Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 66834x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 16 april 2011 om 22:33:
strike of karkand

pff tering als ik die naam alleen al zie zit ik te denken bf2 weer op mn stapel games te zoeken en te installeren :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op maandag 18 april 2011 om 23:49:
pff tering als ik die naam alleen al zie zit ik te denken bf2 weer op mn stapel games te zoeken en te installeren

ja, is echt besmettelijk :p gisteren Roel nog gesproken en die gaat gelijk zelfde doen, deze week weer eindelijk knalle!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:d ik zal hem van de week ff zoeken me desptop zit nu op mn tv aangesloten dus dat is wel tof om dan zo te pelen hehehe

Waarschuw beheerder
ik ga hem deze week nog installeren! :D
Wat een ownage spel is BF2, ik ga ook meteen Special Forces installeren!
Waarschuw beheerder
Ik zit altijd op de Super@Infantry server voor Strike of Karkand en bij de SF de nlJF server (Duits) voor Warlord map. Op die nlJF server heb ik nog betere ping als op Super@, zeker aanrader!

Mijn nick is [AoT]Vloeibaarstikstof (also on Xfire)

Let's rock!:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pff ik kan m niet vinden :nocheer: :lol:
Waarschuw beheerder
je moet je filters goed instellen :)
normaal zijn er veel :)

@Roel:
Besta Gotland server niet meer, die vind ik niet :s

Vandaag nog met collega's op werk gesproke over BF3, 't zijn allemaal gamers in de ploeg bij ons en iedereen is hier bezig over die BF3, echt zieke beelde, ik vind die laatste flits beelde gewoon 'pure hardcore' die nacht stad, die chopper en straaljager, sjonge jonge,

bij eerste uurtje spel opzette word gewoon wegdromen in de supper mooie graphics LOOL en dan maar is beginnen knallen,

is GODVERDOMD nog lang wachte, waarom ons nu al verlekkeren :s:) (de herfst periode)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik bedoel dat ik heel t spel niet kan vinden :lol:
Waarschuw beheerder
is trouwens die 1.5 ooit nog is gekomen? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 20 april 2011 om 23:00:
bij eerste uurtje spel opzette word gewoon wegdromen in de supper mooie graphics LOOL en dan maar is beginnen knallen,

niet overdrijven he. zal er vast niet super veel mooier uitzien. alleen wat meer effecten enz.
Waarschuw beheerder
pff stop jij nou gewoon is met praten man ga fappen op je gamepc die geen spellen kan afspelen omdat je te gierig ben om een beetje goede internets te kopen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op woensdag 20 april 2011 om 23:25:
ik bedoel dat ik heel t spel niet kan vinden

http://www.gametron.nl/Games/Battlefield_2_Complete_Collection?track=googleads

Uitspraak van Mitchell b) op woensdag 20 april 2011 om 23:25:
is trouwens die 1.5 ooit nog is gekomen?

die patch ?

ja, ja die is er, maar ik dacht dat je eerst de 1.4 moet installen, en dan de 1.5. (zo doe ik het altijd)

Uitspraak van Psychonaut op donderdag 21 april 2011 om 00:19:
niet overdrijven he. zal er vast niet super veel mooier uitzien. alleen wat meer effecten enz.

effecten ?

volgens mij heb je dan toch nog niet goed geinformeerd wat er nieuwer aan is dan alleen maar "effecten" ???

niet alleen visueel maar de diepgang en vele extra nieuwe elementen, en wss ook verbeteringen (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tuurlijk tuurlijk(Y) maar ik bedoel grafisch zal het er niet veel beter uitzien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 21 april 2011 om 01:15:
a, ja die is er

mocht is tijd worden:lol: wat heeft iedereen daar lang op moeten wachten zeg:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 21 april 2011 om 09:48:
grafisch zal het er niet veel beter uitzien.

Ik begrijp ergens wel je quote, het geen waar ik aan denk is, stel we zijn 2 jaar verder, grafisch mooier kunnen we niet gaan, we zitten in dat perspectief aan de top, meeste kwalitatieve games hebbe 95% foto realism. Wat is daar nog boven ??? ik zou het begod ni wete LOL!

Als je dit echt wil bereiken met alles er op en der aan, moet je voor een extreme pc gaan (zowizo boven de 2000 euro in Belgie) een ontzettend hoge voeding 1200w tege over vroeger 380w en een serieus aan geluid van fannetjes of koeling etc ...

