20 volgers · 150891x bekeken
dat jullie ook uberhaupt met z'n alle op vinnce reageren beetje rellen hier ditdat, het is maar een topic!!!!!!!!
ik vind ook niet iedere dame Hot en dames vinden ook niet iedere man Hot
ieder zijn eigen keus, als we allemaal vanhetzelfde zouden houden wordt het een zooitje hier op aard
ieder idd in zijn waaarde laten!! en reageer gewoon met Hot of Not
hou ff gezellig hier op pf!!
Dat heeft niks met rellen te maken! Als ik of een ander een opmerking geef op hem dan is het aan hem om daar op te reageren.
En tja dat hij zich daar aangesproken door voelt en volgens zielig gaat doen is zijn probleem en niet de onze!!!
Ik neem aan dat een volwassende kerel van 33 wel kan relativeren zoniet dan is het een hopeloos geval, en blijkbaar is dat laatste van toepassing
En dat zijn vriendinnetje dan vervolgens gaat schelden is zwak en kansloos en zegt meer iets over hun dan over ons!!
Dus leg de schuld niet bij ons want dat is wel heel gemakkelijk
En wie zeg dat wij niemand in zijn waarde laat?! Begrijpend lezen hebben de meeste hier op PF kennelijk ook moeite mee
Tjonge jonge, zijn jullie ongesteld ofzo?
Ja echt he
OT: Hot!
Dat heeft niks met rellen te maken! Als ik of een ander een opmerking geef op hem dan is het aan hem om daar op te reageren.
En tja dat hij zich daar aangesproken door voelt en volgens zielig gaat doen is zijn probleem en niet de onze!!!
Ik neem aan dat een volwassende kerel van 33 wel kan relativeren zoniet dan is het een hopeloos geval, en blijkbaar is dat laatste van toepassing![]()
En dat zijn vriendinnetje dan vervolgens gaat schelden is zwak en kansloos en zegt meer iets over hun dan over ons!!
En wie zeg dat wij niemand in zijn waarde laat?! Begrijpend lezen hebben de meeste hier op PF kennelijk ook moeite mee
als iemand iets anders vind dan een ander hou dan gewoon wijselijk je mond dicht
jij begon! En JWT dat iedere actie een reactie heeft,je mag heet van die persoon denken maar typ het niet
OT: Hot
als iemand iets anders vind dan een ander hou dan gewoon wijselijk je mond dicht
jij begon! En JWT dat iedere actie een reactie heeft,je mag heet van die persoon denken maar typ het niet
Dat bepaal ik nog altijd lkkr zelf
Het is aan die persoon of hij/zij in dit geval hij zich aangesproken voelt!
And for god sake het is PF maar
laatste aanpassing
Dat bepaal ik nog altijd lkkr zelfik heb niemands toestemming nodig!!
Het is aan die persoon of hij/zij in dit geval hij zich aangesproken voelt!
And for god sake het is PF maar
dat klopt , maar je kunt ook niks typen.en dat gedoe dat gaat netzolang goed tot de PF-leiding er genoeg van heeft en je een ban ofzo geeft
kijk daar voor uit een gewaarschuwd mens telt voor 2
laatste aanpassing
dat klopt , maar je kunt ook niks typen.en dat gedoe dat gaat netzolang goed tot de PF-leiding er genoeg van heeft en je een ban ofzo geeft
kijk daar voor uit een gewaarschuwd mens telt voor 2
Het gaat er om dat hij eerst bijna iedereen hot vindt en nu iedereen not. Gewoon hypocriet slijmerig zaadgedrag omdat z'n vriendinnetje de indruk moet krijgen dat ze zogenaamd de enige is. Haar romantische droompje wordt tevens gecrasht op het moment dat wij eerlijk zeggen waar het op staat. Als mensen niet de verantwoordelijkheid nemen om eerlijk te zijn over hun gevoelens, kunnen ze stuiten op veel weerstand. Dat is wat er gebeurt.
Het gaat er om dat hij eerst bijna iedereen hot vindt en nu iedereen not. Gewoon hypocriet slijmerig zaadgedrag omdat z'n vriendinnetje de indruk moet krijgen dat ze zogenaamd de enige is. Haar romantische droompje wordt tevens gecrasht op het moment dat wij eerlijk zeggen waar het op staat. Als mensen niet de verantwoordelijkheid nemen om eerlijk te zijn over hun gevoelens, kunnen ze stuiten op veel weerstand. Dat is wat er gebeurt.
Dit dat
Ik neem aan dat een volwassende kerel van 33 wel kan relativeren zoniet dan is het een hopeloos geval, en blijkbaar is dat laatste van toepassing![]()
Dit dus en niets anders!
Maar dat mag je niet zeggen hoor, want dan gooien ze je uit hun lijstje..
maar ik denk dan van hhou het gewoon voor je! .
In welke leeftijd ben jij blijven hangen?
zeg snotneus, waar bemoei jij je mee? ken je geeneens, kleuter!!!!!!!!!!
OT: dikke VETTE Not
In welke leeftijd ben jij blijven hangen?
zeg snotneus, waar bemoei jij je mee? ken je geeneens, kleuter!!!!!!!!!!
je kunt ook niks typen
JWT dat iedere actie een reactie heeft,je mag het van die persoon denken maar typ het niet
Wat toepasselijk nou weer
OT: geen idee hoe Japie eruit ziet, denk niet zoals z'n profielfoto van Einstein
laatste aanpassing
Maar dat mag je niet zeggen hoor, want dan gooien ze je uit hun lijstje..
Ach, zo wordt je eigen lijst ook op een natuurlijke wijze gefilterd.
maar ik denk dan van hhou het gewoon voor je! .
Beter gewoon eerlijk zijn. Als iedereen alles voor zich moet houden is het forum dood.
Ot. Not
Ach, zo wordt je eigen lijst ook op een natuurlijke wijze gefilterd.
Dat is waar, ach zulke mis je verder ook niet.
Maar sneu is het wel.
Beter gewoon eerlijk zijn. Als iedereen alles voor zich moet houden is het forum dood
Volledig mee eens.
Moet ik je kennen om te mogen reageren dan? Daar is een forum voor dacht ik zo
nee, maar kwam een beetje raar/rot over!! zoeens een reactie van iemand tussendoor terwijl je ere anders niet bent!
Wat toepasselijk nou weer![]()
ja goed he?
geen idee hoe Japie eruit ziet, denk niet zoals z'n profielfoto van Einstein![]()
dat zal vast wel nie anders is einstein wel erg jong
Beter gewoon eerlijk zijn. Als iedereen alles voor zich moet houden is het forum dood.
maar daar krijg je wel vaak ruzie door op de topics mar goed............verderz geen comment! moet om me bloeddruk denken
OT:Not
Dat is waar, ach zulke mis je verder ook niet.
Maar sneu is het wel.
Shit happens.
maar daar krijg je wel vaak ruzie door op de topics mar goed............verderz geen comment! moet om me bloeddruk denken
Neehoor, eerlijk zijn duurt het langst. Als mensen daar ruzie over maken, geven ze indirect alleen maar aan dat ze liegen.
dat is het hier na 0:00 uur ook
Daarom zei ik het ook in de middag.
Not.
Kan jou en een hoop anderen goed missen hoor.
Maar het is net als met alle andere groepen, communities en gemeenschappen, er zitten er altijd wel een paar rotte appels tussen.
In jouw geval rotte aardbei
Kijk uit he dat je niet straks nog gaat janken boehoe "huillie"
OT: Not
laatste aanpassing
Daarom zei ik het ook in de middag.
er zijn mensen die werken op dat tijdstip
Kennelijk neem jij je eigen woorden ook niet al te serieus![]()
ja tuurlijk wel, had er ook een
OT:Not