Partyflock

Forumonderwerp · 1104869
Ik zeg, niet installeren!!!
Wat een grote hoop stront heeft MS afgeleverd zeg.

Ze willen zo graag mee doen in de grote social networking ratrace dat ze nu echt een gedrocht hebben weten te creëren wat tot overmaat van ramp niet eens functioneert. Ik wil gewoon een messenger niets meer niets minder. Wat moet ik met al die gedwongen shitzooi terwijl ik niet eens meer fatsoenlijk gewoon een nickname in kan tikken. Je moet nu een voornaam en evt achternaam invullen via een fokking webpagina. %)

En ik heb ook al meerdere malen gehad dat berichten naar anderen met (wrs een oudere versie) niet eens aankomen. %) Eens kijken of de uninstaller het nu wel doet, want als je zegt dat alle Live Essential programma's verwijderd moeten worden gebeurt er gewoon niets. :[

Ik vind het ook irritant van msn dat je die update's moet uitvoeren.

Ik heb hem nu 2 dagen in gebruik, moet ff wennen, maar al met al gaat het prima. De cam werkt iig weer :P
Vind hem best oke :)
Ik heb hem ook geïnstalleerd, nooit moeten doen. Bleef idd maar uitloggen en krijg dus idd ook geen oudere versie meer geïnstalleerd... :(

wat een troep, meteen verwijderd dit.

Artiest Mindbreaker
Uitspraak van Svensation B) op maandag 3 januari 2011 om 20:52:
Ik heb hem ook geïnstalleerd, nooit moeten doen. Bleef idd maar uitloggen en krijg dus idd ook geen oudere versie meer geïnstalleerd...

Eerst ff de windows live uninstaller zelf gebruiken, en dan met zapmessenger overige resten verwijderen.

Vervolgens google je naar: Old msn, vind je ergens een website met oudere msn versies, wellicht in het Engels, maar dat moet toch niet uitmaken ;).

Om er weer vanaf te komen:

1. Deinstalleer Windows Live Essentials 2011 via het Control Panel (Add/Remove Software in XP of Programs in Vista/7).
2. Download en installeer dit bestand
Haha, nadat ik de frustratie van me af had getikt was ik geloof ik al snel vergeten dat ik dit topic überhaupt had geopend. O:) Kwam later een oude installer tegen. 8)

Moet nu wel iedere keer opletten met Windows update. Want hij valt gewoon onder de important updates. Ik was in de veronderstelling dat vooral securitypatches onder important vallen. Maar de definitie hebben ze ook gewoon wat opgerekt om je vanalles op te dringen.
Ik heb ook een probleem met Messenger.....ik moest laatst verplicht updaten, maar hij geeft bij INFO OVER MESSENGER aan dat het de 2009 versie is. Als ik nu mijn mail open, of iets anders doe, dan veranderd ie de status meteen in ONLINE/BESCHIKBAAR terwijl ik op AFWEZIG wil blijven staan. Echt fucked up! Iemand enig idee of je die automatische verandering uit kan zetten? Dank U!

En heb bij een collega een nog nieuwere versie gezien geloof ik, en idd, wat een troep!!!