Partyflock
 
Forumonderwerp · 1103346
181x bekeken
 
Waarschuw beheerder
[img width=320 height=214 cacheid=001446bd0004811c1b658b5d1a02b489d9]http://www.grubeater.nl/half/upload/uploadFiles/boe.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
[img width=240 height=320 cacheid=0010effc002ee381a6fe6f801a02b489e0]http://i55.tinypic.com/2i6jq5s.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Leef jij ook nog steenvolk:D?
 
Waarschuw beheerder
Jazeker, alles nog wel :d
Waarschuw beheerder
steenvolk :D lang niet tegelijk wakker en online geweest :no: hoest?
 
Waarschuw beheerder
Sister :d Idd een tijdje geleden..

Gaat rustig z'n gangetje (y) Met uuuu?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 oktober 2010 om 04:56:
Met uuuu?


ja ik werk ineens heel erg veel 8) min of meer perongeluk :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zaterdag 2 oktober 2010 om 05:08:
ja ik werk ineens heel erg veel


Niet verkeerd, mits het een beetje vol te houden is uiteraard ;)
Waarschuw beheerder
nouja 8) het is onwijs kutwerk! en ik heb net me eigen winkel geopend en daar heb ik niet eens tijd voor :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zaterdag 2 oktober 2010 om 05:24:
nouja het is onwijs kutwerk!


Lelijk dan. Heb zelf tijdens de vakantie bij philips gewerkt :s 4 uur vd 8 uren alleen maar pompnagels klappen en de rest als robot assemblage werk wegzetten :rot:

Verder in pb 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zaterdag 2 oktober 2010 om 05:24:
en ik heb net me eigen winkel geopend en daar heb ik niet eens tijd voor


Zag het laatst idd, zeker vette shit!
 
Waarschuw beheerder