Partyflock

Forumonderwerp · 1103389
Zag toevalligerwijs dat vanavond de K1 final wordt uitgezonden op Veronica om 23.30h. Ben geen trouwe K1 volger, maar de final is toch altijd wel vermakelijk om te zien, zeker als je een zaterdagavondje niet zo veel van plan bent.

Net even extra bier bijgestouwd in de koelkast, friteuse klaargezet etc :D

Nog meer mensen die vanavond gaan kijken? Wie gaat er winnen denk je?
Uitspraak van Mitchell b) op woensdag 6 oktober 2010 om 15:58:
waarom?

boeiend. laten we hier over de k1 praten :)

Uitspraak van Mary-e op woensdag 6 oktober 2010 om 14:30:
Nja hij heeft wel Choi nokkie geslagen he.

Choi wie is Choi?

Artiest Bladezzz
Uitspraak van inactief op vrijdag 8 oktober 2010 om 13:33:
Choi wie is Choi?

wie gaat er winnen??

ik denk toch sem schilt

ik hou niet van zijn stijl..

ben meer van de stijl van Bonyasky vind dat een fijne en leuke vechter om naar te kijken!!!

helaas doet hij niet meer mee, maar denk dat hij sowieso het niet meer zou winnen.!
schilt gewoon een lange gozer maar het ziet er niet uit hoe die vecht :lol:
Idd lijkt wel een robot :lol:

Ik hoop toch wel dat Overeem de titel gaat pakken dit jaar :).
Deed het tegen Edwards ook wel aardig..
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 11 oktober 2010 om 00:20:
schilt gewoon een lange gozer maar het ziet er niet uit hoe die vecht

Inderdaad, lekker lomp. Maar zit wel degelijk tactiek achter, die blijft nu eenmaal werken. Denk ook niet dat er deze keer iemand bij is die er tegenop kan.

Vind sowieso meeste zwaargewichten niet om aan te zien. Saki en Hari uitgezonderd.
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 12 oktober 2010 om 20:06:
Inderdaad, lekker lomp. Maar zit wel degelijk tactiek achter, die blijft nu eenmaal werken. Denk ook niet dat er deze keer iemand bij is die er tegenop kan.

Vind sowieso meeste zwaargewichten niet om aan te zien. Saki en Hari uitgezonderd.

Iedereen die snelheid heeft en dichtbij hem komt maakt een grote kans dan weet ie niet wat ie moet doen onze semmie
Denk dat je 'm een beetje onderschat. Anders was dat wel vaker gebeurd he.
wel geinig:

http://www.thereem.com/
Uitspraak van ramoz op dinsdag 12 oktober 2010 om 23:07:
http://www.thereem.com/

echt een beest die gozer :respect:

vond bonjaski ook altijd fijn om naar te kijken..
Uitspraak van *david op woensdag 13 oktober 2010 om 12:23:
echt een beest die gozer :respect:

Z'n broer was portier bij de Happydayzz in Culemborg, ook zo'n beer :respect: :D

Hoe laat begint het eigenlijk en waar wordt het uitgezonden? Meestal rond 23.00 uur op eurosport meen ik me te herinneren

Noem je Spong niet eens..

Damn die sma bleef maar gaan...crazy japanese :roflol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 december 2010 om 17:53:
Damn die sma bleef maar gaan...crazy japanese :roflol:

die vreet dr eigen lichaamsgewicht in sushi
er staat niets in de tv-gids, eurosport zendt het vaak later uit en de laatste jaren zond sbs het uit, maar kan nu niets vinden...heeft iemand een link op internet waar het uitgezonden gaat worden?
laatste aanpassing
gewoon even www.mixfight.nl in de gaten houden... Daar komt het vaak wel op te staan...
In het forum sowieso wel..
Uitspraak van zzr600 op dinsdag 7 december 2010 om 19:05:
er staat niets in de tv-gids, eurosport zendt het vaak later uit en de laatste jaren zond sbs het uit, maar kan nu niets vinden...heeft iemand een link op internet waar het uitgezonden gaat worden?

Zaterdag word 't om 23:15 op Veronica uitgezonden (Y)
Uitspraak van Richard op woensdag 8 december 2010 om 20:38:
Zaterdag word 't om 23:15 op Veronica uitgezonden

zeker? ik zie niks in de gids :S

Uitspraak van Richard op woensdag 8 december 2010 om 20:38:
Zaterdag word 't om 23:15 op Veronica uitgezonden

Even recordertje aan laten zetten :yes: Sta te trippen op de pier O:)
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Uitspraak van *david op donderdag 9 december 2010 om 09:29:
zeker? ik zie niks in de gids

K-1 World GP 2010 Final te zien bij Veronica
Vrijdag 10 december 2010 (08:00 uur)

Zaterdag 11 december vindt in Tokio, Japan de finale plaats van het belangrijkste kickbocksevenement ter wereld, de K-1 World GP 2010. Veronica zendt diezelfde avond een uitgebreide registratie uit van dit evenement waarin de overgebleven acht K-1-vechters strijden om het kampioenschap. De Nederlandse kansen op de wereldtitel zijn groot. De grote favoriet is Sem Schilt die op jacht gaat naar zijn vijfde wereldtitel. Daarnaast strijden onder andere Peter Aerts, de meest ervaren K-1 vechter, en Alistair Overeem als gevaarlijke outsider mee om de titel. K1 World GP 2010 Final is op zaterdag 11 december vanaf 23.15 uur te zien bij Veronica.
Sem Schilt grote favoriet
De Nederlander Sem Schilt (foto) verloor nog nooit een partij op de finaledag en is daarom ook dit jaar weer de grote titelfavoriet. Als hij dit toernooi weet te winnen is hij de eerste K1-vechter die het presteert om vijf wereldtitels binnen te slepen. Hij neemt het in zijn eerste partij van die avond op tegen Kyotaro uit Japan. Ook komt Peter Aerts in actie die met afstand de meest ervaren K1-vechter is van alle finalisten en tevens al drie keer de finale wist te winnen. De ‘Dutch Lumberjack’ komt uit tegen Mighty Mo. Daarnaast neemt Alistair Overeem, die zijn sporen al ruimschoots heeft verdiend in de Mixed Material Arts (MMA), deel aan de finale. Hij neemt het op tegen de Surinaamse Nederlander Tyrone Spong die wordt gecoacht door viervoudig wereldkampioen Ernesto Hoost. Als Overeem de wereldtitel binnen weet te halen, is hij de eerste die in de beide disciplines MMA en K-1 wereldkampioen wordt.
Nederlandse dominantie
De K-1 World Grand Prix Final wordt aanstaande zaterdag voor de achttiende keer gehouden. Na achttien edities van dit prestigieuze evenement is de wereldtitel maar liefst veertien keer naar een Nederlander gegaan. Voormalig wereldkampioenen zijn Ernesto Hoost (4x), Sem Schilt (4x), Remy Bonjasky (3x) en Peter Aerts (3x). Aanstaande zaterdag gaan de K-1-vechters weer de strijd aan om het K-1-kampioenschap, waarbij de Nederlandse kansen op de wereldtitel groot zijn.

K-1 World GP 2010 Final: zaterdag 11 december om 23.15 uur.
Het commentaar wordt verzorgd door verslaggevers Leo Oldenburger en Fred Royers.
Voor meer informatie: www.veronicatv.nl/k1

;)
kans dat nederlander wint is zo'n beetje weer 100% haha

ik hoop overeem, maar gun het Aerts ook wel
Wie kijkt er?
Live welteverstaan.

Overeem - Spong nu, let's have it!!
laatste aanpassing

Jepz zit ook te kijken!

Uitspraak van Terrace Casual op zaterdag 11 december 2010 om 10:13:
Wie kijkt er?

Ik doe een poging, maar die live streams werken niet echt mee! :/
http://tkohub.com/k-1-world-gp-2010-final-live-stream-online

http://www.freefightfever.com/STREAMINGUFCLIVESTREAMUFCWEC52tvu.html
The Voice, geniale gast, wacht op een goodnight Irene :D

Uitspraak van Terrace Casual op zaterdag 11 december 2010 om 10:31:
http://tkohub.com/k-1-world-gp-2010-final-live-stream-online

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 december 2010 om 10:31:
http://www.freefightfever.com/STREAMINGUFCLIVESTREAMUFCWEC52tvu.html

Tnx! (y) Dat ziet er een stuk beter uit!
lekker muziekje Hesdy, ik dans ff vrolijk mee hier

Uitspraak van Terrace Casual op zaterdag 11 december 2010 om 10:38:
lekker muziekje Hesdy

lekker losjes die bubbling remix!

Zo klaaar!
SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor de jankerds hier, ik wil de uitslag niet weten, maar ik ga toch K1 topics lezen voor de finale :D

SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!

Fujimoto aub zeg. Op naar de semi finals b)

Uitspraak van Terrace Casual op zaterdag 11 december 2010 om 11:10:
Aerts!!!!

:respect:

Niet gek voor zo'n oude man!
peter!!!

:respect:

Wat een partij van Peter Aerts! :D