Partyflock

Forumonderwerp · 1108313

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Onlangs weer eens een onderzoek over XTC bestudeerd 1 van de zovelen. Het ging over de meest ideale 5-HTP inname na gebruik, er werd beweerd dat je het beste 5-htp kan innemen na XTC gebruik in een tijdsbestek van 48 uur en er direct na xtc mee te beginnen.
Ik vond dit uiteraard zeer interessant (heb zelf al iets van 30x mdma gedaan tot 800mg aan toe) aangezien ik er wel baat bij heb zoals iedereen om gewoon fatsoenlijk mee te kunnen eten zonder dat mensen je aankijken van 'alles goed?'.

Afijn :), ik nam de proef op de som. 'Who cares I won't die do I?'

In plaats van de geplande 170 mg die ik zou nuttigen (1 blauw boom) nam ik er 2 in 2 uur tijd om me serotonine peil flink naar de klote te helpen.
Had sowieso weer een geweldige XTC ervaring! Een goddelijk lekkere ervaring was het weer!

De XTC was aan het uitwerken, je voelt je nuchter en een beetje wappy, dit was het moment waarop ik met 5-HTP begon... ik dropte 500 mg 5 htp! ik poetste me tanden en ging in bed liggen... na een minuut of 15 sliep ik.. ik werd 2 uur later wakker. moest uiteraard weer eens plassen omdat ik redelijk wat water op had. Ik stond in de badkamer nam een slok water en ik had zoiets van 'GADVERDAMME!!' lijkt wel rioolwater ofso... hahahaha uiteraard door de extreem lage serontonine waarde.
Ik ging weer richting bed en sliep weer.. ik werd een paar uur later weer wakker (zelfde verhaal) en het water smaakte nu gelukkig een stuk beter en ik had zoiets van WTF?

Ik weer naar bed en het verbaasde me dat ik na 5 uur slaap gewoon nog lekker kapot moe in bed lag zonder dat verstoorde slaap gedrag na een paar uur.
Had om 1300 de wekker gezet en toen 7.5 uur geslapen, ik helemaal kapot moe en hele tijd gapen (vreemd wat normaal kan ik op gegeven moment gewoon niet meer slapen).

Nou! toch maar naar beneden gegaan om wat te eten! je moet immers wel in je ritme komen. Ik haalde 3 bruine boterhammen uit de vriezer en had die ontdooid.. klaargemaakt met boter en jam, geen vers brood btw. Ik begon met de eerste hap '' heey WTF het smaakt gewoon goed!' En was stomverbaasd.... ik had er toen 3 op en had honger! WTF! dus ik pak er nog 2 en at in totaal 5 bruine boterhammen met jam met een droge bek! De dimensie in de smaak was er gewoon! Normaal gesproken moet ik bijna nekken na 3 happen brood en nu kon ik een stuk bruin brood zonder iets erop gewoon doorkauwen zonder dat ik er erg in had!

Me stemming was in het begin van uber brak (ja ik was flink naar de klote voordat ik me bed uit kwam) naar stabiel gegaan zonder depressieve gedachte...

Een uur geleden 2 5-HTP jes op en ik ben benieuwd.. iig vanavond pak ik er na het eten 3 bij en dan morgen weer 10 stuks.. daarna na eigen insteek afbouwen met 2 per dag.

Hopelijk heeft iedereen met een slechte eetlust hier wat aan!
Mijn doel : Fuck die brakke dinsdag!!!! En zondag een dag waar je nog wat aan hebt!
Greetz :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Enigste wat lekker is naar X zijn tostie's :honger: :lol:

Waarschuw beheerder
Ik zou wat minder 5-htp nemen ivm serotonine vergiftiging.
500 mg vrijwel direct na de XTC is riskant veel imo!
Goed dat je t hebt overleefd, en weer eetlust hebt, ik zou liever minder nemen wellicht dat je je eetlust dan ook weer terughebt en minder slaperig bent de volgende dag .
Persoonlijk heb ik de dag erna een flinke eetlust voor lekkere hartige dingen en dus geen last van.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 15:11:
Ik zou wat minder 5-htp nemen ivm serotonine vergiftiging.
500 mg vrijwel direct na de XTC is riskant veel imo!
Goed dat je t hebt overleefd, en weer eetlust hebt, ik zou liever minder nemen wellicht dat je je eetlust dan ook weer terughebt en minder slaperig bent de volgende dag .
Persoonlijk heb ik de dag erna een flinke eetlust voor lekkere hartige dingen en dus geen last van.

