Partyflock

Forumonderwerp · 1110629
3 volgers · 45879x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
In november verwacht :D

http://www.pu.nl/nachtwacht/Modern_Warfare_3_in_november.aspx?id=852

Naast Infinity Ward is ook het gloedjenieuwe Sledgehammer ingezet om de nieuwste CoD te ontwikkelen. Tezamen werken ze aan de singleplayer terwijl Raven Software aan het multiplayer gedeelte knutselt. Genoeg mankracht aan het werk dus.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Whehe :lol:
Zitten wel goeie tussen :D

Beurs nog wat? Of viel 't mee?
Waarschuw beheerder
+1
ja was goeie beurs 8)
ja aan de rechterkant idd links zitte alleen maar mormels :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 24 januari 2011 om 09:20:
Ja!
Infinity ward = dood
Alleen de naam bestaat nog.. Het talent is mee gegaan naar respawn

Activion probeert nu er nog iets van te maken

dit ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toine [Break Zero] op maandag 24 januari 2011 om 13:08:
Ja!
Infinity ward = dood

Activion probeert nu er nog iets van te maken

zolang het dezelfde gameplay is vindt ik het best
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VREESTYLE op vrijdag 21 januari 2011 om 20:03:
Eerst maar es check of 't wat is

:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 24 januari 2011 om 09:20:

Dat klopt Zampella en West heeft meer dan de helft mee genomen naar hun nieuwe studio die onder contract is bij EA. Wat ironisch is aangezien beide heren ooit met ruzie over MOH Allied Assault opstapte en Infinity Ward begonnen, en nu weer terug zijn daar. Maar veel technische kennis is vast gelegd bij Activision (wat ook 1 van de diverse punten is in de aankomende rechtzaak in maart als ik me niet vergist) en aangezien de multiplayer van Treyarch het zelfde is het aannemelijker dat ze de kennis/hulp daar halen in plaats bij Raven die nogal een slechte naam heeft als het op games en multiplayers aankomt.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 09:39:
Wordt niet alleen op pu gemeld maar ook in diverse andere bronnen.

Ik loop al sinds 1999 mee in het gamepers wereldje, en geloof me negen van de tien sites lullen elkaar na zonder enige echte bron te hebben, of hier research na te doen. Dit is een gerucht wat nog altijd niet is bevestigd door Infinity Ward of Activision. Loop voor de gein eens die sites die het melden hun bron vermelding na (als ze die hebben) en je zal zien dat je nergens een officele uitspraak hier over kan vinden.

Het mooie is tijdens de aankomende E3 over vier maanden komt Respawn Studios met waar ze aanwerken en je kan er geld op in zetten dat dit nu al een Call of Duty killer gaat worden.
Waarschuw beheerder
ben benieuw black ops vindt ik vetter dan mw2. vond hem zeker vet alleen black ops speeld soepeler maar ben benieuw wat ze met mp gaan doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op maandag 24 januari 2011 om 19:03:
Ik loop al sinds 1999 mee in het gamepers wereldje, en geloof me negen van de tien sites lullen elkaar na zonder enige echte bron te hebben, of hier research na te doen. Dit is een gerucht wat nog altijd niet is bevestigd door Infinity Ward of Activision. Loop voor de gein eens die sites die het melden hun bron vermelding na (als ze die hebben) en je zal zien dat je nergens een officele uitspraak hier over kan vinden.

Ik loop ook al een tijdje mee met het volgen vab games en ik weet dat het vaak bs is. Maar gezien we de afgelopen jaren steevast elke november een nieuwe kregen is het best aannemelijk dat er een nieuwe aankomt
Waarschuw beheerder
Denk wel dat er in November weer een komt ja..
Maar hoe of wat is gewoon afwachten:jaja:

Black Ops is eind April vorig jaar officieel aangekondigd door Treyarch..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 21:23:
Maar gezien we de afgelopen jaren steevast elke november een nieuwe kregen is het best aannemelijk dat er een nieuwe aankomt

Klopt op de eerste COD na zijn ze allemaal in november uitgekomen., dus die maand is een beetje een traditie geworden.
Waarschuw beheerder
mag van mij wel eerder. heb black ops toch met anderhalve maand uit

Waarschuw beheerder
Moet je niet dag en nacht spelen dan doe je langer met je spellen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 09:39:
Moet je niet dag en nacht spelen dan doe je langer met je spellen

het is zo verslavend :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op maandag 24 januari 2011 om 20:24:
ben benieuw black ops vindt ik vetter dan mw2. vond hem zeker vet alleen black ops speeld soepeler maar ben benieuw wat ze met mp gaan doen

