Partyflock

Forumonderwerp · 1108240
Waarschuw beheerder
je hoort heel veel dat hardcore slecht is en zo eeuhm ik ben heel benieuwd naar verschillende meningen over hardcore en al de omliggende stijlen. vertel je mening! je leukste of minder leuke ervaring met deze muziek stijl. waarom je het leuk of niet leuk vind. en discussieer er lekker op los zou ik zeggen!!
hier mijn tekst alvast ;-)

Het is een gevoel.
Het is een geloof.
Het zit diep van binnen en je kunt er niet omheen.
Je wilt het delen maar dat kan niet.
Je wilt er over vertellen maar dat mag niet.
Je wilt het late horen en dan worden mensen boos.
Je laat het graag zien, maar het enige wat je hoort wat ziet zij er maf/stom uit.
Moet je haar zien. rare (overigens verkeerde) hak bewegingen om je belachelijk te maken.
Geen greintje respect voor ons geloof!
Ik leef en ik leef gelukkig!
ik leef gelukkig met mijn passie!
En toch gaan mensen mij proberen wijs te maken
Dat het slecht voor me is!
Dat ik er depressief van word.
Dat het mijn jeugd heeft verpest.
Zijn al die mensen dan echt zo blind?
Of willen ze het gewoon niet zien?
Hardcore in mijn leven en dat zeker niet voor even!
Hardcore zal ik eren ik zal het draaien en waarderen!
Ik zal het liefhebben en respecteren.
Ik zal zijn een old-school reefteef tot mijn dood!
En wie dat niet begrijpt?
Wie daar niet mee om kan gaan?
Wie ut afkeurt?
En wie nog steeds denkt dat ik niet gelukkig ben?

FUCK OFF!! AND I MEAN IT!
GO BACK TO YORE OWN BORING STUPID LITTLE LIFE!!
AND LEAVE MINE!

ow ja GEEF HET EVEN DOOR! HARDCORE GAAT VOOR!! ;)(Y)

Je mag overigens reageeren op mijn tekst;) graag zelfs(Y)
Waarschuw beheerder
Geweldig om te zien, lopende geschiedenis boeken (hardnoize , pauzinnetje)(Y):yes:

Eerst luisterde ik van alles tot dat ik werd aangestoken door Hardcore, toen ik nog op de basis school zat zaten de middelbare scholen vol met gabbers / (mensen die naar Hardcore luisteren) kwam ik er op zie ik maar een handje vol,
nu zit het vol met 'nep negers' grof gezegt die het racistisch vinden.
Het word nu wel minder zulke personen beginnen ook naar 'Hardere muziek' te luisteren, en weten niet wat ze gemist hebben.

Ik ging weleens naar house party's (bij mensen thuis) maar niet echt naar feesten, en stelde elk Hardcore feest groot voor en wou eigenlijk niet heen omdat ik niet kon hakken, me leeftijd, niemand in me directe omgeving die naar die feesten ging (alleen MOH/Nightmare), toen raakte aan de praat met iemand en we spraken af om naar een feest te gaan (Hardcore in de Kdanz) daar beetje achter in de menigte hakken en na de sfeer geproeft te hebben lekker uit me dak gegaan, totaal niet zoals ik had verwacht.

WAT IS HET VOLGENDE FEEST DIE WE GAAN PAKKEN?!!?!?

Ik neem soms ook mensen mee die niet eens van de muziek houden en leven op de vooroordelen die men heeft.
And guess what? ze vinden het STUK voor STUK PRACHTIG!, een sfeer zoals dit ga je nergens vinden, de mensen, ALLES.

-Knalkop
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 11 maart 2011 om 21:20:
De één heeft dat bij klassiek, de ander bij hardcore

vind het dan wel erg toevallig dat 9 van de 10 keer altijd rellen zijn op hardcore en hardstyle feesten en niet op een trance of house feest.
als je op een hardcore feest perongeluk tegen iemand aanloopt dan kijken ze je vuil aan en heb je snel ruzie, dat zal je op een trance feest niet meemaken.
komt ook omdat er meer mensen van boven de 30+ lopen ipv 16 jaar en ouder op een hardcore feest.
Waarschuw beheerder
hahahahhahahha duidelijk nooit op een hardstyle / hardcore feest geweest??????

niemand kijkt vuilt iedereen kijkt happppppy de pepppie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van trance30 op maandag 9 mei 2011 om 20:21:
vind het dan wel erg toevallig dat 9 van de 10 keer altijd rellen zijn op hardcore en hardstyle feesten en niet op een trance of house feest.
als je op een hardcore feest perongeluk tegen iemand aanloopt dan kijken ze je vuil aan en heb je snel ruzie, dat zal je op een trance feest niet meemaken.
komt ook omdat er meer mensen van boven de 30+ lopen ipv 16 jaar en ouder op een hardcore feest.

