Partyflock
 
Forumonderwerp · 1106450
­ Nederland
anyone know when the lineup comes out ???
 
bijna hardbass nog een weekje wachten mensen:D!
idd was abuis, heb nu maandag vrij omdat ik dacht dat het vanaaf was :lol:
hardbass was voor mij vorig jaar het beste indoor, Qlimax grootste dieptepunt. ga hier volgende week met geen hoge eisen en verwacxhtingen heen;) als het net zoals vorig jaar is dan ben ik blij !!! b2s scoort op het moment toch hoger voor mij.

zinn in helaas nog 7 dagen :O
:yes: jaaaaa t is bijna zo ver :)

nog n weekje en dan weer volle gas :D
Tatanka & Zatox pres. Wild Motherfuckers - HARDBASS

:kwijl:
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 4 februari 2011 om 11:58:
Jij woont zeker nog thuis of je heb iig geen eigen huis menneke?
Ken genoeg mensen die echt serieuze vaste lasten hebben en dus niet altijd bij aanvang verkoop kaartjes kunnen kopen.
Hier was het kaartje in december ook al binnen . Begroting maken ditdat

ja dat snap ik thijs, maar wat ik bedoel is 'tzelfde als wat jij zegt, gewoon plannen / een begroting maken!

als je weet dat je naar defqon wil, ga je nu al die ~65 euro klaarleggen voor ~23 april, dat soort dingen :)
 
Uitspraak van Perryderuijter op zondag 6 februari 2011 om 21:15:
als je weet dat je naar defqon wil, ga je nu al die ~65 euro klaarleggen voor ~23 april, dat soort dingen

als je op jezelf woont ;) gaat dat niet altijd zo makkelijk als dat jij nu zegt...
 
maar goed lekkere afdwaling zeg... HARDBASSSS!!!

ben erg benieuwd naar het geluidsysteem (funktion one please!) het sfeertje, en de sets. hoop zo min mogelijk breaks te horen, want dat komt echt mijn neus uit.
Uitspraak van Perryderuijter op zondag 6 februari 2011 om 21:15:
als je weet dat je naar defqon wil, ga je nu al die ~65 euro klaarleggen voor ~23 april, dat soort dingen

Ja maar dan nog. er kunnen dan nog 1001 dingen ertussen komen.
Maargoed. Hardbass :honger:

Ben benieuwd of ze voor de "oude" opstelling gaan of weer over de lengte zoals bij qlimax.
Hopelijk in "oude" opstelling
Heb er al zin in!!
 
Ik heb er zin aan :cheer:
 
Nog een paar daagjes :cheer:
neem aan dat mensen die op der eigen wonen toch al snel goed zijn voor 16/17 netto tis niet zo dat je geen cent heb ofzo :)
hopen op oude opstelling!
hardbass is zeker beter dan qlimax!
till Saturday:D
Nog ff.
Heb er zin in :cheer:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 februari 2011 om 22:12:
het is al zo lang in de verkoop, en dan toch nog mensen die geen kaartje gekocht hadden :'(

jij mag nog niet eens naar binnen joh:lol:
 
Uitspraak van Loden Loeki op maandag 7 februari 2011 om 23:03:
jij mag nog niet eens naar binnen joh:lol:

Daar heeft ie het toch ook niet over?
Uitspraak van actief op maandag 7 februari 2011 om 23:14:
Daar heeft ie het toch ook niet over?

nee maar waarom moet je dr dan over meepraten?
 
Omdat ik wel ga :yes:
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 februari 2011 om 23:45:
Omdat ik wel ga :yes:

ooit komt er een tijd dat ook jij meer uitgaven hebt dan alleen feestjes, bier en benzine voor je scooter en dan zullen er ook momenten zijn dat jij een keer niet kunt
 
Uitspraak van Loden Loeki op maandag 7 februari 2011 om 23:15:
nee maar waarom moet je dr dan over meepraten?

Als iemand er over wilt meepraten, dan bepaalt men dat toch nog altijd zelf lijkt mij.
Uitspraak van Loden Loeki op maandag 7 februari 2011 om 23:46:
ooit komt er een tijd dat ook jij meer uitgaven hebt dan alleen feestjes, bier en benzine voor je scooter en dan zullen er ook momenten zijn dat jij een keer niet kunt

En dat moment is nu blijkbaar niet dus laat die jongen lekker zijn gang gaan. Ik snap je probleem niet zo eerlijk gezegd.
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 6 februari 2011 om 22:09:
Ben benieuwd of ze voor de "oude" opstelling gaan

Als ze slim zijn wel ja, word het tenminste weer goed feestje! Anders kan het weleens snel weer gedaan zijn met hardbass.
Nog 3 naggies en dan gaan we naar Heideheuvel om een weekendje los te gaan op HardBass :cheer:
Uitspraak van actief op maandag 7 februari 2011 om 23:50:
En dat moment is nu blijkbaar niet dus laat die jongen lekker zijn gang gaan. Ik snap je probleem niet zo eerlijk gezegd.

daar gaat het toch ook niet om ei, sommige lopen te klagen dat niet iedereen als eerste een kaartje koopt. en ik geef de reden daarvoor, mag ik toch ook zelf weten:cry:
voor de gene die nog een kaartje zoekt. kijk ff in het markt gedeelte. 1 kaartje in de aanbieding voor de normale prijs!
wat is trouwens jullie verwachting van de avond?

het 1e team heb ik echt geen idee van. Alphaverb is normaal best wel bot en luna early meestal, ben benieuwd wat dat voor combinaties gaat opleveren. Stiekem hoop ik dat 't meteen volle bak beukwerk wordt, maar gezien de energie voor de rest van de avond misschien ook weer niet :P

wildstylez live en nc / hhz / tuneboy er achter aan wordt zweven voor 't leven, melodie voor drie, als je tijdens die 2 uur niet gelukkig wordt van de melodietjes dan kan je beter naar huis gaan.

Psykopunkz is hopelijk verassend , en de switch naar net een stapje harder

dan komt het heldenteam! we zullen verbaasd staan van hoe hard bioweapon beukt en zij zullen definitief hun naam zetten in NL! vergezeld door de maaikunsten van zany en de stuk voor stuk perfecte producties van ran-d. Alle 3 hebbe al vele coop tracks aangekondigd, er is een alpha2 records album in de maak, dus ben benieuwd, ik zet m'n geld in op dit team!

Crypsis live, hier hoop ik ook op wat verassingen, en niet zo snoeihard als qountdown angerfist style.

Als er nog energie over is, dan wordt 't vervolgens 1,5 uur meppen met 't laatste team natuurlijk, ik denk niet dat er nog veel mensen leven na dit 1,5 uurtje! hopelijk hebben max enforcer en b-front ook wat nieuw jumpmateriaal gemaakt maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan, en voor alpha2 geld 'tzelfde als ran-d, album spoilers :D

en dan, wederom, zatox als laatst, zonder energie over, ben ik bang. Laten we hopen dat we samen tot een gelukkig einde komen jongens :) alle verhalen over de in qontorl 2009 afsluiter zijn alleen maar goed! dus ben benieuwd!

aan de lineup zal 't in ieder geval niet liggen!
laatste aanpassing
Uitspraak van Perryderuijter op dinsdag 8 februari 2011 om 11:09:
at is trouwens jullie verwachting van de avond?

het 1e team heb ik echt geen idee van. Alphaverb is normaal best wel bot en luna early meestal, ben benieuwd wat dat voor combinaties gaat opleveren. Stiekem hoop ik dat 't meteen volle bak beukwerk wordt, maar gezien de energie voor de rest van de avond misschien ook weer niet

wildstylez live en nc / hhz / tuneboy er achter aan wordt zweven voor 't leven, melodie voor drie, als je tijdens die 2 uur niet gelukkig wordt van de melodietjes dan kan je beter naar huis gaan.

Psykopunkz is hopelijk verassend , en de switch naar net een stapje harder

dan komt het heldenteam! we zullen verbaasd staan van hoe hard bioweapon beukt en zij zullen definitief hun naam zetten in NL! vergezeld door de maaikunsten van zany en de stuk voor stuk perfecte producties van ran-d. Alle 3 hebbe al vele coop tracks aangekondigd, er is een alpha2 records album in de maak, dus ben benieuwd, ik zet m'n geld in op dit team!

Crypsis live, hier hoop ik ook op wat verassingen, en niet zo snoeihard als qountdown angerfist style.

Als er nog energie over is, dan wordt 't vervolgens 1,5 uur meppen met 't laatste team natuurlijk, ik denk niet dat er nog veel mensen leven na dit 1,5 uurtje! hopelijk hebben max enforcer en b-front ook wat nieuw jumpmateriaal gemaakt maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan, en voor alpha2 geld 'tzelfde als ran-d, album spoilers

en dan, wederom, zatox als laatst, zonder energie over, ben ik bang. Laten we hopen dat we samen tot een gelukkig einde komen jongens alle verhalen over de in qontorl 2009 afsluiter zijn alleen maar goed! dus ben benieuwd!

aan de lineup zal 't in ieder geval niet liggen!

Mijn verwachting is : één en al Ge-Nie-Ten tot 7 uur.
met deze Line-Up kan dat niet anders. JEZUS!! nog 3 dagen werken na deze dag en dan eindelijk de dag van het jaar :D
jemand pics van de upbouw gemakt ?
Ben zo benieuwd naar dit feest. Wordt eerste keer Hard Bass voor mij.
Gelredome wel al vaker geweest (Qlimax), hoop dat de rijen mee vallen. En ja de controle natuurlijk..
Naja heb er in ieder geval veel zin in! :D Deze paar laatste dagen kunnen niet snel genoeg voorbij gaan!
laatste aanpassing
 
knallee:D
Uitspraak van Perryderuijter op dinsdag 8 februari 2011 om 11:09:
wat is trouwens jullie verwachting van de avond?

Team Red: zal best wel leuk kunnen worden. Wildstylez live... Het kan nog wel eens erg vet uit pakken
Team Green: Hier zal het gas wel echt erop gaan: PP live :bounce:
Team Bleu : kwijl:
Team yellow: :bounce: einde B-front op een stadion-feest, Max enforcer, Tatanka, Alpha2 en Zatox. ik geloof dat ik dan dood ga :roflol:
Al met al toch wel een redelijk hoge verwachting.
Uitspraak van ->jeffrey<- op dinsdag 8 februari 2011 om 17:45:
http://twitpic.com/3xp4bx

Podium weer op de korte kant dus? Hoeft niet erg te zijn als het geluid goed is.
Uitspraak van Perryderuijter op dinsdag 8 februari 2011 om 11:09:
wat is trouwens jullie verwachting van de avond?

Ben het wel eens met jou verhaal, gaat me een lekker avondje worden! :D


Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 8 februari 2011 om 23:27:
Podium weer op de korte kant dus? Hoeft niet erg te zijn als het geluid goed is.

Is alleen maar beter, geluid weer zoals vorig jaar:


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 februari 2011 om 22:55:
knallee:D
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 8 februari 2011 om 23:27:
Wildstylez live

ja hier verwacht ik ook wel wat van ja aangezien 't niet op kan bij digital age met producties, echt wattefaaaak :D
Uitspraak van TwanJ op woensdag 9 februari 2011 om 00:27:
Is alleen maar beter, geluid weer zoals vorig jaar:

qua geluid had ik ook geen verandering verwacht. Dat nieuwe systeem werkt ook bij de laatste opstelling die qlimax had over de breedste ook prima (Y)
Heeft er iemand wat recente opbouw pics ?
Uitspraak van B@RTJUHHH op woensdag 9 februari 2011 om 18:17:
Heeft er iemand wat recente opbouw pics ?

gelieve alleen links te posten hier, geen foto's

ik en een hoop anderen willen 't namelijk nog NIET zien :)
Voor de gene die naar Landal Heideheuvel gaan dit weekend icm HardBass kom gezellig ook eens langs huisje 184 en 185
Ghegheeee, dikke zin ouwe !! :bounce:
Still two dayss till HARDBASS!!! Heb er zo'nnnn zin in, we echt lang genoeg gewacht nu en dan is het eindelijk zo ver :-D!! Vorig aar was echt knallen (eindelijk een goed geluid! hopen dat dat nu weer zo is). En dan knald Psyko Punkz ook nog eens LEKKER hoor!!! Tot zaterdag mensen!!! Pas goed op jezelf ;-)
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 9 februari 2011 om 13:00:
Dat nieuwe systeem werkt ook bij de laatste opstelling die qlimax had over de breedste ook prima (Y)

Ik vond het op qlimax toch echt stukken minder afgelopen jaar. Doe mij maar zoals qlimax 2009 en hardbass 2010!
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 9 februari 2011 om 13:00:
qua geluid had ik ook geen verandering verwacht. Dat nieuwe systeem werkt ook bij de laatste opstelling die qlimax had over de breedste ook prima (Y)

Las wel bij 'youtubecomments' dat ze dit jaar 80.000 watt hebben hangen en bij qlimax was het 45.000, maarja misschien dat de hoog laag verhoudingen dan beter zijn want het lijkt me dat ze zich toch gewoon aan de decibelnorm moeten houden..
 
Vandaag (l)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 februari 2011 om 07:21:
Vandaag

:yes: net nog kaartje gefixed
Uitspraak van Oldschool Oscar op zaterdag 12 februari 2011 om 10:43:
net nog kaartje gefixed

haha nja beter laat dan nooit :D

ps als er mensen zijn die nog niet genoeg zin hebben

moet je ff naar de tracklist kijken van de cd :O

https://www.recess.nl/cd-dvd/info/hard-bass-2011-cd-/48320/

ik kom klaar
laatste aanpassing