Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 73263x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
na 2 dagen me afspraken niet nakomen hier ben ik vanavond eindelijk toch online:yes:
over een klein uurtje vlammen..maar wel zonder headset!

xfire: ressurection02
Battlelog: mainframe02
Waarschuw beheerder

Trolololo. Heerlijk dit.

Waarschuw beheerder
Wel jammer dat er geen apaches zittin in BF3 (zover ik weet)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2012 om 20:51:
Wel jammer dat er geen apaches zittin in BF3

En flash granaten, en grapplehooks, en ... ik mis ook nog wat zooi van BF2, wil graag de map Warlord hier in hebbe met dat paleis en die gangetjes en kamertjes, niets evenaart die map ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 16 maart 2012 om 09:51:
heeft geen extended mag toch?

Nee,

Hier moe je wel beetje bij nadenken over je ammo, soms schiet en schiet je maar, vergeet je te herladen, en dan had je nog ma bv 3 kogeltjes, dat gebeurd wel vaker,
Beter schiet je ook je ganse magazijn helemaal leeg, dat bespaart dan nog eens telkens manueel te herladen,
Maar eens je er mee weg bent, is het een juweeltje van een wapen (y)

Filmpje voor de liefhebbers:

Volgens mij zitte zij nu op 'Operation Firestorm' :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op vrijdag 16 maart 2012 om 18:59:
Nope, ik kill max 2 personen van dicht bij, van veraf heb je ze allemaal nodig,

Ja dichtbij. Maar op een medium afstand heb je echt je hele fucking clip nodig voor 1 kill. Irritant.

Uitspraak van Daffy Fuck op vrijdag 16 maart 2012 om 18:59:
AS VAL blijft een bazen wapen, maar geen scope gebruiken, snelle aim dot is voldoende,

Ik gebruik sowieso nooit scopen. Ironsights zijn voor de echte bazen je weet.

Uitspraak van Daffy Fuck op vrijdag 16 maart 2012 om 21:33:
Beter schiet je ook je ganse magazijn helemaal leeg, dat bespaart dan nog eens telkens manueel te herladen,

No offence bro, maar dit is het SLECHTSTE advies ooit!!!

Voor alle wapens, duurt het reloaden vanaf 0 kogels VEEL en VEEL langer dan wanneer je reloadt VOOR je mag leeg is. (Met jouw rank had je dit echt moeten weten hoor..)

De AS VAL heeft een reload tijd van 2.70 seconden op een LEGE magazijn. - En een reload tijd van 1.60 seconden wanneer je nog kogels in je clip hebt. Dit is een indrukwekkend verschil van maar liefst 1.10 seconden!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2012 om 23:57:
No offence bro, maar dit is het SLECHTSTE advies ooit!!!

Voor alle wapens, duurt het reloaden vanaf 0 kogels VEEL en VEEL langer dan wanneer je reloadt VOOR je mag leeg is. (Met jouw rank had je dit echt moeten weten hoor..)

De AS VAL heeft een reload tijd van 2.70 seconden op een LEGE magazijn. - En een reload tijd van 1.60 seconden wanneer je nog kogels in je clip hebt. Dit is een indrukwekkend verschil van maar liefst 1.10 seconden!!!!!!!

Maar ik ben niet zo wiskundig aangelegt qua al die reload tijden etc, waarom doe ik dat, omdat ik van me zelve gewoon zeer vergeet achtig ben door blowen vroeger,
Heb veel situaties dat er bv nog ma 2 a 3 kogeltjes in zit, en dan plots vijand voor je, en dan knalt ie jou neer ipv omgedraait,

Dus daarom schiet ik meestal heel men magazijn leeg zodat ik niet hoef na te denke, 'herladen of niet' ... is maar een 20 kogel magazijntje :)

Vandaar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2012 om 23:57:
(Met jouw rank had je dit echt moeten weten hoor..)

Ik ben geen pro, en of ik nu COL lvl 60 heb of niet, ik KILL gewoon voor FUN !!! :beer:

Waarschuw beheerder
+1
Je moet reloaden als een tactisch automatisme aanleren, afwijkend van de situatie. Ik heb t als t ware geprogrammeerd op; Burst burst, en na de laatste kogel meteen reload of reload met cover(met een rifle met gemiddelde magazijn capiciteit tussen de 20 - 30 bullets). In geval er geen meerdere vijanden zijn in beeld dan..

Sowieso nu ik een methode heb ontdekt om NOG sneller te kunnen reloaden (0.5 sec sneller voor de meesten rifles) is het reloaden VOOR de laatste kogel nog beter.
Waarschuw beheerder
Goed, ik zal de info meenemen, en kijken wat vruchten het afwerpt,

Men speeluurtjes zitte er op :( moe gaan werken :s

Straks weer knallen, en zal ik eens testen (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zorg altijd dat ik met een vol magazijn rondloop:P

op dit tijdstip werken:| werkse dan maar (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ Hate is Healthy :[ op zaterdag 17 maart 2012 om 04:05:
Ik zorg altijd dat ik met een vol magazijn rondloop

Dus je schiet niet op je vijanden maar knife't/grenade't ze alleen? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2012 om 05:28:
Dus je schiet niet op je vijanden maar knife't/grenade't ze alleen?

i'll put up my scary face (H) :lol:
je snapt wel wat ik bedoel;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 17 maart 2012 om 00:54:
'herladen of niet'

Het beste is dat het in je "systeem" gaat zitten, na elke kill of als jij of hij even in cover gaat...reloaden.
Ik loop overal en altijd met een vol magazijn. Maar om nou een heel magazijn leeg te harken in 1 keer :LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2012 om 09:33:
Maar om nou een heel magazijn leeg te harken in 1 keer

suppressing fire!

Doe ik soms wel is met de LMG.
Dan gaan die supressing ribbons ook hard :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ Hate is Healthy :[ op zaterdag 17 maart 2012 om 04:05:
Ik zorg altijd dat ik met een vol magazijn rondloop:P

Das niet best om altijd met een volle zak te lopen hoor :lol:
Waarschuw beheerder
Ook nice op sharqi pensuela ofzo.

Als je het team bent met de basis.
Ga met dee sniper op de bult naast de tv station staan.
Kun je 1 voor 1 chopper pilots headshots geven :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2012 om 13:45:
Das niet best om altijd met een volle zak te lopen hoor :lol:

:roflol: viezerd:P

mn zak word pas geleegd als mn milf er mee aan de gang gaat :lol: mja nu weer ontopic he :9
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af,

ALs je van elk wapen de master dog tag hebt, 500 kills of meer, is dat dan ook bij voertuigen ?

500 Kills met een jet, choppah, tank, jeep, kleine jeep, AA, ...

Zo ja, dan gaat al die adchiements wel lang dure denk ik, zeker jet :s (bij mij tok)

Of is het alleen maar een master dog tag bij je wapens ?

Iemand ...
Waarschuw beheerder
donateur
geen 500 kills met een voertuig volgens mij, wel dogtags als je met MBT, IFV, Jet, Scout Heli service stars krijgt :d

bijv voor de tank gaat hij van service star 1, 5, 10, 25, 50 en 100

ik heb zelf service star 15 voor de tanks en ik ga zeker voor de 100 :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ Hate is Healthy :[ op zaterdag 17 maart 2012 om 16:09:
ik heb zelf service star 15 voor de tanks en ik ga zeker voor de 100

Maar dan heb je 1500 kills ? 15 x 100 (zoals bij de wapens)

Of zit ik fout ...
Waarschuw beheerder
nee. je xp bar voor een tank 100.000 punten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zie bij mij nergens een service star staan bij iets van voertuigen ...
Waarschuw beheerder
donateur
neuj ik heb iets van 4215 kills met tanks gemaakt

service stars kan ik zien op mn ps3 bij my progression:P en op bf3 stats http://bf3stats.com/stats_ps3/PitbullTerror
Waarschuw beheerder
Ah, nice ... en krijg je dan bij een bepaald aantal een dog tag ? bv bij 5 of 10 of ... service sterren ?
Waarschuw beheerder
donateur
als ik bijv service ster 25 zou halen dan zou ik er een speciale dogtag voor krijgen, je krijgt dogtags bij: 1, 5, 10, 25, 50 en 100 :) maar die gebruik ik toch niet :lol: gebruik liever de dogtag waarin staat hoeveel tank kills ik heb gemaakt o:)
Waarschuw beheerder
[img width=328 height=100 cacheid=001242af002fe067aa0011381a02cfc01b]http://g.bf3stats.com/ps3/zxIFH9im/RedEye_058.png[/img]

[img width=310 height=145 cacheid=001242b0002fde6b1333054e1a02cfc01b]http://g.bf3stats.com/ps3/lL2meQET/RedEye_058.png[/img]

[img width=613 height=109 cacheid=001242b1002fe068aab78dd31a02cfc01b]http://g.bf3stats.com/ps3/T6nACHVU/RedEye_058.png[/img]

[img width=320 height=80 cacheid=001242b4002fe06be1fb571d1a02cfc01b]http://g.bf3stats.com/ps3/rtDcbFne/RedEye_058.png[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
;p

[img width=320 height=80 cacheid=001242b5002fe06c325c6ef01a02cfc035]http://g.bf3stats.com/ps3/fhD8aG7H/RedEye_058.png[/img]

:loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=351 height=132 cacheid=001242bf002fe075beda03091a02cfc084]http://www.xazax.com/locus/image.php?u=7&type=sigpic&dateline=1281940856[/img]
Waarschuw beheerder
weet iemand nog een site waar je die plaatjes met je stats kan krijgen??¿¿
bij bf3stats.com krijg ik ze niet tezien:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 17 maart 2012 om 16:11:
Ik zie bij mij nergens een service star staan bij iets van voertuigen ...

service star heb je verder ook geen fuck aan.
Waarschuw beheerder
donateur
netjes :jaja: zo gaat het level uppen wel een stuk sneller he :lol:

Waarschuw beheerder
Ja man, ik begon eerst te voorzichtig zegmaar. Nu constant rennen als een gek, en hopen dat er geen usas om te hoek komt blazen (pleuris wapen, kan niet wachten tot ik m heb :lol: ). 't was ff wennen, mgoed, het lukt me (eindelijk!). Altijd fucked als je met een spel begint, en erg competitief ingesteld bent :lol:

Waar kan ik zien hoe lang ik 'm al heb trouwens?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op zaterdag 17 maart 2012 om 23:11:
Lekker potje net met Pitbull

Uitspraak van :[ Hate is Healthy :[ op zondag 18 maart 2012 om 01:09:
Lekker potje met Redeye en tripptonic

ik kwam ff kiekuh toen jullie samen aan het werken waren,ben er snel weer uit gegaan:P was geen beginnen aan whahaha :D

[img width=320 height=90]http://g.bf3stats.com/ps3/H8GLUCJV/wodan123dtc.png[/img][img width=320 height=80]http://g.bf3stats.com/ps3/fhD8aG7H/wodan123dtc.png[/img]

:smoke:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !kaluh! op zondag 18 maart 2012 om 06:47:
ik kwam ff kiekuh toen jullie samen aan het werken waren

oh :o heb ik niet eens in de gaten gehad :lol:

ging weer lekker vanacht :smoke:

Tankbaas (H)
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/35964871/4/248608827/

en hier had ik bijna mn killstreak overtroffen:c :[ adrenaline :hyper:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/35971694/4/248608827/

btw... is iedereen hier meer het infanterie typje of zitten er ook een paar tank maniakken bij? o:)

[img width=340 height=92]http://g.bf3stats.com/ps3/wsTALr4X/PitbullTerror.png[/img]

[img width=460 height=100]http://g.bf3stats.com/ps3/O1GRXmRs/PitbullTerror.png[/img]
Waarschuw beheerder
[video]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=q4-BmKXWR80[/video]
Waarschuw beheerder
ik kwam ff kiekuh toen jullie samen aan het werken waren,ben er snel weer uit gegaan

Nee heb ik ook niet in de gaten gehad anders had ik wel ff een invite gestuurd.

was geen beginnen aan whahaha

Dan zat je bij de tegenpartij ;p

Uitspraak van :[ Hate is Healthy :[ op zondag 18 maart 2012 om 10:42:
Tankbaas

en hier had ik bijna mn killstreak overtroffen

Bazenpotjes :respect:
Jammer dak er niet meer bij was...
Vanavond herkansing :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vanavond 1900h? met xfire?
Waarschuw beheerder
btw... is iedereen hier meer het infanterie typje of zitten er ook een paar tank maniakken bij? o:)

Vind eigenlijk alles wel leuk. Alleen nu na een nieuwe muis bak ik er niet veel meer van met jets.
Waarschuw beheerder
oh heb ik niet eens in de gaten gehad

Uitspraak van d'Oldehove op zondag 18 maart 2012 om 11:17:
Nee heb ik ook niet in de gaten gehad anders had ik wel ff een invite gestuurd.

nee dat ken ik me voorstellen jullie waren tedruk met killen :D
Dan zat je bij de tegenpartij

ja daarom benk er gelijk maar uit gegaan,zoals ik al zei jullie met zij,n 2 en en dan die maatjes van pitbull dan will je niet in de tegenparty zittuh:P

Vanavond herkansing

zal is ff opletten dat ik iets eerde erbij ben,dan knal ik lekker mee met jullie :yes: :devil:

Uitspraak van Andy! op zondag 18 maart 2012 om 13:32:
Alleen nu na een nieuwe muis bak ik er niet veel meer van met jets

welke muis heb je gekocht dan? ik werkte altijd met een logitec muis en toetsenbord :D

Waarschuw beheerder
is iedereen hier meer het infanterie typje of zitten er ook een paar tank maniakken bij? o:)

Tank,Heli en Vliegtuigjes maniak :D