Partyflock

Forumonderwerp · 1103311

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
SPRANG-CAPELLE - Op de A59 zijn vrijdagochtend een vrouw en drie kinderen om het leven gekomen bij een ernstig ongeval waarbij twee vrachtwagens en een personenauto op elkaar zijn gebotst. De slachtoffers zijn inzittenden van de personenauto.

De personenauto reed tussen de twee vrachtwagens, toen het ongeluk plaatsvond. Daardoor kwam de auto klem te zitten tussen de twee trucks. Dat heeft een woordvoerder van de politie bekend gemaakt.

Eén kind heeft het drama volgens de politie overleefd. Het kind is met ernstige verwondingen met de traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht.

De identiteit van de slachtoffers is nog niet bekend. Wel is bekend gemaakt dat de kinderen niet allemaal uit hetzelfde gezin kwamen.

File

Het ongeluk ontstond waarschijnlijk toen een vrachtwagen plotseling moest remmen voor een file bij de afslag Waalwijk. Twee vrachtwagens daarachter konden op tijd hun snelheid aanpassen. Daarachter reed de auto. Die werd door een volgende vrachtwagen onder de vrachtwagen ervoor geduwd. Er ontstond daardoor een grote ravage.

Het ongeluk vond plaats ter hoogte van Sprang-Capelle. De A59 is afgezet vanaf knooppunt Hooipolder richting Den Bosch. Die afsluiting gaat nog zeker uren duren en automobilisten wordt geadviseerd om te rijden. Rijkswaterstaat verwacht dat de weg tot zeker 16.00 uur blijft afgesloten.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7805335/__Vier_doden_bij_ongeluk_op_A59__.html

Heftig :/
Waarschuw beheerder
Is hier vlakbij, ik hoop heel de dag al dat het geen bekenden zijn :nocheer: als je die foto's ziet :rot: damn, wat een drama :cry:

Waarschuw beheerder
+2
van de foto's kreeg ik echt kippevel!
heel triest, sterkte voor alle betrokkenen!

Waarschuw beheerder
Ik las het al ja erg hoor :(
Waarschuw beheerder
+1
(N) heel erg
Waarschuw beheerder
-2
Ik woon naast de A59 en wilde vanochtend om kwart voor 12 de A59 oprijden, zag ik opeens dat het daar vast stond. Ik dus over de Winterdijk richting waalwijk(ik moest eerst nog tanken in Sprang) Ik was bij de sprancelaer en zag daar 2 traumaheli's, 2 vrachtwagens helemaal op de kant op de weg liggen en ik zag minimaal 2 witte lakens op de snelweg liggen. Verschrikkelijk wat daar gebeurd is. Het moest er een keer van komen want op de A59(en dan vooral tussen Waspik en Waalwijk) komt me toch altijd een berg vrachtwagens overheen.

Toenet langs plaats delict gereden en nog steeds was de weg afgesloten en stond er nog een overmacht aan politie.

R.I.P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remsjo op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:20:
Het moest er een keer van komen want op de A59(en dan vooral tussen Waspik en Waalwijk) komt me toch altijd een berg vrachtwagens overheen.

:/ wat een rare opmerking zeg...hier op de A15 rijd het ook vol met vrachtwagens :x

Waarschuw beheerder
Het moest er een keer van komen want op de A59(en dan vooral tussen Waspik en Waalwijk) komt me toch altijd een berg vrachtwagens overheen.

tja de tijd van paard en wagen is wel voorbij he :')
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:21:
wat een rare opmerking zeg...hier op de A15 rijd het ook vol met vrachtwagens

Niks raars aan. Ik sta elke ochtend en elke avond op dat stuk vast omdat vrachtwagens elkaar zonodig moeten gaan inhalen. Een stukje verderop heeft een of andere idioot ook bedacht om 70km te gaan rijden op een ietwat versmalt stukje omdat dit zogenaamd te smal zou zijn om 100 of 120 te rijden. Zo vraag je toch om ongelukken.

Waarschuw beheerder
Waarom lees je niet eerst hoe het ongeluk is gebeurt voordat je zoiets schrijft?
Ze waren helemaal niet aan het inhalen...:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Remsjo op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:26:
. Een stukje verderop heeft een of andere idioot ook bedacht om 70km te gaan rijden op een ietwat versmalt stukje omdat dit zogenaamd te smal zou zijn om 100 of 120 te rijden. Zo vraag je toch om ongelukken.

Helemaal waar :/
Waarschuw beheerder

::S:S
Waarschuw beheerder
+1-3
Ik zeg toch ook niet dat die vrachtwagens aan het inhalen waren. Ik zeg alleen dat het er een keer van moest komen. Ik zeg alleen dat het me niets verbaasd dat er vrachtwagens bij betrokken zijn. Geloof me, soms is daar geen pretje om daar te rijden op tijden als het druk is met voornamelijk vrachtwagens.
Waarschuw beheerder

:s ik ken wegen waar er meer rijden, dat is geen garantie voor ongelukken hoor :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:28:
Ze waren helemaal niet aan het inhalen...

de vrachtwagens niet nee...
maar een collega hier heeft een bekende werken bij het bedrijf van die achterste vrachtwagen en zij zeggen dat de auto op het laatste moment nog invoegde tussen de vrachtwagens in...terwijl die genoeg afstand hielden...
of het waar is weet ik niet, maakt ook niet uit...het is diep triest!

Uitspraak van Remsjo op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:26:
en stukje verderop heeft een of andere idioot ook bedacht om 70km te gaan rijden op een ietwat versmalt stukje omdat dit zogenaamd te smal zou zijn om 100 of 120 te rijden. Zo vraag je toch om ongelukken.

het is ook wel smal maar je kunt (als je kunt rijden) gewoon doorrijden...alleen heb je altijd van die mongolen erbij die bij het zien van een 70-bord vol op de rem gaan...tja :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:33:
maar een collega hier heeft een bekende werken bij het bedrijf van die achterste vrachtwagen en zij zeggen dat de auto op het laatste moment nog invoegde tussen de vrachtwagens in...

Tering...

Waarschuw beheerder
ja ik zit ook al tien jaar op de weg : maar ik vermijd vrachtwagens altijd als de pest :ga er ook nooit achter rijden en tijdens het inhalen voelt het ook nooit lekker als je naast ze rijd....... hoe de vrouw dan tussen twee vrachtwagens is beland is me ook een raadsel hey?

maar jezus wat een drama voor die familie hey?

R.I.P.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:46:
maar ik vermijd vrachtwagens altijd als de pest :ga er ook nooit achter rijden en tijdens het inhalen voelt het ook nooit lekker als je naast ze rijd.......

Dramaqueen, je moet gewoon niet plotseling voor een vrachtwagen kruipen tijdens een file of et cetera m.b.t. een langere remweg.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:18:
van de foto's kreeg ik echt kippevel!
heel triest, sterkte voor alle betrokkenen!

Waarschuw beheerder
-4
(permanent verbannen)
Pffff veel mensen hun pakketje te laat gekregen :')
DHL

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
maar een collega hier heeft een bekende werken bij het bedrijf van die achterste vrachtwagen en zij zeggen dat de auto op het laatste moment nog invoegde tussen de vrachtwagens in...terwijl die genoeg afstand hielden...

Dom van die moeder (bestuurder van de personenauto) dan :/ Het zijn niet eens je eigen kinderen of je veroorzaakt een dodelijke ongeluk!
Waarschuw beheerder
Foto's zagen er echt niet best uit. Was een ambuchauffeur van m'n werk bij, het moet echt een ravage zijn geweest...
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 oktober 2010 om 17:13:
Dramaqueen, je moet gewoon niet plotseling voor een vrachtwagen kruipen tijdens een file of et cetera m.b.t. een langere remweg.

Daarom moet je ook je alarmlichten aan doen als er voor je een file ontwikkelt.

Laatst stond ik bij een stoplicht te wachten en achter me zag ik een vrachtwagen naderen. Op een gegevene moment begon ik me eigen hardop af te vragen of ie nog wel optijd zou remmen zo hard kwam ie aangereden. Ik ben uit me auto gestapt om te vragen of ie het normaal vond maar het enigste antwoord wat ik kreeg was de welbekende middelvinger
Waarschuw beheerder
+1
remsjo kneusje
Waarschuw beheerder
maak slapende chauffeurs nooit wakker :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remsjo op vrijdag 1 oktober 2010 om 17:51:
welbekende middelvinger

wijsvinger?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remsjo op vrijdag 1 oktober 2010 om 17:51:
Laatst stond ik bij een stoplicht te wachten en achter me zag ik een vrachtwagen naderen. Op een gegevene moment begon ik me eigen hardop af te vragen of ie nog wel optijd zou remmen zo hard kwam ie aangereden. Ik ben uit me auto gestapt om te vragen of ie het normaal vond maar het enigste antwoord wat ik kreeg was de welbekende middelvinger

Waarom nog gaan hem toelopen terwijl ie al stilstaat? :/
Waarschuw beheerder
donateur

Op NU.nl staat er iets heel anders!

De personenauto van de slachtoffers raakte bij een botsing ingeklemd tussen twee vrachtwagens. Volgens de politiewoordvoerster zag de vrachtwagenchauffeur die achter de auto reed een file te laat.

Aanhouding

De 29-jarige man uit Rossum raakte lichtgewond en is in het ziekenhuis aangehouden wegens gevaarlijk rijgedrag.

Dus wat klopt er hier niet? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een drama is het..

Sterkte aan de nabestaande..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op vrijdag 1 oktober 2010 om 18:25:
zag de vrachtwagenchauffeur die achter de auto reed een file te laat.

dit klopt er niet, als vrachtwagen zijnde kijk je ver boven een personenauto uit .. en had die dus wel zien aan kunnen komen.

Hij zal vast wel hebben zitten bellen of iets anders in de cabine aan het doen zijn geweest
Waarschuw beheerder
RIP (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van O.D.B op vrijdag 1 oktober 2010 om 18:34:
dit klopt er niet, als vrachtwagen zijnde kijk je ver boven een personenauto uit .. en had die dus wel zien aan kunnen komen.

Hij zal vast wel hebben zitten bellen of iets anders in de cabine aan het doen zijn geweest

Dat weet je niet... maargoed, we kunnen gaan speculeren wat we willen maar het neemt niet weg dat het erg blijft!

Hij kan net zo goed uit de zijraam hebben gekeken en boem! Dus speculeer nou maar niks.. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:22:
tja de tijd van paard en wagen is wel voorbij he

Idd.

Met in jouw ogen kleine inschattings foutjes, kom je steeds minder makkelijk weg :nocheer:

maakt ook niet uit...

Precies :) Alleen maar verliezers :cry:

R.I.P.

Waarschuw beheerder
donateur
of het waar is weet ik niet, maakt ook niet uit...het is diep triest

Dit klopt dus niet, kijk naar deze foto

De achterste vrachtwagen chauffeur zat duidelijk niet op te letten :(

Diep triest, sterkte voor alle nabestaanden :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jezus hé,die foto :( ,echt tragisch...
Waarschuw beheerder
damn hee, wat een hell als je dat moet meemaken..rip
Waarschuw beheerder
die foto :(

ik rijd als het maar ff kan niet tussen vrachtwagens in :nee:
heb op de a10 ook 1 bijna in me kofferbak gehad.. (scheelde 3 cm)
had me hond bij me en die piste toen van schrik me kofferbak onder..
jankte het echt uit en wil nu niet meer in de kofferbak.
ben helemaal geflipt toen :$ :@
die chauffeur heeft dus midden op de a10 me kofferbak staan schoonmaken :@ :$

echt afstand houden kunnen die gasten niet (N)

diep triest voor de families om zo je kind te verliezen..
R.I.P. :sadrose:
Waarschuw beheerder
ik kende de chauffeur die achterop gereden is een oud collega van mij
weet verder ook niet hoe het is gebeurt
maar hoop het zelf nooit mee temaken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gekkehuus30 op vrijdag 1 oktober 2010 om 21:06:
wat een hell

Je moet maar zo`n reddingswerker zijn ..... :respect: voor die mensen,
zou geen werk voor mij zijn :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op vrijdag 1 oktober 2010 om 19:00:
maar het neemt niet weg dat het erg blijft!

idd...

heelveel sterkte voor nabestaanden!
Waarschuw beheerder
R.i.p.! echt te erg dit...mag hopen dat het geen menselijke fout is!
Waarschuw beheerder
Ik woon naast de A59 en wilde vanochtend om kwart voor 12 de A59 oprijden, zag ik opeens dat het daar vast stond. Ik dus over de Winterdijk richting waalwijk(ik moest eerst nog tanken in Sprang) Ik was bij de sprancelaer en zag daar 2 traumaheli's, 2 vrachtwagens helemaal op de kant op de weg liggen en ik zag minimaal 2 witte lakens op de snelweg liggen. Verschrikkelijk wat daar gebeurd is. Het moest er een keer van komen want op de A59(en dan vooral tussen Waspik en Waalwijk) komt me toch altijd een berg vrachtwagens overheen.

Toenet langs plaats delict gereden en nog steeds was de weg afgesloten en stond er nog een overmacht aan politie.

R.I.P

Ramptoerist
Waarschuw beheerder
-5
En al die pakketjes van DHL weer te laat op bestemming....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op vrijdag 1 oktober 2010 om 23:41:

ff niet grappig
Waarschuw beheerder

:nocheer:
Weegt niet op tegen een vrouw en drie kindjes die nooit meer op de plaats van bestemming komen. :nee:

R.I.P. :sadrose:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 oktober 2010 om 17:22:
Pffff veel mensen hun pakketje te laat gekregen

NA APER :S:S:S:S:S
Waarschuw beheerder

R.I.P

Waar was het nu precies gebeurd?
Op dat stuk tussen de woonboulevard en dat ene hotel? Of op dat stuk net voor het kruispunt bij de woonboulevard (dus nog op de weg die van de Mac naar de woonboulevard loopt)?

