Partyflock

Forumonderwerp · 1108538
1 volger · 4982x bekeken
Betreft: evenement: Hard Bass, zaterdag 12 februari 2011 om 22:00
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op donderdag 16 december 2010, looptijd van 5515.6 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Qlimax vs Hard bass

30674%
Hard Bass
10826%
Qlimax
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 februari 2011 om 12:11:
WildMotherfuckers echt de grootste telleurstelling van de avond!

:yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 februari 2011 om 12:11:
Wildstylez Noisecontrollers was wel een mooi moment

:yes:
Artiest {SHOWLIST artist 63873, 66627}
Waarschuw beheerder
tja wat moet ik zeggen.... dat deze strijd wel eeuwen door kan gaan maar toch aangezien ik al gestemd heb kies ik voor Qlimax!

Hard bass vond ik het geluid veel te galmend en de show minder spectaculair... sfeer was althans wel flink hoog ;) Anthem was egt bruut, Line-up dik in orde. ik heb me hier wel vermaakt. sommige sets waren helaas teleurstellend.. zoals Psyko Punkz & Wild Motherfuckers. maar ik twijfel of ik volgend jaar weer ga ;)

Qlimax... ja simpel gezegt toch wel de show die het spectaculairst is van deze 2 Geluid was ook veel beter naar het publiek toe gericht! mooie line-up veel verassingen maar helaas wel een matige anthem van Brennan Heart. de sfeer was egt ultiem. dus volgend jaar ook weer Qlimax bezoeken in het gelredome :D ZKKR WETE!

mee eens of niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindQontroller op woensdag 2 maart 2011 om 19:37:
volgens mij ben jij naar een andere qlimax geweest dan ik:P

zou kunnen :p of de meningen verschillen
Waarschuw beheerder
ik vond Qlimax en Hardbass allebei echt super vet maar al moet ik kiezen vond ik hardbass wel vetter kwa lasers vuurwerk etc.. maar beiden feesten waren top!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindQontroller op vrijdag 4 maart 2011 om 16:31:
muziek is bijzaak zeker?

Als je op beide feesten de muziek even goed vindt wel
Waarschuw beheerder
als je jonger bent dan 16 jaar controleren ze strenger bij jongens dan of bij meisjes?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van felintjuh op zondag 6 maart 2011 om 16:02:
als je jonger bent dan 16 jaar controleren ze strenger bij jongens dan of bij meisjes?

meisjes mogen gewoon na binne als ze jonger zijn, maakt nie uit.. voor jongens gelden andere regels