Uitspraak van THE EARLY RAVER op maandag 25 juli 2011 om 21:19:word er ook nog ergens een hardcore gedraaid toevallig ?
nee daar doen ze niet aan die turken
enige relaxe is dat je wel overal waterpijps ken roken
en dat ze overal voetbal uitzenden
laatste aanpassing
Uitspraak van Kneder-verseder op dinsdag 26 juli 2011 om 17:41:e daar doen ze niet aan die turken
dat is jammer dan maar aan de pijp .......
Uitspraak van [077] Reneetjuhh op vrijdag 29 juli 2011 om 15:32:nog 7 dagen
Uitspraak van THE EARLY RAVER op vrijdag 29 juli 2011 om 21:53:nog 9
13 augustus
nog 3 dagen!!!
Zin in: ben het nare nederlandweer wel zat!
Ik hoop dat het uitgaan leuk is, maar gezien dit
topic, komt dit wel goed
Ben je toch in de verkeerde tenten geweest.
de arena draaid voornamelijk trance muziek en echt goed ook.
De partyboot die uitvaart precies hetzelfde en vaart door tot vroeg in de morgen.
Heerlijk geweest 3 weken marmaris weer.
de arena draaid voornamelijk trance muziek en echt goed ook.
De partyboot die uitvaart precies hetzelfde en vaart door tot vroeg in de morgen.
Heerlijk geweest 3 weken marmaris weer.
Er zit trouwens ook een tent op de boulevard, V.I.P. die schijnen het feest binnen ook nog door te zetten tot een uur of 7 in de ochtend....... Ik raad iedereen eigenlijk altijd aan om ook eens een keer op de boulevard te gaan kijken, maar ALLE nederlanders die ik dit jaar tegen ben gekomen kwamen volgens mij alleen maar in de Rembrandt 
Uitspraak van Twee Meter Peter op donderdag 8 september 2011 om 08:29:alleen maar turken
K wee nie, maar je bent op vakantie in TURKIJE.. Dus ja.. Turken heb je daar ook.
Uitspraak van [077] Reneetjuhh op dinsdag 6 september 2011 om 14:10:idd alleen rembrandt en joy geweest
lekker tussen de hollanders
Ieder zn ding
Joy is trouwens wel ok..Alleen in hoogseizoen zo druk pffff maar vind de sfeer daar wel
K wee nie, maar je bent op vakantie in TURKIJE.. Dus ja.. Turken heb je daar ook.
Klopt maar als ze daar tegen mij gaan zeggen dat ze de prijzen voor toeristen(hollanders) extra hoog maken omdat liever alleen maar turken daar hebben dan is het gelijk voor mij over ...
Heb gezegt dat we dat hier in Nederland dat ook maar gelijk gaan doen
laatste aanpassing
Uitspraak van Twee Meter Peter op vrijdag 9 september 2011 om 11:43:Klopt maar als ze daar tegen mij gaan zeggen dat ze de prijzen voor toeristen(hollanders) extra hoog maken omdat liever alleen maar turken daar hebben dan is het gelijk voor mij over ...
Wat lul je man pannenkoek.
In de arena liggen op elke tafel de kaarten met de prijzen er op.
Dus hoe kunnen ze dan voor bepaalde mensen de prijzen hoger maken??????
Boeiend je gaat dingen lopen lullen die niet kloppen.
Kom er al 6 jaar op een rij elk jaar.
En nog nooit gezien dat er geen kaarten lagen.
En dat er veel turken zijn is normaal in zo land.
Die discotheek trekt gewoon het goede volk aan.
Wat ga jij uberhaupt doen in turkije als er zoveel turken zijn.
Kom er al 6 jaar op een rij elk jaar.
En nog nooit gezien dat er geen kaarten lagen.
En dat er veel turken zijn is normaal in zo land.
Die discotheek trekt gewoon het goede volk aan.
Wat ga jij uberhaupt doen in turkije als er zoveel turken zijn.
Uitspraak van Sylviaaaaa op maandag 3 oktober 2011 om 14:35:Het is mij ook erg goed bevallen...Dus ga in het voorjaar zeker weer terug
Ben van plan om in 2012 voor de 6e & 7e keer te gaan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2011 om 17:41:Hou eens op, je gaat toch niet 6 jaar op een rij naar een plek en dan al helemaal niet naar zoiets
Nee natuurlijk niet pannenkoek.
Dat zijn de extra vakanties.
Wij gaan regelematig naar turkije en onze hoofdvakantie gaan we lke jaar ergens anders heen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2011 om 17:41:Hou eens op, je gaat toch niet 6 jaar op een rij naar een plek en dan al helemaal niet naar zoiets
Euh, ja wel hoor
komt omdat die vieze mannetjes daar haar wel willen volpompen met zaad
aight aight!
ik moet gruwelijk schijten !
laatste aanpassing
Ik ben in 2011 ook in Marmaris geweest. Hotel Yuvam.
De clubs zijn daar ook echt goed. High end vond ik persoonlijk een van de beste, je hebt natuurlijk ook Joy, De Arena en nog veel meer.
De clubs zijn daar ook echt goed. High end vond ik persoonlijk een van de beste, je hebt natuurlijk ook Joy, De Arena en nog veel meer.

![[077] Reneetjuhh](/images/user/69330_1989758.jpg)