Partyflock

Forumonderwerp · 1107068
7 volgers · 39133x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=345 cacheid=00118388002f00183790451f1a02b85f59]http://images.dailytech.com/nimage/17446_17039_15203_GT5-Box-Art.jpg[/img]

Hij is binnen dat worden 4 kante ogen en blaren op de vingers !!!!!

Gran Turismo is een racesimulator die zich kenmerkt door realistisch autohandling, bestaande banen en vele verschillende auto's van bekende merken. Twintig verschillende locaties, zeventig verschillende circuitvariaties en een garage vol met duizend auto’s vormen de hoofdmoot van Gran Turismo 5.

Naast een overvloed aan auto’s en circuits kent het vijfde deel voor het eerst in de Gran Turismo-serie nachtraces, zijn de onlinemogelijkheden uitgebreid ten opzichte van de Prologue-versie en is het mogelijk je eigen circuit te ontwerpen.

Gran Turismo 5 biedt verschillende soorten races zo kun je plaats nemen in karts, NASCAR bolides of klassieke oldtimers. Van de ruim duizend auto’s die aanwezig zijn in de game zijn er 200 “Premium”, deze bolides zijn ook van binnen tot in het kleinste detail nagemaakt. Daarnaast kunnen deze auto’s ernstig beschadigd raken. In GT5 is het namelijk voor het eerst mogelijk om de auto’s echt in de prak te rijden. De auto’s die niet in de Premium-uitvoering beschikbaar zijn kunnen alleen kleine krasjes en deukjes oplopen. De auto’s kunnen bij grote crashes ook nog eens over de kop slaan.

In de Photo Travel Mode kun je je favoriete auto op één van de bijzondere locaties op de foto zetten. Je kunt je vrij bewegen in de locatie, de auto mooi neerzetten en de perfecte foto nemen. De omgevingen strekken van Japan tot Italië.

[img width=1024 height=576 cacheid=00118389002f002200ad77b21a02b85f59]http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2010/10/ford-gt-gt5.jpg[/img]

PS nick
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
zal hem morgen even vragen

thanks !
Waarschuw beheerder
Nee ik vind het juist niet.. Het is totaal niet leuk om 382 keer 1 soort race te spelen voor 1 auto..
Waarschuw beheerder
donateur
Die Historic Racing Car cup in Expert is kut :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb uit verveling maar de ACR Viper gekocht in 't paars en de Gallardo (jammer dat die gif groene kleur er niet bij zat :/ )
Gelijk de Gallardo challenge maar gehaald :D
Waarschuw beheerder
Caterham gekocht voor de Ligthweight British Cup, ik dacht zoiets heeft de rest ook wel, maar alleen maar van de verroeste Lotusjes en Triumphs, trok iedereen er ontiegelijk hard uit :lol:

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van freak_500 op zondag 5 december 2010 om 15:21:
Je kan dus beter je account op 1944 zetten daar krijg je een auto die 73.500 duizend waard is..

Da's idd de beste optie uit dit "verhaaltje".....Maar, inmiddels ben ik Lvl 23 en dan kan je de DTM-races (level 22 uit mn hoofd) rijden, 1 rondje Nordschleife a kleine 7min. leverd 98.000 op en dan kan je beter gaan racen ipv die irritante glitch ;)

Wie-o-wie kan mij helpen aan een Formula-Gran-Turismo..?! Wil 'm graag ff lenen want ik kan niet verder :nocheer:

Die B-spec verdom ik echt om te doen :[

Die Historic Racing Car cup in Expert is kut

Wel te doen in de Ford Mark |V, Ferrari P4 of 1 v/d 2 Chaparrals..

Ooh ja...Was 'k vergeten, PSN: HF_koop777 ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zondag 5 december 2010 om 20:47:
Ja ik had ff fake accountje gemaakt om al die ouwe rallywagens te krijgen, maar ik kreeg alleen maar die S4 en kan 'em ook niet verkopen dus ja, dan wil ik er wel iemand blij mee maken jwt

als je nog zo een ding kwijt moet 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 07:51:
Die B-spec verdom ik echt om te doen

Level 16 inmiddels wel geinig meerdere coureurs op niveau kweken voor de endurance races b)

Waarschuw beheerder
Maar, inmiddels ben ik Lvl 23 en dan kan je de DTM-races (level 22 uit mn hoofd) rijden, 1 rondje Nordschleife a kleine 7min. leverd 93.000 op en dan kan je beter gaan racen ipv die irritante glitch

Of in de American Championship de Oval...98.000 elke 4min.

Uitspraak van The-Beast op maandag 6 december 2010 om 08:23:
Level 16 inmiddels wel geinig meerdere coureurs op niveau kweken voor de endurance races

:O
:respect: voor 't geduld O:)
Waarschuw beheerder
Die Historic Racing Car cup in Expert is kut

Daar zit ik nu ook vast!!!
Waarschuw beheerder
ben nog lvl 0 :D
Moet nog beginnen heb hem besteld voor 44 euries. Volgend weekend knallen :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 09:05:
Daar zit ik nu ook vast!!!

Als je wat wil lenen (Wil 'm wel terug ;) ) ....M'n P4 is raceklaar (full tuned) en daar is ie vrij makkelijk mee te winnen..
Heb ook een Chaparral maar weet de prestaties niet, nog niet in gereden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 09:15:
Als je wat wil lenen (Wil 'm wel terug ) ....M'n P4 is raceklaar (full tuned) en daar is ie vrij makkelijk mee te winnen..
Heb ook een Chaparral maar weet de prestaties niet, nog niet in gereden

Kijk dat is aardig :D

Heb je like the wind al gewonnen? En de GT allstars?
Zo niet, dan heb ik ook wel een wagen te leen waar je die makkelijk mee kunt winnen ;)
Misschien zoek je zelf nog wat waar ik jou dan mee kan helpen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 09:24:
Kijk dat is aardig

(f)

Heb je like the wind al gewonnen? En de GT allstars?

:YES:

Misschien zoek je zelf nog wat waar ik jou dan mee kan helpen?

Formula-Gran-turismo O:)

Ik moet alleen de laatste 2 van de Extreme-serie nog, Lvl 23 Formula en de Lvl 24 Dreamcar :X
Dreamcars (Minolta of Peug 905) heb ik wel, alleen nog ff Lvl 24 worden....Ben nu 5mil.+ aan 't sparen voor 't geval de Formula-Gran-turismo opduikt bij de Used-car-dealer :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Whisper op maandag 6 december 2010 om 00:42:
Caterham gekocht voor de Ligthweight British Cup, ik dacht zoiets heeft de rest ook wel, maar alleen maar van de verroeste Lotusjes en Triumphs, trok iedereen er ontiegelijk hard uit :lol:

Daar kon ik gewoon m'n mclaren voor gebruiken :lol:

Uitspraak van The-Beast op maandag 6 december 2010 om 08:21:
als je nog zo een ding kwijt moet 8)

Toevallig gister weer 1 gewonnen met de Gallardo challenge :nocheer:
Dacht krijg wel een dikke lambo ofzo maar nee..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 09:36:
Minolta

Heb ik overigens ook al binnen de 6min (5.48) over de ring laten knallen :kwijl:
Kan nog 1 grotere turbo op :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 09:36:
Formula-Gran-turismo

Ik moet alleen de laatste 2 van de Extreme-serie nog, Lvl 23 Formula en de Lvl 24 Dreamcar
Dreamcars (Minolta of Peug 905) heb ik wel, alleen nog ff Lvl 24 worden....Ben nu 5mil.+ aan 't sparen voor 't geval de Formula-Gran-turismo opduikt bij de Used-car-dealer

Ja die heb ik zelf ook nog niet :P
Ik ben nog steeds lvl 21... Black Ops had dit weekend ff voorrang :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 6 december 2010 om 09:42:
Toevallig gister weer 1 gewonnen met de Gallardo challenge
Dacht krijg wel een dikke lambo ofzo maar nee..

ok als je nou MWF2 een keer komt droppen van de week kan je me meteen ff die fake profiel truc laten zien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 09:45:
Ja die heb ik zelf ook nog niet

Mocht je 'm tegenkomen en je hebt genoeg geld O:)

Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 09:45:
Black Ops had dit weekend ff voorrang

:[ :looser: :P

Maar zonder gekheid...Kies maar welke je wil gebruiken, de Chapparal was de enige die ik niet makkelijk voorbij kwam op Monaco ;)
Dus als je die kiest en 'm me getuned (kan alleen een grotere turbo op) terug stuurt hebben we een deal :D
Kies je de P4 moet ik nog even een tegenprestatie bedenken :9

Weet niet of je thuis bent..?! Voeg HF_koop777 maar ff toe (en zeg ff wie je bent) ik ga rond de middag thuis eten, stuur ik 'm meteen ff door en anders namiddag/avond (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
en dan kan je beter gaan racen ipv die irritante glitch

zekers

dat is gt 1 tm 5 toch

racen tot je epileptisch schokkend op de grond ligt te rollen !

daarvoor doe ik het ook

heb laatst in mn nissan GT-R gt500 stealth voor de lol 25 rondjes nurbergring gereden

gewoon omdat het tof is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 09:56:
Maar zonder gekheid...Kies maar welke je wil gebruiken, de Chapparal was de enige die ik niet makkelijk voorbij kwam op Monaco
Dus als je die kiest en 'm me getuned (kan alleen een grotere turbo op) terug stuurt hebben we een deal
Kies je de P4 moet ik nog even een tegenprestatie bedenken

Weet niet of je thuis bent..?! Voeg HF_koop777 maar ff toe (en zeg ff wie je bent) ik ga rond de middag thuis eten, stuur ik 'm meteen ff door en anders namiddag/avond

Ik zit op me werk nu dus het wordt vanavond.. En moet ff uitzoeke welke de beste is voor die race.. Tunen is geen probleem, die credits heb ik wel :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 10:02:
Ik zit op me werk nu dus het wordt vanavond..

(Y)
Hoef ik me ook niet te haasten ;)

Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 10:02:
En moet ff uitzoeke welke de beste is voor die race..

Als ik de Chapparal had, had ik die gebruikt denk ik (goed herrineringen uit eerdere GT's ;) ) P4...1e race won ik met 10sec. voorsprong, op Monaco heb ik in de hairpin de Chapparal een beuk verkocht om de 1e plek te pakken, kwam in de laatste ronde nog wel aan m'n kont maar niet snel genoeg om me in te halen...

Ik hoor 't wel :D
Waarschuw beheerder
spelen jullie met de joypad of de G27 ofzo? is het te doen met joypad?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik iig gewoon met de controller... Stuurtje vind ik niks :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Warjan de Viking op maandag 6 december 2010 om 09:56:
stealth

Iemand al gelukt om die door te sturen..?! Heb een extra SLS AMG Stealth maar doorsturen :no:

Uitspraak van Warjan de Viking op maandag 6 december 2010 om 09:56:
zekers

dat is gt 1 tm 5 toch

racen tot je epileptisch schokkend op de grond ligt te rollen !

daarvoor doe ik het ook

Heb ook geglitched maar da's alleen intressant als je een bepaalde auto nodig hebt, in mijn geval een DTM-auto die ik niet kon vinden.
Geglitched met een '92 account, voila...na 7x opstarten een Mercedes 190E EvoII ;)
Maar echt opschieten doet 't niet, idd de '44 account maar da's dus ook maar tijdelijk leuk O:)

Rijd liever 100X de Oval race ;)

'67 account is ook wel een optie, daar komen de Classic-cup cars uit (P4, Chapparal, Ford mark |V en Lambo Muira)..!! Zijn 10 auto's die je kan krijgen, laatste niet geschikt voor Classics...5x goed en 5x onzin dus :P
'66 account 5 mogelijke auto's waarvan 1x intressant: Jaguar XJ13 race-car.

Ik ben wel uitge-glitched, zonde van de tijd O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 10:31:
Maar echt opschieten doet 't niet, idd de '44 account maar da's dus ook maar tijdelijk leuk O:)

2010 account (Y)

P Chevrolet 2010 Dale Earnhardt Jr. #88 AMP Energy/National Guard CHEVROLET IMPALA ‘10
P Chevrolet 2010 Jeff Gordon #24 DuPont CHEVROLET IMPALA ‘10
P Chevrolet 2010 Jimmie Johnson #48 Lowe’s CHEVROLET IMPALA ‘10
P Chevrolet 2010 Juan Montoya #42 Target CHEVROLET IMPALA ‘10
P Chevrolet 2010 Tony Stewart #14 Office Depot/Old Spice CHEVROLET IMPALA ‘10
P Chevrolet Camaro SS ‘10
P Chevrolet Camaro SS RM ‘10
P Ferrari F10 ‘10
P Ford 2010 AJ Allmendinger #43 Best Buy FORD FUSION ‘10
P Ford 2010 Carl Edwards #99 Aflac FORD FUSION ‘10
P Gran Turismo Red Bull X1 ‘10
P Honda CR-Z a ‘10
S Jaguar XFR ‘10
P Jaguar XKR Coupe ‘10
P Lexus LFA ‘10
P McLaren MP4-12C ‘10
P Mercedes-Benz SLS AMG ‘10
P Peugeot 908 HDi FAP – Team Oreca Matmut ‘10
P Peugeot 908 HDi FAP – Team Peugeot Total ‘10
P Subaru IMPREZA Sedan WRX STI (18inch BBS Wheel Option) ‘10
P Toyota 2010 Brian Vickers #83 Red Bull TOYOTA CAMRY ‘10
P Toyota 2010 Denny Hamlin #11 FedEx TOYOTA CAMRY ‘10
P Toyota 2010 Joey Logano #20 The Home Depot TOYOTA CAMRY ‘10
P Toyota 2010 Kyle Busch #18 M&M’S® TOYOTA CAMRY ‘10
P Toyota FT-86 G SPORTS Concept ‘10

8)

Maar 't is leuk geweest, ik ga me laatste licence halen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 6 december 2010 om 10:34:
2010 account

???
Hoe maak je die aan dan..?! PSN kom je niet op als je geen 18 bent ;)
Vandaar dat de lijst eindigt op '92...

Staat nog steeds geen Formula-Gran-Turismo in :nocheer:
Die X-1 komt wel bij level 30 & Nascar doe ik ook niet voor de lol O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 10:37:
Hoe maak je die aan dan..?! PSN kom je niet op als je geen 18 bent ;)
Vandaar dat de lijst eindigt op '92...

Tutorial:
Must have - Google Chrome and one valid email adress.

Step 1: Type in the Google Chrome adress bar: https://store.playstation.com/accoun...ionFlow.action and register your account with these settings:
Country: Japan

Step 2: Sign up for PSN in Japan using your valid email adress. Use Google Chrome to translate the pages from Japanese to English by right-clicking and going to 'translate to english.'

Step 3: Once you have completed the sign up process on the website, go on to your Playstation and register an account with these settings:
Age: 0(Todays date, 2010)(The format is YYY/MM/DD in Japan)
Nation: Japan
And press the furthest right button at the bottom of the page. (Where continue used to be.)
On the next page, scroll down to the bottom of the page and press the button on the right.
On the third page, enter the account details of your over 18 Japanese account. (Email on top and password underneath.)

Step 4: Go back to your computer, log in to the email account and check the inbox. You will have an e-mail from PSN regarding the child account. This will be in japanese and you cannot translate the page with google chrome so go to: Google Translate and type it in. (You don't need to do this, you can just click the link closest to the top of the email to take you to the PSN sign up page.

Step 5: Enter the nine digit alphanumeric confirmation code you recieved in the email, follow the instructions and translate pages by right clicking and pressing translate on google chrome.

Step 6: IMPORTANT. near the end of the online sign-up process you will need to set the monthly spending limit of the child account, on that same page you need to allow chat.

Step 7: Go back to your PS3, click register to PSN > Register with an already existing account and log in with the child account.

Violas. 2010 GT5 transfer account, enjoy.

Waarschuw beheerder
(Y)
Uitspraak van Richard op maandag 6 december 2010 om 10:34:
Maar 't is leuk geweest

:yes:
Ik verdoe m'n tijd er ook niet meer mee ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mitchell b) op maandag 6 december 2010 om 10:44:
hier gaat t al fout :lol:

Ja ik had gewoon een firefox addon gebruikt :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben morgen echt jarig, zijn er gvd maar 2 auto's beschikbaar uit dat jaartal :cry:
En nog 2 paupere ook wheeeeeeee :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 6 december 2010 om 11:03:
Ik ben morgen echt jarig, zijn er gvd maar 2 auto's beschikbaar uit dat jaartal
En nog 2 paupere ook wheeeeeeee

Ik piste weer naast de boot.. Dubbelop pech :D
GT5 zou oorspronkelijk op me verjaardag uitkomen.. Dan had ik gelijk een auto gehad :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de mensen met Prologue :

Hackers have revealed a button press code that allows access to a hidden, "special" options menu in Gran Turismo 5 Prologue that allows you to drive any car in the game and configure a number of other tweakables.

Accessing the menu is simply a case of moving to the Miscellaneous section GT5 Prologue's option screen, holding down L1 and R1 and pressing down, right, right, down, right, right, down, right, right, down, right, right and pressing start. Pad movements needs to be done with the analogue stick, not the d-pad, in order to be recognised - and to be clear, the code only works in Prologue, not the full-on GT5.
Waarschuw beheerder
hoeveel formule 1 auto,s zitten in het spel ?
Waarschuw beheerder
donateur
Zou 't niet weten...

Ik moet een goeie auto hebben voor die classic shizzle in expert :@
Waarschuw beheerder
moet ik ook nog hebbe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RiC-CoRe! op maandag 6 december 2010 om 12:02:
hoeveel formule 1 auto,s zitten in het spel ?

2
Ferrari 2007 a 12.500.000 & de 2010 a 10.000.000

Uitspraak van Richard op maandag 6 december 2010 om 12:21:
Ik moet een goeie auto hebben voor die classic shizzle in expert

Het is dat je maar 1 auto per dag kan versturen...Anders ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 12:40:
Het is dat je maar 1 auto per dag kan versturen...Anders

Wou je em doorrouleren dan?!

Stuur mij die Chapparel maar dan.. k zorg dat ie getuned en wel terug komt ;)

PSN is fldsl (staat ook in openingspost)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 13:06:
Wou je em doorrouleren dan?!

Zolang ze maar bij me terugkomt mag iedereen 't hoertje wel gebruiken hoor :D
Weet niet wie er eerder thuis is O:) Kan ie 1st naar jou, kan je 'm daarna doorsturen naar Richard...Stuurt hij 'm weer terug naar mij, iedereen blij B)

Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 13:06:
PSN is fldsl

Opgeschreven (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 13:19:
Zolang ze maar bij me terugkomt mag iedereen 't hoertje wel gebruiken hoor
Weet niet wie er eerder thuis is Kan ie 1st naar jou, kan je 'm daarna doorsturen naar Richard...Stuurt hij 'm weer terug naar mij, iedereen blij

Ik vind t cool.. Richard moet ff ze PSN posten dan (als ik hem niet al heb :P) volges mij wel namelijk

Denk trouwens dat jij eerder bent.. Tegen de tijd dat ik klaar ben met trainen enzo is het rond een uurtje of 8 dat ik online ben..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je 2 formule nieuw kan kopen maar zag vorge keer ook ander 2e hands was geen ferrai wass 4.200.000 ongeveer

ook leuk moest amirka auto hebbe won ik net s2000 opgevoerd door eum die is van amirka mocht ik race wel rijden ermee was pis of cake
s2000 is normaal japans
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !RiC-CoRe! op maandag 6 december 2010 om 13:25:
je 2 formule nieuw kan kopen maar zag vorge keer ook ander 2e hands was geen ferrai

ook leuk moest amirka auto hebbe won ik net s2000 opgevoerd door eum die is van amirka mocht ik race wel rijden ermee was pis of cake
s2000 is normaal japans

:vaag:
Waarschuw beheerder
Ik durfde niks te zeggen :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 13:24:
Ik vind t cool.. Richard moet ff ze PSN posten dan (als ik hem niet al heb :P) volges mij wel namelijk

Staat in de openingspost jwt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RiC-CoRe! op maandag 6 december 2010 om 13:25:
zag vorge keer ook ander 2e hands was geen ferrai wass 4.200.000 ongeveer

Die moe'k hebben..!!!! Formula-Gran-Turismo :yes:
Las overigens dat je Level 24 moet hebben om te kunnen kopen :X Event is Level 23 :frusty:

Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 13:24:
Denk trouwens dat jij eerder bent.. Tegen de tijd dat ik klaar ben met trainen enzo is het rond een uurtje of 8 dat ik online ben..

Ik kan vanaf een uurtje of 16.00/17.00 sturen dan ben ik wel thuis, zal toch 1st toegevoegd moeten zijn voor ik je in-game zie ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 13:36:
Ik kan vanaf een uurtje of 16.00/17.00 sturen dan ben ik wel thuis, zal toch 1st toegevoegd moeten zijn voor ik je in-game zie

Das ist correct :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 13:36:
Die moe'k hebben..!!!! Formula-Gran-Turismo :yes:

Zou me ook verbazen als ze vanuit GT zelf geen F1 wagens erin hebben gedaan, altijd bij voorgaande versies geweest :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 6 december 2010 om 13:41:
Zou me ook verbazen als ze vanuit GT zelf geen F1 wagens erin hebben gedaan, altijd bij voorgaande versies geweest

Die Polyphony F1 wagen uit GT3 (L)
Die heb ik helemaal stuk gereden :D

Die won je bij een endurance race van 30 rondes op zo'n ovale track :D