Partyflock

Forumonderwerp · 1107068
7 volgers · 40375x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=345 cacheid=00118388002f00183790451f1a02b85f59]http://images.dailytech.com/nimage/17446_17039_15203_GT5-Box-Art.jpg[/img]

Hij is binnen dat worden 4 kante ogen en blaren op de vingers !!!!!

Gran Turismo is een racesimulator die zich kenmerkt door realistisch autohandling, bestaande banen en vele verschillende auto's van bekende merken. Twintig verschillende locaties, zeventig verschillende circuitvariaties en een garage vol met duizend auto’s vormen de hoofdmoot van Gran Turismo 5.

Naast een overvloed aan auto’s en circuits kent het vijfde deel voor het eerst in de Gran Turismo-serie nachtraces, zijn de onlinemogelijkheden uitgebreid ten opzichte van de Prologue-versie en is het mogelijk je eigen circuit te ontwerpen.

Gran Turismo 5 biedt verschillende soorten races zo kun je plaats nemen in karts, NASCAR bolides of klassieke oldtimers. Van de ruim duizend auto’s die aanwezig zijn in de game zijn er 200 “Premium”, deze bolides zijn ook van binnen tot in het kleinste detail nagemaakt. Daarnaast kunnen deze auto’s ernstig beschadigd raken. In GT5 is het namelijk voor het eerst mogelijk om de auto’s echt in de prak te rijden. De auto’s die niet in de Premium-uitvoering beschikbaar zijn kunnen alleen kleine krasjes en deukjes oplopen. De auto’s kunnen bij grote crashes ook nog eens over de kop slaan.

In de Photo Travel Mode kun je je favoriete auto op één van de bijzondere locaties op de foto zetten. Je kunt je vrij bewegen in de locatie, de auto mooi neerzetten en de perfecte foto nemen. De omgevingen strekken van Japan tot Italië.

[img width=1024 height=576 cacheid=00118389002f002200ad77b21a02b85f59]http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2010/10/ford-gt-gt5.jpg[/img]

PS nick
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 24 januari 2011 om 16:40:
Versnellingsbak aanpassen wil nog wel eens helpen

ook mee zitten klooien, maar dat schoot ook nauwelijks op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnophage op maandag 24 januari 2011 om 16:52:
Welk B-spec level zit je en welk niveau is je coureur?

allebei 10, heb nog geen 2e aangeschaft
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Davide93 op maandag 24 januari 2011 om 17:09:
allebei 10, heb nog geen 2e aangeschaft

Niet zo gek, ze leren pas een beetje rijden op niveau 20 ofzo.
Ideaal om geld en auto's mee te verdienen (y)
Waarschuw beheerder
donateur
hmm kan geen foto's direct van m'n profiel linken. Komt later wel dan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier zitten jullie dus al die tijd :P

Had laatst zo'n formule GT geval gekocht, wat een kut hok zeg.... geen cockpit view :vaag: , en behoorlijk onderstuurd!
Geef mij maar een CLK touring car, die gaat tenminste de hoek om en kan ook nog eens lekker laat remmen, over remmen gesproken, waarom kan je geen -AP- remmen kopen
bij de tuning boer ???????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van cool daddy op maandag 24 januari 2011 om 20:59:
Had laatst zo'n formule GT geval gekocht, wat een kut hok zeg.... geen cockpit view , en behoorlijk onderstuurd!
Geef mij maar een CLK touring car, die gaat tenminste de hoek om en kan ook nog eens lekker laat remmen, over remmen gesproken, waarom kan je geen -AP- remmen kopen

Onderstuurd?!?!? Dat ding rijd prima!
Geen enkele standaard auto heeft cockpit view dus dat had je vantevoren kunnen weten.
Verder zit er niks qua remmen in GT5, vond ik ook al vrij apart.
Waarschuw beheerder
Welk B-spec level zit je en welk niveau is je coureur?

