Partyflock

Forumonderwerp · 1105008
2 volgers · 5180x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
Vanaf vandaag zal er geen activiteit meer plaats vinden op www.tw-magazine.com

Wij willen dan ook iedereen bedanken die in de afgelopen 15 jaar, sinds het ontstaan van het toenmalige "The Terrorworld" onze site heeft bezocht.

Gelukkig hoeven jullie ons niet helemaal te missen,

TW-Magazine zet haar activiteiten namelijk voort in samenwerking met het muziekstation Fear.FM onder de nieuwe naam Fear Community.

De oude foto's en verslagen zullen daar dan ook in de toekomst weer terug te vinden zijn.

Ik wil iedereen nogmaal hartelijk danken voor jullie bijdragen en of bezoeken aan TW-Magazine.com

Thanks!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Forze op vrijdag 19 november 2010 om 09:29:
bedoel je die waar ik nogal lavenloos in de trein in slaap ben gevalen en opeens in tilburg zat enz enz trein uit gezet enzo en toen pas om half 3 binnen kwam lopen?

Held _o_ idd en dat hoorde we via via op het feest.. en hadeden zoiets van go Maurice go!
Waarschuw beheerder
Whe, lekkere kwaliteit foto's ook nog.

Weet al die dingen niet meer joh. Alleen dat in het jaar dat de euro werd ingevoerd , Rebound met O&N was en van toen af bijna alleen nog maar op PF.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 19 november 2010 om 22:10:
kwaliteit foto's

zijn ook nog gewoon echte foto's soms geloof ik .. niet digitaal :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 19 november 2010 om 22:10:
Whe, lekkere kwaliteit foto's ook nog.

Weet al die dingen niet meer joh

Ja, de smartphone had je toen nog niet :P Ik moet zeggen dat ik ook veel van die dingen niet meer weet...... wordt ook te oud :P
Waarschuw beheerder
Man, jij was toendertijd al oud :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 19 november 2010 om 22:17:
Man, jij was toendertijd al oud

Heej mevrouw...gaan we katten :P ;)

Maare..... Maurice, das zo'n gek idee nog niet... een TW Flock.
Waarschuw beheerder
Ik zit nu al 5 jaar ofzo bij TW-magazine of 6 jaar ruim :p
Waarschuw beheerder
TW flock :yes:

[img width=500 height=346 cacheid=0013a20a002efe975a256bce1a02b827a0]http://www.mijnalbum.nl/Foto-UB6SRFBX.jpg[/img]
Coole foto btw, ik kan mezelf er zelfs nog op herkennen :P

heeft iemand nog contact met Michiel? Ik ben hem helemaal uit het oog verloren :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 november 2010 om 21:49:
Held idd en dat hoorde we via via op het feest.. en hadeden zoiets van go Maurice go!

zoooo toevallig want ik werd daar afgelopen donderdag ook weer aan herinnerd door een vroegere vriendin van NIna (zusje van ingo) die ik nog regelmatig spreek... die was daar toen ook bij :D

uiteindelijk heb ik t wel gehaald!

ik kan me nog iets herinneren van die MoH met een buikschuiver door een berg lege bekertjes toen ze al aan het poetsen waren en wij nog steeds binnen stonden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Forze op zaterdag 20 november 2010 om 12:21:
ik kan me nog iets herinneren van die MoH met een buikschuiver door een berg lege bekertjes toen ze al aan het poetsen waren en wij nog steeds binnen stonden

Ja dat was Nicole geloof ik uit Limburg. En die had de moh-bomber van Jelle aan.. die lekker aan het wauzen was. Toen hebben Jelle en ik haar over de vloer geveegd... Van daarna zijn ook nog foto's van Jelle. Rene was zo grappig om hem aan te tikken. "Hey Jelle.'" hij keek om. . Flits. :lol:

ook met fotorolletjes.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
yesss dat was t idd

Nicole staat ook nog op die 1e foto die ik plaatste... in innige omhelzing met Ingo

Waarschuw beheerder
misschien leuk om die oude foto's in de flock te plaatsen :P

heb al een ondw geopend als het goed is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MrsD op zaterdag 20 november 2010 om 12:28:
oohh wat erg die foto... nog erger die broek..... haha

:lol: dat heb ik met zoooooo veel foto's he!

Aan de andere kant, TOEN was het heerlijk normaal! Dat zijn allemaal foto's waarvan onze kindjes later zeggen "Mamma, hoe kon je?! dat ziet toch niet uit?! "

Ge-wel-dig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op zaterdag 20 november 2010 om 12:50:
Dat zijn allemaal foto's waarvan onze kindjes later zeggen "Mamma, hoe kon je?! dat ziet toch niet uit?! "

Hoe zullen onze kinderen er wel niet uit zien :lol: bedoel echt engeltjes van ouders hebben ze niet als voorbeeld :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 november 2010 om 12:53:
Hoe zullen onze kinderen er wel niet uit zien bedoel echt engeltjes van ouders hebben ze niet als voorbeeld

Hahaha, ze zeggen ook nog altijd dat kinderen 2 keer zo erg worden als je zelf bent he :P

Bedenk ik me net doordat ik die ballon zie: We hadden toen gewoon een BALLONNEN-MEETING hahahaha! Daar heb ik nog stapels foto's van :P Ik had een konijnen-ballonnetje volgens mij o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geinig, daar heb ik ook nog een accountje gehad :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat jullie moeten stoppen, maar fijn dat er een doorstart gemaakt kan worden! succes!

Uitspraak van lindaaatje op donderdag 18 november 2010 om 19:41:
Toch aardig wat tijd op de chat doorgebracht, maar ken echt dat hele forum niet joh. Ook bijna geen van al die mensen die hier voorbij komen

Same here, uren op #terror gezeten.. maar ik kan me het hele forum niet herinneren haha.
Waarschuw beheerder
Hehe, geloof dat we een beetje in ons eigen wereldje zaten op de chat ;)

Summy ken ik wel :woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op zaterdag 20 november 2010 om 12:56:
ahaha, ze zeggen ook nog altijd dat kinderen 2 keer zo erg worden als je zelf bent he

hahah ik hou me hart vats

die foto van alle jelles.. _o_ hahaha te grappig

Waarschuw beheerder
zumpervelder flink gex
Waarschuw beheerder
donateur
kom ik zo heeeeeeeeeeel af en toe nog wel eens tegen :D

geweldig al die kinderkopjes nog op die foto's meeste mensen die ik nu nog wel eens tegen kom zijn behoorlijk veranderd :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekkegabber op maandag 22 november 2010 om 14:42:
ga nog steeds ieder weekeinde 1 of 2 keer .... zo ga ik denk ik ook oud worden

:lol: en ik maar tegen iedereen zeggen dat ik daar te oud voor ben :P

Ben ik ook wel :$ Ik trek het echt niet meer hoor, zoals vroeger.. Laatste keer bij Thrillogy ook, 5u nieuwe tijd had ik het echt gehad gewoon haha! Dagfeesten gaat dan weer stukken beter moet ik zeggen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op maandag 22 november 2010 om 17:46:
Laatste keer bij Thrillogy ook, 5u nieuwe tijd had ik het echt gehad gewoon

volgens mij had ik me verkeken toen :) dacht de hele tijd dat het nog oude tijd was, maar uiteindelijk blijkt dan dat we het best lang hebben volgehouden :)
Waarschuw beheerder
Hey wat een leuk topic! (y)

Ik heb jarenlang met veel plezier voor TW-Magazine geschreven (party reports en van 2002 tot 2006 (?) ook het nieuws op de voorpagina). Daarnaast was ik vanaf dag 1 vast bezoeker van het forum. Omdat het forum toch wat 'klein' was had je het gevoel iedereen die regelmatig postte ook echt te kennen. Was voor mij een heel erg leuke tijd waarin ik veel leuke mensen leren kennen! Sommige spreek ik nu nog af en toe, Jelle en Suus zijn goede vrienden van me geworden bijvoorbeeld. De laatste jaren was ik TW wel een beetje uit het oog verloren. Was er toevallig laatst nog en toen viel me al op dat het hele forum was volgespamd en dat er nauwelijks nog nieuwe content werd gezet op de site.

Had zelf ook een site die ik in die tijd regelmatig bijhield (the Killing Playground). Die site is er overigens nog steeds, maar daar heb ik ook allang niets meer aan gedaan. Maar elke keer dat er weer een rekening van de hosting provider komt vind kan ik het toch niet over m'n hart verkrijgen de stekker eruit te trekken :)

Uitspraak van gekkegabber op maandag 22 november 2010 om 14:42:
ga nog steeds ieder weekeinde 1 of 2 keer :P.... zo ga ik denk ik ook oud worden :)

Zelf ga ik nog steeds veel feesten, misschien nog wel vaker dan in die tijd (meestal een keer of drie in de maand :bloos:). Maar ook mijn interesse heeft zich wat verlegd, ga nu vooral naar tekno/freeparties (waar ik begin dit jaar Douwe/kalekneiter grappig genoeg na jaren weer eens tegen het lijf liep). Verandering van spijs doet eten zegt men, en de sfeer, muziek en vrijheid op die feesten spreekt me erg aan. :)
Waarschuw beheerder
terrorloving! :D B)

Ik ben trouwens benieuwd wie Abe! is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op dinsdag 23 november 2010 om 18:27:

hehe dat duurde bij mij ook ff :)
Waarschuw beheerder
donateur
k ben trouwens benieuwd wie Abe! is?

lol :D

Waarschuw beheerder
Ik ben trouwens benieuwd wie Abe! is

Je hadt het in principe kunne rade :x :P
Waarschuw beheerder
Zo, dat is lang geleden ondertussen..

Ik wist zelfs helemaal niet dat Maurice er tegenwoordig achter zit.
Succes met de nieuwe samenwerking!

Bedankt voor het attenderen TL ;)
Waarschuw beheerder
Lachen dit forum!!

Wat leuk een hoop mensen weer te zien.
Ondertussen ben ik in het werkende leven gekomen en serieus in mijn studieachtegrond bezig.

De knallers als in 2003 ga ik lang niet meer allemaal af.
Wel vind ik de hardcore nog steeds gaaf en ga dan nog 2-3x per jaar naar een party.

Gold waar houd jij je tegenwoordig mee bezig?
TL jij zat toch ook een tijd in Eindhoven?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 november 2010 om 21:13:
ik heb dan wel een andere naam hier maar hardgirl ook aanwezig hoor

Hardgirl!!!

Uitspraak van Gold op maandag 22 november 2010 om 19:36:
Hey wat een leuk topic!

En Niels! :bye:

Uitspraak van ET op woensdag 24 november 2010 om 17:11:
Wat leuk een hoop mensen weer te zien.

En ET :-) Jij studeerde toch in Eindhoven?

:cheer: lachen zeg al die ouwe tw'ers :-D Volgens mij hangen Evake en Appus ook nog ergens hier rond. Rotbrab (andere Renée) heeft hier ook nog ff gezeten maar die is alweer een tijdje weg. Ik word helemaal nostalgisch :')

Ik ook, maar misschien waren we niet tegelijk op TW, denk dat ik rond 2003 ofzo ben afgehaakt daaro.

Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op maandag 22 november 2010 om 17:46:
Ik trek het echt niet meer hoor, zoals vroeger

Hehehe herkenbaar, nachtje doorhalen lukt nog wel, maar met het feesten zelf ben ik meestal rond een uur of 4 a 5 wel klaar, dan naar huus en daar nog ff verder op de bank, maar tot 7u op een feest blijven mezelf alleen maar verder naar de klote helpen, neuh, been there done that ;-) Probeer ook meestal feestjes beetje dichtbij huis te zoeken, uren reizen heb ik ook geen zin meer in. Of ik bob, als je dat tegen me had gezegd een paar jaar geleden was ik in lachen uitgebarsten 8)
Waarschuw beheerder
TL jij zat toch ook een tijd in Eindhoven?

