Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
!!!
beetje puberaal filmpje, niet?
Pubers mogen geen motor rijden dus dat word moeilijk
En volgens mij is dit het "Auto's, motoren en techniek" Forum niet het "ik heb niks te doen dus val ik mensen lastig met mijn gezeik" Forum ???
te compenseren...
ook is er een "leuke filmpjes" topic, dus je toppa gaat toch wel een slotje krijgen
Haha mag jij zeggen, kijk naar die foto onder je naam en dan op je profiel je echte foto, zegt ook wel genoeg
jij gaat Don Papi op je nek krijgen, Don Papi kan dit niet waarderen, zijn tanga voor gek zetten
er zijn genoeg kentekens in beeld
Vooral die actie rond 1:50 is eigenlijk te triest voor woorden, ik had gewoon ff naar links gestuurd met de auto
Niet slim om dit op youtube te gooien, er zijn genoeg kentekens in beeld, oom agent is ook niet dom....
65 jaar geleden noemde ze dat nsb'er!
beetje puberaal filmpje, niet?
lachwekkend zeg, wheelie's zij je toch?
het begint met weelies op scootertjes. Diegene die dit doorzetten op latere leeftijd op motoren, hebben meestal uit onzekerheid iets te compenseren...
ook is er een "leuke filmpjes" topic, dus je toppa gaat toch wel een slotje krijgen
Kijk eens bij O:13 sec die bloemetjes en dat steentje rechts in de berm.
ik weet zeker dat je ouders schamen voor je vriend omdat ie zo kansloos is kutwigger...
Viese sma moet geld verdieneng voor mij, zij aan de prikpil dit dat kan ik veel geld mee verdieneng
hahahaha wat een domwijf ben jij zeg jij praat over puberaal terwijl je gangster vriendje een beetje is blijven hange is zijn 14jarige leeftijd hahaha...
en wat bedoel je daarmee dat jij gvd nog durft tereageren met je vieze jodenbek van je blijf lekker in dat vieze stinkdorp van je en niet reageren op dit soort dingen daaaag kneus....
en jij denkt dat jou papi nie onzeker is volgens mij weet hij het verschil niet ofdat hij nu zwart of wit is hahahaha kutwijf...
ze moeten een slot op je kutzetten omdat je tevies ben om teneuken en ik dat echt niemand gunt zelf geen talibansstrijder ik weet nu ook wel dat ik voor altijd gebant word maar goed ik heb lekker wel gezegd wat ik wou....
weet zeker dat je ouders schamen voor je vriend omdat ie zo kansloos is kutwigger...
lachwekkend zeg, wheelie's zij je toch?
Ja joh? koop een scheermes en ga het scheren
Hij heeft het al zwaar genoeg met zijn uiterlijk en lichamelijke beperkingen in deze wereld.
alleen DomPapi is wel relax volgens mij..
Hoi Kleine Ravertje
Het zijn juist de mensen die alles serieus nemen.. die staan voor gek
Doeg kinders!
*papi mode on
Doeg kinders!
alleen DomPapi is wel relax volgens mij..
dat zou wel een mattie van me kunnen zijn
waaar heb jij het over hee?!?
![[img width=343 height=480]https://partyflock.nl/images/user/711143_large.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/user/711143_large.jpg)
Niet huilen, je vraagt er, letterlijk, zelf om:
wat ga je mijn foto uitvergroot neerzetten?!
Girls... Get A Life...
net zoals die vieze vriendin van je die er ff serieus op ingaat over dat (
Stukkie knalluh op de brmmr ) volgens mij heeft zij het vuur aangestoken beetje jammer dat je je vriendin voor gek vind staan maarja achteraf heb je ook gelijk ik zou er niet naast durven lopen laat staan nog neuken bah bah don papi je moet je echt schamen maar jij ziet er ook niet altebest uit anders had je vriendin wel een lekker wijf geweest
best een leuk topic geworden dit nog
die ik heb afgewezen
ik ben echt benieuwd wie jij bent en hoe erg ik je blijkbaar op je pikkie heb getrapt
waarschijnlijk ben je zo'n kansloze PB'er die ik heb afgewezen
het kwartje is gevallen
wat ga je mijn foto uitvergroot neerzetten?! ben je verliefd ofzo?gaylord!
ga zellf huilen joh mafkees! wie denk jij dan dat je bent? een of andere schijt dj, met 4 miezerige fans en zonder foto van je header!
ben je bang voor nog meer fans?!?
Danm wil daten met je das overduidelijk toch, denkt zelfs dat hij met zich zelf speelt als hij naar die foto kijkt.
mag lijen dat je iemand kapot rijdt
politie is op de hoogte
Jij bent echt een mega trieste gast, maar dat zagen we al aan je uitspraken en je profiel.
Maar mocht ik iemand kapot rijden ben jij het.
tweede nsb'er al op dit forum
Mensen als jij verdienen het om verlinkt te worden