Partyflock

Forumonderwerp · 1107068
7 volgers · 38566x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=345 cacheid=00118388002f00183790451f1a02b85f59]http://images.dailytech.com/nimage/17446_17039_15203_GT5-Box-Art.jpg[/img]

Hij is binnen dat worden 4 kante ogen en blaren op de vingers !!!!!

Gran Turismo is een racesimulator die zich kenmerkt door realistisch autohandling, bestaande banen en vele verschillende auto's van bekende merken. Twintig verschillende locaties, zeventig verschillende circuitvariaties en een garage vol met duizend auto’s vormen de hoofdmoot van Gran Turismo 5.

Naast een overvloed aan auto’s en circuits kent het vijfde deel voor het eerst in de Gran Turismo-serie nachtraces, zijn de onlinemogelijkheden uitgebreid ten opzichte van de Prologue-versie en is het mogelijk je eigen circuit te ontwerpen.

Gran Turismo 5 biedt verschillende soorten races zo kun je plaats nemen in karts, NASCAR bolides of klassieke oldtimers. Van de ruim duizend auto’s die aanwezig zijn in de game zijn er 200 “Premium”, deze bolides zijn ook van binnen tot in het kleinste detail nagemaakt. Daarnaast kunnen deze auto’s ernstig beschadigd raken. In GT5 is het namelijk voor het eerst mogelijk om de auto’s echt in de prak te rijden. De auto’s die niet in de Premium-uitvoering beschikbaar zijn kunnen alleen kleine krasjes en deukjes oplopen. De auto’s kunnen bij grote crashes ook nog eens over de kop slaan.

In de Photo Travel Mode kun je je favoriete auto op één van de bijzondere locaties op de foto zetten. Je kunt je vrij bewegen in de locatie, de auto mooi neerzetten en de perfecte foto nemen. De omgevingen strekken van Japan tot Italië.

[img width=1024 height=576 cacheid=00118389002f002200ad77b21a02b85f59]http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2010/10/ford-gt-gt5.jpg[/img]

PS nick
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 25 november 2010 om 20:26:
Tijd te veel ofzo? :lol:

Werk nu wel halve dagen, in dat opzicht :yes:
Heb dinsdagavond met een maat zitten spelen, gaat best rap hoor...meeste races win ik in 1x...dat is het leuke van GT, je wagen sneller laten lopen dan de rest....:D
Die Buick Special 62 heeft op het moment nu al 852 paarden, kom aardig mee in zwaardere klasses, bochtenwerk is wat hoerig...:p
Waarschuw beheerder
Hoe gaat dat online spelen, doen mensen dat al? ik wacht nog ff tot ik wat 'betere' wagens heb..;p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op donderdag 25 november 2010 om 20:37:
Hoe gaat dat online spelen, doen mensen dat al? ik wacht nog ff tot ik wat 'betere' wagens heb..;p

Ik wacht tot PSN wat stabieler is met GT5
Waarschuw beheerder
Ok, nog ff wachten dus...:)(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm

Gran Turismo 5: Patch kommt diesen Samstag: Neuer Patch 27.11 Sony und Polyphony Digital arbeiten an einem ne... http://bit.ly/fMeOgG

Weet alleen nog niet wat de patch in gaat houden, want de site is down voor onderhoud :nocheer:
Waarschuw beheerder
zo maar weer ff rijden als ik die film op veronica afgekeken heb hehe
Waarschuw beheerder
Ik ga ook weer ff rijden....:p
Waarschuw beheerder
donateur
gvd, ik mot die pauper yaris cup winnen, maar wil geen geld uitgeven om me yaris te tunen :rot: :lol:
Waarschuw beheerder
Nordschleife Maserarti Gran Turismo : 7:53.748 , 6e gefinished...moet opnieuw dus...:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 25 november 2010 om 22:00:
Nordschleife Maserarti Gran Turismo : 7:53.748

