocht je dat wel doen, gewoon alle game data die je wilt bewaren niet weggooien. (y)

die online passes zijn altijd maar 1 x te gebruiken. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 1 maart 2012 om 10:53:
ik denk dat CS zn beste tijd gehad heeft. ik speelde dat vroeger maar BF3 is toch een stuk veelzijdiger.

Maar een stuk minder geschikt als competitie element. CS is niet bedoeld als BF3 beater maar als een nieuwe input voor competities die met shooters werken. CS is veel beter gebalanceerd en laat clans/teams tegen elkaar strijden waarbij elementen die in competite belangrijk zijn worden gebruikt: Samenwerking, reactiesnelheid en tactiek.

BF en CoD kan je daarvoor niet gebruiken, dan krijg je de eerste de beste jet of heli die alles kapot knalt, of een moab.
Waarschuw beheerder
cs meer gebalanceerd: kan je niet zeggen want die game is nog niet uit
samenwerking, reactie en tactiek zijn ook aspecten die je met BF3 als clan/team moet hebben...
Waarschuw beheerder
Ben nu verslaafd aan gulf of omen sta daar telkens eerste :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op woensdag 29 februari 2012 om 18:46:
Waren paar leuke potjes oldehove, zal volgende keer headset wel even aansluiten!

Altijd goed, leuk dat je erbij kwam (y)
Die jonkjes waar ik gister mee speelde zijn wel ongeveer de besten in mijn vriendenlijst dus het ging inderdaad zeer verdienstelijk. Mocht ook wel eens met rush want normaal gaat dat niet zo best, leer nu eindelijk de maps een beetje kennen :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2012 om 00:09:
Wel cool dat een maat het spel nu ook heeft, en we samen tekeer kunnen gaan. Maximaal schreeuwen over de voice-chat

Herkenbaar :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op donderdag 1 maart 2012 om 10:54:
die online passes zijn altijd maar 1 x te gebruiken.

Dat weet ik, maar ook als ie voor dezelfde PSN account nog een keer ingevoerd wordt, doet ie het niet? Vaag toch eigenlijk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 1 maart 2012 om 11:03:
cs meer gebalanceerd: kan je niet zeggen want die game is nog niet uit
samenwerking, reactie en tactiek zijn ook aspecten die je met BF3 als clan/team moet hebben

CS en BF3 vergelijken is appels en peren vergelijken.

BF3 is een grote speeltuin met veel verschillende factoren(voertuigen, Jets, infanterie etc)

CS is veel kleinschaliger, meer Basic en gericht op 5 vs 5 competitieverband.