Ik heb al vaker 5-htp gepakt en begon met 1 pil per dag.. ik ben uiteraard niet uit het niets hier aan begonnen, en ja het blijft riskant daarom was ik ook lekker veilig thuis in me bed met alles bij de hand.

Dat jij een goeie eetlust hebt de dag erna is waarschijnlijk omdat je het niet te bont maakt qua MDMA gebruikt. Ik eet ook goed tot 150 mg

Daarnaast is er nog een verschil tussen een bijna 0 niveau qua serontine en een volledige... bij een volledige kan ik maximaal 100 mg 5-htp pakken voordat er negatieve bijwerkingen komen. o.a koppijn... En hier zit het gevaar em.

Dus is je serontine huishouding slecht dan kan het geen kwaad veel bij te pakken. En uiteraard NIET de dag tijdens het slikken van xtc of tijdens gebruik ! Maar pas als het vrijwel uitgewerkt is en dus een minimale impact geeft :).

Ik kan nu zelf op dit moment ALLES maar dan ook ALLES eten en dat is echt niet normaal na 350mg MDMA.
Ik heb nu zelfs zin om een zak chips te verorberen :P en dan heb ik net 5 bruine boterhammen op
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 december 2010 om 14:14:
GADVERDAMME!!' lijkt wel rioolwater ofso... hahahaha uiteraard door de extreem lage serontonine waarde.

Dat heeft weinig met een tekort aan serotonine te maken hoor :lol:

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 15:38:
Dat heeft weinig met een tekort aan serotonine te maken hoor :lol:

Het reguleert de eetlust! Het heeft wel degelijk met de serotonine huishouding te maken!

Maar goed try it for yourself.. Als jij het lekker vind om er hondsberoerd bij te lopen succes toegewenst ...hoor!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zoveel 5HTP is niet verantwoord hoor

Waarschuw beheerder
Ghehe, het meest boeiende ,vind ik, is dat het goed leesbaar is!!! Way to go AL!(y)
Waarschuw beheerder
+1-1
Heb 't niet nodig. Eet gewoon kwark als ik thuis kom, als ik wakker word ontbijt ik gewoon.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 december 2010 om 15:30:
en ja het blijft riskant daarom was ik ook lekker veilig thuis in me bed met alles bij de hand.

want als het mis gaat lig je lekker veilig in je bed dood te gaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 12 december 2010 om 18:02:
Heb 't niet nodig. Eet gewoon kwark als ik thuis kom, als ik wakker word ontbijt ik gewoon.

ik ga op zondag altijd gewoon werken (1300 - 1700)
altijd ongeveer 9uur thuis, paar uur slapen, zooi cornflakes naar binnen werken als ontbijt & s'avonds gewoon mee eten :)
Misschien scheelt het als je je xtc doseert en niet heel je bakkes volkiepert :)

Die brakke dinsdag heb ik wel, maar dat ligt echt niet aan mijn eetlust, maar aan mijn energie.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van pimsalabim op zondag 12 december 2010 om 18:15:
want als het mis gaat lig je lekker veilig in je bed dood te gaan?

Er zijn nog geen harde feiten dat dit uberhaupt zomaar gebeurd. 2000mg binnen 48 uur is iig veilig bij een normale xtc dosering, laten we zeggen 120 mg.
MDMA vreet serontine!!!

Wat betreft de consequenties MDMA alleen al kan aanleiding zijn tot de dood. Je kan er niet goed tegen, neemt 300 mg (net ff te veel voor je systeem) en valt dood neer, mogelijk!
MDMA is sowieso al een risico op zich. Die extra serontine die ik tot mij neem neem ik dan maar voor lief, ik merk het wel als het te veel wordt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ibu op zondag 12 december 2010 om 18:02:
Eet gewoon kwark als ik thuis kom

alleen dat dat doe ik er nog bij na een zware maaltijd .

Als ik alleen kwark zou eten zou ik me scheit beroerd me bed uit stappen op maandag. Alleen kwark is je reinste onzin! Daar kun je toch niet op teren man?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb daar geen 5-htp voor te nemen ;)
gewoon goed slapen doet mij al genoeg

Moet zeggen dat als ik op een feest me laatste om 04:00 neem
en het feest zeg maar 07:00 - 07:30 verlaat dat ik kan eten op station
nee niet altijd maar regelmatig trek ik een choco crosaint uit het rek (Y)
lekker broodje Filet american erbij op de terug weg gaat er meestal wel in
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Als je zoveel 5htp slikt dan maakt je lichaam het dalijk zelf niet meer aan (uit L-tryptofaan bv) en zul je altijd 5htp moeten blijven slikken omdat je serotoninepeil anders sowieso laag blijft..

