Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 68613x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
ze schijnen nu zelfs die beta alweer op een aantal punten gepatched te hebben, of is dat alweer oud nieuws?
Waarschuw beheerder
als je een PCI-e 2.1 x 16x videokaart op een PCI-e 2 x 16x moederbord aansluit heb je dan kwaliteitsverlies?
Ik lees wel dat de 2.1 videokaarten nog niet echt wat extra's hebben. Alleen een begin stap naar de 3.0.
Maar misschien klopt dat niet?
Waarschuw beheerder
hi. fuck off.

Waarschuw beheerder
T gaat voor geen meter meer ineens. Plus als ik spawn meteen dood vaak. Maar ff gestopt pfff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 16:16:
T gaat voor geen meter meer ineens. Plus als ik spawn meteen dood vaak. Maar ff gestopt pfff

iedereen is op het punt van campen als een gek op de plekken waar je de meeste kills maakt.
kut flashlights overal. c4, claymores. de tering ben er ook maar effe mee gestopt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 4 oktober 2011 om 17:12:
c4, claymores

Die nog niet tegengekomen, teammate was ze wel aan het strooien. Claymore nog helemaal niet gezien.
Ook al gasten die ziek hoog level zijn. Zelf level 16 nu, kut AK's meest waardeloze wapen, bijna geen kills met die dingen.
Hoop dat dat campen wel minder wordt maar in de retailversie zit conquest das toch minder linear.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
damm wat verschil tussen pc en ps3 net ook nieuwe videokaart gekocht asus dc2 6950 1g pc is veel mooier mis alleen ps3 jostick
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RiC-CoRe! op dinsdag 4 oktober 2011 om 20:54:
damm wat verschil tussen pc en ps3 net ook nieuwe videokaart gekocht asus dc2 6950 1g pc is veel mooier mis alleen ps3 jostick

joh:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 19:10:
kut AK's meest waardeloze wapen, bijna geen kills met die dingen.

gewoon burst fire. vindt die van de engineer.

Nog 1 engineer class omhoog en ik heb dat autootje die tanks maakt enz :P

Uitspraak van !RiC-CoRe! op dinsdag 4 oktober 2011 om 20:54:
asus dc2 6950 1g pc

die werkt goed???

bij mij speel ik alles op laag met een 1 gig kaart.

heb deze gister besteld.

http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_AMD_Radeon_HD6000/Club_3D/CGAX-69548F/513844/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe+kaarten+ATI%2FAMD&l3=Radeon+HD6000
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 5 oktober 2011 om 09:48:
bij mij speel ik alles op laag met een 1 gig kaart.

Een '1 gig kaart' zegt ook niet zoveel he?:')

Genoeg kaarten met 1GB die echt pauper zijn, moet verder dan geheugen kijken..
'Oww 1 GB, dan zal het wel goed zijn':):):):facepalm:
Waarschuw beheerder
je heb verschillende geheugen :P
DDR, DDR2, DDR3, GDDR3, GDDR5 etc.
En dan ook nog eens de snelheid waarop de chips geklokt zijn.

Maar je heb wel een leuke kaart besteld, psykonaut (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 07:43:
ja, ik heb de beta wel een aanal uurtjes gedaan. Vind hem lang niet zo goed als BF2, maar wel vermakelijk. Wat niet is kan nog komen dus. Maar BF2 is idd niet een spel om zomaar op te geven
Vind het alleen jammer dat geklungel met die patches en andere software, anders had ik het waarschijnlijk al veel eerder weer geinstalleerd.

Volledig BF2 concept behouden, en alleen de graphics omzette naar die frostbite engine, zodat je die snipers kunt omverblazen in gebouwen (y) niet meer niet minder :p
Ben toch ook bang dat de gameplay wat gaat verschillen :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frisko in den D=co op woensdag 5 oktober 2011 om 14:02:
Maar je heb wel een leuke kaart besteld, psykonaut (Y)

blij te horen:)

ja voor deze moet ik geen nieuwe voeding kopen :) kan gewoon me 520 watt voeding houden :D
Waarschuw beheerder
voor die 6950 dan ?
Waarschuw beheerder
die heeft 500 watt voeding nodig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 19:10:
Ook al gasten die ziek hoog level zijn. Zelf level 16 nu,

ik had de beta voor ps3 gedownload en ik dus beginne met spelen.... zie ik een gast van lvl 41 :| !! like wtf :vaag:
Waarschuw beheerder
weekendje door knallen en je zit erop... ben rank 27 na 13 uur. dus gaat best snel...
Waarschuw beheerder
naja is nog steeds no life :P zelfs ik ben pas maar level 18
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 5 oktober 2011 om 16:46:
naja is nog steeds no life zelfs ik ben pas maar 18 jaar

:beer:

Ja sorry kon het niet laten, schop me maar :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
gistere op de pc hade sommige mense alles al gehaald had geen kans boem dood boem dood :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RiC-CoRe! op woensdag 5 oktober 2011 om 17:32:
had geen kans boem dood boem dood

Dat gebeurd dus ook als ik op BF2 kom ... hihihiiiiii :p
Niemand krijg een kans bij mij :p:p allemaal daud!
Zelfs team members ast moet :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RiC-CoRe! op woensdag 5 oktober 2011 om 17:32:
gistere op de pc hade sommige mense alles al gehaald had geen kans boem dood boem dood

dat zegt niks. iedereen loopt alleen maar met die kut flashlights. voor de rest is iedereen makkelijk te pakken met een beginnend wapen.
Gewoon wat meer op je hoede zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frisko in den D=co op woensdag 5 oktober 2011 om 14:02:
je heb verschillende geheugen
DDR, DDR2, DDR3, GDDR3, GDDR5 etc.
En dan ook nog eens de snelheid waarop de chips geklokt zijn.

en xdr5 waarmee de 7 serie gaat werken :vork:
voor de rest clocksnelheid van de cpu, memory speed en memory bandwidth (256, 512 bit)
aantal streamers, transistorgrootte..

gigabyte's zijn niet heel veelzeggend dus :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op donderdag 6 oktober 2011 om 11:47:
en xdr5 waarmee de 7 serie gaat werken :vork:

Ben benieuwt hoe dat gaat uitpakken, i.t.t. andere kaarten met GDDR5 etc.
Klinkt iig veel belovend!!!

Vraag me alleen af hoeveel deze kaarten gaan kosten (HD7970 en HD7950).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aquinox op donderdag 6 oktober 2011 om 11:47:
en xdr5 waarmee de 7 serie gaat werken

vet gewoon met een BMW rondrijden :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op donderdag 6 oktober 2011 om 17:18:
vet gewoon met een BMW rondrijden

*Owned* :p

Ik wil de twin turbo editie met Alpin spoiler paket :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frisko in den D=co op donderdag 6 oktober 2011 om 16:29:
Vraag me alleen af hoeveel deze kaarten gaan kosten (HD7970 en HD7950).

net zoveel als alle overeenkomstige kaarten als de vorige series. ik ga er 250 tot 350 €€ aan uitgeven.

Uitspraak van Rob. op donderdag 6 oktober 2011 om 17:18:
vet gewoon met een BMW rondrijden

..hij pakt zn magnum 2.1 halfautomaties. :')
Waarschuw beheerder
[img width=1024 height=576 cacheid=0011e918002f7b7c5f4e7b1d1a02c92297]http://screenshot.xfire.com/s/118396292-4.jpg[/img]

Super@Infantry Server

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eindelijk begin ik bij de betere te komen, men kills zit goed, alleen men 'deaths' die zijn nog te veel. Ik zou nog iets minder 'rushe' , en gaan voor slow and tactik (ofzoiets).

ty
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op vrijdag 7 oktober 2011 om 00:00:
slow and tactik (ofzoiets).

Campeng?

Maar dat mag je zo niet noemen hier ofwel, tactic bois?:$
Waarschuw beheerder
Campe is totaal niks doen, ... nee slow en tactiek is gewoon alvorens je vooruit gaat, meer observeerd van je zichtsveld. Wat ik nu doe is een snelle view rond om me heen, en dan als er vijand staat, dan reageren. Je kan ook meer tactischer te werk gaan. Vijand omlopen (bespaard je een death als je ni haald) en zo verder verplaatsen dat jij achter het zichts veld van de vijand(en) staat en dan pas reageren. In tijd is dat langer. Terwijl bij wat ik doe het sneller gaat. Ik zal al een twee vlag punten verder zijn terwijl anders maar 1 vlag punt. (Moest je rechte lijn trekke van jou vertrek tot laatste vlag punt)

Campen is totaal iets anders.

Ik zou gewoon nog slimmer moete spelen, thats all. Meer aan de tactiek denke, en minder aan de kills, want die kunne te telkens een death op leveren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga nu terug op de server... wss Karkand, want de SF servers zijn echter alleen vol overdag en een stuk 's avonds, maar karkand is altijd wel 24/24 volle servers te vinden. Wie gaat mee naar de 64/64 of 46/46.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=1024 height=576 cacheid=0011e91d002f7b813fbbbc781a02c9231c]http://screenshot.xfire.com/s/118400530-4.jpg[/img]

:p

Dit was op de =TAF= server (64/64) met meer volk tegen over de SF battle daar voor, maar wel vermakkelijk (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee, ik geef zeker BF2 niet op, ... :p

Gewoon knallen mang :rot: kan er ma ni genoeg van krijgen ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanmiddag kunnen we op de PC weer Caspian Border spelen :D

Waarschuw beheerder
Ik begrijp het volkomen. Ook voor jou zal BF3 denk ik wel een omschakeling en vooral veel wennen worden :/
Nouja, ik wacht het rustig af. Ik blijf BF3 een beetje volgen, kijken naar nieuwe multiplayer beelden. Vooral 4 oude BF2 maps in een nieuw jasje lijkt mij wel de moeite waard + wellicht enkele goede nieuwe maps. Mocht BF3 echt gigantisch tegenvallen kan je altijd terugkeren naar BF2. Maar je moet het wel een tijdje de kans geven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuuut op vrijdag 7 oktober 2011 om 11:19:
Vanmiddag kunnen we op de PC weer Caspian Border spelen

:D nice :D

Waarschuw beheerder
Vanmiddag kunnen we op de PC weer Caspian Border spelen

tot wanneer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2011 om 11:53:
tot wanneer?

Tot het einde van de beta :D :cheer:
Waarschuw beheerder
als ze die nou ook ff voor de consoles vrij geven.. heb metro nou wel gezien!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuuut op vrijdag 7 oktober 2011 om 11:54:
Tot het einde van de beta

vanavond maar eens gaan spelen, ben ik wel benieuwd naar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuuut op vrijdag 7 oktober 2011 om 11:54:
Tot het einde van de beta

nice morgen mn videokaart binnen is kijken hoe het er op betere kwaliteit uit ziet
Waarschuw beheerder
Vanmiddag kunnen we op de PC weer Caspian Border spelen :D

Zo die servers zijn ook weer vol :P