31-25 (heb er 6)

ver remmen gesproken, waarom kan je geen -AP- remmen kopen

Tja :x
Waarschuw beheerder
Had laatst zo'n formule GT geval gekocht, wat een kut hok zeg.... geen cockpit view , en behoorlijk onderstuurd

als ie onderstuurd moet je de downforce pielen he
Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg alleen maar lvl 0 tm 10 auto's in de occasion dealert :S

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Tipje voor de B-spec fanaten O:)

This is especially helpful when doing long races like endurance's. Put game in "Live Timing Monitor", then move your cursor to the little blue camera tab just to the left of the drivers name who's in first (which should be you before you leave it alone), hit X and it will bring up a menu with all the drivers names saying "Target Car Select" now look at your hard drive light. Yep no flashing at all. This should help keep the strain off your system during those long races.

Is onnodig als je Bob in een X1 laat rijden ;)

Moet alleen Suzuka nog ff goud halen, staat de X1 Prototype ook weer in de garage B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mjah die duurt te lang. Doe Dream car meestal met een X2010. Gaat het lekker snel

ahh klopt ja. Ik was nog geen lvl 24. Nu wel :p

Had laatst zo'n formule GT geval gekocht, wat een kut hok zeg

:| wablief. Ding rijdt prima en die ram je zo de bocht om :yes: Ik rij de FGT met de view dat je de neus van de auto ziet. Vind ik een stuk fijner rijden dan de X2010, want met joypad gaat de X2010 gewoon te snel als je snelle bochten hebt en vol gas blijft gaan :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 07:56:
Moet alleen Suzuka nog ff goud halen, staat de X1 Prototype ook weer in de garage

waar dan wil ook zo een X unit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op dinsdag 25 januari 2011 om 12:27:
waar dan wil ook zo een X unit

Vettel challenge @ lvl30
Als ik Suzuka (vanmiddag O:) ) goud heb, heb ik een Vettel "over" ;)

Mag je hebben voor een speed 8, speed 12 of mark 4 :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 25 januari 2011 om 10:11:
wablief. Ding rijdt prima en die ram je zo de bocht om Ik rij de FGT met de view dat je de neus van de auto ziet. Vind ik een stuk fijner rijden dan de X2010, want met joypad gaat de X2010 gewoon te snel als je snelle bochten hebt en vol gas blijft gaan

agree

FGT is met controller prima te rijden,
net weer ff half uur met die vettel challenge bezig maar 1 brok ergenis met controller :LOL:
heb toch al wel 1ste ronde monza 1.06 met pitstart gehaald een keer. dus het moet te doen zijn alleen of ik moet veel gaan oefenen met die controller of een stuurtje halen want daar gaat het me wel mee lukken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op dinsdag 25 januari 2011 om 12:47:
1ste ronde monza 1.06 met pitstart gehaald een keer. dus het moet te doen zijn alleen of ik moet veel gaan oefenen met die controller of een stuurtje halen want daar gaat het me wel mee lukken

Met stuurtje idd goed te doen :D
Monza 1e ronde 1.04, 2e 57sec B)
Waarschuw beheerder
wat voor stuur heb jij dan bladezzz

mja twijfel nog, weet niet hoe duur zon ding is maar om m nu alleen te halen voor deze challenge :P
Waarschuw beheerder
je hebt zo'n GT stuurtje voor 100 euro.

me maat heeft de G27 gekocht met wheel stand voor 250 euro via MP met garantie. Lucky bastard

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op dinsdag 25 januari 2011 om 13:05:
wat voor stuur heb jij dan bladezzz

G25

Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 25 januari 2011 om 13:07:
je hebt zo'n GT stuurtje voor 100 euro.

:yes: (Y)
Die zou ik kopen als 't m'n 1e stuur zou zijn, Logitech DFGT (Driving Force Gran Turismo)....Ligt volgens mij al voor 89,- bij de MM
99,- thuisgestuurt bij: http://www.consoleshop.nl/review/127286/60111/het-beste-stuur-in-zijn-prijsklasse.html

Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 25 januari 2011 om 13:07:
G27 gekocht met wheel stand voor 250 euro via MP met garantie. Lucky bastard

Da's idd net dealtje (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 13:13:
Da's idd net dealtje

idd. Andere maat zit met ze playseat in de huis kamer 1.5M van ze 46" 8) hij heeft zelf een Skyline GTR 32 voor de deur staan. Erg leuke bak om in te rijden (Y)

Vanavond eerste x online raggen ben benieuwd hoe dat gaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 12:45:
Mag je hebben voor een speed 8, speed 12 of mark 4

ok :)
Waarschuw beheerder
donateur
gister 1e x online gekeken,tt abt gekocht voor dtm,ff afstellen en alles net zo dik winnen :lol: erg fijn auto'tje x al bochten op de nordschleife gehaald ;)nu ff sparen voor n formula gt aspec level 23 nu

ps driften met nascar is ook wel nice :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op dinsdag 25 januari 2011 om 17:17:
ok

Geef maar een gil als je 1 van die 3 hebt en klaar om te ruilen, heb Suzuka net "ge-gold" dus hij's over...nu 3 "verse" in le garage B) :cheer:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 17:43:
Geef maar een gil als je 1 van die 3 hebt en klaar om te ruilen

ik ga aan de slag :)

Waarschuw beheerder
Voor diegene die het nog niet wisten , de seizoensevents worden vanaf nu elke donderdag omstreeks 05:00 uur vernieuwd. Iemand las dit via het nieuwskanaal in GT5 zelf. Blijkbaar is er ook sprake van nog andere bijkomende events naast de gebruikelijke seizoensevents, ik ben benieuwd wat er gaat komen!

Waarschuw beheerder
donateur
:lol: gister voor de 1e x seizoenevents gedaan,had budget van 1,2 mil en 4,9 nodig voor n formula!
hoppa 2 westrijden winnen 3,5 mil erbij en 2 levels ervaring :D nu level 25,damn wel ff wennen zo'n formula ff x goedafstellen :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ik helemaal zitten sparen voor een formule 1 farrari gekocht en wel :P:P ik denk vette shit wat denk je kan er niks mee in het spel????????????????? wat the fuck. b-spec level 37 hell yaehhh met de red bull wagen natuurlijk gewoon een race van 24 uur 3 courcurs tegelijk aanklikken en je hebt drie vliegen in een klap die voor je rijd! daar worden ze sneller beter van!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chan1983 op woensdag 26 januari 2011 om 21:28:
Heb ik helemaal zitten sparen voor een formule 1 farrari gekocht en wel ik denk vette shit wat denk je kan er niks mee in het spel????????????????? wat the fuck

Ja best doelloos dat je die alleen bij oefenen of online (als rectrictie ferrari F1 aan staat) kunt gebruiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chan1983 op woensdag 26 januari 2011 om 21:28:
Heb ik helemaal zitten sparen voor een formule 1 farrari gekocht en wel ik denk vette shit wat denk je kan er niks mee in het spel????????????????? wat the fuck. b-spec level 37 hell yaehhh met de red bull wagen natuurlijk gewoon een race van 24 uur 3 courcurs tegelijk aanklikken en je hebt drie vliegen in een klap die voor je rijd! daar worden ze sneller beter van!

is dat bij allebei de ferrari f1 wagens? en zit er verschil in de formule gt wagens of zijn ze allemaal gelijk want ik sta op het punt het grootste deel van mijn 5 miljoen uit te geven aan een goud/groene?
Waarschuw beheerder
De Formule GT's zijn allemaal identiek. Ik heb een knal oranje. Hoe het met de ferrari's zit weet ik niet. Weet wel dat ze beide redelijk nutteloos zijn in het spel.
Waarschuw beheerder
donateur
Die FGT's zijn allemaal gelijk, alleen andere kleuren. Zelfde geld voor die X2010.. Allemaal andere kleuren, maar rest is 't zelfde.

Die F1's van Ferrari hadden ze er net zo goed niet in kenne doen, want je ken er toch niks mee!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 27 januari 2011 om 00:52:
Zelfde geld voor die X2010.. Allemaal andere kleuren, maar rest is 't zelfde.

