Partyflock

Forumonderwerp · 1109851

Waarschuw beheerder
Een 22-jarige voetganger is vannacht doodgereden door een auto in het Utrechtse Achterveld. Na een politiecontrole bleek dat de 20-jarige bestuurder uit Nieuwegein had gedronken, bovendien heeft hij geen rijbewijs.

De politie heeft de verkeersterrorist inmiddels aangehouden en verhoort nog zes andere getuigen. De overleden man komt uit Den Haag, zo meldt Hart van Nederland.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/01/rijbewijsloze_bestuurder_voetg.html

:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 januari 2011 om 12:23:
je kunt prima rijden met drank op, dan heb ik het niet over stomdronken maar het is belachelijk overtrokken tegenwoordig dat je na 2 glaasjes wijn of 3 pilsjes niet meer kunt autorijden :lol: Het is schandalig dat je tegenwoordig na 2 glaasjes wijn niet meer de weg op zou mogen als beginnend bestuurder :') Wie gaat je dan thuisbrengen?

Bob...?
Waarschuw beheerder
Het is schandalig dat je tegenwoordig na 2 glaasjes wijn niet meer de weg op zou mogen als beginnend bestuurder

Schandalig dat mensen nog steeds zo denken (n) mjah je profiel naam zegt genoeg....

en dan huilen als er dooie vallen :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat doe je dan ook als 22 jarige voetganger midden in de nacht op straat :vaag:
Waarschuw beheerder
je kunt prima rijden met drank op, dan heb ik het niet over stomdronken maar het is belachelijk overtrokken tegenwoordig dat je na 2 glaasjes wijn of 3 pilsjes niet meer kunt autorijden Het is schandalig dat je tegenwoordig na 2 glaasjes wijn niet meer de weg op zou mogen als beginnend bestuurder Wie gaat je dan thuisbrengen?

Dat telt misschien voor jou, maar hoe ga je dit in praktijk brengen? Je kan namelijk niet meten hoe goed men tegen drank kan.

Om deze zinloze discussie te beeindigen zou je gewoon moeten stellen helemaal geen alcohol in het verkeer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op maandag 10 januari 2011 om 13:10:
zou je gewoon moeten stellen helemaal geen alcohol in het verkeer

en zo ja moeten ze de boete's zo hoog maken dat "de dronken bestuurder" de komende jaren nieteeens geld heeft om een aldi-biertje te kopen (Y)

2x in overtreding is voor altijd je rijbewijs kijt :@

zou zo mooi zijn :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van #81 -[D.K]- op maandag 10 januari 2011 om 13:01:
Schandalig dat mensen nog steeds zo denken (n) mjah je profiel naam zegt genoeg....

ja dat is het, mijn profielnaam klopt idd :aai: en nu? Ik ben er trots op dus je hebt me d'r niet echt mee :lol:
Uitspraak van #81 -[D.K]- op maandag 10 januari 2011 om 14:12:
en zo ja moeten ze de boete's zo hoog maken

Als ze ze nog een klein beetje hoger maken dan laat ik mijn boete liever omzetten in directe celstraf. Maar dat gaat zeker niet he want je krijgt dan eerst te maken met incassobureau's etc. :') Dat ze ff lekker de k* krijgen
Uitspraak van #81 -[D.K]- op maandag 10 januari 2011 om 14:12:
2x in overtreding is voor altijd je rijbewijs kijt

gewoon uitkering trekkeng dan want zonder rijbewijs kom je niet meer op je werk (Y) Missch best een goed idee
Waarschuw beheerder
Het zou goed zijn als Epic Failure! helemaal niet meer de weg op zou komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 januari 2011 om 15:12:
Ik ben er trots op dus je hebt me d'r niet echt mee

(y)

dan laat ik mijn boete liever omzetten in directe celstraf

(y)

Missch best een goed idee

Moet je doen, jouw feest :S
Waarschuw beheerder
Hoe kwam die gast eigenlijk aan die auto?

Waarschuw beheerder
gewoon uitkering trekkeng dan want zonder rijbewijs kom je niet meer op je werk (Y) Missch best een goed idee

Je pakt de bus maar, luie dronken kinderdoodrijder!
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op maandag 10 januari 2011 om 11:47:
Zal ze blij mee zijn dat jij dat hier op PF gaat lopen rondbleren. Je zult vast wel contacten hebben in je PF vriendenlijst die haar ook kennen

ze praat er zelf ook gewoon over, anders zeg ik het zelf ook niet.
dus wat is je probleem?