wat is trouwens jullie verwachting van de avond?
het 1e team heb ik echt geen idee van. Alphaverb is normaal best wel bot en luna early meestal, ben benieuwd wat dat voor combinaties gaat opleveren. Stiekem hoop ik dat 't meteen volle bak beukwerk wordt, maar gezien de energie voor de rest van de avond misschien ook weer niet
wildstylez live en nc / hhz / tuneboy er achter aan wordt zweven voor 't leven, melodie voor drie, als je tijdens die 2 uur niet gelukkig wordt van de melodietjes dan kan je beter naar huis gaan.
Psykopunkz is hopelijk verassend , en de switch naar net een stapje harder
dan komt het heldenteam! we zullen verbaasd staan van hoe hard bioweapon beukt en zij zullen definitief hun naam zetten in NL! vergezeld door de maaikunsten van zany en de stuk voor stuk perfecte producties van ran-d. Alle 3 hebbe al vele coop tracks aangekondigd, er is een alpha2 records album in de maak, dus ben benieuwd, ik zet m'n geld in op dit team!
Crypsis live, hier hoop ik ook op wat verassingen, en niet zo snoeihard als qountdown angerfist style.
Als er nog energie over is, dan wordt 't vervolgens 1,5 uur meppen met 't laatste team natuurlijk, ik denk niet dat er nog veel mensen leven na dit 1,5 uurtje! hopelijk hebben max enforcer en b-front ook wat nieuw jumpmateriaal gemaakt maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan, en voor alpha2 geld 'tzelfde als ran-d, album spoilers
en dan, wederom, zatox als laatst, zonder energie over, ben ik bang. Laten we hopen dat we samen tot een gelukkig einde komen jongens

alle verhalen over de in qontorl 2009 afsluiter zijn alleen maar goed! dus ben benieuwd!
aan de lineup zal 't in ieder geval niet liggen!