Heb ik nooit last van gehad! altijd happy people!!om me heen!!
Waarschuw beheerder

kijk dat jij fan bent van trance prima maar ga dan niet ineens iets roepen waar je geen verstand van hebt. :-)
ik ben wel eens mee geweest naar een trance feest met vrienden. maar iedereen was er chagrijnig enzo.
Kom je op een Hardcore feest is dat heel anders. Het is een soort warm bad waar je binnenkomt.
iedereen is vrolijk en je maakt zo is met iedereen her en der een praatje:) en mocht het voorkomen dat je tegen iemand op botst zeg je ow sorry en de persoon je tegen aanliep zegt 9 van de 10 x maakt niet uit jo je schud de hand en gaat verder met feesten. ik durf zelfs te zeggen om dat ik dat een keer gehad heb dat het tot vriendschap kan lijden daar. op nightmare kwam ik iemand tegen hee jij was toch die tegen me opliep? ja man alles goed enzv. volgende feest waar je hem tegen komt weer en praatje maken enzv.
1 van mijn maatjes heb ik leren kennen om dat ik op project hardcore op dat moment de enige was met zware shag:P en iemand vroeg me om een shaggie elk feest we mekaar weer tegen komen is ut zeker un uur bijkletsen:) dus waar jij die rellen vandaan haalt en de chagrijnige mensen weet ik niet? maar ben wel benieuwd! :).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben 8 jaar naar hardcore feesten geweest en het viel me op dat er vaak knokken was.
Ik weet echt wel waar ik over praat anders oordeel ik er niet over;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hardcore Criminijntje op maandag 6 juni 2011 om 12:05:
kijk dat jij fan bent van trance prima maar ga dan niet ineens iets roepen waar je geen verstand van hebt.

Hij praat poep en is gay.

Uitspraak van Hardcore Criminijntje op maandag 6 juni 2011 om 12:05:
ik ben wel eens mee geweest naar een trance feest met vrienden. maar iedereen was er chagrijnig enzo.

Ik ben eigenlijk nog nooit naar een party geweest waar ze geen Hardcore, Terror, Speedcore of aanverwanten draaien.
Behalve illegale dan.

Ik heb er ook niets mee.
Dat er vechtpartijen zijn, neem ik voor lief.
Waarschuw beheerder
dat heb ik toen wel gezien indd.
Maar ik ga niet zeggen dat dat altijd zo is. :)
en ja gay is ie wel een beetje ja!!
maar ik denk over het algemeen dat er op elk feest wel is wat gebeurt:)
maar dan vind ik de hardcore feesten de vriendelijkste feesten.
om dat het harde muziek is denken mensen vaak wel dat er ook een hoop gezeik is, maar dat is dus een fabeltje vind ik:).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van trance30 op maandag 6 juni 2011 om 12:20:
Ben 8 jaar naar hardcore feesten geweest en het viel me op dat er vaak knokken was.
Ik weet echt wel waar ik over praat anders oordeel ik er niet over;)

Hoe komt het dan dat 9 van de 10 hier het hoogst waarschijnlijk niet met je eens zijn? :)
Om dat je misschien toch iets te snel oordeelden?

Als je naar feesten geweest was zou je er zoiezo heel anders over praten:)

Maar ja ieder zo zijn mening :)
laatste aanpassing
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
+1
Het is niet nodig om personen te gaan beledigen en/of te provoceren. Ieder heeft zijn/haar eigen voorkeuren en dat dient gerespecteerd te worden.
Waarschuw beheerder
Meningen verschillen gelukkig;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 6 juni 2011 om 14:08:
Het is niet nodig om personen te gaan beledigen en/of te provoceren. Ieder heeft zijn/haar eigen voorkeuren en dat dient gerespecteerd te worden.