1-2 capsules zondag avond na een zaterdagavond xtc lijkt me prima (Y) maar 10 stuks per dag is wel heel erg veel!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mannie op maandag 13 december 2010 om 12:39:
Als je zoveel 5htp slikt dan maakt je lichaam het dalijk zelf niet meer aan (uit L-tryptofaan bv) en zul je altijd 5htp moeten blijven slikken omdat je serotoninepeil anders sowieso laag blijft..

1-2 capsules zondag avond na een zaterdagavond xtc lijkt me prima (Y) maar 10 stuks per dag is wel heel erg veel!

Ja, klopt maar dan moet je continue blijven gebruiken... ik slik deze week 5 htp dan weer een maand niet ofso.
10 is wel veel maar wat je systeem kan gebruiken kan het gebruiken... als je te veel slikt word je ineene te relex, koppijn, duizelig of krijg je een grijns op je kop die er niet vanaf is te slaan. Bij deze hoeveelheid zit je wel boven de limiet, heb je zo door.

Het is nu maandag en voel me echt veel beter dan een normale maandag na XTC met normale 5-htp dosering van 5 stuks.

Heb momenteel nog 300 mg 5-htp genomen (eerste vandaag). Loop vd dag plak ik hier nog 700mg aan.

Te veel sero:

- hartritme stoornis
- zweten
- lopen gaat niet meer goed
- dizzy
- raar gevoel in je kop
- diaree
- spieren die spastisch gaan doen

Dan moet je echt meerdere grammen nuttigen per X voordat je hier last van gaat ondervinden :).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb sowieso altijd als ik mezelf dwing wat te eten als ik thuis kom van een feest, ook al is het niet lekker maar dan begint er weer wat meer speeksel in mn mond te komen en mn lichaam voelt niet zo verrot meer. Goed slapen en daarna weer de oude hoeveel ik ook heb gebruikt op een nacht. Scheelt misschien ook dat ik niet elk weekend naar de klote ga!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sedatephobiac op maandag 13 december 2010 om 13:00:
ik heb sowieso altijd als ik mezelf dwing wat te eten als ik thuis kom van een feest, ook al is het niet lekker maar dan begint er weer wat meer speeksel in mn mond te komen en mn lichaam voelt niet zo verrot meer. Goed slapen en daarna weer de oude hoeveel ik ook heb gebruikt op een nacht. Scheelt misschien ook dat ik niet elk weekend naar de klote ga!

nou inderdaad. Ik eet gewoon altijd. Als ik om 8 uur thuis kom, bak ik broodjes, drink ik wat thee, eet ik de broodjes. Zorg dat ik wat zouts binnen krijg, bijvoorbeeld eitje met zout. Werkt prima, daarna lekker slapen, en gewoon "op tijd" weer op. Dan weer eten eten eten en maandag voel ik me weer prima.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 december 2010 om 14:14:
heb zelf al iets van 30x mdma gedaan tot 800mg aan toe

uhhhh...pillen van 800mg mdma per stuk?Ik gebruik al zeker 15 jaar en weet niet hoeveel pillen ik al op heb maar pillen van 800mg mdma...nope nog nooit...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van willie69 op maandag 13 december 2010 om 15:43:
uhhhh...pillen van 800mg mdma per stuk?Ik gebruik al zeker 15 jaar en weet niet hoeveel pillen ik al op heb maar pillen van 800mg mdma...nope nog nooit...

zal die wil puur mdma mee bedoeln pillen van 800mg haha dan mag je zetpil formaat gaan denken :D

Waarschuw beheerder
valt me op dat tegenwoordig steeds meer een studie maken voor ze drugs nemen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 16:08:

de rest is te lui om te posten hier ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norco op maandag 13 december 2010 om 16:20:
de rest is te lui om te posten hier ;)

De rest doet maar wat!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 16:08:

intresse heet dat ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zodat ik vandaag op een geconcentreerde manier aan mijn verslagen kon gaan ipv helemaal verrot op school beetje voor je uit staren met een nijpend depressief klote gevoel.

Ik sliep vannacht 6 uur en werd helemaal energiek wakker met voldoende concentratie in me hoofd!
Normaal ben ik 100% naar de klote na 400mg op dinsdag ook als ik 600 mg 5 htp slik de dagen erop

.. dus het heeft wel degelijk zin om 2000 mg 5 htp te nuttigen alvorens men zich begeeft op school bijv :P.
Mits men zich echt naar de klote heeft geholpen aan een overdaad aan mdma :P

Daarnaast zijn er zat depressieve mensen die tijdelijk 900mg 5 htp per dag pakken zonder ooit maar dan ook ooit aan de mdma hebben gezeten! Dat zegt denk ik wat..

Sjoah met 800 mg bedoel ik meerdere pillen / en of pure mdma in kristal vorm.

Wat betreft dergelijke hoeveelheden van pakweg 400mg mdma voegt geen reet toe.. Je wordt uber vaag thats it.. wordt saai na verloop van tijd

een mg of 200 vind ik wel max qua love feeling iig. Hoeft van mij ook niet meer van die absurde hoeveelheden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
S'nachtje een kratje overdag een watje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 14 december 2010 om 13:08:

's avonds een man, 's ochrtends lang uitslapen B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 14 december 2010 om 13:05:
helemaal verrot op school beetje voor je uit staren

heerlijk was dat, een dikke :smoke: deed altijd wonderen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 14 december 2010 om 13:08:

S'avonds een vent, 's ochtends absent :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geniaal :lol:

en samen sterk in de kerk?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe zit dat met 5htp en alcohol gebruik eigenlijk?
Waarschuw beheerder
heey.. ik had te veel mdma/xtc gedaan de laatste tijd had er ook geen ervaring mee of gekeken hoe het werkt en hoe niet
.nu weet ik dat als je teveel gebruikt dat je sterotonine op raakt en je heb altijd wat nodig om weer sterotonine aan temaken.. ook waren me neurotransmitters redelijk verkloot.. het gevoel wert minder en het was weg ..ik ging nog wel hard maar niet lekker dat kwam doordat de adrinaline net als bij pep er nog was
ik kan een maand wachten en 2 en helpte nix ik had dus een flinke beschadiging op gelopen door teveel gebruik
(sorry voor me spelling btw),,:) dus heb ik een betje onderzoek gedaan naar de werking van neurotransmitters en sterotonine dopemine adrenaline enz..

nu weet ik dat de sterotonine uit eiwitten komt en voor 80% gemaakt wort in je darmen 18$ in je lever en maar 2 in je hersens.. nou heb ik me voeding aan gepast (ook omdat ik sport en zo) nou heb ik van het weekend weer een pil gehad oranjere Q danceje.. 160mg en ik ging weer helemaal van de kaart als vroeger.. en de laatste x daar voor had ik dik 400mg kristallen nodig om een betje lekker tegaan..(blijkbaar waren me hersens tog nog te redden..
ik heb de pil genomen om het te testen en het werkte ik meteen me vrienden op bellen en hun het goede nieuws vertellen

oja het belangrijkste wat ik genomen heb

alpha lipoic acid 100 mg voor het ondgiften van de troep dat xtc is 2 stuk voor 2 naar en de dag er naar nog 1
5-hto is een derivaat van het aminozuur tryptofaan.. dat kan je ook halen alleen is het voor je ligaam makkelijker 5-htp tenemem daar wort weer sterotonine van gemaakt 50mg elke dag 2a3
L-tyrosine 500mg ook een aminozuur.. deze is goed voor de neurotransmitters en het herstel dus blijkt (bij mi altans)
L-taurine 500mg .. weet niet zeker of deze geholpen heeft maar die neem ik voor het sporten zowizo elke dag 1a2.. heeft volgens mij niet met de neurotransmitters temaken .. wel met herstel van je zenuwstelsel( en voor sporters om groei hormoon aan telaten maken)
vitamine D is iligaal in nedeland maar ken je uit amerika bestellen
vitamine b6
vitamine e1000
L-arginine voor groeihormaoon aan temaken voor het slapen gaan (voor het sporten dus) is ook een amino weer ook niet of deze ook heeft bijgedragen aan de werking
L-theanine ook voor sterotonine aan maak maar ook voor dopemine en sterotonine in balans te brengen

ik wou nog meer aminozuuren halen maar dat kon ik niet zo snel krijgen

dat heb ik dus genomen en toen ging ik weer lekker als vroeger!!
maar ik heb ongeveer 2 weken elke dag me aan de dozering gehouden toen pas die pil .. oja ook heb ik elke dag 1a2 eiwitshakes genomen met proteine er in en ook zitten daar aminozuuren in alleen niet zo veel

gr A.J.H. "ik ben nieuw hier en hoop dat ik het op de goede plek heb geplaatst"
ik heb er lang naar gezocht
Waarschuw beheerder
L-Tyrosine NOOIT na mdma gebruik nemen ! Kan wel na bv Coke of zo.

5-HTP kan, maar bv. L-Tryptofaan wordt door het lichaam zelf omgzet naar 5-HTP, maar veel meer naar behoefte. Zo voorkom je een teveel aan 5 HTP in je lijf. L-Trypto waarden per dag ook niet overschrijden (hoeveel staat op het potje, omdat dat per verpakking anders kan zijn).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op dinsdag 21 december 2010 om 10:40:
L-Tryptofaan wordt door het lichaam zelf omgzet naar 5-HTP, maar veel meer naar behoefte

Idd, meer soort van reguliere afgifte, als het lichaam er om vraagt. Maakt dit uiteindelijk dan zoveel meer verschil met 5 HTP? Buiten de risico's om dus waardoor ik 5 HTP niet zo snel zou nemen.

Waarschuw beheerder
+1
Als je drugs gebruikt moet je gewoon de nadelen ervan ondervinden is mijn mening. Als je de nadelen van die rotzooi weg gaat halen wordt het iets te leuk om te doen:).
Waarschuw beheerder
ja dat snap ik ook wel.. ik wil alleen maar zeggen dat ik dacht nooit meer lekker te kunnen gaan van mdma... tot dat ik die amino's en vitamine nam..,, ik ben er lang naar op zoek geweest en nu ging ik weer lekker als b.v.b. de eerste keren.. ik had dat al zeker een jaar niet gehad , en het lag niet aan de pillen of de kristalle ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van A.J.H. op maandag 20 december 2010 om 19:19:

een te hoog vitamine D gehalte zorgt wel voor een toxische werking, niet geheel ongevaarlijk :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
en pizza is vaak ook goed te eten, lekker vettig (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van A.J.H. op maandag 20 december 2010 om 19:19:

Onzin dude, laatst gewoon bij de Etos gehaald. Vitamines kunnen (hier) niet illegaal (de enige juiste spelling voor dat woord) zijn. Geen van ze is dat dan ook.

Wel is het zo dat bepaalde doseringen ervan niet zo maar in Nederland verkrijgbaar zijn, maar dat is wel heel wat anders dan dat de vitamine zelf illegaal zou zijn, want dat is het niet.
Uitspraak van Venusss op woensdag 22 december 2010 om 21:19:
een te hoog vitamine D gehalte zorgt wel voor een toxische werking, niet geheel ongevaarlijk

same for vitamine A, maar ook dat is niet illegaal.

Water is ook toxisch als je er in een uur 12 liter van naar binnen giet ;P (F)
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op dinsdag 21 december 2010 om 10:40:
Zo voorkom je een teveel aan 5 HTP in je lijf

Wordt ook gewoon doorgemetaboliseerd naar serotonine en melatonine.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 december 2010 om 16:13:
en daarna 3000mg 5 htp geslikt 5htp is GENOEG!

die hoeveelheid is meer dan genoeg geak :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 24 december 2010 om 22:09:
Wordt ook gewoon doorgemetaboliseerd naar serotonine en melatonine.

Precies. Wat een hoop mensen vergeten, maar wat ook een heel belangrijk middel in het verkrijgen van serotonine is slapen :)
Ik had het een tijdje terug, gewoon lekker doorgegaan na een weekendje knallen, en maandag avond weer laat naar bed, dinsdag er weer vroeg uit (was gelukkig vrij die dag), zwaaaar naar de klote. Zo depressief had ik me tijden niet meer gevoeld, dus ik kom weer thuis (was bij vriendin), en ik denk 'ik heb nergens meer zin in, ik ga lekker depressief op bed liggen'.
Ik lig even 5 sec en ik ben weg. 5 uur later word ik wakker, NERGENS meer last van. Mijn hersens hadden gewoon even slaap nodig om de boel weer op peil te krijgen! En het is niet zo dat ik het hele weekend door had getrokken. Ik had zondag middag en zondag nacht gewoon slaap gepakt :).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die vitamine d die hier te koop is is idd niet illigaal nee ..die van hier in NL zit bijna nix in
ik heb het over vitamine D-3 5000IU en is zeker wel illigaal in nl .. deze is velemalen sterker
Waarschuw beheerder
donateur
Maar de vitamine zelf is dus niet illegaal, net wat al in m'n post staat. Alleen het preparaat met zoveel IU erin is hier niet doorgaans verkrijgbaar. Maar waarom zou je dat willen hebben dan? Ben je een sportschoolbilly? En nogmaals, illegaal schrijf je zo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op niveau te krijgen dan zal ik de volgende keer typen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 16:34:
zoveel 5HTP is niet verantwoord hoor

hij doet wel meer wat niet verantwoord is
Uitspraak van ^VonDutch® op zondag 12 december 2010 om 14:18:
Enigste wat lekker is naar X zijn tostie's

ik kan altijd wel eten na gebruik:) meestal koffie, fruit, en daarna brinta!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van ^VonDutch® op zondag 12 december 2010 om 14:18:
Enigste wat lekker is naar X zijn tostie's :honger: :lol:

Beschuit met pindakaas doet het ook HEEL goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 24 december 2010 om 22:09:

Je hoort mij ook niet zeggen dat het illegaal is :flower:

Water is ook toxisch als je er in een uur 12 liter van naar binnen giet

Daar heb je een punt, maar wat ik bedoel te zeggen: de meeste vitamine's zijn niet schadelijk als je er teveel van zou nemen (uitplassen) in de vorm van supplementen......maar er zijn wel uitzonderingen. Vit D is er daar 1 van, wel handig je daar even in te verdiepen voor je een berg naar binnen mikt.
Waarschuw beheerder
haha gaat ook nergens meer over ... wat boeit het of het illegaal of illigaal is, je weet tog wat ik bedoel ???
en vitamine d is niet illegaal nee, maar die vitamine D die ik heb mag je niet in NL hebben en is verboden
en alleen illegaal te verkrijgen
mja BOEJE het ging mij er alleen om wat ik had genomen waardoor ik weer lekker ging en dat andere misschien het ook gingen uitproberen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Venusss op zondag 26 december 2010 om 16:45:

Je hoort mij ook niet zeggen dat het illegaal is :flower:

Nee weet ik, was ook in 't algemeen en niet specifiek tegen jou (F)

Uitspraak van A.J.H. op zondag 26 december 2010 om 17:00:
je weet tog wat ik bedoel ???

Nu wel, aanvankelijk niet, want erg duidelijk was je niet..

Uitspraak van Venusss op zondag 26 december 2010 om 16:45:
de meeste vitamine's zijn niet schadelijk als je er teveel van zou nemen (uitplassen) in de vorm van supplementen......maar er zijn wel uitzonderingen. Vit D is er daar 1 van, wel handig je daar even in te verdiepen voor je een berg naar binnen mikt.

Klopt, maar bij vitamine A bereik je dat punt nog eerder dan bij vitamine D :O :)

Uitspraak van A.J.H. op zondag 26 december 2010 om 17:00:
het ging mij er alleen om wat ik had genomen waardoor ik weer lekker ging en dat andere misschien het ook gingen uitproberen

(Y)(Y):)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nu weer gepland om in April XTC te gaan doen met een groep.. het is niet zo dat ik omdat ik zoveel 5 htp pak ik ook weer zo snel mogelijk aan de X ga ;)
XTC en de week erop weer doe ik NOOIT meer overigens.

Ik kan het verder niemand aanraden om vaak XTC te doen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
ik heb een "waanzinnig" site gevonden voor preload/postload: http://www.rollinballzcrew.com/preload.shtml

zo voorkom je zeker beschadigingen in je hersenen.
de beste winkel voor 5-htp incl b6-incl niacine-incl magnesium is de tuinen (y) neem niet meer dan 200 mg. koop ook multivitamine plus 1000mg Vit C

( ik voel me nu ik 5-htp gebruikt heb na een trip "onaangerand", smaakpapillen zijn back online en je krijg gewoon trek in eten )

pC®
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
yer, goeie (Y). maar heb zelf ook geen last meer van katers etc. 5htp en de rest idd.
Smaakpapillen die verrot zijn is een van de ergste dingen na je trip.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van StarShine op vrijdag 7 januari 2011 om 21:52:
de beste winkel voor 5-htp incl b6-incl niacine-incl magnesium is de tuinen (y) neem niet meer dan 200 mg. koop ook multivitamine plus 1000mg Vit C

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norco op maandag 13 december 2010 om 16:20:

was het maar zo, zou een hoop gezeur schelen :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ziektekostenpremie gaat dan zakken :lol: