Chemical Sister 2 oktober 2010 05:08Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 oktober 2010 om 04:56:▶Met uuuu? ja ik werk ineens heel erg veel min of meer perongeluk
2 oktober 2010 05:20Uitspraak van Chemical Sister op zaterdag 2 oktober 2010 om 05:08:▶ja ik werk ineens heel erg veel Niet verkeerd, mits het een beetje vol te houden is uiteraard
Chemical Sister 2 oktober 2010 05:24nouja het is onwijs kutwerk! en ik heb net me eigen winkel geopend en daar heb ik niet eens tijd voor
2 oktober 2010 05:31Uitspraak van Chemical Sister op zaterdag 2 oktober 2010 om 05:24:▶nouja het is onwijs kutwerk! Lelijk dan. Heb zelf tijdens de vakantie bij philips gewerkt 4 uur vd 8 uren alleen maar pompnagels klappen en de rest als robot assemblage werk wegzetten Verder in pb
2 oktober 2010 05:35Uitspraak van Chemical Sister op zaterdag 2 oktober 2010 om 05:24:▶en ik heb net me eigen winkel geopend en daar heb ik niet eens tijd voor Zag het laatst idd, zeker vette shit!