Partyflock
 
Forumonderwerp · 1105899
 
Zo ja, welke? Heb zelf een restant van een hondenbeet onder mijn kin (gelukkig amper zichtbaar) opgelopen van de teckel van de kroegbaas van me pa zn stamcafe, en een enorm litteken op mijn linkerhand wegens een ongeluk, handpalm was toen zowat doormidden gescheurd....

En jullie? En wat is de oorzaak ervan...?
Hele kleine littekens op mijn benen van de muggenbulten elke zomer openkrabben, en blijven open krabben en ga zo maar door.
En mijn 2 tattoo's natuurlijk, wat eigenlijk ook littekens zijn nu!
 
Ik heb:

Op mij voorhoofd. Iemand gooide een blokje helaas in mij hoofd.
Mijn neus.. Gevallen met de fiets.. Zie je alleen als je goed kijkt.
Me voet een ijzere pin erdoorheen..ging niet helemaal lekker om er overheen te lopen..
Me knieen en ellebogen.
Op me rug van moedervlek weghalen.
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 4 januari 2011 om 10:25:
teveel om op te noemen


inderdaad..
mn handen en benen zitten helemaal onder.
 
Paar donkere plekken op mijn onderbenen van muggenbeten. Opgelopen tijdens een vakantie in Venezuela waar het stikte van die vieze muggen waar je enorme muggenbulten van kreeg. Ze jeukten zo dat ik er meerdere open heb gekrabt. Het valt niet heel erg op maar elegant is anders :lol:.
nu hele lange littekens over me rug iets te ruige sex met nagels :D
littekens trekken dit x alleen niet meer weg oepsie
 
heb dr echt onwijs veel!
Op mn voorhoofd, tussen mn wenkbrauwen een hele kleine, bijna onzichtbare, doordat mn broer me tegen de deur had geslagen.
Bij mn bovenlip een kleintje, weet niet eens waardoor.
Op mn armen heel veel door bitches met nagels. + een peuk van een vriendin van me.
Net boven me heupen striae.
Op mn knieeen een stuk of 15, viel elk jaar erop.
Aan de binnekant van mn bovenbenen littekens van wratjes, erg hatelijk, en ook striae.
op mn kuiten, van tegen bankjes/paaltjes aanknallen.
Op me voet van een keukenmes.
Uitspraak van Lynn!! op woensdag 15 december 2010 om 17:26:
van een hartoperatie toen ik 2 was.


hier ook
 
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 november 2010 om 15:12:
En jullie? En wat is de oorzaak ervan...?


op mn scheenbeen een bobbel + voet een streep toen ik van een rots gevallen was ibiza 2009 :X
op mn neus een streep toen ik als kind hard viel
bij mn wenkbrauw toen ik klein was wilde ik een blikje koppen 8)
onder mn borst toen ik een surfplank er tegenaan kreeg toen ik klein was
aan de zijkant van mn onderbeen zie je nog heeel licht een brandwond van mn brommer uitlaat

voor de rest eigenlijk niet dat ik weet...
8 kleintjes op me knokkels, beide handen.
Paar jaappies op me onder armen, paar op me skeenbenen.
En eentje vlakbij me lies, toen ik van n puntige hekje glipte, glukkig niet op me ballen terecht gekomen 8)
Ergens net onder m'n hals, van toen ik een jaar of twee was, ging ik tussen een vechtende hond en kat zitten :')
heb alleen platen in me kop
 
littekens bij mijn slaap en wang, bierglas in mn kop gedrukt gekregen.
Artiest Yzco
Van boven naar beneden:

