Partyflock
 
Forumonderwerp · 1110629
In november verwacht :D

http://www.pu.nl/nachtwacht/Modern_Warfare_3_in_november.aspx?id=852


Naast Infinity Ward is ook het gloedjenieuwe Sledgehammer ingezet om de nieuwste CoD te ontwikkelen. Tezamen werken ze aan de singleplayer terwijl Raven Software aan het multiplayer gedeelte knutselt. Genoeg mankracht aan het werk dus.
laatste aanpassing
Zal ns ook gaan spelen van t weekend, as het goed is zou de lag minder zijn en aantal wapens zijn verbeterd... En hopelijk niet ingedeeld word tegen een clan die aan spawntrapping doet :[ Keer potje gehad 8 kills 25 deaths, dat was niet zo goed voor mn k/d ratio :) )heb een hekel om een game te verlaten integenstelling van de rest van mn medespelers. Mss kwam het door mb rage "die die die motherbitches".
:lol:

Verder die dead man's hand en final stand mag er wel af, en meer balans in teams... Ga van de week black ops 2 pre orderen.
laatste aanpassing
 
Artiest Hard-Tex
Lol :lol:
Heb hem na lange tijd toch maar gehaald, maar Jezus lijkt wel een PS2 spel man. En mp Maps ook redelijk inspiratieloos
is ook het slechtste deel tot nu toe
Uitspraak van mitch connor op zondag 12 augustus 2012 om 10:52:
En mp Maps ook redelijk inspiratieloos


die nieuwe faceoff levels zijn wel leuk
DAt wel, maar kwam net in een hack game en is kut glitch in erosion
Bij erosion kun je met 2carepackages buiten de game komen, door via die kisten en die andere 2 op de muur te klimmen. Dan kun je rondom de game in de muren zitten
Uitspraak van Mitchell b) op zondag 12 augustus 2012 om 16:01:
die nieuwe faceoff levels zijn wel leuk


wat is dat 2 tegen 2 enzo toch? lijkt me niks.

verslaving begint toch wel weer toe te slaan. Dat team defender ook wel lachen, lekker chaotisch.
Uitspraak van SJEEP op zondag 12 augustus 2012 om 21:33:
Bij erosion kun je met 2carepackages buiten de game komen, door via die kisten en die andere 2 op de muur te klimmen. Dan kun je rondom de game in de muren zitten


wtf? hoe ben je daar ooit achter gekomen? :o
In dat snipper level die nieuwe met die hooibergen en maisvelden kan je via de zijkant van een hek ook het level uit lopen. Zat gister in een potje waar iemand dat deed. Hadden we ze een paar keer neergeschoten en toen gaan verstoppen dat we meer kille hadden hehe
Ben het spel zat... kd in korte tijd van 1.27 naar 1.13.. doe alleen nog pistol/knife en throwing knife only, maakt het spel weer wat leuker :smoke: Goed voor je skills :D

Tijd voor BO2... na het zien van multiplayer filmpje toch weer enthousiast geworden, ondanks dat futuristische aspect. :o
Killstreaks gaan weg in bo2 worden pointstreaks. Dus 100 choppers in de lucht door noobs die niet kunnen schieten
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 14 augustus 2012 om 15:29:
Ben het spel zat...


ik heb hem van het weekend weer eens gespeeld.. wat een gare game vind ik het toch... hoe je over muurtjes springt, het is gewoon lachwekkend slecht. :lol:
Uitspraak van Mitchell b) op dinsdag 14 augustus 2012 om 16:05:
Killstreaks gaan weg in bo2 worden pointstreaks. Dus 100 choppers in de lucht door noobs die niet kunnen schieten


Verder lezen... dan zie je dat je ingedeeld wordt in levels waardoor je niet bij die noobs in het spel komt :D Maar ik vind het wel beter die pointstreaks... iig voor Domination, Capture the flag e.d. ... Voor TDM zal het toch niet veel uitmaken omdat je daar de meeste punten scoort met kills.
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 14 augustus 2012 om 16:44:
dan zie je dat je ingedeeld wordt in levels waardoor je niet bij die noobs in het spel komt :D


Op 'niveau' dus?
Ben benieuwd of dat wel gaat werken, want in het begin toch altijd gezeik met goede verbindingen..
Waardoor je na verloop van tijd waarschijnlijk toch weer gaat zoeken naar mensen met de beste verbindingen ipv op niveauverschil
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 14 augustus 2012 om 16:44:
Verder lezen... dan zie je dat je ingedeeld wordt in levels waardoor je niet bij die noobs in het spel komt


wat dus resulteert in het in mappen komen bij noobs die gewoon geen leven hebben en 24/7 spelen ;)
Uitspraak van Mitchell b) op woensdag 15 augustus 2012 om 00:58:
wat dus resulteert in het in mappen komen bij noobs die gewoon geen leven hebben en 24/7 spelen


Van die gekken die alle glitches ontdekt hebben en op de meest rare plekken liggen te campen. Als ze daar nou iets voor hadden. Alle campers in 1 map. Maar goed, wishfull thinking, elk jaar weer.
Uitspraak van Mitchell b) op woensdag 15 augustus 2012 om 00:58:
wat dus resulteert in het in mappen komen bij noobs die gewoon geen leven hebben en 24/7 spelen


achja... die zitten er nu ook elke ronde wel bij :D Zal weinig veranderen dus O:)
tja ik weet nog niet of ik hem ga halen.. zie wel wat de mensen doen waarmee ik speel. Speel sowieso haast nooit meer als er niemand online is terwijl dat bij mw2 echt wel anders was :lol: die speelde ik echt 24/7.
Uitspraak van Mitchell b) op woensdag 15 augustus 2012 om 16:59:
mw2 echt wel anders was die speelde ik echt 24/7


Zaten toen wel altijd in lachen party's :lol: are you fucking hornyyyyy
your mum suck cock for money :lol:
 
Uitspraak van Mitchell b) op woensdag 15 augustus 2012 om 16:59:
tja ik weet nog niet of ik hem ga halen.. zie wel wat de mensen doen waarmee ik speel. Speel sowieso haast nooit meer als er niemand online is terwijl dat bij mw2 echt wel anders was :lol: die speelde ik echt 24/7.


Dat was gewoon kk vet toen B)
Teringzooi altijd toen, ook echt raar slapen, wijf schoppen in mn slaap. Lopen hoeken met mn ellebogen :Lol:

Krijg nu ook weer dingen in mn slaap. Sjeepie niet meer gamen voor het slapen :X ga er nu gewoon uit elke ochtend om 6uur :Lol:
TErminal terug
Sjeep de uber camper :lol:
Ben eckte teringlijert met 2vs2 :Lo:l
 
nu doen de dlc's het maar wtf is dit 1 grote KK camp game geworden niet normaal he.
 
en ik bak er sws nie veel meer van :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2012 om 18:25:
maar wtf is dit 1 grote KK camp game geworden niet normaal he.


Kom je daar nu pas achter :lol:
 
Ja man paar maanden niet gedaan, daarvoor was het naar mijn mening stukken minder
Kwam gister in een potje, waarbij 2 tegenstanders aimbot hadden. Exit.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2012 om 18:25:
wtf is dit 1 grote KK camp game geworden

ligt zeker eraan welk game type je speelt en of je HC speelt

Demolition,geen problemen met Campers! (y)
 
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op vrijdag 24 augustus 2012 om 17:05:
hij ken het gewoon niet


Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2012 om 18:37:
en ik bak er sws nie veel meer van


Begin er wel weer in te komen, vind die Elite levels goed te doen
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 augustus 2012 om 18:13:
Begin er wel weer in te komen


laat je niet gek maken hoor! :knuffel:
 
:aai:
Terminal vind ik zuigen......mission village en dome blijven mijn favo maps.
Van de week MoH met 1 of andee cd gewonnen van een bandje...Ben hun naam kwijt. :D
Damn, Terminal is poepmoeilijk bij Survival..
Lekker mw3 spelen in 3d jewaited
Ja wel grappig, alleen wachten tot ie echt in 3d uitkomt een game, zal veel bruter zijn
Komt mn zoontje net de kamer binnen lopen, hey wat doet die aap nou dan met dat brilletje op :Lol: