Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 70198x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Bijna de m98 :woop:

Hebben meer mensen op de ps3 al de type 88 vrijgespeeld? Hij geeft bij mij een glitch en houdt die sniper als een rocketlauncher beet :-/
Waarschuw beheerder
nope, recon wapen of niet? heb nog maar bar weinig met recon gespeeld... schijnt wel dat ze de recon class gaan patchen! als het goed is worden alle bolt-action snipers One-shot-kill van een redelijke afstand! dan ga ik wel meer met recon spelen denk ik! (y)

Waarschuw beheerder
Voor mij is het zowiezo one-shot-kill :lol: ik maak altijd headshot :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 12 december 2011 om 07:56:
nope, recon wapen of niet? heb nog maar bar weinig met recon gespeeld... schijnt wel dat ze de recon class gaan patchen! als het goed is worden alle bolt-action snipers One-shot-kill van een redelijke afstand! dan ga ik wel meer met recon spelen denk ik! (y)

Ik speel er vrijwel alleen maar mee :lol:

Ik wil alles vrijspelen qua wapens. Met Soldier ben ik ook aardig ver, en engineerklasse ben ik nu bij de A91.
Support heb ik nog niet eens de C4 vrijgespeeld :lol:
Artiest Pebru
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2011 om 07:37:
Hebben meer mensen op de ps3 al de type 88 vrijgespeeld?

ik heb hem gekregen bij zo'n warfare pakket. niks geen glitches ofzo meegemaakt.

gisteren een tank met CITV & guided shells gebruikt. heli's uit de lucht halen was nooit zo makkelijk geweest :lol:

Waarschuw beheerder
hoe werkt die guided missle eigelijk voor tank? hier op de PS3 werkt het niet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PEBRU op maandag 12 december 2011 om 10:22:
ik heb hem gekregen bij zo'n warfare pakket. niks geen glitches ofzo meegemaakt.

Ja ik moest ff bikkelen, maar heb hem. Gaf alleen errors :( Kon ook niet inzoomen etc.

Dan maar de SV98 :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2011 om 10:40:
hoe werkt die guided missle eigelijk voor tank? hier op de PS3 werkt het niet..

schieten en met rechterpookje (geloof ik) sturen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2011 om 08:27:
Support heb ik nog niet eens de C4 vrijgespeeld

Ik afgelopen weekend zitten spelen, toch wel vette klas hoor. Met name als je de M249 en mortieren unlocked
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op maandag 12 december 2011 om 10:51:
mortieren

al die camperts pakken.

ook zo mooi bij seine crossing. iedereen in die gebouwen te campen.
helemaal aan stront schieten met de swam, rpg
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Gisteren mijn eerste hit and runs gemaakt met de mav, leuk dingetje!

Waarschuw beheerder
Dat doe ik voornamelijk met de recon klasse. Altijd sniperbattles. Vorige keer op Tehran Highway was dat ook zo vet.

Waarschuw beheerder
hij vuurt hem helemaal niet af lol
Waarschuw beheerder
wisselen van wapen in de tank met driehoekje...

bij mij doet ie het gewoon!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 12 december 2011 om 10:54:

Zijn dat die vliegdingen? Die spotten alleen ofnoh? (en roadkills dan)
Waarschuw beheerder
Nieuwe levels toch wel vet trouwens in tegenstelling tot mijn eerste ervaring :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 12 december 2011 om 10:54:

als ik daarme tegen ventjes aanvlieg gebeurd er niks :lol:

Waarschuw beheerder
Hard aan komen vliegen. Zag het ze laatst nog doen ;)
Waarschuw beheerder
ja pcies :P

Je kunt me MAV wat afschieten. Wat doet dat eigenlijk?

Waarschuw beheerder
recon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 12 december 2011 om 11:42:
e kunt me MAV wat afschieten. Wat doet dat eigenlijk?

denk flares..? verder kan ie alleen spotten toch?
Waarschuw beheerder
nee geen flares. het is een soort tracer dart maar het doet niks uit eigen ervaring
Waarschuw beheerder
Mav kan je ook spawnpoints en andere enemy shit mee deleten! En spotten, en vliegende mav's slopen van de tegenpartij! :p
En roadkill, gewoon hard aan vliegen, BAM!zo tegen die fontanel aan!
Waarschuw beheerder
klopt ja. alle sniper equipment kun je ermee slopen volgens mij.

Als je zo'n soflam neerzet heeft niemand ooit een javelin :/ ik zie die dingen ook nooit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 12 december 2011 om 12:32:
Als je zo'n soflam neerzet heeft niemand ooit een javelin :/ ik zie die dingen ook nooit.