Ik hoop dat ze in de toekomst verder gaan werken aan een zuiniger systeem (zal in kosten ook dalen) met toch de zelfde kwaliteit als een dure extreme pc.

Als ge er echt diep over na denkt, mijn stofzuiger is 1200w en gebruik je maar zelden, tegeover een extreme game pc staat bij de echte gamer wel laaaange uurtjes te draaien :)

:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op donderdag 21 april 2011 om 09:51:
mocht is tijd worden wat heeft iedereen daar lang op moeten wachten zeg

Ik heb beide patches mooi ergens op een portable HDD staan incl de twee punkbuster tools om spel online te late draaien 'en' de map highway tampa (maar speel ik zo goed als nooit)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja pcies maar met 2 gig vidkaart en wat rams geheugen kan het al veel beter.

Mijn pc gebruikt 600 watt :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op zaterdag 23 april 2011 om 19:40:
ja pcies maar met 2 gig vidkaart en wat rams geheugen kan het al veel beter.

Mijn pc gebruikt 600 watt :lol:

Gast , dat jou pc uber is heb je al meerder keren gezegd. Beter ga je verder met fappen op je pc zonder het ons te vertellen.

Waarschuw beheerder
hm moet bf2 ook nog steeds installen, 't gaat nog gebeuren :@
Zie alleen wel op tegen al dat patch geklungel..Een auto-update functie in BF2 was opzich handig geweest :(
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 21 april 2011 om 22:56:
95% foto realism

zo ver zijn we tot nu toe nog niet...misschien met BF3? Hoewel, ik vind graphics minder belangrijk dan gameplay. Wat heb je aan super graphics als de gameplay kut is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 april 2011 om 21:10:
Zie alleen wel op tegen al dat patch geklungel

gewoon alles in 1 stuk installeren
als je die twee punkbuster tools nodig moest hebbe, laat dan ma iets wete, die twee klein tools instal je vlak na je laatste patch (of map)

succes :flower:
Waarschuw beheerder
http://www.ea.com/free/play-free-games

Battlefield online op browser gezwierd en free play. Het is de map Strike of Karkand, maar met Russen :rot: ze is wel mooier ingekleurd en meer animo etc tegenover op BF2. Maar het speeld ontzettend stroef op de browser :s (of kan aan de instellingen liggen) maar moest je eens tijd hebben, gewoon is proberen :) ... maar het is niet zo cool als BF2 zelf natuurlijk :D

Jammer dat de maps van dit spel niet zo zijn als in BF2 dat zou wel leuk geweest zijn aan BF2 :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
the Battlefield 3 Battlelog web destination – featuring powerful social tools, feeds and detailed player stats. Battlelog also lets you manage your friends lists, squad up, create platoons, use voice chat and follow your friends’ progress in real-time, and more. Battlelog will be available for the monthly fee of (drum roll)... zero dollars. We look forward to providing more information on these features in the near future!

Bron: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/06/03/bf3-goes-to-e3.aspx#%23

Boom! Headshot
:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zondag 5 juni 2011 om 00:38:
Battlelog will be available for the monthly fee of (drum roll)... zero dollars.

en call of duty er geld voor vragen.
gratis DLC's

:respect: battlefield 3

Waarschuw beheerder
Misschien al voorbij gekomen of gezien...

Waarschuw beheerder
Nice.. Leuk filmpje! :jaja:

Volgende week tijdens de E3 nieuwe SP en MP! Beelden :)
Waarschuw beheerder
donateur
komt zo al...

Waarschuw beheerder
Hier alvast 50 seconden b)

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk, demo draaien op een PC :facepalm:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul collector op maandag 6 juni 2011 om 22:41:
Jij bent ook echt een kneusje he :loser:

Nee sorry, die eer laat ik aan jou over :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Oh wacht, het is natuurlijk BF3, dan mag er niks negatiefs gezegd worden :')

Boehoeeeeee... EA fail, it's in the game!

fanboy :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zondag 5 juni 2011 om 00:38:
the Battlefield 3 Battlelog web destination – featuring powerful social tools, feeds and detailed player stats. Battlelog also lets you manage your friends lists, squad up, create platoons, use voice chat and follow your friends’ progress in real-time, and more. Battlelog will be available for the monthly fee of (drum roll)... zero dollars. We look forward to providing more information on these features in the near future!

