Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 69918x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 14 mei 2012 om 16:01:
Schuren jonguh!!

'k Ben ergens blij dat ik de uitspraak niet ken, en typisch NL's is, ... maar 't zal wss ni zo in mijn voordeel zijn (denk ik)

Schuren bedoelen ze bij ons bv de grond schuren, de muren afschuren, ... maar die context zal het ook niet zijn, :D
Waarschuw beheerder
+1
enigszins wel hoor...
Waarschuw beheerder
Het zal er wel eens van komen, ... maar waarom moeten de jongens nu altijd de moeite doen ???? Waarom zegge zij niet zo van: "kom gaan we neuken ?"

Zou toch veel 'praktischer' zijn :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 15 mei 2012 om 16:18:
Het zal er wel eens van komen, ... maar waarom moeten de jongens nu altijd de moeite doen ???? Waarom zegge zij niet zo van: "kom gaan we neuken ?"

O dat gebeurt wel eens hoor, maar dat zijn nu meestal niet de vrouwen waarvan je wilt dat ze het zeggen. Althans niet aan het begin van de avond. :)
Waarschuw beheerder
Als je er uitzie als Leonardo Dicaprio en je hebt een Ferrari, dan maak je die kans ... maar geen van beide ben ik of heb ik :/
Waarschuw beheerder
je moet gewoon niet te veel opzoek zijn, dat werk sowieso 9 vd 10 x niet.

zo, genoeg dating tips dacht ik zo. weer ontopic.

veel mensen hier die op sniper only servers spelen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ik nu terug BF3 speel, speel ik nog slechter als een NOOB ... heb onlangs een format gedaan en spel staat er niet meer op,

Maar;

Nu zij iemand van mijn werk dat er weer een nieuwe update/patch in aan toch is met close combat levels,

Dus;

Mappen die zeer klein zijn (wat ik altijd supper vond bij TDM, oude Kargh Island)

Weten jullie er meer van, ... is het dan terug de moeite waart om ff te installen ?
Tiz namelijk omdat mijn Kargh Island map zo verklooit is, dat ik ook minder speel, heb weinig kennis van al de andere mappe behalve Metro,
Maar wat is het nu juist dat er in aantoch is, of is het er al ?

Kleindere mappen - TDM ?

(En naar schijnt 'weer' pak nieuwe wapens?)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op dinsdag 15 mei 2012 om 17:48:
veel mensen hier die op sniper only servers spelen?

wat doe je dan?
Waarschuw beheerder
snipen denk.
Waarschuw beheerder
ja ok maar dat is breed.

heb net snipen gedaan op noshar tdm. bolt only was wel geinig alleen kut moeilijk :lol:
1 schot dood
Waarschuw beheerder
Hebbe wij met de LTD versie da gratis ?

Wanneer komt ie vrij ?

Ziet er wel de moeite uit, nice, allemaal trashen in da gebouw :p
Waarschuw beheerder
vies verslavend dat snipen. geen scope op je wapen en goan. noshar (L)
verslaving komt terug :D
Waarschuw beheerder
Ik wacht nog expliciet met installeren tot dat nieuwe update dinges uit is, en dan zien we wel, ...
Waarschuw beheerder
Ik ben sterk, 4 weken niet gespeeld [ op 1 zaterdagmiddag met vrienden na :p ] en counting (H)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op dinsdag 15 mei 2012 om 20:18:
op 1 zaterdagmiddag met vrienden na :p

dan moet je dat er weer vanaf trekken :D
Waarschuw beheerder
Ja dat is wel een beetje waar, maar mijn vrienden hebben het meeste gespeeld :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op dinsdag 15 mei 2012 om 20:18:
Ik ben sterk, 4 weken niet gespeeld [ op 1 zaterdagmiddag met vrienden na :p ] en counting (H)

Ik geef jou een welgemeend fris biertje

:beer:

aste!
Waarschuw beheerder
Ik ben er echt klaar mee voorlopig, laatste keer zat ik me echt zo te frustreren om de gameplay van sommige naaps dat ik mijn joypad gebroken heb :s de bekende druppel :p
Waarschuw beheerder
Gewoon stad in trekken, goed wat euro's er door jagen in de winkeltjes dan ff lekker gaan eten, en je voel je 's avonds veel beter (y)

Desnoods relax filmpje erbij,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 15 mei 2012 om 20:23:
Gewoon stad in trekken, goed wat euro's er door jagen in de winkeltjes dan ff lekker gaan eten, en je voel je 's avonds veel beter (y)

Zoiezo heb ik daar geen probleem mee, niet gamen....ben druk met mijn andere tijd/geldvretende bezigheid, fotograferen....veel betere tijdsbesteding met dit weer ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben zo nu meer met ons vader in mijn huis aan het werken, moet nu eens eindelijk af geraken, nog paar werkjes, al de grote werken zijn gedaan, maar zou leuk zijn als ik terug in mijn living tv kon zien, en in men slaapkamer een twee persoons bed plaatsen,

Stel, moest ik nu één of ander wijfie tegekome, heb ni eens een twee persoons bed :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 15 mei 2012 om 20:29:
Stel, moest ik nu één of ander wijfie tegekome, heb ni eens een twee persoons bed :(

Ocharme, geeneens een 2 persoonbed? :| waar poep je dan ? :o:D
Waarschuw beheerder
Nu nergens ... maar vroeger deed ik da in de zetel (maar die is ook weg, heb ni eens een salon)

Dus, "nergens" eigenlijk, heb op zolder een matras ligge, maar geen zin om die eerst na beneden te halen :s
Waarschuw beheerder
:lol: ik kan me best voorstellen dat er nu mensen zijn die denken WTF :| :D [ of ik moet mij gru-we-lijk vergissen! ]
Waarschuw beheerder
Ik heb niks meer, in der tijd alles weg gedaan, en men ex is met groot deel weg vroeger,

Wat ik heb is 2 kleerkasten, twee tafels 4 stoelen, mijn pc en pc onder delen, 1 enkel bed en 1 zetel bed, thats all!

Voor de rest wat rommel op zolder :D

Eens alles weer af gewerkt is, stelselmatig weer meubels gaan kopen, maar tijd geleden zat ik met verkopen/verhuizen in me kop, dus vond ik nutteloos nu weer nieuwe uitzet te kopen,

Soms weet ik ni wa ik wil :/

(En niet vergete, al me nieuwe kleertjes en schoenen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op dinsdag 15 mei 2012 om 21:27:
Soms weet ik ni wa ik wil :/

Klinkt bekend ;)

Bij jou of bij mij ????

:lol:
Waarschuw beheerder
Bij mij :p
Waarschuw beheerder
Ah, dan ben ik gelukkig niet de enige .....

Waarschuw beheerder
Heeft iedereen toch wel :p
Waarschuw beheerder
Vooral vrouwen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 15 mei 2012 om 20:29:
tel, moest ik nu één of ander wijfie tegekome, heb ni eens een twee persoons bed

hahahahahaha :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op dinsdag 15 mei 2012 om 20:21:
Ik ben er echt klaar mee voorlopig, laatste keer zat ik me echt zo te frustreren om de gameplay van sommige naaps dat ik mijn joypad gebroken heb

Ik heb sinds BF3 nog geen controller gesloopt :woop: dat in tegenstelling van de 6 per jaar bij CoD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2012 om 08:15:
controller gesloopt

Vroeger mijn spatiebalk bij NFS 2 op pc, als je wil drifteng (handrem) spatiebalkjen trasheuh!!!! :p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2012 om 22:40:
hahahahahaha :D

Das ni zo vo te lachen tok ? ... :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daffy dit soort onderwerpen bespreek je met vrienden irl. nu weer over naar BF.

https://www.facebook.com/events/408129405886338/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 17 mei 2012 om 09:32:
https://www.facebook.com/events/408129405886338/

wat heb je aan dubbel xp.

Battlefield is juist bedoelt om nooit uit te spelen.
Alleen nerds doen dat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 17 mei 2012 om 02:19:
tok

:respect: lekker stukje lagetonenherrie....:D had je vanacht eventjes moeten linken, buren hadden feestje ofzo....hiermee was dat snel over...:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 17 mei 2012 om 10:20:
om nooit uit te spelen.

WoW bedoel je zeker.

psycho heb je er misschien over nagedacht dat andere mensen het misschien wel leuk vinden om dubbel XP te krijgen?
Waarschuw beheerder
battlefield netzogoed. ben nu level 67 en ben al klaar met het spel. Dus speel het niet uit.
Of misschien volgend jaar pas.

Uitspraak van anders op donderdag 17 mei 2012 om 11:29:
psycho heb je er misschien over nagedacht dat andere mensen het misschien wel leuk vinden om dubbel XP te krijgen?

ja, voor de nerdjes die battlefield zsm uit willen spelen.
Waarschuw beheerder
jij bent level 67, dat is nerd genoeg gast
Waarschuw beheerder
Kwam eerder al van de no-lifers tegen met level 100 :s maar om te zeggen dat ze skill hebben :nee: eerder tijd teveel...;)
Waarschuw beheerder
nou als ik om me heen kijk valt dat nog wel mee. :lol:

30 weken x 7 = 210 dagen

260 uur : 210 = 1,24 uur per dag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 17 mei 2012 om 11:45:
1,24 uur per dag.

Ja gemiddeld, maar ik weet uit eigen ervaring dat ik méér dan 1,25 uur per dag* speelde, ik heb dagen gehad dat ik 10 tot 12 uur zat te spelen met vrienden..;) en zo een tijd niet.....gemiddeld zegt weinig in mijn ogen...;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
doordeweeks. s' avonds 2 a 3 uur maar dat niet elke avond en int weekend op zaterdag en zondag middag 5 uur. :p

Maar daar ben ik echt klaar mee.

Maar jij bent 34 snap niet hoe je dat op die leeftijd voor elkaar krijgt. :lol:
Heb je geen betere dingen te doen?
laatste aanpassing