Boven kant hoofd -> te vroeg opstaan als je onder prikkeldraad doorkruipt naar het 'voetbalveldje'
Voorhoofd --> in een sprint dat gespannen prikkeldraad niet gezien en blijven hangen.
ooglid linkeroog --> gevallen van een fiets op een paaltje, jeuy voor het eerst handremmen.
Kin --> een Molukker de schaatsen onderbinden geen goed idee, voorover gevallen op het ijs
rechterschouder --> nog steeds datzelfde prikkeldraad... *zucht*
rechterschouder --> operatie aan een afgescheurd schouderkapsel (koreaans karate)
rechterschouderblad --> tijdens dezelfde schouderoperatie ook een gaatje aan de achterkant
rechter onderarm --> gebroken ellepijp (gevallen van een stapel bakstenen)
rechter onderarm --> verbrand aan een hete oven
rechterhand --> voorover gevallen door een een glazen fotolijst
recher en linkerknokkels --> good old barfight *shame*
rechter pinkvinger --> snee door openbotbreuk (voetballen met vrienden)
rechter knie --> 3 littekens van een operatie, afgescheurde kruisbanden en een gescheurde meniscus (voetbaltournooi)
linkerknie --> zit een mysterieuze snee :)


hmmm als ik zo zie ben ik best een kneusje :bloos:
laatste aanpassing
Ik heb er tegenwoordig een hele mooie grote op mijn knie bij.. zo groot heb ik nog nooit gehad :D
 
iig minder dan die marijke helwegen figuur jwz
Uitspraak van M. :') op woensdag 11 mei 2011 om 00:00:
Wtf heb jij gedaan?


Een ruit viel op me rug! :dood:
Uitspraak van BASTARDO! op woensdag 11 mei 2011 om 12:57:
Een ruit viel op me rug! :dood:


Meen je.. goed bezig 8)
Uitspraak van M. :') op woensdag 11 mei 2011 om 14:43:
Meen je.. goed bezig


Ja mooi hè! Weer een ervaring rijker :p
Uitspraak van BASTARDO! op woensdag 11 mei 2011 om 15:28:
Ja mooi hè! Weer een ervaring rijker :p


staat je wel goed man,zo'n ruit (y)

dat koike eens moeten doen
Uitspraak van M. :') op dinsdag 10 mei 2011 om 23:44:
zo groot heb ik nog nooit gehad


:aai: wil je erover pratuh 8)
Uitspraak van BASTARDO! op woensdag 11 mei 2011 om 15:28:
Ja mooi hè! Weer een ervaring rijker :p


Ja snap ik :')

Uitspraak van Tacone* o:) op woensdag 11 mei 2011 om 15:33:
dat koike eens moeten doen


:lol:

Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 11 mei 2011 om 15:38:
:aai: wil je erover pratuh 8)


Nee hoor het is alweer mooi genezen :D vond mijn gebroken pols erger :')
 
Ja op mn ZIEL :)
ja, mn navel :cry:
 
* Rechter-enkel, binnenkant: Ongelukje tijdens vakantiewerk in toen ik 20 was (een vat van 200 kilo deels tegen aan gevallen)
* Beide knieeën: Ooit op beide knieeën gevallen toen ik 3 was.
* Linker onderarm: Schaafplek, in m'n slaap korst opengekrabt.
* Linkerpols: Zelfmoordpoging, jaar of 15 geleden.

Volgens mij heb ik aardig weinig vergeleken met de rest. :D
 
Weer een paar nieuwe rijker op mijn arm en onderbeen...
Struikelen over je slippers bij mams thuis, van het stoepje af rechtstreeks de pas gesnoeide heg in :bloos:
 
teveel om op te noemen. :p
 
in m'n gezicht een hele zooi kleintjes,
verder alleen op m'n knokkels en knieen wat lompere.
Alcohol+motorstepje+natte klinkers en scooter*verkeerseiland ( wit met een paal erop voor voetgangers) 1001fietsnachten en mijn oude " vriend " het skateboard hebben mij alleen maar knapper gemaakt :/
 
Mooie nieuwe op mijn buik...
Brandwond van een warmwaterkruik die ik stond te vullen met gekookt water.
De kruik viel om en de inhoud ervan liep over mijn buik heen. Mooi panterprintje nu ;)
1. bij mijn wenkbrauw
2. op mijn voorhoofd
3. bij mijn wang
4. bij mijn kin
Allemaal door dat ik met mijn hoofd in het glas ben gevallen als kind.

En heb ook nog wat op mijn armen en benen waarschijnlijk gewoon van het ''spelen'' en vallen van de fiets enzo XD
1.wenkbrauw (ziekenhuis bacterie bij geboorte)
2.kuit(uit een boom gevallen en een tak erin gekregen)
3.onderlip(autoongeluk)
4.buik(steekpartij)
5.rug(steekpartij en de nagels van mijn ex)
Misschien ben ik enkele vergeten. Er komt er nog eentje van 40cm op mijn rug voor een operatie:(
 
Psychisch of lichamelijk?
Rechter knie - auto ongeluk, kon mn knieschijf zien
Onder en bovenzijde rechter voet - dokter zei nog: "dat ik een mooie snee!"
Linker lies - tijdens een klimpartij van een hekje afgepleurd
Rechter vreev - ongelukje in het zwembad
linker wang - knokpartij (onmogelijke kansen, maar er toch vol in gaan :P)
voorhoofd - in een dronken bui denken dat je door een rood/wit gekleurde einde weg markering kan heen fietsen (gelukkig lag ik niet in de sloot)
beide scheenbenen - kickboksen

Maar gelukkig nog nooit wat gebroken :jaja:
laatste aanpassing
 
*Keizersnee
*Blindedarm
Ach kan minder 8)
Van boven naar beneden:

- rechterkant hoofd (drain)
- rechterkant hals van boven naar beneden (drain slangetje)
- rechterzijde net onder de borst (drain slangetje)
- rechterzijde in het midden (drain slangetje)
- rechts onder mn buik (drain slangetje)
- rechter onderarm(ongelukkig gevallen)
- bovenkant beide handen (infusen operaties)
- linker knie (slippertje met de brommer door modder op de weg)
- rechter onderbeen (met scheren een psoriassis plek meegenomen, vel eraf)
 
liesbreuk
20cm lang
 
Bij mijn wenkbrauw (aan de kant naast mijn neus zegmaar) een kleintje (1.5 cm ofzo) naar boven.
Een op mijn achterhoofd (Best story ever: hoofd gestoten tegen de onderkant van de duikplank toen ik met mijn beschonken hoofd een achteruitsalto probeerde te maken)
Een dikke op mijn knie toen ik me aan de rand van een ander zwembad had gesneden (tegel was kapot):rot:

Ik heb iets met zwembaden:D
 
op mn ziel
 
Ja midden op voorhoofd. Lekker fietsstuur gekopt waar de stuurrubbbers van waren doorgescheurs tijdens bmx wedstrijd
 
1 rechterzij: Drain.
2 buik: Drain.
1 onderbuik: Drain.
1 in navel: operatie
1 knie: gevallen :rot:
1 knie: door een schelp
1 teen: door een mosselschelp achtig iets.:lol:
laatste aanpassing
Ja helaas wel, in m'n gezicht..
 
*1 in het hoekje bij mijn rechter oog. Gebeurd tijdens gym op school, moest gehecht worden, 9 stuks.
*1 op linkerheup. Scooterongelukje.
*1 op linker scheenbeen, van trap gevallen.
*1 op rechter hand, door een ruit gegaan
*1 bij mijn rechter duimnagel, gebeten door kat.
Dat was de schade wel zo'n beetje, valt mee
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2011 om 13:21:
genoeg


 
genoeg,
knuppeltje hier kettingkje daar.
1 op de rechterknie van 5 breed en 3 diep door een beugel van een regenpijp.
laatste aanpassing
2 littekens bovenarm door steekpartij

1 litteken naast mn slaap / oog door ontstoken talgklier