Partyflock

Forumonderwerp · 1108222

Boerkaverbod stevig afgewezen
Het plan voor een boerkaverbod in Bunschoten-Spakenburg is in de gemeenteraad met maar liefst zestien stemmen tegen een stem verworpen.

De Spakenburgse vrijheidspartij wil met het verbod zorgen voor meer veiligheid op straat, meldt RTV Utrecht. Ook moet met het plan de islamisering in het dorp worden tegengegaan.

De andere partijen zagen echter niets in het idee van de partij en wezen het voorstel unaniem af.

http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=16812
------
Gelukkig is het plan afgewezen... 16 stemmen tegen tegenover 1 voor zegt genoeg :lol:.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 04:15:
Snap

haha volgens mij vrij weinig tot niets

Gewoon dom volk wat nog in de primitieve tijd leef. Het is geen keuze van die vrouwen daar is de man de baas zegt hij boeka is het boerka. Is het appel is het het een appel.
Of een blauw oog.
Maar de vraag is wel geloof is wel zuiver?? geen 1 niemand is zuiver dus er zal altijd wel een rotte appel zijn, en wat doe die??? Die steekt iedereen aan ookal vraag je er niet om. En mensen zijn nou eenmaal kudde dieren.En gaat het nie om geloof gaat het wel ergens anders om !!!!
Uitspraak van actief op zondag 12 december 2010 om 04:42:
Gewoon dom volk wat nog in de primitieve tijd leef. Het is geen keuze van die vrouwen daar is de man de baas zegt hij boeka is het boerka. Is het appel is het het een appel.
Of een blauw oog.

Net deze docu gezien op tv, over familie in Syrie mbt uithuwelijken, trouwen met neven etc:

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1018781

Idd stelletje primitievelingen.
de vrouw heeft echt geen moer te zeggen/in te brengen in de islamitische cultuur.
Wat een cultuur zeg! (n)
laatste aanpassing
wel apart dat het ook een zweedse docu was,toevallig 1 dag na de aanslagen.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 20:56:
komt ook erg neutraal over

Ik laat de keuze aan de vrouwen zelf over ;). Een verbod is niet nutraal... (N)

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 december 2010 om 15:25:
Een verbod is niet nutraal...

net zo nEUtraal als het dragen van een boerka :rot:

en bovendien, jij zei wat anders!!
Uitspraak van P@S op zaterdag 11 december 2010 om 08:36:
Idd ja, ik vind het echt een achterlijke cultuur!

je praat poep, vrouwen uit oostblok zijn ook bloedmooi en dragen geen boerka/hoofddoek/bivakmuts en worden niet ondergedrukt en toch moslim.

Uitspraak van Aidinni op zondag 12 december 2010 om 16:07:
worden niet ondergedrukt en toch moslim.

geloof jij het zelf?

die 2 gaan zowieso niet samen (Y)

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 10 december 2010 om 17:31:
Bunschoten-Spakenburg

waar?

Bunschoten-Spakenburg

:lol:

Uitspraak van Aidinni op zondag 12 december 2010 om 16:07:
je praat poep, vrouwen uit oostblok zijn ook bloedmooi en dragen geen boerka/hoofddoek/bivakmuts en worden niet ondergedrukt en toch moslim.

Welke vrouwen precies? Alleen uit voormalig Joegoslavië?
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 16:09:
geloof jij het zelf?

die 2 gaan zowieso niet samen

zeker wel, alleen pech voor jou dat rondom jouw buurt alleen maar boerka-chicks rondelopen, of je bent gewoon niet echt up to date
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 16:15:
Welke vrouwen precies? Alleen uit voormalig Joegoslavië?

juistem
plus Albanezen en nog een paar

en Libanese vrouwen zijn een van de meest liberale moslims deze dagen.
laatste aanpassing

Uitspraak van Aidinni op zondag 12 december 2010 om 16:44:
alleen pech voor jou dat rondom jouw buurt alleen maar boerka-chicks rondelopen

oh,.. in elke buurt lopen boerka "chicks", ook bij jou!!
enne, tis niet mijn pech hoor!
laatste aanpassing
Idd zegt weer genoeg over hoe laf die mensen in de politiek zijn ze stemmen tegen omdat ze bang zijn dat ze voor hun bakkes geschoten worden door dat volk :yes: jammer.
Gelukkig is het plan afgewezen... 16 stemmen tegen tegenover 1 voor zegt genoeg

gereformeerde kutdorp, die griffo's zijn bang dat ze daarna zelf aan de beurt zijn
vraag me ook echt af hoevel burka's er in bunschoten-spakenburg rond lopen. ik gok dat die op 1 vuurwerkhandje te tekkeb zijn

Uitspraak van FC Lacoste op zondag 12 december 2010 om 20:04:
te tekkeb

:respect:

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 16:49:

Nee hoor, de kans dat in jou buurtje er een pedosexueel loopt is 1000x groter dan een boerkadraagster...
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 16:49:
enne, tis niet mijn pech hoor!

ja in alle uitkeringbuurten ;).
Gelukkig is het plan afgewezen

Natuurlijk. Extreme uitwassen van de islam moet je vooral koesteren. Helemaal niks mis mee. Maar als er een meisje uit gezet dreigt te worden naar Afghanistan dan schreeuw je moord en brand dat het niet kan vanwege de cultuur daar. lulletje rozewater :')
er zaten BIJNA alleen maar feestmannen in de commissie daarom is het afgewezen

Ik vind op zich die boerka nog wel best als het echt maar tot een heel zeldzaam fenomeen blijft. 200 boerka-draagsters is niet veel... Ik heb het volgens mij in totaal een keer of 3, 4 gezien of zo. Maar wel 1 in m'n eigen woonplaats, en ik woon niet eens in de grote stad.

Dus een beetje opblazerij is het ook wel een beetje. Het is wel kut van de Wilderspolitiek dat het alles zo opblaast, maar ook goed dat dingen gezegd worden.

Maar de boerka zou echt niet het normale straatbeeld mogen gaan vormen. Dat moeten we hier niet willen hebben, dat soort extreme, orthodoxe uiting van een religie als de Islam.