Moet ik nog vrijspelen.
Waarschuw beheerder
is wel mooi als je daarmee kan samenwerken. jets en helicopters met 1 schot uit de lucht halen.:P

of met guided missile met jet

Waarschuw beheerder
Ja man, ik wil die jets ook verder gaan uitbouwen :lol:
Waarschuw beheerder
ik heb die heatseaking missile op de jet. je hebt daar echt niks aan. richten is lastig en je moet in 1 rechte lijn vliegen. de rest van de lucht heb je niet in de gaten. dus je bent zo kapot of er moet echt niemand vliegen. Het meest effectieve vindt ik rocket pods. Van een flinke afstand aankomen 2 keer magazijn leegschieten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 11 december 2011 om 15:39:
Nope, ben zo ook gekild geweest, en zelf zo ook iemand kunnen kille, maar dat is bij mij geen skill maar puur geluk zeg maar

Denk dat knivekills zeker wel skill vereist... Je moet toch maar telkens bij iemand zien te komen zonder opgemerkt te worden. En als je dat beheerst vind ik het wel een gave speelstijl, lekker sneaky! (Y)

Heb nu een begin gemaakt aan de single-player campaign... Maar dat valt toch wel heel erg tegen, na amper 2 levels speel ik al met tegenzin. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 12 december 2011 om 15:02:
Denk dat knivekills zeker wel skill vereist... Je moet toch maar telkens bij iemand zien te komen zonder opgemerkt te worden. En als je dat beheerst vind ik het wel een gave speelstijl, lekker sneaky! (Y)

Jup:D ik ren vaak ook een minuutje of wat achter ze aan en knife ze dan. Beetje trollen :P

[img width=460 height=100 cacheid=00120cbe002f989a5abd1d6b1a02cbfecb]http://g.bf3stats.com/ps3/3FLa01Pg/CRPTC.png[/img]

599 meter :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de hoogste heeft een headshot van 4000 meter. Hoe de fuck??
de levels zijn niet eens zo groot. of hij heeft vanuit een chopper lopen snipen tegen iemand,
anders in een chopper uit map.

Waarschuw beheerder
Caspian border, blind fire en iemand laten lopen zodat ze een headshot krijgen?

Die van mij is op operation firestorm, lagen ze te campen bij het russenkamp op een heuvel, toen heb ik ze vanaf de hijskraan een dubbele headshot gegeven.
Waarschuw beheerder
fuck yeah.

Denk dat je bij rush de verste kan maken.

Waarschuw beheerder
Bij mij was het conquest.
Was wel ff een fuck yeah moment :lol:

Jammer dat je niet de functie hebt van CoD dat je die game kan opslaan en editen. Dat was in dit soort gevallen zeer gewenst geweest.
Waarschuw beheerder
idd. Als je sommige filmpjes ziet op youtube. Dan denk je echt wtf. hebben die lui 10 terabyte en nemen ze alles op.
Waarschuw beheerder
ik meen wel eens gelezen te hebben dat er een theater functie in BF3 zou komen... maar is hem, helaas, niet geworden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 12 december 2011 om 15:59:
ik meen wel eens gelezen te hebben dat er een theater functie in BF3 zou komen... maar is hem, helaas, niet geworden!

Helaas niet nee. Die headshot en mijn ninja actie dit weekend had ik toch wel willen posten.
Waarschuw beheerder
Je hebt 2 soorten Headshots in de reconklasse, liggend, of uit de losse hand, dus staand of gehurkt....mijne is iets van 360 meters ofzo.....
Pfffffff, na een zware dag werken gaat conquest echt kut met peren....:p
Waarschuw beheerder
Knifen is ind skill, maar bij de meeste is het geluk een front knife kill :D

Waarschuw beheerder
In die Back to Karkand Maps had ik gister 23 knife kills gemaakt in 1 ronde.. Simpel weg de TV Toren en Hijskranen Campen.. Liggen altijd zo'n 8 snipers :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2011 om 07:24:
Back to Karkand

Wanneer in godsnaam kan ik da nu spele, pfffff heb de ltd en ik wil karkand NU!

:beer:
Waarschuw beheerder
Mijn geduld geraakt op, :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vandaag joh. uurtje of 1300/1400.
Waarschuw beheerder
serieus ? maar krijg ik dan een code via mail ? of krijg ik gewoon een auto update (ik hoop dat) zodat ik niveel moe doen en kan spele ..........
Waarschuw beheerder
ik ga joint knalle man, ben aan stresseng tot en met pffffffffffff KUT!
Waarschuw beheerder
Ik voel me al veel beter nu, ... kwas om zes uur opgestaan, had al mijn afwas gedaan en keuken deels opgeruimd, men was op gehange, etc sebiet nog ff naar de syndicale voor mijn kerst prim te ontvange, en ben heeeeeeel de dag en nacht vrij om te knalle, ... pas donderdag werken om 14.00h :p

i luve live :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga nu al ff knalle ...

Waarschuw beheerder
+1
Waarschuw beheerder
Wtf....:lol: