Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 69194x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
sweet game zit al dik 2 uur single player campaign te doen bevalt prima :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BarryDH op woensdag 26 oktober 2011 om 16:16:
sweet game zit al dik 2 uur single player campaign te doen bevalt prima :cheer:

net uitgespeeld :P

Zeker de moeite waard.

lees ook dat mensen die de pc versie hebben opgehaald die niet online kunnen.

beveiliging tot 27 oktober 01:00
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
say what? Nu al uitgespeeld?!
Waarschuw beheerder
donateur
Ze verkochten 'm toch wel :d en online werkt al prima (klopt af)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tha guru op woensdag 26 oktober 2011 om 18:12:
say what? Nu al uitgespeeld?!

ja 11 uur begonnen tussendoor een uur nog gegeten boodschappen. en 16:50 klaar op medium.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 26 oktober 2011 om 18:37:
a 11 uur begonnen tussendoor een uur nog gegeten boodschappen. en 16:50 klaar op medium.

Waarom speel je ook op medium dan? Je wilt toch een beetje uitdaging neem ik aan?

Waarschuw beheerder
Ligt het nu aan mij of ziet het er slechter uit als beta ( ps3 )
Heb wel iets gelezen van hd textures, maar op ps3 zou die die automatisch installeren. Heb alleen een patch van 226 gedownload en geinstalleerd dacht dat die voor gameplay was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van koffiejunkie op woensdag 26 oktober 2011 om 18:46:
Waarom speel je ook op medium dan? Je wilt toch een beetje uitdaging neem ik aan?

normaal boeit een singelplayer me niet veel en dan heb ik hem op easy staan.
vindt het een hele verbetering :P

Waarschuw beheerder
multi player is vet. Graphics niet heel scherp maar ik verwacht dat het met de hardware van de ps3 niet beter kan. Effecten zien er erg mooi uit.

Nog niet 1 tegenvallende map tegengekomen.

Geluid is heel erg vet, buren zullen blij met me zijn :lol:

Bijna de scar geunlocked, yeehaaa!
Waarschuw beheerder
Leaderboards/stats worden toch gereset @ officiele release? Of is dat loos alarm?

Aka morgen anders een hoop huilie berichten dat ze weer opnieuw moeten beginnen?8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op woensdag 26 oktober 2011 om 19:40:
Leaderboards/stats worden toch gereset @ officiele release? Of is dat loos alarm?

Aka morgen anders een hoop huilie berichten dat ze weer opnieuw moeten beginnen?8)

Denk het wel om het zo eerlijk mogelijk te houden.

En hun denken fuck you!
Just wait!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 26 oktober 2011 om 19:42:
Denk het wel om het zo eerlijk mogelijk te houden.

Ja want anders ben jij natuurlijk niet als eerste max leveled:')
Waarschuw beheerder
:roflol:

2011-10-22: BF3Stats.com release dated to 27th October

Planned BF3 Stats features:

Complete stats overview for all players
Dynamic graphic system for signatures and banners
Achievement analysis and estimation
Detailed history for any player
Custom leaderboards
Online status and history for all players
Battlelog support
Varied challenge system
Open API for developers

Waarschuw beheerder
Al vollop aan het knallen thnx to VPN :)
Waarschuw beheerder
Opeens een hoop mensen op me lijst die hem spelen en ik zit nog op mijn exemplaar in de post te wachten

Hoe frustrerend is dat GRRRRR
Waarschuw beheerder
wow hij is echt gruwlijk!!!!

hij speelt best wel lekker soepel!!

ik ben zeer verrast :respect:

Waarschuw beheerder
morgen maar eens even bij de Media Markt gaan kijken. Baal wel dat ik die 4 bf2 maps niet heb, maar die koop ik er gewoon bij :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 20:34:
VPN

wat is vpn?
Waarschuw beheerder
Ik heb sms gekregen van Game Mania, mijn Ltd. Edition Battlield 3 ligt klaar in de winkel. Morgen en overmorgen heb ik mijn rust dagen, :p cruisen naar Game Mania en hopelijk morgen zonder probleem knallen knallen en nog is knallen, goeie is, heb vrijdag ook nog is vrijaf :rot:

Morgen is het de beste dag van 2011 niet meer niet minder !!!
Waarschuw beheerder
Hier zie je even hoe je de game op een triple screen setup gespeeld word. Tering :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op donderdag 27 oktober 2011 om 01:35:
Hier zie je even hoe je de game op een triple screen setup gespeeld word. Tering :)

Als je zo even niet op let, maar na enkele seconden heb je niet meer door dat het 3 schermen zijn en 1 groot screen is.
Nice wel (y)
laatste aanpassing
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
Echt ff wennen ben normaal gesproken cod of css gewend dus is hele omschakeling :x en speel het @ pc btw