Op en nabij dat kruispunt zijn nog niet zo heel lang geleden al meerdere ernstige ongelukken gebeurd...met die motorrijder o.a. bijvoorbeeld...
Daar komen ze sowieso regelmatig nog gewoon keihard door het rood heen terwijl het licht voor de ander al op groen staat...als je een auto hebt die redelijk goed optrekt wordt je gewoon vol geschept... 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is echt heeeeel sneu :(
Dit waren kinderen (8/9 jaar) van een dansopleiding die een dag 'dans stage' mochten lopen bij de Efteling :(
Denk je dat je een werelddag mee gaat maken en dan loopt het zo af :(

r.i.p. :bloem:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
k woon naast de A59 en wilde vanochtend om kwart voor 12 de A59 oprijden, zag ik opeens dat het daar vast stond. Ik dus over de Winterdijk richting waalwijk(ik moest eerst nog tanken in Sprang) Ik was bij de sprancelaer en zag daar 2 traumaheli's, 2 vrachtwagens helemaal op de kant op de weg liggen en ik zag minimaal 2 witte lakens op de snelweg liggen. Verschrikkelijk wat daar gebeurd is. Het moest er een keer van komen want op de A59(en dan vooral tussen Waspik en Waalwijk) komt me toch altijd een berg vrachtwagens overheen.

Wat ben je toch een debiel :lol:
Waarschuw beheerder
zag vanmorgen de foto in de krant.. echt heftig..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zaterdag 2 oktober 2010 om 02:22:
Waar was het nu precies gebeurd?
Op dat stuk tussen de woonboulevard en dat ene hotel? Of op dat stuk net voor het kruispunt bij de woonboulevard (dus nog op de weg die van de Mac naar de woonboulevard loopt)?

Nevermind...zat helemaal verkeerd...komt omdat ik de traumaheli vanuit die richting zag komen overvliegen...het was op de Maasroute...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op vrijdag 1 oktober 2010 om 18:34:
Een drama is het..

Sterkte aan de nabestaande..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 2 oktober 2010 om 09:47:
Wat ben je toch een debiel :lol:

Echt ja!
Waarschuw beheerder
Echt het is verschikkelijk wat daar is gebeurd maar zo zie je weer dat een ongeluk zit in een heel klein hoekje.

Ten eerste, ga echt nooit tussen 2 vrachtwagens rijden,ten tweede ga nooit als fietser of brommer(scooter) naast een vrachtwagen staan, en neem gewoon heel veel afstand, want zo'n groot gevaarte die hebben de langste remweg nodig.

Ik wens iedereen die is betrokken bij deze verschikkelijke ongeluk veel sterkte toe.
Waarschuw beheerder
grof ongeluk dit :o

Zag ook een foto gisteren in de krant :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:46:
maar ik vermijd vrachtwagens altijd als de pest :ga er ook nooit achter rijden

Waarom niet achter een vrachtwagen rijden? rij er liever achter dan voor, mede door ongelukken zoals deze

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
R.I.P (F)
Waarschuw beheerder
wij zijn vrienden van de chauffeur die er achter op is gereden
al die domme antwoorden en discussies
je moet het zelf maar is mee maken dan weten jullie het wel beter
en je moet is in de schoenen staan van de chauffeur (laaste) en de familie
het onderzoek is nog in volle gang dus je moet niet gaan oordelen als je nog helemaal niks weet

groetjes karin
Waarschuw beheerder
helemaal daarvoor een account aangemaakt :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 5 oktober 2010 om 18:46:
helemaal daarvoor een account aangemaakt

welkom! :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
drama!! anyway. hier valt het wel mee met het aantal vrachtwagens en chaos. moet je ns langs Dresden rijden in de spits
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van truckertje op dinsdag 5 oktober 2010 om 18:32:
wij zijn vrienden van de chauffeur die er achter op is gereden

Hoe lullig het ook is, er achterop in knallen is altijd fout. Ik kan me voorstellen dat dit zwaar is voor de dader en familieleden (f)
Waarschuw beheerder
wat we lezen worden we moe van. wacht het onderzoek eerst af
een oordeel wordt gauw gemaakt
Waarschuw beheerder
Nog steeds niet te geloven!

Lieve mooie Taaliyah,

Waarom nou jij?
Het was nog lang jou tijd niet!
Morgen zou de dag zijn, dat je 9 kaarsjes mocht uitblazen.
Taaliyah, kleine superster!
Jij zal schijnen als geen ander.

Rip meisje. :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:12:
Eén kind heeft het drama volgens de politie overleefd.

pfff wat zal die het moeilijk krijgen... als hij uberhaubt al levend uit het ziekenhuis komt :(
sneu dit!