:cheer: Hey ET!! :cheer:

Ja tijdje in EHV gestudeerd en aldaar mijn HBO-bachelor binnen gesleept o:)
Maar niet gewoond hoor ;) Zit nog steeds in het zonnige zuiden :P
Uitspraak van SuperRupsje op woensdag 24 november 2010 om 17:51:
Of ik bob, als je dat tegen me had gezegd een paar jaar geleden was ik in lachen uitgebarsten

:roflol: Same Here!!

Ik ook, maar misschien waren we niet tegelijk op TW, denk dat ik rond 2003 ofzo ben afgehaakt daaro.

Volgens mij zat jij in die periode ook nog daar hoor:yes:
Als je naar de 1e (?! denk ik) pagina terug gaat en even goed leest, heb je het zo gevonden! :P

Ik word helemaal nostalgisch

En alweer, same here! Komen ook héél wat dingen weer naar boven :yes:

Maar Ozymandias was toch ook van TW? En da highlandz? Moet mijn vriendenlijst nog maar eens goed nakijken ;)
Uitspraak van Pascal. op woensdag 24 november 2010 om 16:59:
Bedankt voor het attenderen TL

YvW uiteraard! :D Jij mag er niet bij ontbreken, dat begrijp je natuurlijk wel :)

Waarschuw beheerder
Grappig om alles terug te lezen. Ik was vooral een meelezer op TW :lol:
Ik poste vrijwel niks, dus denk niet dat iemand mij nog kent ;)
Zie wel namen hier terugkomen die ik daar regelmatig langs zag schuiven. Rollie, Gold Superrupsje en nog wel een aantal :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pascal. op woensdag 24 november 2010 om 16:59:
Ik wist zelfs helemaal niet dat Maurice er tegenwoordig achter zit.

jaartje of 3 nu al ;)

Ondertussen ben ik in het werkende leven gekomen

volgens mij de meesten wel al, omdat de leeftijd van de gemiddelde TW'er op rond de 20 lag dus iedereen nu tegen de 30 loops :D

ikzelf werk bij een groot bedrijf (volgens mij zelfs t grootste) in medische aparatuur
Daar ben ik Sr. Customer Service Rep. en ben ik verantwoordelijk voor ale contact met ziekenhuizen in de regio Iberica Italie en Benelux.. En daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de hele planning en voorraadbeheer voor Leen pompen voor Diabetis patienten

en daarnaast ben ik Magazine Manager bij Fear.FM
dat houd in dat ik verantwoordelijk ben voor het hele team dat de content verzorgd op de Fear.FM site, en ben ik aanspreekpunt voor organisaties en partners
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nachtje doorhalen lukt nog wel,

same here... ben meestal elk weekend nog wel tot een uur of 9 smorgens op weg..

maar nu niet meer zo veel feestjes maar lekker ff de stad in en dan bij wat vrienden thuis

bob-en doe ik NOOIT! :D
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Forze op donderdag 25 november 2010 om 08:58:
en daarnaast ben ik Magazine Manager bij Fear.FM
dat houd in dat ik verantwoordelijk ben voor het hele team dat de content verzorgd op de Fear.FM site, en ben ik aanspreekpunt voor organisaties en partners

Reageer es op mijn mail ey! ;-)
Waarschuw beheerder
Nog meer oude bekenden, wat cool! Had echt niet gedacht dat zoveel van vroeger nog steeds actief zouden zijn op internetfora nu :O

Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 november 2010 om 12:39:
Je hadt het in principe kunne rade :x :P

Ja... En ik maar denken... We hadden toch geen 9/10 jarigen op het forum in die tijd :P
Floris (DJ Maniac) was altijd het jongste en die is ondertussen ook 22 ofzo?

Gold waar houd jij je tegenwoordig mee bezig?