Waarschuw beheerder
Kan niet wachten, als ik klaar ben met werken duik ik gelijk achter de PC B)
Waarschuw beheerder
Vandaag en morgen vrij genomen zodat ik volgas BF3 kan spelen, net me nest uit en nog ff wakker worden met een bak koffie en ik ga aan de slag B) Op de pc natuurlijk :p

Waarschuw beheerder
via Radio 3FM Net mijn Exemplaar binnen. dat word knallen! :honger: :honger: :honger:
Waarschuw beheerder
donateur
Tis allemaal wel ff wennen, maar vet hoor! :)

Co-op is ook leuk, jammer dat het mar met 2 spelers kan
En dat match maken en squads maken werkte gister nog niet zo lekker, bijna alle servers zaten bijna vol, dus je kon nooit met z'n 3-en of 4-en een server joinen.

En zelf een game maken kan volgens mij niet? (op de console dan)
Waarschuw beheerder
je kan zelf kiezen in welke squad je wil als je eenmaal in het potje zit! onder start en dan onder het kopje team&squad.. daar kun je ervoor kiezen om in een lege squad te gaan, zodat je vrienden daarbij kunnen joinen!

iemand al Team Deathmatch gespeeld? ik gister ff een paar potjes, tering! gaat nergens over, spwansysteem is daar 100 x slechter als in COD... gaat ook echt veel te snel! nee, Battlefield speel je voor Rush en qonquesr, niet voor TDM!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op donderdag 27 oktober 2011 om 09:10:
je kan zelf kiezen in welke squad je wil als je eenmaal in het potje zit! onder start en dan onder het kopje team&squad.. daar kun je ervoor kiezen om in een lege squad te gaan, zodat je vrienden daarbij kunnen joinen!

Jep, maar dat lukte dus niet omdat die teams gister constant vol waren.

Battlefield speel je voor Rush en qonquesr, niet voor TDM!

:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn naam is: zgupsycho op pc.

Op de pc installeren wat een ellende.

moet je een licentie bestand zien te vinden op een site zonder clue.....

Download een licentiebestand op onze supportsite: http://eanl.custhelp.com/app/home/referrer/origin

Klik op 'Openen…' om het ontvangen licentiebestand te selecteren en klik op 'Activeren' om de activering te starten.
Klik op 'Afsluiten' als je de activeringsprocedure af wilt breken.

Als je het licentiebestand niet kunt vinden, vind je hier een gedetailleerde beschrijving:
http://eanl.custhelp.com/app/home/referrer/origin?c=1000.

nou leuk kan het dus niet spelen :/ wachten op antwoord. wat een mongolen van dice!

iemand een idee waar dat klote bestand staat?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb echt zin om dat spel al te verkopen.

gezeik.

haal wel mw3
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
We zijn er om u te helpen.

Het EA Customer Experience team geeft support op al onze games. We zijn er om je te helpen het meeste uit je spel te halen.

Vanuit Nederland:
020 80 83 219 (lokaal tarief)
Waarschuw beheerder
http://grownupgeek.com/ea-download-manager

lees dat ff door, misschien werkt dat nog

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 27 oktober 2011 om 09:32:
Mijn naam is: zgupsycho op pc.

Op de pc installeren wat een ellende.

moet je een licentie bestand zien te vinden op een site zonder clue.....

Download een licentiebestand op onze supportsite: http://eanl.custhelp.com/app/home/referrer/origin

Klik op 'Openen…' om het ontvangen licentiebestand te selecteren en klik op 'Activeren' om de activering te starten.
Klik op 'Afsluiten' als je de activeringsprocedure af wilt breken.

Als je het licentiebestand niet kunt vinden, vind je hier een gedetailleerde beschrijving:
http://eanl.custhelp.com/app/home/referrer/origin?c=1000.

nou leuk kan het dus niet spelen wachten op antwoord. wat een mongolen van dice!

iemand een idee waar dat klote bestand staat?

totaal geen last van gehad via origin. was gewoon downloaden en starten.

Ik heb zelf nog beetje gemixede gevoelens over dit spel. Het ziet er allemaal wel mooi uit etc, maar ik mis iets in de gameplay. Dan maak je zelf een mooie actie door er 3 om te leggen en vervolgens komt er een of andere gast aan, met een score van 1-12, in een tank die je dan ff weg knalt.

Verder mis ik echt de directe man tegen man actie. Valt me echt op dat de xren dat ik doodga je in de killcam weer 1 of andere flikker laf in een hoekje ziet liggen. Ik snap ook wel dat dit zeker meer realistisch is omdat het in het echt ook meer om positie gaat dan skill, maar om nou te zeggen dat het leuk is voor het spelplezier: nee

iemand al Team Deathmatch gespeeld? ik gister ff een paar potjes, tering! gaat nergens over, spwansysteem is daar 100 x slechter als in COD... gaat ook echt veel te snel! nee, Battlefield speel je voor Rush en qonquesr, niet voor TDM!

Dat gaat helemaal nergens over nee.
Werd meerdere malen gewoon tussen de enemy geplaatst om vervolgens weer geexecuteerd te worden.

Waar ik me verder dood aan erger is het menu. Dan unlock je een nieuw vizer en dat kan je dan niet tussen de potjes door selecteren, maar alleen ingame. Als je dat bij het begin van een match moet gaan doen loop je dus altijd al een paar stappen achter.
Waarschuw beheerder
je hebt iets van 25 seconden voor de match, moet toch een vizier op je gun kunnen plaatsen in 25 seconden. kwestie van wennen!

je kunt wel je classen aanpassen helemaal in het begin menu, nog voor multiplayer! maar ben met je eens dat het tussen de potjes door ook zou moeten kunnen! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 11:30:
Ik heb zelf nog beetje gemixede gevoelens over dit spel. Het ziet er allemaal wel mooi uit etc, maar ik mis iets in de gameplay. Dan maak je zelf een mooie actie door er 3 om te leggen en vervolgens komt er een of andere gast aan, met een score van 1-12, in een tank die je dan ff weg knalt.

het spel gaat niet om k/d

Dat gaat helemaal nergens over nee.
Werd meerdere malen gewoon tussen de enemy geplaatst om vervolgens weer geexecuteerd te worden.

logisch spel is net uit

Waar ik me verder dood aan erger is het menu. Dan unlock je een nieuw vizer en dat kan je dan niet tussen de potjes door selecteren, maar alleen ingame. Als je dat bij het begin van een match moet gaan doen loop je dus altijd al een paar stappen achter.

vindt ik juist nice. bij call of duty moet je uit een potje om het te veranderen.
dit was ook al bij bfbc2

totaal geen last van gehad via origin. was gewoon downloaden en starten.

raar:S
Waarschuw beheerder
donateur
Waar ik me verder dood aan erger is het menu.

Pff idd, ook als je na een potje er ff uit wil, moet je per sé die 30 sec. wachten voor je het menu in kan om er uit te gaan :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 27 oktober 2011 om 11:34:
raar:S

Misschien dat mensen die max prestige zijn bij black ops en coke snuiven niet mogen spelen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op donderdag 27 oktober 2011 om 11:33:
hebt iets van 25 seconden voor de match, moet toch een vizier op je gun kunnen plaatsen in 25 seconden. kwestie van wennen!

je kunt wel je classen aanpassen helemaal in het begin menu, nog voor multiplayer

dat is op console zeker?

want op de pc werkt het niet zo volgens mij.

logisch spel is net uit

Wat is dat nou voor argument. Net alsof ze die spawnpoints niet van te voren met testspelers konden testen.

vindt ik juist nice. bij call of duty moet je uit een potje om het te veranderen.
dit was ook al bij bfbc2

Dan hadden ze beter de optie kunnen geven om het zowel ingame als tussendoor te kunnen laten doen.

Rob, speel jij op pc of niet?
Waarschuw beheerder
donateur
:lol:

Waarschuw beheerder
:roflol: ook alleen lachen hé
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 11:41:
Rob, speel jij op pc of niet?

Nope xbox
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 11:41:
Wat is dat nou voor argument. Net alsof ze die spawnpoints niet van te voren met testspelers konden testen.

kijk naar call of duty daar was dat ook zo. Is altijd met spellen in het begin
Waarschuw beheerder
En dit spel moest cod helemaal van de baan vegen?:x

Zal hier en daar nog genoeg verbeterd gaan worden, maar als ik zo de eerste impressies hoor en lees van mensen gaat ook dit jaar cod weer met gemak winnen(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 27 oktober 2011 om 11:48:
kijk naar call of duty daar was dat ook zo. Is altijd met spellen in het begin

niet bij alle versies. Bij cod4, mw2 en WAW was dat gewoon prima in orde.

die van van Black ops waren dramatisch. maargoed, daar gaat het nu niet om.

Uitspraak van [D]aan.. op donderdag 27 oktober 2011 om 11:56:
Zal hier en daar nog genoeg verbeterd gaan worden, maar als ik zo de eerste impressies hoor en lees van mensen gaat ook dit jaar cod weer met gemak winnen

Ik denk dat het spel opzich wel de potentie heeft om zeer goed te wezen, echter denk ik dat ze het in verband met tijdsdruk gewoon wat dingen niet hebben kunnen perfectioneren.

En winnen. Ik denk dat BF3 prima naast COD kan bestaan. het trekt uiteindelijk toch een iets andere speler aan.
Het is alleen EA zelf die met hun agressieve marketing voor die hele discussie heeft gezorgd.
laatste aanpassing