Dat ben ik met je eens.
Maar een feit veranderen en er een mening van maken, vind ik weer iets anders maar je hebt inderdaad wel een punt. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 6 juni 2011 om 14:08:

Dat is waar...
Ik houdt me in vanaf nu O:)

Uitspraak van Hardcore Criminijntje op maandag 6 juni 2011 om 12:43:
maar ik denk over het algemeen dat er op elk feest wel is wat gebeurt
maar dan vind ik de hardcore feesten de vriendelijkste feesten.

Het blijft altijd frappant om te zien dat mensen die vroeger "gabber" waren ineens hun vroegere muziek keuze afvallen.

Doet me een beetje denken aan:

Ik was al gabber in 1991
Ennuh toen kwam ik al in grootste feesten man
Maar jah het is toch dood of niet
Ben er maar mee op gehouwe

Ik heb me aus verbrandt
Ik heb me nikies weggepleurt
Ik ben een baan gaan zoeken
Wat een kutmuziek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 6 juni 2011 om 15:03:
Ik was al gabber in 1991
Ennuh toen kwam ik al in grootste feesten man
Maar jah het is toch dood of niet
Ben er maar mee op gehouwe

Ik heb me aus verbrandt
Ik heb me nikies weggepleurt
Ik ben een baan gaan zoeken
Wat een kutmuziek

geniaal man(Y) :D whaaaaa maja,
zolang de gabbers nu het maar lang lijven en er vol van genieten(Y)
(klinkt lekker slap maar toch:P vind het wel!:))

GABBER BEN JE ZEKER NIET VOOR EVEN MAAR HET IS EEN BAND EN EEN GEVOEL VOOR DE REST VAN JE LEVEN:D(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore Criminijntje op dinsdag 7 juni 2011 om 01:08:
GABBER BEN JE ZEKER NIET VOOR EVEN MAAR HET IS EEN BAND EN EEN GEVOEL VOOR DE REST VAN JE LEVEN

zeker weten maar ja je bent een keer jong om te feesten eigelijk met drugs op.wel altijd hardcore luisteren :D maar ik denk dat ik net zo lang gebruik tot da ik dood ben op een mooi feestje wil ik wel weg gaan :$
Waarschuw beheerder
Hardcore!!! heerlijk!! krijg altijd lekker gevoel van binnen maar Hardstyle blijf bij toch op nummer 1!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore Criminijntje op dinsdag 7 juni 2011 om 01:08:
GABBER BEN JE ZEKER NIET VOOR EVEN MAAR HET IS EEN BAND EN EEN GEVOEL VOOR DE REST VAN JE LEVEN

wat orgineel. :')

muziek is lekker om naar te luisteren en op te rammen.
maar kippenvel enzo krijg ik er niet meer van.
Waarschuw beheerder
Hallo mijn naam is mousikè
Ik ben geboren naast de radio en opgegroeid naast de radio, ik kan van niks genieten in mijn leven behalve van muziek.
ik heb geen vrienden of kennissen omdat ik weiger mijn oortjes uit te doen want ik voel me pas goed als ik muziek hoor.
Ik heb in 1992 mijn Universitaire diploma gehaald in Muziekology
Ik luister en onderzoek alle muziekstijlen met volle aandacht en passie! Na 45 jaar muziek luisteren weet ik echt alles over deze hoogedelachtbare kunstvorm. Ik heb de gehele muziekontwikkeling in mijn hersens opgeslagen.

EN ik heb geconcludeerd dat de begin jaren 90 de belangrijkste tijd is geweest voor de muziek op aarde.
Want in deze tijd is uit allerlei dancemuziek stijlen in Nederland HARDCORE ontstaan.
Dit muziekgenre is na 20 jaar tijd uitgegroeid tot de meest imposante en artistieke muziekstijl van de gehele macrokosmos
Er is geen enkele muziekstijl die zo veel gevoelens weet los te laten komen bij de mens.

De mensen die dit NIET vinden staan er niet voor open of hebben een taboe op hardcore ontwikkeld door de Anti-drugs propaganda.

