Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 66744x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op woensdag 5 december 2012 om 12:31:
Scavenger is top alleen stikt het op Markaz Monolith van de campers in het gebouw rondom de ammo crate :(

dan weetje toch wat je er tegen kan doen? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op woensdag 5 december 2012 om 12:31:
van de campers

schijters die niet van hun plek durven te komen.

Weet je ze tenminste wel te vinden.
Waarschuw beheerder
ik heb nog geen ammo crate zien staan.

Waarschuw beheerder
in dat ene gebouw
Waarschuw beheerder
ja dat ene gebouw ja
Waarschuw beheerder
met die ramen, weet je wel toch.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op woensdag 5 december 2012 om 12:39:
dan weetje toch wat je er tegen kan doen?

Is een tricky gebouw met meerdere verdiepingen die allemaal uitkijken op die ammo crate.
Op zich wel logisch dat sommigen daar campen maar ik snap niet dat mensen daar hun gameplezier uit halen; beetje in een hoekje een tijd lang niks doen, hopen dat er eens een vijand langskomt (n)

Uitspraak van anders op woensdag 5 december 2012 om 13:09:
ik heb nog geen ammo crate zien staan.

In scavanger op Markaz Monolith in het gebouw vlak onderaan de roltrappen heb je naast die ijzeren roadblocks ook een ammo crate staan.
Waarschuw beheerder
CQ kan ook nog voor conquest staan :p
Waarschuw beheerder
Daaarzat ik ook aan te denken :lol:
Waarschuw beheerder
jup word nog gespeelt hier :lol:
kan die multi kills maar niet maken voor Rambo dog tag :[ iemand tips? :lol:
laatste aanpassing
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op maandag 17 december 2012 om 18:37:
kan die multi kills maar niet maken voor Ramo dog tag :[ iemand tips? :lol:

Metro? C4? aantal hele mooie plekjes.....
Waarschuw beheerder
Ik heb tot nu toe 2 multikills; 1 bij CQD en dan C4 op de vlag in een server waarin het is toegestaan. Is volgens mij de makkelijkste manier.
De andere was een volle transportheli neerhalen :D
Waarschuw beheerder
zat ook te denken aan ziba tower of die andere levels van CQ :) ook maar C4 op de vlaggen hangen
Waarschuw beheerder
Das wel het makkelijkste al is iedereen nu bezig met C4 in CQD om zijn multikills te halen.
Heb laatst een paar potjes gespeeld maar zelfs je teammaten worden nu je rivalen; ze blazen jouw C4 bij een vlag op en plakken hun eigen bende erop :(
Nog een tip: verstop de C4 goed en leg het niet zomaar op de grond zodat je vijanden het makkelijk kunnen zien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op dinsdag 18 december 2012 om 12:35:
Heb laatste een paar potjes gespeeld maar zelf je teammaten worden nu je rivalen; ze blazen jouw C4 bij een vlag op en plakken hun eigen bende erop :(

:lol: dat doe ik ook altijd. Iemand plakt tank vol met c4 ik schiet met me rocketlauncher. trololo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 18 december 2012 om 12:36:
Iemand plakt tank vol met c4 ik schiet met me rocketlauncher. trololo

:no:
Waarschuw beheerder
wat info over endgame

Battlefield 3: End Game delivers some of the most high-speed warfare to date across four vast maps. Race through enemy lines using the new dirt bike, bringing speed and agility to the Battlefield, or fight back aerial assaults with new lightweight AA vehicles. Coordinate lightning fast attacks and defenses in the return of the classic Capture The Flag game mode. In the skies, the new dropship introduces the ability to turn the tide with rapid deployment air drops of troop transports.

KEY FEATURES

Four new maps designed for high speed combat and action
Three new vehicles including the fast and agile dirt bikes
New dropship provides support to ground troops with vehicle drop capabilities
Return of the classic Capture The Flag game mode
Waarschuw beheerder
wat is het verschil tussen capture the flag en conquest?
Waarschuw beheerder
Vlag pakken, dan brengen naar je basis waar jou vlag staat. Als die er staat :P
Waarschuw beheerder
ohja, UT instagib :)
Waarschuw beheerder
elke avond op de ps3

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 20 december 2012 om 23:46:
ohja, UT instagib

:lol: dat was altijd een drama. 32 man op facing worlds en dan instagib.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2013 om 12:43:
facing worlds

:yes:
Waarschuw beheerder

:lol:
Waarschuw beheerder
Meende dat hij eerst CoD speelde, is hij overgestapt?

Lijkt sprekend op een maatje van me; soms grappig als ie weer helemaal los gaat maar vaak ook irritant omdat ie steeds op anderen afgeeft terwijl hij zelf onderin de lijst staat. En dan anderen voor n00b uitmaken :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Battlefield 3 is het enige spel waarbij ik na 2 maand gewoon precies hetzelfde speel en gewoon goed score.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op zaterdag 5 januari 2013 om 00:50:
herken mezelf :o

+1 die map is zo frusty :lol:

Uitspraak van d'Oldehove op zaterdag 5 januari 2013 om 13:39:
soms grappig als ie weer helemaal los gaat maar vaak ook irritant omdat ie steeds op anderen afgeeft terwijl hij zelf onderin de lijst staat. En dan anderen voor n00b uitmaken :lol:

Heeft m.i. weinig met noobyteiten te maken, soms heb je gewoon van die potjes dat het gewoon teringkut gaat, en niet omdat jij zo slecht bent, eerder omdat het gewoon allemaal zo dom gaat.....!
Dat zie je ook genoeg in dat filmpje; om een hoek schieten, magazijn legen op iemands hoofd en zelf gekilled worden [ slayer heeft nog 100% leven :vaag: ] teamgenoten die lopen te kloten [ ook duidelijk zichtbaar in het filmpje ]
Ik heb ook zo mijn dagen :p soms gaat het onwijze goed, soms echt kut gewoon :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zaterdag 5 januari 2013 om 14:13:
+1 die map is zo frusty :lol:

vind dat echt de vetste tdm map.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op zaterdag 5 januari 2013 om 14:53:
vind dat echt de vetste tdm map.

Nee, die is echt kut, zoals de maker van het filmpje mooi beschrijft : een maze...:P

Mijn favo map is toch wel seine voor tdm :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zaterdag 5 januari 2013 om 14:56:
Nee, die is echt kut, zoals de maker van het filmpje mooi beschrijft : een maze...:P

Klopt maar als je het vaak genoeg speelt (L) beetje ala cod
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zondag 6 januari 2013 om 01:46:
is iets wat niet in BF3 thuis hoort imo

ligt eraan. heb wel vaak genoeg epic potjes meegemaakt.
Waarschuw beheerder
Heeft m.i. weinig met noobyteiten te maken, soms heb je gewoon van die potjes dat het gewoon teringkut gaat, en niet omdat jij zo slecht bent, eerder omdat het gewoon allemaal zo dom gaat.....!

Ja vertel mij wat, kan aan van alles liggen; team, de kant waarop je spawnt enz. Ik kan me daarop aanpassen door bijvoorbeeld een andere looproute te nemen of van wapen of klasse te wisselen. Maar die maat van mij die geeft óf zijn eigen team te schuld, óf de tegenstanderer. Maar het ligt nooit aan hemzelf.. Dat trek ik een paar potjes maar naar verloop van tijd gaat dat op mn zenuwen werken, ligt net zoveel aan mijzelf als aan hem.

Dat zie je ook genoeg in dat filmpje; om een hoek schieten, magazijn legen op iemands hoofd en zelf gekilled worden

BF heeft genoeg frustraties (om de hoek worden neergeschoten enz.) maar als je alles aan het einde van de rit tegen elkaar wegstreept kom je meestal op kiet uit.
Heb laatst weer CoD gespeeld maar zou voor geen goud meer overstappen. Ieder z'n eigen maar BF3 is voor mij toch echt dé FPS (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op zondag 6 januari 2013 om 05:33:
BF3 is voor mij toch echt dé FPS (y)

+1.....heb periodes dat ik letterlijk mijn jointstick wegflikker van frustratie, maar de laatste weken gaat het wel weer goed.....
Ben ik het zat ga ik l.open klooien met mijn favo DAO-12 met frag, is altijd een gewild wapen merk ik :lol:
Er staat altijd dat de damage wel meevalt met dat ding + frag, in mijn beleving is dat toch echt anders.....vooral bij schuilende tegenstanders een mooi wapen, i'm gonna find you!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zondag 6 januari 2013 om 01:46:
is iets wat niet in BF3 thuis hoort imo

Het levelen gaat lekker snel met tdm.....:)
Waarschuw beheerder
in tdm kan je imo geen epic potjes maken omdat er geen voertuigen in zitten. bijv. met c4 een chopper uit springen en op een tank gooien vanuit de lucht, 2 kills maken en puntje pakken weegt makkelijk op tegen doelloos tussen containers rennen en je wapen legen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 7 januari 2013 om 13:02:
bijv. met c4 een chopper uit springen en op een tank gooien vanuit de lucht, 2 kills maken en puntje pakken weegt makkelijk op tegen doelloos tussen containers rennen en je wapen legen.

nuff said :lol:
Waarschuw beheerder
doelloos tussen containers rennen en je wapen legen.

Met tdm heb ik meer claymorekills dan wapenkills in sommige levels, ik denk dat het een beetje ligt aan je manier van spelen, ik ben vaak heel erg bored in conquest, teamplay is verre van heel vaak.....
Wat mij stoort, gisteren....zit ik eindelijk in een goedlopende pot, oa bij Soon-tiel en een buddy van hem, winnend en alles, ben ik inene killed by admin en zit ik bij de verliezende partij....:D:lol: ja dan is voor mij de lol eraf....wtf mensen....:lol:
Ook erg annoying zijn die kinderservers aan het worden.....we kick for....blablabla....ik sloop iemand die admin is, bam meteen dood..keer op keer.....wtf.....:looser erg frusty....:p
Ja dan kies ik ervoor om tdm te spelen, wat overigens ook vaak totaal meer nergens over gaat, nivo is bijster slecht de laatste weken :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 7 januari 2013 om 13:09:
ik sloop iemand die admin is

gelijk ban of kick :facepalm: geen goeie admin 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op maandag 7 januari 2013 om 13:12:
gelijk ban of kick :facepalm: geen goeie admin 8)

Echt he....ik heb nu vakantie, hoop vanmiddag nog ff een match te treffen waarin ik kan blijven, heb véél verlaten de laatste tijd :p
Loopt voor geen meter, niemand deelt ammo, terwijl je daar dik punten mee krijgt :looser: ikke ikke ikke....vooral geen teamplay :p soms wel handy, dan ga ik snipen, moet nog veel openspelen.
Waarschuw beheerder
met c4 een chopper uit springen en op een tank gooien vanuit de lucht

Ja ok, dat is wel waar.....maar kijk eens naar je insignes, punten en andere shit aan het einde van een level....sommige haal ik echt alleen in tdm, had er gisteren 1, geen idee hoe die heet maar bij toeval zie ik een tegenstander spawnen in een hoek, ik schiet een salvo frag af met de doa-12 en heb zowaar 4 kills in 1x...:p....ik kreeg daar een vlaggetje voor geloof ik....nog nooit gezien.....:P
Conquest/Rush is ook wel grappig, maar je moet het treffen....gisteren loop ik in een game op Caspian grens met een zwáár annoying chopper die echt elke voetlul in zijn arsch ragte :[ niks tegen te doen :vaag: het is te langdradig, misschien moet ik die expension maar eens gaan halen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 7 januari 2013 om 13:31:
hoop vanmiddag nog ff een match te treffen waarin ik kan blijven

invite is verstuurd 8) CQ Noshar Canals :honger: !
Waarschuw beheerder
zit ik eindelijk in een goedlopende pot, oa bij Soon-tiel en een buddy van hem, winnend en alles, ben ik inene killed by admin en zit ik bij de verliezende partij....

zag het ja... je was ook zo weer weg hehe... werd je dus verplaatst.. ja das irritant, vooral als je met iemand wil spelen. daarom probeer ik altijd een DICE server te vinden. er zijn genoeg van die servers, alleen zijn die allemaal leeg. tja, dan moet je wel op een gehuurde server met regels spelen :(

als ik gekickt word zie ik dat eigenlijk meer als een compliment, het is wel vervelend, maar betekent gewoon dat je beter bent als zo'n snotjong!

Waarschuw beheerder
we kick for....

shotgun :lol: en dan echt iedereen met een shotgun lopen knallen :lol: