Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 72834x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Effused
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op vrijdag 23 maart 2012 om 16:20:
met C4 op een buggy of jeep en dan gaan rijden kan ik me de laatste tijd heel erg mee vermaken

haha dat is zo geniaal
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !kaluh! op vrijdag 23 maart 2012 om 06:04:
vandaag ook weer heerlijke potjes gehad:P alleen het laatste potje met pitbull was weer ergerlijk hij jat gewoon alle kills voor je weg ;) whahaha nee was mooi knalluh weer,en damn je was scherp met die mine en die ergerlijke ammo gastjes met c4 :devil:

dit potje bedoel je :lol: http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/36991070/4/248608827/

kun je nagaan dat ik nog kills heb laten liggen om jouw de kans te geven om er een paar af te knalluh :x

was ik scherp jah:$ dankje wel o:) weet ook niet hoe het komt :lol:

[img width=296 height=100]http://g.bf3stats.com/ps3/CarrionerMBT/PitbullTerror.png[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op vrijdag 23 maart 2012 om 16:01:
beuk, je speelt zeker alleen TDM?

Dat is wel overduidelijk :lol:

Uitspraak van anders op vrijdag 23 maart 2012 om 16:20:
met C4 op een buggy of jeep en dan gaan rijden kan ik me de laatste tijd heel erg mee vermaken :D

Vooral op caspian border. Die kut AA kapot rijden. als je US bent. Of daar op de bult blijven staan wachten op de eerste beste tank die naar beneden rijd :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op vrijdag 23 maart 2012 om 07:51:
leer gewoon richten!

Ik ben eigelijk ook meer van die A-71 (Engineer) :D
Waarschuw beheerder
engineer noob class.

Echte manneng spelen support of snippert
Waarschuw beheerder
donateur
Op vehikel levels wel lekker engineering hoor
Waarschuw beheerder
ja ok :P real man uses maintenance perk or Extinguisher B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 23 maart 2012 om 19:05:
support of snippert

Whaaaaaa een LMG met 200 kogels, zo ga je zeker niet missen, :rot:

Gewoon kei hard met de rifle handgun of heel heel dichtbij een shotgun en bloedspatters in je gezicht, _O_

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op vrijdag 23 maart 2012 om 16:01:
beuk, je speelt zeker alleen TDM?

Niet alleen TDM. Maar ik denk dat 95% van alle games die ik gespeeld heb idd TDM zijn.

Ik heb het namelijk niet zo om rush met random noobdebielen te spelen. En CQC is gewoon gay.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 23 maart 2012 om 19:05:
Echte manneng spelen support of snippert

met usas-12 8-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2012 om 00:58:
met usas-12

gtfo.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Conquest = battlefield

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op zaterdag 24 maart 2012 om 01:29:
Conquest = gay met aids

Waarschuw beheerder
Rush vind ik ook geen moer aan, conquest wel. Esp Metro, i luvv metro <3

Kan niet wachten totdat ik die pleuris usas heb, word er goed ziek van dat anderen het hebben ;D

Waarschuw beheerder
Rush vergt meer skills dan conquest. feit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2012 om 02:14:

Bwa, dan vind ik squad TDM of squad RUSH moeilijker, eens je de kennis van de mappen goed kent, en gedrag van de spelers, is RUSH best leuk :)

Waarschuw beheerder
Ik heb alle mappen van CQC en rush met alle vehicles locaties enz uitgeprint liggen. B) jwz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ Hate is Healthy :[ op vrijdag 23 maart 2012 om 18:13:
kun je nagaan dat ik nog kills heb laten liggen om jouw de kans te geven om er een paar af te knalluh

ja dat laatse jointje knalde er wel in jah :P zag ineens dubbel volgens mij ;) ik raakte ook niets meer in dat potje :x
vandaag ging dat wel weer anders gelukkig:d met de voertuigen gaat het ook weer stukken beter... trouwens met die guided shell ken je ook goed schade aanrichten :P en helemaal wanneer iemand op de 3 plaats zit in de tank,geen heli veilig als je een beetje samen werk :D

:smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !kaluh! op zaterdag 24 maart 2012 om 06:16:
trouwens met die guided shell ken je ook goed schade aanrichten en helemaal wanneer iemand op de 3 plaats zit in de tank,geen heli veilig als je een beetje samen werk

daar ben je van afhankelijk met guided shells tok?
Waarschuw beheerder

Idd..Beetje afwachten tot de attackers gaan armen heb je veel meer skills voor nodig:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op zaterdag 24 maart 2012 om 01:29:
TDM = call of duty

Uitspraak van Joey Buttafucko op zaterdag 24 maart 2012 om 08:13:
trouwens met die guided shell ken je ook goed schade aanrichten en helemaal wanneer iemand op de 3 plaats zit in de tank,geen heli veilig als je een beetje samen werk

Geniet er nog maar van. Met de patch kun je alleen nog grond doelen raken.

Uitspraak van koffiejunkie op zaterdag 24 maart 2012 om 10:56:
Uitspraak van BEUK op zaterdag 24 maart 2012 om 02:14:

Idd..Beetje afwachten tot de attackers gaan armen heb je veel meer skills voor nodig:lol:

:lol: Skills heb je als je met de jet of chopper het hele potje in de lucht kan blijven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

les 1 een mening kan geen feit zijn.
Waarschuw beheerder
kom alleen maar in teams waarbij niemand voor een vlag gaat :S
wat een kut game dag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op zaterdag 24 maart 2012 om 08:13:

wel als je een heli uit de luch wilt knalluh dan moet je goed samen werken:D
Uitspraak van Psychonaut op zaterdag 24 maart 2012 om 12:50:

ohw dat maak me niet uit hoor,ik deed dat toch niet vaak gebruiken,maar gisteren was het wel lache om tezien hoe makkerlijk je de heli uit de lucht ken knalluh:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !kaluh! op zaterdag 24 maart 2012 om 17:04:
was het wel lache om tezien hoe makkerlijk je de heli uit de lucht ken knalluh:D

ja heerlijk :D kut dingen.
Waarschuw beheerder

Je legt nu precies de vinger op de zere plek bij mij.
Kon echt heerlijke potjes draaien op Noshahr Canals, Kharg Island en Caspian Border met mijn kameraad in een tank.
Battlefield probeert zo realistisch mogelijk te zijn en dat waardeer ik juist aan het spel. Maar een laser-guided-missile niet het doel laten raken door een flare, wat na de opkomende update dus zo is, vind ik absoluut onrealistisch.
Ik begrijp niet dat ze dit aanpassen en de USAS (op het oog) maar een klein beetje aanpassen (no offence !kaluh! ;))
Waarschuw beheerder
Skills heb je als je met de jet of chopper het hele potje in de lucht kan blijven.

Ja, echt wel, _O_

Waarschuw beheerder
Uitspraak van koffiejunkie op zaterdag 24 maart 2012 om 10:56:
Idd..Beetje afwachten tot de attackers gaan armen heb je veel meer skills voor nodig

Ja als je met nuubs speelt. Ik ben pro, u mad?

Waarschuw beheerder
Hoe maak je een filmpje van je game? Zal ik 's mn nub skills laten zien ;D

Waarschuw beheerder
Met een screen cap progje. Fraps bijvoorbeeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2012 om 23:42:
Hoe maak je een filmpje van je game? Zal ik 's mn nub skills laten zien

Iemand op mijn werk zij, met 'FRAPS' maar dan compressie afzetten, anders word bestand te groot, heb zelf nog ni getest, maar ik vraag wel ff aan gaste op me battlelog, die hebbe dat kunnen klaren,
En anders is google ofzo,

Waarschuw beheerder
Bestand te groot met fraps? Das bullshit. Aangezien fraps je recordings in stukjes opslaat. Als je Dxtory gebruikt wat integenstelling tot FRAPS wél grote bestanden maakt, moet je idd compressen. Daarnaast zorgt het comrpessen JUIST voor dat een bestand kleiner wor qua formaat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2012 om 13:21:
les 1 een mening kan geen feit zijn.

