Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Gast, lekker belangrijk wie ik ben, beter kijk je ff wie de TO is....
Kijk ff tegen wie je die 'opbeurende' woordjes tikt, TO is niet bepaald iemand die iets van iemand wil aannemen, laat staan iets van iemand wil leren....TO heeft meerdere malen in meerdere topics aangegeven dat hij alles doet voor publiciteit, in welke vorm dan ook..
I rest my case, doe wat je niet laten kan, maar de participanten in dit topic lachen je recht in je smoel uit...

Kijk ff tegen wie je die 'opbeurende' woordjes tikt, TO is niet bepaald iemand die iets van iemand wil aannemen, laat staan iets van iemand wil leren....TO heeft meerdere malen in meerdere topics aangegeven dat hij alles doet voor publiciteit, in welke vorm dan ook..
I rest my case, doe wat je niet laten kan, maar de participanten in dit topic lachen je recht in je smoel uit...
.jij weet duidelijk NIET tegen wie je dat zegt...
jij ook niet
en je blijft duur gaan XD
, lekker belangrijk wie ik ben,
een oudtje
die laf is op msn
dat ben je
...TO heeft meerdere malen in meerdere topics aangegeven dat hij alles doet voor publiciteit, in welke vorm dan ook..
tuurlijk hoe komt me youtube anders omhoog
tell me
waar kan ik me nummers droppen dan hier ?
I rest my case
shut the F*ck up dan
thanQ
op msn
Ik denk dat ik dat beter niet kan doen, denk dat je dan helemaal geen kans meer hebt dat iemand tijd en moeite in jou gaat steken, ik heb het een aantal uren geprobeerd, met als resultaat een zeer kinderlijk gesprek, elke keer weer...
In plaats van enige dankbaarheid krijg je afkrakende woordspelletjes...
https://partyflock.nl/user/1044249/openedtopics
En dan ff kijken bij draaien cq produceren....
jij wilt niks leren, jij wilt aandacht..
waar kan ik me nummers droppen dan hier ?
WELKE nummers? noem je bovenstaande herrie een nummer?
Get my point, mister The Insaniac?
Zie alleen de laatste reply van 'Crazy freak aka Dj Redje'.....
Zoveel pogingen heeft men gedaan om serieus met jou in gesprek te gaan, enige response die je krijgt is die van een autistische flapdrol die toch alles beter weet....wtf wil je dan?
ha ha....
Nee gast, ik probeer mensen hier te waarschuwen voor jou...heb je het door?
Eerst maakt je 'draaien' ronduit belachelijk met je clownfilmpjes en niet klinkende kutmixies, en nu is de arme producer aan de beurt...
Denk dat de reacties op al jou topics meer dan genoeg zeggen, maar blijkbaar zijn er dus toch nog mensen die net als jou een levensgroot bord voor de kop hebben en het maar niet willen aannemen dat jij niet te redden bent....dat heb je overigens aan jezelf te danken, edit: nare jongen, voor je weer gaat lopen vloppen..
Eerst maakt je 'draaien' ronduit belachelijk met je clownfilmpjes en niet klinkende kutmixies, en nu is de arme producer aan de beurt...
Denk dat de reacties op al jou topics meer dan genoeg zeggen, maar blijkbaar zijn er dus toch nog mensen die net als jou een levensgroot bord voor de kop hebben en het maar niet willen aannemen dat jij niet te redden bent....dat heb je overigens aan jezelf te danken, edit: nare jongen, voor je weer gaat lopen vloppen..
laatste aanpassing
deze gaat sluiten
Waarom?
Maar er is vast wel weer een moderator die medelijden heeft met het feit dat jeje jezelf weer helemaal klemgelult hebt...
prettig weekend Cweesie fwiek....en tot de volgende topic maar weer...
Maar er is vast wel weer een moderator die medelijden heeft met het feit dat jeje jezelf weer helemaal klemgelult hebt...
fout
ik sluit het
omdat het niet op het onderwerp is
en jij blijft door gaan XD
dan moet de mensen die dit zien
dit aanlezen zooo 2009 dat
ik sluit het
Malstrom in Reason kun je een kick maken die een punch, sub en reverse saw in één heeft..
Een bruikbare tip om het topic open te houden
Maar denk niet dat dat aan de orde is, begrijpen...