Ik ben eind vorig jaar afgestudeerd, dus na echt bijna een eeuwige student te zijn geweest :P is voor mij ook het werkende leven begonnen. Werk nu bij de overheid (provincie) als adviseur informatievoorziening en bevalt me echt prima! Hele interessante baan die gelukkig ook nog voldoende vrije tijd met zich meebrengt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R@VER op donderdag 25 november 2010 om 12:41:
Reageer es op mijn mail ey!

uh... heb k gedaan toch?

hij staat in vertaling.... komt vandaag nog online

aanleveren in t engels is sneller want dan hoeven onze vertalers niet aan de slag ;)
Waarschuw beheerder
Serieus :$ heb geen mail gehad :$
Zal de volgende keer het in het Engels aanleveren...np (Y)

Als je morgen langs wilt komen, je bent welkom...jwt ;-)
Uitspraak van Gold op donderdag 25 november 2010 om 18:09:
Werk nu bij de overheid (provincie) als adviseur informatievoorziening en bevalt me echt prima! Hele interessante baan die gelukkig ook nog voldoende vrije tijd met zich meebrengt.

Je spot locaties voor feestjes? ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op donderdag 25 november 2010 om 04:55:
Maar Ozymandias was toch ook van TW? En da highlandz? Moet mijn vriendenlijst nog maar eens goed nakijken

Die waren idd. TW.
Marten doet overigens tegenwoordig alternatieve "herrie" feestjes, FreaX & Drop!-dnb
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op donderdag 25 november 2010 om 04:55:
Same Here!!

we worden ouhouhoud :')

Volgens mij zat jij in die periode ook nog daar hoor
Als je naar de 1e (?! denk ik) pagina terug gaat en even goed leest, heb je het zo gevonden!

Heb nog gekeken, maar er ging in de verste verte geen belletje rinkelen :bloos: Sorry Abe (f)

Uitspraak van Forze op donderdag 25 november 2010 om 08:58:
volgens mij de meesten wel al, omdat de leeftijd van de gemiddelde TW'er op rond de 20 lag dus iedereen nu tegen de 30 loops

Over de 30... Ben inmiddels alweer heel wat jaartjes afgestudeerd (en gepromoveerd) en een relatief zware baan, kan me echt niet meer permitteren om regelmatig op maandag met een roes thuis te blijven. Maar eens in de zoveel tijd moeten (en mogen) de beentjes (en de hersentjes) nog wel los :jaja:, en dat gaat nog steeds het beste op vette oldskool of rakketakkehakkemuziek :-)

Uitspraak van Gold op donderdag 25 november 2010 om 18:09:
Ik ben eind vorig jaar afgestudeerd, dus na echt bijna een eeuwige student te zijn geweest is voor mij ook het werkende leven begonnen. Werk nu bij de overheid (provincie) als adviseur informatievoorziening en bevalt me echt prima! Hele interessante baan die gelukkig ook nog voldoende vrije tijd met zich meebrengt.

Geen geSOG dus meer voor je :-p Nog steeds in Arnhem?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R@VER op donderdag 25 november 2010 om 19:51:
Als je morgen langs wilt komen, je bent welkom...jwt

mag vanwege ingeklapte trommelvliezen nog minimaal tot t eind van het jaar niet naar houseparty's :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuperRupsje op vrijdag 26 november 2010 om 10:03:
kan me echt niet meer permitteren om regelmatig op maandag met een roes thuis te blijven. Maar eens in de zoveel tijd moeten (en mogen) de beentjes (en de hersentjes) nog wel los , en dat gaat nog steeds het beste op vette oldskool of rakketakkehakkemuziek

Same here, met een kater op t werk is hier ook not done, t gaat hier om zware medische apparatuur waar hersen/hart/zenuw operaties mee worden gedaan... en soms moet er binnen een uur vanalles geregeld worden.. dus plannen met een flinke kater is dan niet zo'n goed idee

als ik dus een feestje ga, t liefst dan ook op vrijdag zodat ik op maandag weer m'n gewone ritme heb... en t liefst een lekker oldschool feestje idd