Allen,
ik ben met een team studenten een online mp race-game aan het ontwikkelen.
Nu hebben we alleen een vervelend probleem met Unity3.0 waar we niet uit komen.
De racebaan laten wij bestaan uit meerdere stukken, gemaakt in Maya. Het zijn polygons. Unity ondersteunt de 3D models van maya prima, maar het probleem ligt hem in de textures.
Als ik er namelijk een texture op probeer te plakken rekt deze ontzettend ver uit. Hij plakt de texture eigenlijk gewoon erover heen, terwijl ik hem als 'tiled' in heb gesteld. Ik wil dus dat de texture herhaalt wordt, en niet erover geplakt zodat hij uitrekt...
Iemand ervaring hiermee of tips?
Iemand die mij anders kan vertellen hoe ik textures goed en wel in maya kan toevoegen? (Ben zelf nogal nieuw in deze omgeving..)
ik ben met een team studenten een online mp race-game aan het ontwikkelen.
Nu hebben we alleen een vervelend probleem met Unity3.0 waar we niet uit komen.
De racebaan laten wij bestaan uit meerdere stukken, gemaakt in Maya. Het zijn polygons. Unity ondersteunt de 3D models van maya prima, maar het probleem ligt hem in de textures.
Als ik er namelijk een texture op probeer te plakken rekt deze ontzettend ver uit. Hij plakt de texture eigenlijk gewoon erover heen, terwijl ik hem als 'tiled' in heb gesteld. Ik wil dus dat de texture herhaalt wordt, en niet erover geplakt zodat hij uitrekt...
Iemand ervaring hiermee of tips?
Iemand die mij anders kan vertellen hoe ik textures goed en wel in maya kan toevoegen? (Ben zelf nogal nieuw in deze omgeving..)