Wat bedoel je nou allemaal? :lol:
Waarschuw beheerder
:lol:

kaasie niet helemaal helder geloof ik
Waarschuw beheerder
smelten die kazen

Waarschuw beheerder
haha godver, heel het weekend doorgehaald cheddar?
Waarschuw beheerder
black ops was de grootste miskoop die ik ooit heb gedaan. deze laat ik lekker links liggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet overdrijven nou..
Waarschuw beheerder
gameplay ligt het niet aan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Cosovic op dinsdag 25 januari 2011 om 12:31:
Niet overdrijven nou..

ben t eigenlijk wel met hem eens.. tegenwoordig zet ik me ps3 aan om te kijken of er mensen in een private zitten in mw2/cod4 zoniet gooi ik hem 9 v d 10x weer uit of doe ff een one in a chamber

online boeit bo mij totaal niet..
Waarschuw beheerder
Verslavingsgevoel is stukken minder op de een of andere manier (grafsniperts)
Maar grootste miskoop ooit lijkt me sterk..Of je moet alleen CoD4 en MW2 gekocht hebben als spellen in je hele leven, dan kan ik het mss begrijpen
Waarschuw beheerder
tja genoeg spellen die ik niet meer speel waarvan ik echt denk waarom heb ik dit gekocht:lol: maar BO ligt op dat zelfde stapeltje hoor :lol:
Waarschuw beheerder
Weet wel dat ik Black Ops niet meer speel totdat de volgende CoD uit is..:nee:

MW2 heb ik sinds de release tot de release van BO gespeeld..Geen 1 ander spel gekocht of gespeeld tussendoor:lol:

Maar heb nu al weer een paar avondjes MW2 gedaan met een paar maten die BO zelfs al hebben verkocht 2 dagen na het uitkwam..

Die kknoobtubers/dangerclose/one man army kunnen nog steeds de tering krijgen, maar voor de rest(L)

Voelt ook helemaal niet verouderd aan vergeleken met Black Ops..
CoD4 deed dat wel een beetje toen MW2 uitkwam, nu helemaal niet gewoon
Waarschuw beheerder
idd alleen verKK is dat op ps3 nu al die KK hacked lobbys zijn, je mag blij zijn als je in een normaal potje komt :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 25 januari 2011 om 14:16:
MW2 heb ik sinds de release tot de release van BO gespeeld..Geen 1 ander spel gekocht of gespeeld tussendoor:lol:

mw2 tot en met de zomer gespeeld toen verkocht
Waarschuw beheerder
Whe, als dat ook naar de 360 komt weet ik dus ekt niet meer wat ik moet spelen..Ken ik net zo goed m'n 360 verkopen:D
Waarschuw beheerder
nog effe, homefront
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 25 januari 2011 om 14:43:
Whe, als dat ook naar de 360 komt weet ik dus ekt niet meer wat ik moet spelen..Ken ik net zo goed m'n 360 verkopen

ja t is nu ff kut omdat er nog niet bekend is wat sony er tegen kan doen.. komt er een update en t blijft jailbreak ik de mijne ook en aangezien je dan host bent kan je gewoon weer normaal spelen:)
Waarschuw beheerder
Mijn 360 begint echt absurd veel geluid te maken uit het niets..
Misschien maar is een nieuwe kopen, dit keer met hdmi 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 10:18:
Wat bedoel je nou allemaal?

black ops vetter dan mw alleen ik haat die verdomde connection interrupted shit en hosting migration gedoe, buiten dat speelt black ops soepeler dan mw2 vindt ik. ben natuurlijk wel weer benieuwd naar de nieuwe mw3 :D na een jaar cod knallen ben ik altijd wel weer toe en een nieuw deel.

Uitspraak van Mr. Cosovic op dinsdag 25 januari 2011 om 10:20:
kaasie niet helemaal helder geloof ik

maandag ben ik nooit helder nee :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 10:36:
haha godver, heel het weekend doorgehaald cheddar?

wheeee klopt ben weer back on earth :D
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 25 januari 2011 om 14:43:
homefront

zeker benieuwd naar lijkt me toffe game :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Numb op vrijdag 21 januari 2011 om 21:04:
word helemaal uitgezogen, commerciel gehypte bende

:loser: ja man.. ik ga ook altijd voor de underground games.. fuck die commerciele zooi :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pixxure op donderdag 27 januari 2011 om 10:09:
word helemaal uitgezogen

dat is wel een feit.