Bron: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/06/03/bf3-goes-to-e3.aspx#%23

Boom! Headshot

Dus gewoon het zelfde als de gratis versie van Cod ELite:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van koffiejunkie op maandag 6 juni 2011 om 22:49:
Dus gewoon het zelfde als de gratis versie van Cod ELite:lol:

Dat doen ze wel goed :jaja:

Ben alleen wel benieuwd wat voor verhaallijn er in zit, want dat boeit me wel veel van MW3..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2011 om 22:23:
Hier alvast 50 seconden

:kwijl: daar kan cod niet aan tippen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 6 juni 2011 om 22:23:
Leuk, demo draaien op een PC

zoals ik al zij in cod forum deze game is MEER voor de pc.

betere graphics grotere maps meer spelers.

je xboxje of ps3 kan dat niet aan :')

Waarschuw beheerder
Ook wel een nice filmpje... (Y)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ziek.

als je full screen kijkt op 1080 en je gaat iets van je scherm af lijkt het net echt.

ook die details :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 7 juni 2011 om 13:11:
als je full screen kijkt op 1080 en je gaat iets van je scherm af lijkt het net echt.

Deze gaat een GPU-vreter worden :p ben is benieuwd of er benchmarks uitlekken voor dat spel in de winkel ligt, kon je toch al stiekem kijken hoever ze kunnen gaan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 8 juni 2011 om 17:46:
denk meer van je videokaart

Ja dat zeg ik :p G P U Graphic Proces Unit (dacht deze afkorting) dat zeg ik altijd ipv 'grafische kaart'.

Anders had ik CPU gezegd, Computer Proces Unit (ofzoiets)

Ja k'weet eigenlijk zelf niet de echte afkortingen, ben te lui om naar wikipedia te gaan :D
maar zowizo videokaarten zullen moete aangeschafd worden.

:honger:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 8 juni 2011 om 17:46:
denk meer van je videokaart

GPU is ook videokaart he b)
Waarschuw beheerder
Komt eigenlijk allemaal mooi uit, dit jaar nog nieuwe CPU's en vernieuwingen van de mobo's en dan hoop ik stiekem ook dat mss er nog een andere GPU 's uitkomen boven de 590 of 6990, dan dit supper spel. (en ook Crysis 2, en aanverwante)

2011 was weer een mooie upgrade fase in ons multimedia tijdperk. We hebbe geen klagen (behalven de prijzen) toch ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 8 juni 2011 om 17:58:
maar zowizo videokaarten zullen moete aangeschafd worden.

Ja of processoren, met een enkeltje red je het ook niet mee. Maar zeker fapfap graphics
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hippopotomonstroses op woensdag 8 juni 2011 om 18:05:
processoren

Op de dag van vandaag kan je met een 250 a 500 euro CPU al heel verkomen. De +/- 1000 euro CPU's zijn niet noodzakelijk maar zullen uiteraard nog beter presteren. Maar heb geen schrik jonge man, de 8 cores komen er aan, dit jaar nog :p:p Het komt zeker ons allemaal ten goede. Kwestie van goed voor te bereiden aan ammo en wapens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
BF3 gaat hoe dan ook geld kosten voor velen, en misschien relaties :LOL:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
LoL zij ma gerust, die periode gaat er ook minder sex zijn, minder kinderen geboren, meer gefrustreerde vrouwen. :rot: Koppeltjes gaan nog een donkere periode tegemoet :p gelukkig heb ik der geen last van, denk zelfs die periode weekske verlof te nemen, anders kom ik de eerste dage toch te laat op werk vanwege de lange game nachtjes :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 8 juni 2011 om 18:07:
de 8 cores komen er aan, dit jaar nog

Volgens mij zijn er nog weinig games die nu alle 4 zullen gebruiken. Ga mij dan ook niet richten op dat als ik een nieuwe CPU ga halen.

Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 8 juni 2011 om 18:10:
denk zelfs die periode weekske verlof te nemen

:LOL: Vakanties op mijn werk zitten ook al vol tot Sept. :rot:
Denk dat ik mijn 3 weekjes maar voor de launch bewaar, anders ben ik ze kwijt aan het einde van het jaar :/
Waarschuw beheerder
Ik heb al mijn vakantie al opgenomen, dacht nog 3 wettelijke dagen te hebbe tot 2012, dus nu ben ik al mijn compenstatie dagen aan het opsparen om toch maar een week bijéén te krijgen (of twee). :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb nog iets van 360 uur :$

OT:
Lijkt wel of BF3 qua text en hud ed, iets heeft overgenomen van MOH.
laatste aanpassing