Partyflock

Forumonderwerp · 1105886

Waarschuw beheerder
+1-14
(permanent verbannen)
DavidV.S. (31) moet een geldboete van 550euro betalen omdat hij racistische uitspraken deed in een café en hij bovendien de politie beledigde.

DavidV.S. werd zelf in Indië geboren, maar werd kort na zijn geboorte geadopteerd en groeide op in Belgie. Op 29mei van vorig jaar stapte hij café Lantaarn in Lier binnen en schold er enkele aanwezige Marokkanen uit. Bovendien riep hij dat moslims niet in Belgie thuishoren. Er ontstond een schermutseling waarbij wat geduwd en getrokken werd. Een politieman in burger kon voorkomen dat het incident escaleerde in een vechtpartij. V.Z. bleef zich agressief gedragen en zou in het midden van de straat zelfs een Hitlergroet hebben uitgebracht. Een opgetrommelde politieploeg pakte DavidV.S. op voor ordeverstoring en openbare dronkenschap, maar dat maakte weinig indruk op de Lierenaar. In de combi schold hij de agenten uit voor moslimvriendjes en dreigde hij er zelfs mee dat hij hen een kogel door het hoofd zou schieten.

Het openbaar ministerie eiste zes maanden celstraf met uitstel. David vroeg een geldboete. ‘Ik was dronken op het ogenblik van de feiten en had het bovendien zwaar omdat ik net mijn job was kwijtgespeeld', zei hij. Rechter Suzy Vanhoonacker gaf de man nog een kans en veroordeelde hem tot een geldboete, aldus nieuwsblad.be.

http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=16515
-----------------------------
Wat een kwal van een vent. Ik ben blij dat hij een mooie boete mag betalen :lol:. Hopelijk is dit een goede les voor hem :).
Waarschuw beheerder
Terecht dat hij alleen maar een boete hoeft te betalen. (Y)
Het is goed dat mensen wat zeggen van het ontoelaatbare gedrag van moslims (Y)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van ja nee ja nee op zaterdag 6 november 2010 om 13:54:
Het is goed dat mensen wat zeggen van het ontoelaatbare gedrag van moslims (Y)

amen to that
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 november 2010 om 13:26:
Het openbaar ministerie eiste zes maanden celstraf

:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van inactief op zaterdag 6 november 2010 om 14:26:
als er een kwaad naar hem kijkt is het ja meneer, sorry meneer..

Tsja da's niet gek, die gasten halen altijd hun matties erbij ipv het zelf op te lossen :rot:
Waarschuw beheerder
je mag ook niks meer als je dronken bent :cry:

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van ja nee ja nee op zaterdag 6 november 2010 om 13:54:
Terecht dat hij alleen maar een boete hoeft te betalen.
Het is goed dat mensen wat zeggen van het ontoelaatbare gedrag van moslims

Er wat zeggen is iets anders dan mensen beledigen..

Waarschuw beheerder
MWHAHAHAHA

een koelie :D
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-2
Hahaha kromme koelies.

Altijd bang voor mocro's. Zogenaamd van de straat zehma.

Net als PF. Altijd grote mond, maar als er iemand voor hun neus staat dan is het; "Nee sorry meneer Mohammed, het spijt me u heeft vast de verkeerde voor zich. Ik zou zoiets niet doen, zeggen of denken hoor. Mijn buurman is Marokkaans, ik heb geen enkel probleem met Moslims haha."
En als ze dan thuis zitten achter hun internet dan twitteren ze weer tof; Het moet maar eens afgelopen zijn met die asociale ** moslims.

Nederlanders = huilie. Op misschien 6 mensen na die ik ken dan.

Waarschuw beheerder
Is het tijd voor je pms!?

Waarschuw beheerder
van die antillianen ook he, altijd bang voor mocro's,. die zeggen nog maar boe, en die antillianen geven gelijk de tsraat aan een groepje bontkraagjes van 12 incl. de meisjes van 11 die ze net daarvoor gehosselt hebben, en dan kruipen ze thuis stoer achter hun webcam om een rap te maken dat ze hun straat weer gaan terugveroveren met hun kermispistooltje in de hand.

antillianen = huilie. Op misschien die ene die ik amper ken.
Waarschuw beheerder
:lol: Antillianen ja.
Doen vaak net wat stoerder dan ze zijn. Met die neppistooltjes :lol:

Gelukkig ben ik geen Antilliaan of Nederlander. Of half half, anders moest ik EN huilen EN rappen.

Waarschuw beheerder
als ik in Colombia woonde had ik mezelf aangemeld bij de Farc ipv naar nederland emigreren, vekten voor je idealen.
Ben tegenwoordig Christen geworden en accepteer het niet dat Moslims hier wonen, werken en iets te vertellen hebben, voor die blasfemie hebben we de brandstapel uitgevonden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:lol: Weet jij die zogenaamde FARC idealen wel dan? Het is een zooitje ongeregeld bij elkaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op maandag 15 november 2010 om 13:44:
Weet jij die zogenaamde FARC idealen wel dan

alles voor de Farc niks voor de rest, want de Farc strijd er immers voor
Waarschuw beheerder
Zijn een stelletje zwervers. Maar wel respect voor ze, want ze vechten wel. Maargoed, elke junk vecht voor z'n grammetje.
Waarschuw beheerder
+2-3
Verzoek aan topicopener: Stop eens met die stomme duimpjes in je topictitels. Dat je niks anders doet dan oninteressante marokkanentopics openen die binnen het beleid vallen is een ding, maar laat mensen zelf bepalen wat ze van het door jou geselecteerde nieuws vinden.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Karian op maandag 15 november 2010 om 14:25:
Verzoek aan topicopener: Stop eens met die stomme duimpjes in je topictitels. Dat je niks anders doet dan oninteressante marokkanentopics openen die binnen het beleid vallen is een ding, maar laat mensen zelf bepalen wat ze van het door jou geselecteerde nieuws vinden.

(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karian op maandag 15 november 2010 om 14:25:

:lol: Daar zijn die duimpjes toch voor?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Ibu op maandag 15 november 2010 om 15:56:
:lol: Daar zijn die duimpjes toch voor?

Smilies in topictitels in subforum actueel vind ik onnodig en een provocatie. Daarom doe ik ook een verzoek aan TO. Als ik zie dat hij die geldboete toejuicht dan denk ik: 'prima, en nu?' Dit hele topic is overigens ook overbodig. Is geen uitnodiging tot discussie, niets.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karian op maandag 15 november 2010 om 16:07:
Dit hele topic is overigens ook overbodig.

slotje
Waarschuw beheerder
Het openbaar ministerie eiste zes maanden celstraf met uitstel. David vroeg een geldboete. ‘Ik was dronken op het ogenblik van de feiten en had het bovendien zwaar omdat ik net mijn job was kwijtgespeeld', zei hij. Rechter Suzy Vanhoonacker gaf de man nog een kans en veroordeelde hem tot een geldboete, aldus nieuwsblad.be.

Is geen uitnodiging tot discussie, niets.

Strafmaat is discutabel.
Het is discutabel of dit past binnen een maatschappij als die van ons. Of dronken zijn een excuus is voor dergelijke uitlatingen, etcetera.
Genoeg dingen om te bespreken.

Maar ik ben geen moderator.:peace:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op maandag 15 november 2010 om 16:10:
Genoeg dingen om te bespreken.

Alleen doet de TO niets om ook maar een discussie te openen. Had jouw bericht in zijn openingspost gestaan dan had het topic nog enige nut gehad ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karian op maandag 15 november 2010 om 16:19:
Alleen doet de TO niets om ook maar een discussie te openen.

Idd, pure provocatie, kunnen jullie hier nu echt niks tegen doen PF?
Waarschuw beheerder
+1
Bovendien riep hij dat moslims niet in Belgie thuishoren.

:respect:

Waarschuw beheerder
Goed dat hij een boete krijgt, drugs en alcoholgebruikers zijn net zo erg als provocerende Moslims
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 november 2010 om 09:32:
Goed dat hij een boete krijgt, drugs en alcoholgebruikers zijn net zo erg als provocerende Moslims

ja of domme nep zombies :lol: hoe oud ben je?

Waarschuw beheerder
maakt dat uit? gewoon een leuk feestje doe je niemand kwaad mee, we beledigen niemand slopen geen dingen etc etc
Waarschuw beheerder
jij zegt drugs en alcoholgebruikers zijn net zo erg als moslims.

Dikke bullshit.
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 16 november 2010 om 09:59:
net zo erg als moslims.

Provocerende he? van die straatschoffies, haatimams en kortzichtige gelovigen waar zelfs groenlinks-politicussen kromme tenen van krijgen.

Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 16 november 2010 om 09:59:
Dikke bullshit.

Dus jij vind drugs en alcoholgebruikers erger dan die provacateurs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 november 2010 om 10:03:
Dus jij vind drugs en alcoholgebruikers erger dan die provacateurs

nee dat vind ik juist totaal niet in dat rijtje passen. slechte vergelijking

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Smilies in topictitels in subforum actueel vind ik onnodig en een provocatie. Daarom doe ik ook een verzoek aan TO. Als ik zie dat hij die geldboete toejuicht dan denk ik: 'prima, en nu?' Dit hele topic is overigens ook overbodig. Is geen uitnodiging tot discussie, niets.

Dat is niet waar. Ik heb dit nieuwsbericht geplaast omdat ik me zorgen maak om de toenemende haat jegens moslims (N).
Ik had eerlijk gezegd gehoopt op leukere reacties en op mensen die zich ook zorgen maken om de toenemende haat jegens moslims ;)..
Waarschuw beheerder
lang leve belgie :s duister landje ekte gangstahs daarzo