Partyflock

Forumonderwerp · 1104665
GEBOUW INGESTORT IN CENTRUM VAN ROTTERDAM: 6 GEWONDEN

21 oktober 2010

Op de hoek van de Hennekijnstraat en de Lijnbaan in het centrum van Rotterdam is een gebouw ingestort. Daarbij zijn zes mensen gewond geraakt. Het gaat om het project B-Tower achter de Bijenkorf.

Alle slachtoffers zijn inmiddels overgebracht naar het ziekenhuis. Vijf van hen zijn zwaar gewond. Ze hebben onder meer bot- en bekkenbreuken.

Het gaat om een appartementencomplex in aanbouw, waaronder ook winkel- en parkeerruimte komen. De verantwoordelijk aannemer is J.P. van Eesteren uit Barendrecht. Het pand had op dit moment drie verdiepingen, waarvan er twee zijn ingestort.

Volgens een ooggetuige waren bouwvakkers beton aan het storten toen het gebouw instortte: “Toen kwam het hele plafond naar beneden en klonk er gegil. De bouwvakkers die er onder liepen, werden bedolven onder het beton. Het gaat om een vrij hoog gebouw, met hoge plafonds.” De politie heeft inmiddels bevestigd dat het gebouw naar beneden instortte, toen de bouwvakkers beton aan het storten waren.

brong: http://www.rtvrijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2010%2Foktober%2FGebouw%20ingestort%20in%20centrem%20Rotterdam

Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 21 oktober 2010 om 18:00:
M'n pa ervaart het anders, en nee die worden niet uitgebuit maar volledig op legale wijze uitbetaald en hebben normale behuizing in Nederland (dus geen woekerprijzen voor gedeelde veel te kleine kamertjes)

nog steeds uitgebuit dus:)
M'n pa ervaart het anders, en nee die worden niet uitgebuit maar volledig op legale wijze uitbetaald en hebben normale behuizing in Nederland (dus geen woekerprijzen voor gedeelde veel te kleine kamertjes)

Je bent Pools?
*** QUOTE VERWIJDERD DOOR MEDEWERKER ***

Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 21 oktober 2010 om 19:20:
Je bent Pools?

Neehoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 oktober 2010 om 19:17:
nog steeds uitgebuit dus

Want? Ze worden toch niet onderbetaald
laatste aanpassing door een beheerder

Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 21 oktober 2010 om 19:47:
Want? Ze worden toch niet onderbetaald

ze krijgen nog steeds minder geld dan wat een NL bouwvakker zou krijgen. Allemaal leuk en aardig maar we halen die mensen nu eenmaal omdat ze goedkoper zijn en we ze uit kunnen buiten.

Je pa zou de eerste zijn die dat niet zou doen en dat gelooft echt niemand.

Mqaakt niet uit. Polen kunnen ook niet anders dan te gehoorzamen want anders kunnen ze een groot probleem hebben of je nou legaal bent of niet.

Ik vind echt dat het aantal Polen in ons land en dat zijn er meer dan 200.000!!!! Godverdomme. Dat dat er te veel zijn en zeker als ze zich amper verstaanbaar kunnen maken. Hier in Uden regelmatig mensen met wie je niet kan praten laat staan een conflict oplossen. Ik sprak laatst een jongen en die werkte bij een bedrijf waar meer dan 100 Polen werkten en iets van 10 Nederlanders en er wordt NIET op taal gehamerd en dat is schandalig. En ja maar ze gaan toch wel weer terug luidt het motto. Laat dat echter zo niet zijn en we creeeren een nieuw probleem voor over 30 jaar. zo werkt het en niet anders. Dat jij dat goed praat vind ik onvoorstelbaar naief. Om dat je vader dat toevallig goed praat? Mijn pa heeft ook zn ideeen en als ik daar niet vrolijk van wordt ga ik hem niet verdedigen als je dat maar weet. En de enige reden dat Nederlanders kritischer zijn dan Polen is omdat dit ten eerste ons eigen land is en dan kun je meer maken. Ten tweede is ons aangeleerd dat je rechten hebt en dat je je mond open mag doen als daar redenen voor zijn en als dingen goed voor elkaar zijn heb je goed werkende mensen! Ik heb heb bij tientallen bedrijven gewerkt meestal lage baantjes en ik heb jankende Polen meegemaakt omdat ze uitgebuit werden en ook Nederlanders veelal die op robots leken. Het is een beetje belachelijk als je zegt dat Nederlanders om 5 uur willen eten.. dat is namelijk normaal.
laatste aanpassing
Niet druk maken JanO:)
laatste aanpassing

Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 21 oktober 2010 om 20:27:
Hier in Uden regelmatig mensen met wie je niet kan praten

dat zullen die polen ook bij julliehebben met dat boerse gewauwel :')
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 21 oktober 2010 om 20:28:
Niet druk maken Jan

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 oktober 2010 om 21:01:
dat zullen die polen ook bij julliehebben met dat boerse gewauwel :')

Nee jij kakkertje haha
Nee Curl je bent een sympathieke meid met leuke broekies aan maar hier sla je de plank volledig mis.;)
ejz dit topic gaat over een ingestort gebouw en niet over polen :s
Uitspraak van nad!a op donderdag 21 oktober 2010 om 14:31:
Volgens een ooggetuige waren bouwvakkers beton aan het storten toen het gebouw instortte:

Ik moest meteen denken aan die ene "even apeldoorn bellen " reclame waar die muis het op het lopen zet in een race om het cement voor te blijven en waar op een gegeven moment een van de bouwvakkers zegt "tja..dr gaat toch altijd meer in dan je denkt"...