concept gaat een keer naar de klote als ze er niks anders van maken.
Waarschuw beheerder
Als je je spel niet installeert is het inderdaad net een kettingzaag:lol: (oude, nieuwe xbox weet ik niet)
Vind het ook niet echt gezond klinken voor die cd, maar ze doen et allemaal nog:D
Dus gewoon spel installeren, scheelt 400 decibel en maakt sommige spellen wat sneller met laden:woop:
Waarschuw beheerder
speel geen spelletjes toch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op donderdag 27 januari 2011 om 14:13:
Als je je spel niet installeert is het inderdaad net een kettingzaag:lol: (oude, nieuwe xbox weet ik niet)
Vind het ook niet echt gezond klinken voor die cd, maar ze doen et allemaal nog:D
Dus gewoon spel installeren, scheelt 400 decibel en maakt sommige spellen wat sneller met laden:woop:

Heb hier een elite staan. weet niet hoe het zit met installeren. Maar gebruik hem alleen voor sp spellen. Moet hem alleen nog ff laten updaten bij de ombouwboer.
Waarschuw beheerder
Met installeren bedoel ik gewoon een 'legale xbox' trouwens he8)
Iedereen kan dat gewoon doen jwt
Want na het 'installeren' moet je nog steeds de CD erin doen anders doet ie het niet..

Is puur voor geluidsmindering en het wat sneller laden van grote spellen zoals GTA4/Forza3/Halo3..

Kan al een paar jaar volgens mij, heeft Microsoft toen in een update erbij gedaan omdat ze paar jaar terug veel klachten kregen over cd's met krassen
Waarschuw beheerder
Lijkt me sterk..
Mja heb dat spel al 2 jaar niet gespeeld ofzo dus kan wel..
Weet wel dat GTA4 wat soepeler loopt als je hem installeert..
Maar doe het vooral om dat lawaai weg te halen:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op donderdag 27 januari 2011 om 14:50:
Lijkt me sterk..
Mja heb dat spel al 2 jaar niet gespeeld ofzo dus kan wel..
Weet wel dat GTA4 wat soepeler loopt als je hem installeert..
Maar doe het vooral om dat lawaai weg te halen

ik heb nog nooit een xbox lawaai horen maken. misschien moet je uhm is na laten kijken :lol:
Waarschuw beheerder
Ligt eraan wat jij lawaai vind..
Zonder CD of geinstalleerde spellen is ie idd gewoon stil:)
Maar de oude xbox (heb wel een elite met HDMI) maakt best wat herrie als een cd leest in vergelijking met PS3 of een standaard PC..:jaja:

En dat doet ie al vanaf het begin, en bij iedereen, dus niet denken dat jij weer een of ander wonderapparaat hebt gezien:aai:
Waarschuw beheerder
3 maten van mij hebben de ouwe xbox nog en ik heb nog nooit herrie gehoord vandaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op donderdag 27 januari 2011 om 14:50:
Lijkt me sterk..

http://www.gamez.nl/fps/127-halo-3/nieuws/25101-bungie-raadt-af-halo-3-te-installeren-op-xbox-360.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op donderdag 27 januari 2011 om 15:50:
http://www.gamez.nl/fps/127-halo-3/nieuws/25101-bungie-raadt-af-halo-3-te-installeren-op-xbox-360.html

Ow oke zal dan wel ja(Y)
Maar voor de meeste spellen ondervind je echt geen nadeel hoor
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 27 januari 2011 om 15:47:
3 maten van mij hebben de ouwe xbox nog en ik heb nog nooit herrie gehoord vandaar

Tja zoals gezegd weet niet wat jij 'herrie' vind, maar die oude xbox maakt echt zo'n krassend geluid vind ik..
Als je geluid wat harder zet idd geen probleem, maar op HDD zetten is gewoon een stuk stiller..
En ook minder warmteproductie(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op donderdag 27 januari 2011 om 15:50:

De reden is in het kort dat de game eigenlijk al gebruik maakte van de harde schijf door de tijdelijke caching te gebruiken voor data. Als je Halo 3 installeert op de harde schijf zal de game dit niet herkennen en gebruik blijven maken van deze caching. De game kan echter niet tegelijk de harde schijf lezen en gebruik maken van de caching waardoor alles vertraagt.

Komt dus denk ik ook omdat Halo 3 er al was voordat je kon installereng..

Denk dat de meeste nieuwe games zich hier wel op hebben aangepast..
Want bij Fable 2 stond in de handleiding dat het aan te raden was om het spel te installeren voor betere prestaties, jwt