Je hoeft in CQC niet eens een vehicle uit te stappen om een flag te veroveren. Dat maakt het een feit dat rush meer skills vereist dan CQC.

Kthnxbye. :bye: (f)

Waarschuw beheerder
aight, dan download ik 'm nu en gaat ik effekes een filmpske maken ouwwww..
Waarschuw beheerder
Het was weer een genoegen Wodan; niet de hoogste scores maar wel zeer goed teamwork (y)

http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/37407482/4/294198036/

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2012 om 00:05:
Je hoeft in CQC niet eens een vehicle uit te stappen om een flag te veroveren. Dat maakt het een feit dat rush meer skills vereist dan CQC.

Vind dat geen geen goed argument.
Bij Rush weet je precies op welke 2 punten je vijand zich gaat richten, bij CQ heb 3 tot 4 punten waar de vijand zich op kan richten. En de teams zijn even groot.
Feit is dat iedereen een andere mening heeft en daar een voorkeur bij heeft. Laat iedereen gewoon lekker in z'n waarde; we genieten allemaal op onze eigen manier van deze game :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2012 om 23:58:
Bestand te groot met fraps? Das bullshit. Aangezien fraps je recordings in stukjes opslaat. Als je Dxtory gebruikt wat integenstelling tot FRAPS wél grote bestanden maakt, moet je idd compressen. Daarnaast zorgt het comrpessen JUIST voor dat een bestand kleiner wor qua formaat.

Ik zij dat niet, een 'collega op werk' zij dat dus :/

maar goed ....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op zondag 25 maart 2012 om 00:27:
we genieten allemaal op onze eigen manier van deze game

Dat zijn jou eerste wijze woorden over battlefield 3 op deze toppa (y)

_O_

Dus geen gezeik op wapen gebruik :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De framerate dropt wel GIGANTISCH @ opnemen. Zit dan op 20-30 fps :(

Toch maar eens van die 5870 af en wat nieuws kopen.. video is 3 gig, ik up m nu.

Waarschuw beheerder
Bij Rush weet je precies op welke 2 punten je vijand zich gaat richten, bij CQ heb 3 tot 4 punten waar de vijand zich op kan richten. En de teams zijn even groot.

Bij CQC kan je flags weer terug verovren. Bij rush is het niet terug te draaien.
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 25 maart 2012 om 01:01:
Ik zij dat niet, een 'collega op werk' zij dat dus

maar goed ....

Ik heb ook niet gezegd dat jij dat zei. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2012 om 03:38:
Ik heb ook niet gezegd dat jij dat zei.

Ah, :rot:
Waarschuw beheerder
Het was weer een genoegen Wodan; niet de hoogste scores maar wel zeer goed teamwork

dat was inderdaad heerlijk knalluh:yes: en wat een teamwork zeg :D vond het echt jammer dat ik in het laatse potje op canals me verbinding verloor :( was gvd net goed bezig met je maatje :D maargoed dat is zeker voor herhaling vatbaar :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2012 om 03:38:
Bij CQC kan je flags weer terug verovren. Bij rush is het niet terug te draaien.

in elk type spel heb je bepaalde skils en speltype ,maar het potje word ook bepaalt door teamplay en teams :)
en laten we niet vergeten heren dat jullie bijde verschillend spelen beuk op de pc oldehove op de ps3 24 man max of 64 man max das wel een beetje erg groot verschil :P en dat merk je echt kwa speltype..

Waarschuw beheerder
#@$%@%
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2012 om 11:54:
Verder ben ik nieuw in het genre

jij heb minimaal cod ervaring als je zo speelt

Waarschuw beheerder
Zelfs dat niet, jaren terug veel quake 2 gespeeld (2e van nl 1on1) maar verder nooit meer shooters gedaan. Dit is mijn 3e week in bf3 overigens :)
laatste aanpassing