Partyflock

Forumonderwerp · 1108167
Ik las dat je pep/speed/amfetamine moet snuiven maar ik zie op feesten mensen vaak met zo'n zakje de poeder op hun tandvlees stoppen. Wat is het verschil hiertussen en wat kan je het beste doen?
wat is de prijs van 1 gr speed vandaag de dag?
laatste aanpassing
Uitspraak van meb op woensdag 20 april 2011 om 16:43:
3 kilo rijst en je kleine zusje

:P De prijs is markt afhankelijk en fluctueert dagelijks..
Ik kocht gisteren nog voor 3 kamelen een kilo ;)
Bedankt voor alle serieuze antwoorden :S

Ik dacht dat de vraag niet zo moeilijk zou zijn, maar klaarblijkelijk dus wel :\

Uitspraak van Ponkdilla op woensdag 20 april 2011 om 16:49:
Ik kocht gisteren nog voor 3 kamelen een kilo

Hier is het veel goedkoper 2 schapen :D

Los? 7,50 tot een 10tje ofzo :)
Ligt aan de puurheid van het goedje he, meestal zijn de goede amfetamines toch wel aan de prijzige kant, reken inderdaad 7,50 tot een 10tje. Maar voor een simpele pep (en aub geen cafeïneberg) betaal je zo rond de 5 eurie. Maar even serieus! Een kameel of wat schapen kan ook wonderen doen ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 april 2011 om 09:19:
Los? 7,50 tot een 10tje ofzo

Los is dit inderdaad een zeer acceptabele prijs (als je iemand kent die los verkoopt iig)
per 10 of 20 g zit je rond de 5 euro give or take
Het zal vast wel eens ergens in deze topic gevraagd zijn, maar om dit nu ergens te vinden in deze topic, stel ik de vraag maar.
Wat zijn zo'n beetje de verhoudingen in speed, dus mg qua amfetamine, zal ook wel cafeïne in zitten, etc etc
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 april 2011 om 09:19:
Los? 7,50 tot een 10tje ofzo

Zo duur? hier 5/6, maarja, misschien ken ik dan ook gewoon de goede mensen.
Uitspraak van Fedde le Gabber op maandag 9 mei 2011 om 21:03:
Zo duur? hier 5/6, maarja, misschien ken ik dan ook gewoon de goede mensen.

Op die prijs zit het hier ook, maar dan wel per 5 gram... Ik moet zeggen dat tot een 10tje max het wel te doen is.
Ik krijg 90% van de keren dat ik haal pasta, dat wordt afgewogen op 5 grm. Als ik het thuis eenmaal laat drogen blijft daar meestal iets meer dan de helft over.
laatste aanpassing
Hoeveel mg amfetamine moet er in 1 gr speed zitten wil het goeie speed zijn? En hoeveel mg speed neem je ongeveer als je 90 kg weeg?
laatste aanpassing