Behalve de Prototype, heb je iets meer afstelmogelijkheden :yes:

Ik ben "ingehuurd" om een Vettel-challenge te halen :roflol:
1 dezer dagen even langsfietsen bij de beste man, doe'k wel ff O:)

HF_koop777 schreef:

zoefzoefzoef schreef:

firebird79 schreef:

En wat is je leeftijd dan?
43. En gek op racen. Grid, Forza, F2010. Allemaal gave games, met 2 vingers in de neus. Ik houd wel van een uitdaging. Ga zelfs zo ver dat ik voor GT5 een PS3 met Driving force GT heb gekocht. Alleen Suzuka nog.....
Zoef:
Ohh,ik ben 39,dus daar zal t echt niet aan liggen!
Haha,ik had voor forza speciaal de xbox gekocht,heb grid op allebei en shift ook,dus zeg maar dat ik ook gek op racen ben!
Zoef:
JYHAAAAAAA ik heb em!!!!!! op 2.16,012. Voor mij is dit nu klaar. Thanx voor de steun. Nu heb ik ook zo'n kar! Jammer dat ik de rondjes-endurance races al klaar heb. Moet alleen de 9 uurs en de 24 uurs nog.Daarna zal er wel een formule 1 module komen??? Groet, J
HF_koop777:
Dat moet je ook aan de jonkies overlaten, ik ben 34 en haal 'm makkelijk
Maar zonder gekheid, ze zijn echt goed te doen met stuurtje....Gister ook Suzuka nog 's gedaan, 1e ronde 1.04.8xx, 2e ronde 1.03.9xx
Mocht je perse goud willen hebben, ik kom uit Hoofddorp
Zoef:
HA! Da's leuk. Weet je dat het me niet eens om het goud gaat, maar ik ben zooooo nieuwsgierig hoe je dat voor elkaar krijgt. ik zit aan de ****bos

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Let op de online-occasion-dealer Beast ;)
Jaja, tis weer 4 uur des nachts geweest. Wederom geen restricties helaas.
De Online Garage staat vol Corvettes, een Sauber C9, de TVR Speed 12 (enorme topsnelheid, maar er zit geen stuur op) en een Bentley Speed 8.
Hieronder wat meer details:

Special Stage Route 5
5 laps
Credits: 150.000
XP: 20.000
P/S Suzuki Cappuccino (EA21R) ‘95

Tsukuba Circuit
10 laps
Creds: 300.000
XP: 50.000
P Mazda Roadster RS (NC) ‘07

Trial Mountain Circuit
5 laps
Creds: 550.000
XP: 70.000
P Nissan SKYLINE Sedan 350GT Type SP ‘06

Monza
5 laps
Creds: 1.000.000
XP: 90.000
P Ferrari 430 Scuderia ‘07

Indianapolis Road Course
5 laps
Creds: 1.500.000
XP: 120.000
Alle Corvettes

Online Car Boer:

S Chevrolet Corvette GRAND SPORT (C4) ‘96
S Chevrolet Corvette Stingray L46 350 (C3) ‘69
S Chevrolet Corvette Coupe (C2) ‘63
S Nissan GRAN TURISMO SKYLINE GT-R (PaceCar) ‘01
S Lancia STRATOS ‘73
S Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 Race Car ‘89
S Chevrolet Corvette Z06 (C5) ‘00
S Chevrolet Corvette ZR-1 (C4) ‘90
S Chevrolet Corvette Convertible (C1) ‘54
S TVR Cerbera Speed 12 ‘00 (2e keus :P )
S Gran Turismo Formula Gran Turismo
S Bentley Speed 8 Race Car ‘03 (1e keus O:) )

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Let op de online-occasion-dealer Beast

Check de Speed 12 heb ik al dus die kan ik je al sturen !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op donderdag 27 januari 2011 om 09:40:
Check de Speed 12 heb ik al dus die kan ik je al sturen !!

