Partyflock

Forumonderwerp · 1107891

Waarschuw beheerder
Poll, geopend op zondag 5 december 2010, looptijd van 5506.8 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Wat denk jij?

11288%
Natuurlijk is dat zelfverdediging, die man moet zichzelf en dus ook zijn bron van inkomsten toch kunnen beschermen?
97%
Anders...............
65%
Ik vind het niet kunnen, beter had ie zelf de ruitjes van de toonbank ingetikt en de juwelen netjes ingepakt om ze vervolgens mee te geven

Belgische juwelier schiet overvaller dood

BRUSSEL (ANP) - Een juwelier in het Belgische Tubeke heeft bij een overval op zijn zaak een van de daders doodgeschoten. De overvaller was zestien jaar oud, meldden Belgische media zondag over de overval van zaterdag. De eigenaar is verhoord, maar niet aangehouden.

De andere dader is 21 jaar. De overvallers drongen de juwelierszaak binnen met bivakmutsen op. Ook hadden ze een alarmpistool bij zich.

De juwelier schoot een van hen neer en hield de ander in bedwang tot de politie arriveerde. Justitie onderzoekt of de winkelier uit zelfverdediging handelde.

http://www.destentor.nl/nieuws/algemeen/buitenland/7745626/Belgische-juwelier-schiet-overvaller-dood.ece

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 december 2010 om 11:40:
idd en vrijspraak voor die andere overvaller, die is zich al rot genoeg geschrokken

dan meteen ook slachtofferhulp want hij zal wel een trauma hebben opgelopen onder werktijd? :rot:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 december 2010 om 11:21:
Nope dan ga je de dialoog aan

:geevkopjethee: :rot:
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel heel erg dom dat die man het risico neemt om zijn vrouw en dochter te verliezen. Die twee zijn toch veel meer waard voor hem dan die sieraden lijkt me? Daar bedoel ik niet mee dat hij gestraft moet worden, in tegendeel van mijn part krijgt hij een lintje en word de andere overvaller die nog leeft ook doodgeschoten maar feit blijft wel dat het niet risicoloos is om je geweer te pakken als iemand anders die van hem al getrokken heeft en dreigt te schieten, tenzij die man natuurlijk wist dat het geen echt wapen was maar dan lijkt het me niet dat hij zelf zou schieten :P