Ik weet ZEKER dat alle Personen tussen de 7 en de 55 jaar en goedhorend zijn mainstream Hardcore fijne muziek vinden om na te luisteren MITS ER EEN GOEDE BASS BIJ ZIT WANT VIA EEN TELEFOON KLINKT HET ALS GELUID!

en dit is zon beetje wat ik dagelijks onderzoek ik laat iedereen de beste mainstream hardcore platen horen met bass! en sommigge hebben een groot taboe en andere geen ervaring maar uiteindelijk lukt het om alle personen Hardcore vet te laten vinden.

Ik ben na veel onderzoek erachter gekomen dat er een kans is van 79% dat in de top 2000 van 2039 THA PLAYAH met WALKING THE LINE als oudste hardcore plaat staat genoteerd. ik wil jullie vertellen wat mijn grootste wens is.
Alcohol word als verboden harddrug op lijst 1 van de opiumwet gezet en xtc verdwijnt van deze lijst. Xtc word legaal om te verkopen en te produceren. en om het nog fantastischer te maken word het verkocht aan de bar en draaien ze overal in alle landen in alle discotheken HARDCORE.

LIVE FAST DIE YOUNG!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mikkert op woensdag 15 juni 2011 om 07:49:
mainstream Hardcore

meest trieste hardcore die er bestaat. lijkt op hardstyle.

doe mij maar early hardcore of een andere substijl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 15 juni 2011 om 09:43:
meest trieste hardcore die er bestaat. lijkt op hardstyle.

doe mij maar early hardcore of een andere substijl

Inderdaad al die blije deuntjes het lijkt wel trance,of volgas(terror en darkcore e.d.)of halfgas(oldschool early rave)
Hardcore van nu is geen hardcore meer.....
Waarschuw beheerder
hardcore 2000 t/m 2006 mis ik :(
Waarschuw beheerder
ja klopt:( maar er zijn nog wel uitzonderingen soms hoor :P
Waarschuw beheerder
Ik zag dit topic net staan en moest meteen aan dit filmpje denken.

Vond het een jaar of 4/5 geleden nog wel een grappig liedje, en ik zou inderdaad nooit naar techno gaan luisteren dacht ik. Ik luisterde graag metal e.d. Dat gene wat mijn broer ook luisterde want hij wist hoe je muziek moest downloaden. Met de tijd ontdekte ik ook waar je muziek kon luisteren en kon downloaden. Er ging een wereld voor me open, de wereld van youtube om precies te zijn :P Daar ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met hardstyle en een klein beetje hardcore. Hardstyle was voor mij helemaal nieuw en echt geweldig om naar te luisteren, feesten kwam pas veel later.

Enkele jaren later verdwenen de vette bassen die ik zo geweldig vond aan hardstyle en maakte ik de echt over stap op hardcore. Dit duurde ook maar een jaar of 1,5 voor dat hardcore ook niet echt meer zo geweldig was als eerst. Ik ging nog wel naar feesten en genoot nog steeds van de muziek maar ik was opzoek naar "harde muziek" en niet de steeds slapper klinkende hardstyle en hardcore. In de tussentijd had ik ook kennis gemaakt met Industrial en frenchcore, dat was weer net zo nieuw voor mij als hardstyle en paar jaar daar voor. En nu nog steeds ben ik gek op industrial en frenchcore. Heerlijk rauwe muziek die echt als een gek door knalt.

Maar nu! Op de thunderdome cd 3 alles naar de klote van 2009 hoorde ik 2 nummers in een stijl die ik eigen nog maar weinig had gehoord. Het waren Madhouse brothers - machete en Richie Gee - system techno. Beetje research gedaan en er achter gekomen dat het ging om hardtechno/schranz. Na het horen van deze 2 platen was ik verkocht. Ik begon langzaam de wereld van de hardtechno te ontdekken en op defqon 2010 was mijn eerste "echte ontmoeting". In de green area met DJ Bold en miss Djax volledig uit mijn dak.

Dus nu 5 jaar later, terug denkend aan boven staand filmpje, luister ik toch naar techno :p Uit de tijd voor dat ik überhaupt elektronische luisterde is er geen 1 nummer geweest dat mij zo kon emotioneren als dat de hardtechno mijn nu doet. De meest logische verklaring die ik kan geven is de setting waarin in het luister, en het feit dat ik nu iets ouder en "wijzer" ben :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind t een beetje slap dat iedereen altijd loopt te zeiken op mainstream dat zo sprekend op trance zou lijken...echt stoer gepraat want ja, als je mainstream luisterd ben je geen die-hard!

Ik hou ook biet van de blije hardstyle deuntjes in hardcore, maar lang niet alle mainstream is zo. Een setje van unexist bijvoorbeeld, of day-mar op de mainstream is niet te vergelijken met trance, en als je beweert dat dat wel zo is is dat puur interessant doen. Tuurlijk bestaat die blije plingel plingel hardstyle hardcore wel,
Maar lang niet alle mainstream klinkt zo.
Ik vind dat een gemiddeld moh of thunderdome cdtje(main feesten) tegenwoordig een stuk veelzijdiger dan een aantal jaren terug...

Kom maar met de opmerkingen;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tttooommm op vrijdag 17 juni 2011 om 02:39:
unexist bijvoorbeeld, of day-mar

maken geen mainstream.

dit kun je geen mainstream noemen. :P

Uitspraak van tttooommm op vrijdag 17 juni 2011 om 02:39:
Ik vind dat een gemiddeld moh of thunderdome cdtje(main feesten) tegenwoordig een stuk veelzijdiger dan een aantal jaren terug...

:roflol:

de thunderdome cd van 2010 staat amper mainstream op.
moh 2011 cd staat veel mainstream op.

als je evil activities neerzet. endymion met zn:

en nog veel meer artiesten op te noemen die standaard elk feestje bij de mainstream staan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 17 juni 2011 om 10:31:
unexist bijvoorbeeld, of day-mar

maken geen mainstream.

nou die anthem van day-mar is toch wel echt mainstream staat ok allemaal op moh
maar verder eigelijk weining ja ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 17 juni 2011 om 10:31:
als je evil activities neerzet. endymion met zn:

da klopt da is top 40 :P:')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkHC4L op vrijdag 17 juni 2011 om 11:39:
nou die anthem van day-mar is toch wel echt mainstream staat ok allemaal op moh
maar verder eigelijk weining ja

ojah haha naja ik luister dat soort shit toch nooit :P
Waarschuw beheerder
als Hardcore alleen maar bass zou zijn zou je er gek van worden.
Ja de nummer moeten knallen Maar de kippenvel momentjes worden toch echt ontstaan door die blije deuntjes.
oké ze moeten loep zuiver klinken en er moet een ziek harde bass in zitten. (waar dat verliefde gevoeletje onder andere vandaan komt) in iedergeval bij mij dan. ik denk als je de mainstream weg zou laten de zalen veel leger zijn dan nu.
Al heb je dan waarschijnlijk het geluk dat alle echte overblijven en de zwabbers het opgeven (Y)

Hardcore nummers om puur in weg te zweven intens geluk voelen is een snoer harde beat een meesterlijke lyrics, en het loep zuivere deuntje. maar de kwaliteit van de bass moet er niet onder lijden en dat doet ie af en toe wel indd.

Waarschuw beheerder
De vraag is wat ik doe met muziek denks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore Criminijntje op maandag 20 juni 2011 om 02:04:
ik denk als je de mainstream weg zou laten de zalen veel leger zijn dan nu.

dan zijn het wat kleinere feesten. daar komt tenminste het publiek aan zijn trekken. grote feesten hebben ook hitjes sub area's

Maar de kippenvel momentjes worden toch echt ontstaan door die blije deuntjes.

dat blije vindt ik kut. dan is het net hardstyle. mis hardcore van 2000 - 2006 b.v. zoals dit.

en zoals dit. geen mainstream en blij gebeuren. gewoon rammen dat is pas kippenvel!:P

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
afgezien van wat ik voorheen zij zet je wel ff super mooie setjes weg(Y):D maar op sommige feesten kom je die nummers nog wel tegen or:)
Waarschuw beheerder
s Hardcore alleen maar bass zou zijn zou je er gek van worden.

hardcore is de bass die knalt :D

Hardcore nummers om puur in weg te zweven intens geluk voelen

het is toch geen trance. :nocheer:

de bass moet je niet horen maar voelen. :bounce:
Waarschuw beheerder
dat ben ik met je eens. maar.. nou ja dan stel ik het zo ik vind persoonlijk de hoge tonen in de nummers aantrekkelijk klinken. ik kan snoer harde nummer draaien met alleen maar bass maar net zo lief draai ik nummers met een happy flow er in. maja ieder zijn smaak :D gelukkig ook maar anders vond iedereen het zelfde mooi zou saai worden.
Waarschuw beheerder

Het echt geen flauw idee waar je het over hebt, heb zelf geen gemiddelde hardcore kop en ik zou het helemaal begrijpen als sommige mensen het minder op prijs zouden stellen dat ik naar 'hun' feestjes toekomen. Desondanks heb ik nog nooit een onvertogen woord gehoord, of zelfs maar een duw en trekpartij meegemaakt op een hc/hs feest. Wat een heerlijke sfeer.
Waarschuw beheerder
Ben niet zo heel erg van de hardcore maar meer van de dikke rollende techno!

Los van dat geeft muziek mij over het algemeen altijd steve nipples! Ongeacht welk genre :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mikkert op woensdag 15 juni 2011 om 07:49:
Ik ben na veel onderzoek erachter gekomen dat er een kans is van 79% dat in de top 2000 van 2039 THA PLAYAH met WALKING THE LINE als oudste hardcore plaat staat genoteerd. ik wil jullie vertellen wat mijn grootste wens is.
Alcohol word als verboden harddrug op lijst 1 van de Opiumwet gezet en xtc verdwijnt van deze lijst. Xtc word legaal om te verkopen en te produceren. en om het nog fantastischer te maken word het verkocht aan de bar en draaien ze overal in alle landen in alle discotheken HARDCORE.

Serieus realext(Y) te*ing er moeten er meer als jou op de wereld zijn:D als ze dan allemaal samen konden bereiken wat jij hier boven zecht.. toppie:D(Y)

Artiest Coreblock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore Criminijntje op donderdag 11 augustus 2011 om 02:32:
Alcohol word als verboden harddrug op lijst 1

je gaat bier niet op harddrugs lijst nr 1 zetten x'D
Waarschuw beheerder
weetje alcohol is wel leuk en zo :) maar daar kun je toch snel agressief druk en zo van worden. me drugs is het meestal zo dat mensen blij worden meer met andere communiceren en zo. dat je sneller contact legt met mensen die je niet kent:) dan word het een gezellige boel :)
dus ondanks alcohol best nice is is het geen slecht idee wat hij zegt :-)
waar nog bij komt dat nou ja volgens mij dan he de wereld door andere ogen bekeken gaat worden.
er komt meer kleur in de wereld mensen worden makkelijker tolerant voller.
men maakt zich minder druk om de klein dingen.

ik denk dat dat wel een leuke wereld zou zijn :D kleurrijk creatief en gezellig;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
wat muziek met me doet, ja weetje,
durf het niet zo gauw te zeggen maar ik krijg best vaak een stijve van muziek
gewoon zo een dikke harde

punt uit gewoon, mijn ballen zijn ook aan de zijkant opgeschoren snapje

muziek = emotie (L)(K)(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore Criminijntje op maandag 14 november 2011 om 20:59:
weetje alcohol is wel leuk en zo maar daar kun je toch snel agressief druk en zo van worden. me drugs is het meestal zo dat mensen blij worden meer met andere communiceren en zo. dat je sneller contact legt met mensen die je niet kent dan word het een gezellige boel
dus ondanks alcohol best nice is is het geen slecht idee wat hij zegt
waar nog bij komt dat nou ja volgens mij dan he de wereld door andere ogen bekeken gaat worden.
er komt meer kleur in de wereld mensen worden makkelijker tolerant voller.
men maakt zich minder druk om de klein dingen.

ik denk dat dat wel een leuke wereld zou zijn kleurrijk creatief en gezellig

het is een slecht idee, heel nederland allemaal nachte doorhale, serotonine naar de klote allemaal zwaar ongezond weer een week werke/school...

zolang niet iedereen zich coma zuipt kunnen ze beter alcohol legaal houde hoor :P
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Misschien om dat jij liever alcohol gebruikt dan drugs :-D maar ben van mening dat wanneer drugs legaal is de lol er af is en mensen het puur voor de lol gaan gebruiken:) wat ik zeg een beetje meer kleur en creativiteit in de wereld:) minder agressie en haast meer relaxt:)