Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 71602x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
De 40 kills gehaald, nu der juist 37 en eerste van de twee teams :)
Ik heb er weer zin in, ... iemand goesting om ergens iets kapot te schieten ?

Tot op server :beer:
Waarschuw beheerder
Binnekort ook maar eens wat meer spelen

Op dit moment heeft mijn clan 5 BF3 servers draaien.

http://www.gametracker.com/search/bf3/?query=super@&=GO
laatste aanpassing
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2011 om 18:26:
an vlak voordat je bent neergestort weer verder vliegen :lol:

haha nee dat heb ik nog nooit gedaan :lol:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2011 om 18:26:
Ben nog steeds niet gewent aan de besturing van de heli's terwijl ik in bc2 best wel aardig kon sturen.....

Ik weet niet beter, mijn eerste versie bf 8) maar gaan nu wel meer volgen want bf is echt mijn ding wel..

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2011 om 21:17:
probleem van het spel, wordt gewoon te weinig samengespeeld, tanks die idd gewoon wegrijden. heli's met een persoon. totale chaos.

speel je tegen een tegenstander die wel samenspeelt wordt je compleet afgemaakt.

Heeeeeel herkenbaar en dan heb je ook nog iemand in team die alles bij elkaar te schelden naja goed..
Ik kies vaak de squad uit met meeste punten en die join ik dan en volg ze.. zelf ben ik ook wel van de capture punten pakken, ipv stom rond lopen schieten.. :no:
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Jezus wat een schrale teams kom ik continue in, met 6 man in een smal paadje afwachten TOT men gesloopt is :'( en het raar vinden dat ik geen zelfmoordcommando ben.....:looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Zulke dingen loop ik liever voor weg want die noobs willen toch alleen maar met rpg schieten... en als ik echt niet kan ontwijken dan pak ik gewoon me mortier en haal ik ze allemaal neer :lol: heerlijk
Waarschuw beheerder
Ben daar ook snel klaar mee :yes:

Waarschuw beheerder
Eindelijk de UMP45. Hij schiet lekker :woop:

Wil alleen wel nieuwe sniperrifles

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 20 november 2011 om 14:23:
Jezus wat een schrale teams kom ik continue in, met 6 man in een smal paadje afwachten TOT men gesloopt is

Ben dus niet de enige wat dit momenteel heel veel overkomt.. Maar heb zo'n idee dat het komt omdat ik alleen servers join, van communicatie of serieus teamwork is er dan dus vaak geen sprake... Met als resultaat dat je van de kaart word geveegd door een team wat meestal bestaat uit minimaal 2 clans.

Jammer dus dat ik vrijwel geen vrienden heb die Battlefield 3 spelen, en ik dus eigenlijk altijd in me eentje speel.

Kom sowieso ook steeds meer tot de conclusie dat BF3 niet een spelletje is wat je zo af en toe ff lekker als tussendoortje kan spelen.. Dan kom je simpelweg gewoon niet mee met de rest. :frusty: Gelukkig dat BF1943 op de console wel nog steeds volop gespeeld word... :D
Waarschuw beheerder
Het is echt huilen met de pet op, mensen doen gewoon niks om te winnen...:s
Ja dan maar weg uit die game, móet wel leuk blijven!
Helaas komt dit veel voor op zondagen....klootjesvolk wat eens wilt proberen te schieten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 20 november 2011 om 18:43:
Het is echt huilen met de pet op, mensen doen gewoon niks om te winnen...

99% van de mensen online zijn gewoon lemmings, opvulling en kanonnenvoer. Ze denken niet na, blocken je, geven geen ammo of health, pakken choppers terwijl ze niet kunnen vliegen en pakken eerst de dichtsbijzijnde vlag aan het begin van de ronde...want ja, die 250 capture punten zijn veel belangrijker dan de vlag verderop vasthouden wat je de overwinning brengt.

:[
Waarschuw beheerder
Nu is een team kill, één "death" bij op je score ... alleen op TDM heb ik voorlopig dit gezien, FF instellingen etc...
Wel grappig, altijd uit reflex knal je op alles wat beweegt, heb je dan ineens headshot op een teamgenoot, even balen dan :s

Vliegen is top, heb nu bij me heli flares enz, nog steeds geen raketten bij me jet, dat trrr trrrrrrrr wapen breng echt niks op, je moet wachten tot een jet half in flarden hangt, en DAN pas als finishing touch die trrrr trrrrrrrrrrrrrr uit de lucht knallen :)

Vliegen gaat veel makkelijker als in BF2 alleen dat raken blijft moeilijk.

Waarschuw beheerder
+1

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2011 om 19:45:
Ze denken niet na, blocken je, geven geen ammo of health,

Echt erg soms, staan zeker 3 Support-mensen om je heen en gewoon niemand die je ammo geeft... Blijf ik voor ze staan 'requesten' beginnen ze wat op mij te schieten. :facepalm:
Waarschuw beheerder
In dat filmpje, is dat nu echt of fake ???
Waarschuw beheerder
dat is wel echt, maar vraag me af... waar vliegt ie mee? met zo'n spot-ding?

Waarschuw beheerder
Ja idd, zo'n kleine helicoptertje

Waarschuw beheerder
VOlgens mij recon of engineer als je genoeg geleveld bent
Waarschuw beheerder
zit bij de recon class geloof ik... en het is op operation metro! (BETA map) :)
Waarschuw beheerder
Tijd geleden zei ik nog tege me zelf, in bf3 kan je vanalles verwachte, zelfs ufo's (zei ik louter om te lachen)
Nu is het nog waar ook LOOL

Dus na enkele tijd als de meeste dat item gehaald heeft, zie je 64 ufo's rondvliegen plaats van mannetjes ? :rot:
Wel geinig zo'n ding, hoe kome ze er toch op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 21 november 2011 om 09:11:
hoe kome ze er toch op.

ze kijken naar hoe het in het echt gaat misschien?

Waarschuw beheerder
Je kan er ook op staan idd en dan vliegen haha.

Maar ik wil nog steeds die vliegende voertuigen testen op PS3, mensen nog interesse?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2011 om 09:56:
Je kan er ook op staan idd en dan vliegen haha.

Klopt idd :lol: ik zag het iemand op onze server doen, ging nergens over.. 8) Nu ik dat filmpje heb gezien wil ik het ook.. maar goed ik moet eerst medic en engineer volledig gehaald hebben.. want zijn beide bijna zo goed als klaar, alleen moet de co-op wapens er dan nog bij.. dat doe ik wel zodra ik de 2 classes helemaal klaar zijn.
Waarschuw beheerder

in 1 van deze filmpjes staat er ook iemand op die MAV :D

zitten wel wat handige wetenswaardigheden in! enjoy!:)

Waarschuw beheerder
Godver, moet ik weer gaan zoeken welke
Waarschuw beheerder
egt vet spel. :D
zoveel beter dan 2
Waarschuw beheerder
die MAV zit in de eerste denk ik!

ach, leuk kijkvoer, dus niet mauwen! ;)

Waarschuw beheerder
true :D

Waarschuw beheerder
Net in de map teheran highway dikke sniperbattle gehad. heb nu beetje door hoe je goed anticipeert op de daling van je kogels en dan maak je wel makkelijk headshots van 200+ meter
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 21 november 2011 om 09:22:
ze kijken naar hoe het in het echt gaat misschien

Als dat ding besta, waarom vallen er dan nog steeds Amerikaanse-soldaat slachoffers ? Ze kunnen die ufo's toch op al quada zenden ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ein Stijn op maandag 21 november 2011 om 15:39:
zoveel beter dan 2

Ja, nu trek ik definitief mijn sceptische woorden over BF3 terug! Deez is echt een bere spel, alledage krijg je iets nieuw en word je sneller beter en beter, bij BF2 duurde lang eer je echt op niveau kwam omdat meeste al degelijke wapens hadden en de beginneling nog niets :s hier in BF3 is alles beter verdeeld, alleen de teams kan soms nog beter :s :)
Waarschuw beheerder
Wtf....:roflol:

Waarschuw beheerder
Die Javalin zouden ze nu eigenlijk moeten toevoegen en als DLC moeten aanbieden.. Dan ben je toch wel het mannetje in de server als je die lanceerd! :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 21 november 2011 om 19:23:
ls dat ding besta, waarom vallen er dan nog steeds Amerikaanse-soldaat slachoffers ?

er bestaan zeker onbemande kleine vliegende voertuigen! wat heeft dat met sterven van soldaten te maken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op dinsdag 22 november 2011 om 07:41:
er bestaan zeker onbemande kleine vliegende voertuigen! wat heeft dat met sterven van soldaten te maken?

Lekker in je woonplaats zitten en aan de andere kant van de wereld mensen doden.

Waarschuw beheerder
Er gaat niets boven een squad commando's die een voordeur opblazen, iedereen afknallen en weer weggaan.
Stoerheid is ook wat waard he jongens. Anders worden alle games en films zo saai. Van die dikke amerikanen achter een beeldscherm met een joystick die een beetje bommen droppen zonder enige spanning.
Waarschuw beheerder
Helaas is die tijd voorbij, nu gaat de voordeur kapot door een smartbomb, inclusief alles en iedereen in de nabije omgeving....:pmeeste doden vallen door die bermbommen of verrasingsaanvallen van insurgents....:p
Waarschuw beheerder
staaljager vliegen schiet ook niet meer op :/
het hele potje rondjes vliegen totdat 1 het zat is en eruit springt

Waarschuw beheerder
Kamikaze attack op tanks ;)

Waarschuw beheerder
Hopelijk hebben ze eindelijk de Engineers een keer aangepakt, die Scar-H is veels te accuraat..
Recon is naar mijn idee het buitenbeentje van het spel, al kan je met die mini UAV ook mensen neer maaien :D
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Mwoh vind de scar eigenlijk niet zo geweldig in BF, pak liever de M4
Waarschuw beheerder
+1
A-91 en G36C op het moment voor mij! :yes: