Partyflock

Forumonderwerp · 1101184
Waarschuw beheerder
Rij ik net lekker naar me werk in me splinternieuwe golf. (2 dagen oud!!!!)
Gaat er 3 auto's voor me een teringlijer vol op zijn rem om zijn achterligger te pesten.
(getinte man, lichte vorm van baardgroei en een bontkraagje in zijn nek, niet dat dat er toe doet maar misschien herkent iemand hem 8) )
Beide auto's voor me klappen vol in die BMW. Achterste auto was zo'n grote witte Mercedes (beetje dat off road model, 4x4).
Kon nog net uitwijken naar de rechterbaan. (bedankt vrachtwagen chauffeur dat je remde zodat ik nog net voor je kon schieten, scheelde ook geen 10 cm meer)

Dus met trillende handje in me nieuwe auto met 100km/h naar me werk getuft, nog na stomend van die mongool die op zijn rem trapt voor niks.

Toevallig getuigen hier 8)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 901-902 op donderdag 2 september 2010 om 09:12:
ik ?
waarom?

Had het over feestman:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 901-902 op woensdag 1 september 2010 om 08:35:
Gaat er 3 auto's voor me een teringlijer vol op zijn rem om zijn achterligger te pesten

Grappig
Mijn man kreeg een paar maanden geleden een leaseauto mee voor zijn werk. Bleek een automaat te zijn. Na een half uur rijden, al redelijk aan gewend. Dan wilde hij terugschakelen om snel in te halen. Stond volop de rem. Daarna was het 3x boem.
Oeps...;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 2 september 2010 om 18:41:
Het is ergens ook wel hypocriet. Mensen zouden het in 'n aantal gevallen ook los van elkaar kunnen zien, maar het woord kanker te pas en te onpas gebruiken slaat ook nergens op. Daarbij is het nog steeds aangeleerd gedrag, jij kiest er bewust voor om er mee door te gaan. Ik kies ervoor om dat niet te doen.

(Y) gebruik het ook niet in iedere zin zoals bv Hagenezen doen (sorry voor de hagenezen op het forum) maar een enkele keer bv kankerzooi zeggen omdat je jezelf op je vinger slaat (slecht voorbeeld i know maar je begrijpt me punt wel) vind ik moet kunnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jstyle op woensdag 1 september 2010 om 12:45:
Dacht dat vrouwen konden mauwen, maar mannen kunnen er ook wat van damn...

echt he,
gezeik allemaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 901-902 op woensdag 1 september 2010 om 09:33:
Was een ouwerdje, zo'n 318 of iets dergelijks, hoekig model.

E30
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 september 2010 om 23:46:
gezeik allemaal

Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen (Y)

Waarschuw beheerder
Whe. Die droppie die remde lag ook in de kreukels? Dan had je toch kunnen stoppen en hem de tyfus schoppen. Als hij doorreed, had je er achter aan kunnen gaan en hem dan de teringschoppen.

Overigens, als getuige van een ongeluk moet je dus ook stoppen en een verklaring afleggen.

Maar jij komt niet verder dan een debiele topic op partyflock zetten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tha guru op woensdag 1 september 2010 om 13:14:
Allemaal prachtig hoor, die dikke bitchfight hierzo.
Maarre, heb je die hufter nou al eens gevonden? :\