25 volgers · 102187x bekeken
geen soldaten, ieuw
slechte ervaringen?
slechte ervaringen?
nee hoor. no offence naar jou, echt niet dus, maar vind het idee dat ik heb bij uniformen gewoon een afknapper. namelijk dat je springt als een ander dat zegt. dat je beschoten word omdat mensen die je niet kent en niks mee te maken hebt ruzie maken. dat je schiet omdat een anbder economische belangen heeft enz...
en geloof me, ik zie echt wel in waarom westerse naties zich moeten bemoeien maar vind bovenstaande erg onaantrekkelijk
ee hoor. no offence naar jou, echt niet dus, maar vind het idee dat ik heb bij uniformen gewoon een afknapper. namelijk dat je springt als een ander dat zegt. dat je beschoten word omdat mensen die je niet kent en niks mee te maken hebt ruzie maken. dat je schiet omdat een anbder economische belangen heeft enz...
en geloof me, ik zie echt wel in waarom westerse naties zich moeten bemoeien maar vind bovenstaande erg onaantrekkelijk
mm goeie argumenten wat ga ik daarvan terug zeggen..
ik denk om te beginnen dat we niet zomaar schieten op mensen die we niet kennen, als we al schieten doen we dat op mensen die op ons schieten..
en ons militaire wezen bestaat niet uit alleen schieten maar voornamelijk uit helpen van mensen..
je heb wel gelijk wat betreft over economische belangen vind ik ook soms ook lastig
nou mischien ander beeld gekregen (heb niet de illusie hoor
laatste aanpassing
ik denk om te beginnen dat we niet zomaar schieten op mensen die we niet kennen, als we al schieten doen we dat op mensen die op ons schieten..
en ons militaire wezen bestaat niet uit alleen schieten maar voornamelijk uit helpen van mensen..
je heb wel gelijk wat betreft over economische belangen vind ik ook soms ook lastig
nou mischien ander beeld gekregen (heb niet de illusie hoorprobeerde et alleen )
je zal gerust wel gelijk hebben maar mijn innerlijke gevoel zegt gewoon: uniformen = geen eigen wil. en zelfs terwijl ik weet dat het niet terecht is, ik kan het er niet op
net of je die voor het eerst leest
Die naam?
Nee, die heb ik wel vaker gezien hierop PF
Maar ot: nope.
we hebben ook heus wel es gesprekken gevoerd...
Nou, gesprekken... Nooit een PB in ieder geval
en in vergelijkbare topics riep je mooi wel ja
Ik heb tegen niemand volmondig ja gezegd, dus dat kan niet
Hooguit een "maybe".