SLS Nordschleife : 7:43.270...als je een beetje de weg kent scheelt het wel...:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Net ff wezen karten :D
Waarschuw beheerder
dies goeie ja hahaha
Waarschuw beheerder
Dat is vet lastig man, maatje reed zo weg, ik ga alle kanten op...:p
Waarschuw beheerder
juist makkelijk man dat karte :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
ja, als je in 't echt wel es gekart heb, kun je dit helemaal :D
Beetje gas los en nooit hard gaan remmen, dan draai je rond hehehe
Waarschuw beheerder
:lol: ik heb het heel ff geprobeerd....geef mij maar echte power....bijna level 16 bereikt, aardige garage vol wagens...zal van het weekend eens wat leuke wagens op de foto gooien...(Y)
Waarschuw beheerder
Kom net terug van de kroeg, net echt het spel nu :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bier: Audiowaste :bier: op vrijdag 26 november 2010 om 00:23:
Kom net terug van de kroeg, net echt het spel nu :respect:

Bij mij word 't dan een beetje Carmagadon :D
Waarschuw beheerder
haha dat is t eerste wat ik doe wegbeuken die zooi :lol:
Waarschuw beheerder
hoe verder je komt hoe dikker het spel word, weer veel te lang achter gezeten vanavond :rot:

kan je nagaan als die gasten het in die 6 jaar echt helemaal goed hadden uitgewerkt, nu is het gewoon een goede game dan ws de top!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op donderdag 25 november 2010 om 23:06:
SLS Nordschleife : 7:43.270...als je een beetje de weg kent scheelt het wel...:yes:

Nog niet genoeg hè 8) Ik verbaasde me zelf vanavond. Die SLS rijdt heerlijk trouwens! Mooiste vind ik bij het aanremmen dat de achterkant naar voren komt en bij het optrekken het uitbreken. Traction Control op minimaal staat voor maximaal genot :D

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Heb gister voor 't 1st weer's ouderwets zitten schelden :[
Lotus + TopGear-track WAT EEN ***** auto O:) Na dik 1uur pas gehaald (en dan nog zilver) :X

Rijd overigens op simulation, no assists ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zit op niveau 12, heb alle licencies in B & A goud. Wat me alleen niet lukt: Een of andere oldtimer race in de amateur. Ik haal ze allemaal in, maar op het rechte stuk gaat de auto niet harder dan 133km/h en alle andere auto's wel, dus ik haal ze allemaal in in de bochten, maar op het rechte stuk komen ze me alle 9 weer voorbij :[

Alles wat je maar kan tunen aan die auto zit erop.. hij heeft geloof ik 160/170 pk, maar hij kan gewoon niet harder :[

Tot op heden heb ik maar 3 auto's gekocht. De de suzuki swift, een gare oldtimer en de golf GTI '05

:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 november 2010 om 07:40:
Rijd overigens op simulation, no assists ;)

Ik heb eigenlijk alles wat je uit kan zetten uit staan. En alles handgeschakeld :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op vrijdag 26 november 2010 om 07:55:
Alles wat je maar kan tunen aan die auto zit erop..

Kan je niks met gearing doen..?

Tot op heden heb ik maar

1 auto gekocht, Swift in het wit met een setje zwarte rims en max. getuned natuurlijk B)
Garage staat inmiddels al aardig vol met gewonnen waggies, kopen hoef ik niet snel te doen zag ik....Dodge Ram, klassieker '65 e.d. zag ik al voorbij komen en staat een dikke 500.000 op de rekening.

Zit op niveau

14,5 dus nog 0,5 voor de laatste licentie maar opschieten doet ut niet echt meer na lvl 14 :X

heb alle licencies in B & A goud

Heb ik 't geduld nog niet voor :P 1st alles gewoon halen, voor "alles goud" kom ik later nog welles terug O:)

Ik heb eigenlijk alles wat je uit kan zetten uit staan. En alles handgeschakeld

Same here, las dat er ook weer een GT-academy komt dus blijft ook allemaal uit staan want die wordt gehouden op Sim, No assist, wil natuurlijk wel weer bij de laatste 20 zitten :D

Spel draait overigens prima als je internet eraf knalt (Y) Geen vastloper of traag momentje tegengekomen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 november 2010 om 08:37:
Kan je niks met gearing doen..?

Ik heb zo'n beetje alles wat ik al heb gewoon aan credits er al aan versleuteld.. Heb nog maar iets van 1000 credits ofzo..
Garage staat inmiddels al aardig vol met gewonnen waggies, kopen hoef ik niet snel te doen zag ik..

Ik heb ook aardig wat verkocht omdat ik die oude bak wilde tunen.
14,5 dus nog 0,5 voor de laatste licentie maar opschieten doet ut niet echt meer na lvl 14 :X

We zullen zien.. Is dus een lange weg.. Tot welk niveau gaat het eigenlijk? ik heb iig al een auto gezien die je bij niveau 23 kan aanschaffen..
Heb ik 't geduld nog niet voor :P

Bij proloque kwam ik er achter dat je alles goud moet hebben wilde je de F1 kunnen kopen (geloof ik). En ik neem er gewoon de tijd voor. Ik denk dat wel toch weer een aantal jaren met deze game moeten doen
Same here,

Je bent dan ook sneller, maar dat was je al opgevallen denk ik?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is er al iemand bekend met het online gedeelte? Ik heb het gister geprobeerd, maar zelfs het inviten van vrienden lijkt geen optie. Was leuk geweest als je samen met vrienden de licenties kan halen en de careermode kan doen.

Het boekje wat erbij zit verteld er ook weinig over.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op vrijdag 26 november 2010 om 08:48:
Ik heb zo'n beetje alles wat ik al heb gewoon aan credits er al aan versleuteld..

Voor de race kan je, als je de duurste onderdelen erop hebt zitten, dingen zoals camber, gearing e.d. veranderen...Of je dat pas vrij speelt bij een bepaald nivo weet ik helaas niet :X Ben ik nog niet aan toe gekomen :P

Tot welk niveau gaat het eigenlijk? ik heb iig al een auto gezien die je bij niveau 23 kan aanschaffen..

Sowieso tot 30...Dan krijg je pas alle schades..

alles goud moet hebben wilde je de F1 kunnen kopen (geloof ik).

Niet dat ik weet....Maar ik heb GT5P uberhaupt niet gekocht :X Alleen ff geleend & savegame gedowned....Heb wel flink wat uurtjes in de GT5TT zitten. Had achteraf beter al die tijd in GT5P te steken, daar werd mee gereden tijdens de finale :frusty:
(Voor de geintresseerden :P ) Laatste GT5-academy-foto-impressie ;) http://hollands-fastest.proboards.com/index.cgi?board=zegtmaar&action=display&thread=24&page=9

Je bent dan ook sneller, maar dat was je al opgevallen denk ik?

:yes:
+ dat je veeel meer controle hebt tijdens glijpartijen, met TC aan kan je jezelf (ik iig) vaak niet redden uit een vette drift :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PDK op vrijdag 26 november 2010 om 09:09:
Is er al iemand bekend met het online gedeelte?

Zover ik tot nu toe heb gelezen, beter wacht je even op een patch (morgen..?) voor je online gaat knallen...Servers hebben 't nogal moeilijk :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 november 2010 om 09:32:
Is er al iemand bekend met het online gedeelte?

was me ook nog niet gelukt idd !!!
Waarschuw beheerder
Bijna level 15 hier.

Ik wil gvd die superlicense!
Licenses zijn overigens wel een stuk makkelijker dan in de oudere GT's...

Had grafisch wel meer verwacht maar die crappy PS3 kan dat gewoon niet handlen :(

Weet iig wel dat ik het 'oude' GT gevoel terug heb :D
Waarschuw beheerder
Heb hiervoor eigenlijk nooit GT gespeeld snap nu ook niet echt waarom :lol: heerlijke game
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mitchell b) op vrijdag 26 november 2010 om 10:24:
Heb hiervoor eigenlijk nooit GT gespeeld snap nu ook niet echt waarom :lol: heerlijke game

Ik kocht mijn ps3 tegelijk met GT5 proloqe. Op een gegeven moment heb je de game uitgespeeld/ ben je er klaar mee. Heb mijn stuur op zolder gezet, PS3 alleen nog gebruikt om flims te kijken, en nu GT5 er is gebruik ik hem weer.. GT is het enige spelletje wat ik nog in mijn PS3 heb gehad dus :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
okok naja ik heb geen racespel meer gespeeld sinds ps2 :lol: dat is wel te merken want zonder die lijn ben ik vrijwel kansloos :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik mot gvd een japanse klassieker hebben :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 26 november 2010 om 10:51:
Ik mot gvd een japanse klassieker hebben

Kijk bij de used cars! Ik had een mazda nogwat uit 1968 ofzo. Beetje tunen en je wint daarmee makkelijk de japanse klassiekers en ook gelijk die andere classic race die er onder staat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op woensdag 24 november 2010 om 08:31:
Heeft er toevallig al iemand op het Topgear circuit gereden met die stomme volkswagenbusjes?

2x gediskwalificeerd ga hem niet meer doen ook, geen geduld daarvoor:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CENSORED op vrijdag 26 november 2010 om 10:59:
Kijk bij de used cars!

Staat geen klassieker meer bij :(

Uitspraak van Mitchell b) op vrijdag 26 november 2010 om 10:59:
2x gediskwalificeerd ga hem niet meer doen ook, geen geduld daarvoor:lol:

idd, trage zooi. Hoe kan je in godsnaam die busjes allemaal inhalen als je allemaal de zelfde snelheid heb :lol:
Ook niet meer gespeeld...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 26 november 2010 om 11:02:
Staat geen klassieker meer bij

Dan ff andere race doen en gelijk weer kijken.. Je moet wel mazzel hebben :P
Waarschuw beheerder
donateur
http://us.gran-turismo.com/us/news/d5493.html

Uitspraak van CENSORED op vrijdag 26 november 2010 om 11:05:
Dan ff andere race doen en gelijk weer kijken.. Je moet wel mazzel hebben :P

Zo doe ik 't ook de hele tijd :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op vrijdag 26 november 2010 om 10:51:

Dat probleem heb ik dus nog steeds.. getuned alles. gaat niet harder dan 133km/h
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nu een Sports 800 '65. Heb alleen niet zo veel doekoes meer, dus ff kijken tot wat ik kan tunen :D
Anders ff andere races rijden tot ik weer wat geld heb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 26 november 2010 om 11:02:
idd, trage zooi. Hoe kan je in godsnaam die busjes allemaal inhalen als je allemaal de zelfde snelheid heb

Die's best te doen, die gasten hebben helemaal geen bochten snelheid....Die daarna komt, Lotus...Veeel frustrerender :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op vrijdag 26 november 2010 om 11:07:
Dat probleem heb ik dus nog steeds.. getuned alles. gaat niet harder dan 133km/h

Uitspraak van CENSORED op vrijdag 26 november 2010 om 10:59:
Kijk bij de used cars! Ik had een mazda nogwat uit 1968 ofzo. Beetje tunen en je wint daarmee makkelijk de japanse klassiekers en ook gelijk die andere classic race die er onder staat!

Beetje simpele parts eronder en je zit rond de ~200BHP.

Altijd die used cars in de gaten houden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CENSORED op vrijdag 26 november 2010 om 11:21:
Beetje simpele parts eronder en je zit rond de ~200BHP.

Maar dan blijf ik wel zitten met die ragbak die ik getuned heb voor een denk ik wel 100.000 credits :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op vrijdag 26 november 2010 om 11:23:
Maar dan blijf ik wel zitten met die ragbak die ik getuned heb voor een denk ik wel 100.000 credits

Hahaha ja dat is wel zuur.. Ik heb met pijn in mijn hard ook crap auto's moeten kopen van mn zuurverdiende credits alleen om 1 race te winnen :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 november 2010 om 09:32:
Zover ik tot nu toe heb gelezen, beter wacht je even op een patch (morgen..?) voor je online gaat knallen...Servers hebben 't nogal moeilijk

Ik heb geen last met me verbinding. Ik heb last van de slechte uitleg in de manual en het menu. Multiplayer gedeelte dan..

Het enige wat ik kan vinden is in het boekje de beschrijving van community (er staat: nodig hier je vrienden uit), nou ik zou zeggen succes en ben benieuwd of iemand het uitvogelt.

Ik moet zeggen spel ziet er erg gelikt uit, maar qua gameplay en gebruik is F1 2010 echt het beste!
Waarschuw beheerder
Af en toe de Used checken staat soms mooi spul tussen Stratos :kwijl:

Busjes wel gedaan en gewonnen die Lotus. Erna dat is pas klote :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op vrijdag 26 november 2010 om 11:07:

had die celica 1600 bij de 2e hands vandaan geplukt, daarmee was het goed te doen

als dat online gebeuren een beetje werkt kan je ook autos van elkaar lenen via die gift gebeuren, neem aan dat je een gift car ook weer terug kan geven?