Vanaf 'n uurtje of 5 ben ik thuis, geen dingen gepost dus zal de X-Vettel vanmiddag jouw kant op doen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 25 januari 2011 om 10:11:
:| wablief. Ding rijdt prima en die ram je zo de bocht om :yes: Ik rij de FGT met de view dat je de neus van de auto ziet

Met die camera stand rij ik ook, alleen heeft mijn FGT de voorkeur om door het gras te rijden, ik denk dat ik er maar off-road banden onder ga gooien :D

Met de F1 uit de prolouge kon ik lezen en schrijven!! Dat is echt de beste auto die ik ooit in een game bestuurd heb -en voor slechts 2 miljoen credits-
Voorlopig vind ik -nog- steeds de Mercedes CLK touring car -met max race tuning- het lekkerste rijden (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 januari 2011 om 09:46:
X-Vettel

In je inbox Beast B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een pauper online car dealer... Stomme corvette's..
Die FGT had ik al in het geel en die Speed 8, Carbera Speed 12 en GTR pace car had ik ook al..
Dan maar die Sauber...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 januari 2011 om 18:42:
Uitspraak van bladezzz op donderdag 27 januari 2011 om 09:46:
X-Vettel

In je inbox Beast

Vet zag hem :respect:

dees is ook onderweg

TVR Cerbera Speed 12 ‘00
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 27 januari 2011 om 19:14:
Stomme corvette's..

Idd, vanmiddag de nieuwste bonus race gedaan, met zo'n kut corvett op dat kut gaytona circuit , die amerikanen kunnen écht de bocht niet om he?! hard rechtdoor, meer kunnen ze niet...
Wel eerste keer goud natuurlijk, en dus 1.5 miljoen erbij, het meeste last had ik nog met die gekke cappucino hahaha helaas tweede geworden maar ja , de rest haal je fluitend goud wel lekker voor level punten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb die seizoenraces helemaal nog niet gedaan :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cool daddy op donderdag 27 januari 2011 om 13:47:
Voorlopig vind ik -nog- steeds de Mercedes CLK touring car -met max race tuning- het lekkerste rijden

Nou heb nu een Lexus LF 2008 touringcar dat is me wel een fijne unit !!!!

Uitspraak van Richard op donderdag 27 januari 2011 om 22:15:
Ik heb die seizoenraces helemaal nog niet gedaan

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op donderdag 27 januari 2011 om 19:59:
TVR Cerbera Speed 12 ‘00

:KWIJL: Even een GRID-de-ja-vu :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 27 januari 2011 om 22:15:
Ik heb die seizoenraces helemaal nog niet gedaan

LOL, stelt ook niet veel voor maar wel lekker makkelijk level punten scoren !!! (alleen de race brengt "geld" op, de tijdrit en dat drift geleuter kosten alleen maar tijd!)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van cool daddy op donderdag 27 januari 2011 om 22:05:
met zo'n kut corvett op dat kut gaytona circuit , die amerikanen kunnen écht de bocht niet om he?! hard rechtdoor, meer kunnen ze niet...

De beide Race Mods en de C5-R rijden best aardig hoor (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Snap niet dat mensen zeggen over die corvette challenge makkie bla bla...
Ik hou met m'n maxed tuned ZR1 C6 dik 50 seconde achterstand :S
Waarschuw beheerder
met die racemod op die bak is het echt eitje lig na 3 ronden ofzo al aan kop ?
edit : zijn het 10 of 5 ronden, weet niet meer anyway paar rondes voor het eind iig ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 28 januari 2011 om 23:38:
Snap niet dat mensen zeggen over die corvette challenge makkie

Het is ook geen makkie , maar eerst even een aantal ronden oefenen om de set-up aan te passen helpt behoorlijk!!
Die corvett moet behoorlijk wat camber hebben om de bochten een beetje normaal te kunnen nemen, verder is het flink uitkijken aan het einde
van dat korte rechte stuk halverwege, daar ga je makkelijk te laat in de ankers, en schiet je rechtdoor.. gebeurd dat tijdens de eerste keer dat je rijdt dan
kan je alle credits wel vergeten...

Ik had ook een -nieuw gekochte- C6 , maar ik doe altijd alles per stuk in de tuning sjop er op zetten, krijg je met een race mod ook betere remmen??
Ik had er nu 850 pk in gekregen,en al het gewicht er uit gehaald maar nog is remmen een drama!

Uitspraak van Richard op vrijdag 28 januari 2011 om 23:38:
dik 50 seconde achterstand

:o dat is wel heeel veel, ik heb de laatste twee auto's een rondje lap gegeven !! B)
laatste aanpassing