24100x bekeken
wat zijn volgens jullie de grond stoffen van amfetamine
verf, tuinaarde en wat water.
En voor de smaak een snufje zout
Hoe was je vakantie?
Maar godver gast
, als je hier op een forum alles moet vragen, stop dan gelijk al met het hele idee dat je dit ergens wilt gaan maken...gaat gegarandeerd mis..
hier gaan we de oorlog mee winnen
volgens jullie
en hoe maak je alles
hier gaan we de oorlog mee winnen
Hoe was je vakantie?
Karian was de eerste week ziek.. ik de tweede.,.
Karian was de eerste week ziek.. ik de tweede.,.
Oh..
dat is nou weer het mooie als je vaart op een chemicaliëntanker
Ja en hoe ga je dat eruit halen dan
of kan je ff je kannetje eronder houden ofzo als je in de haven ergens ligt?
Zucht .. Voor zelf amphetamine te maken moet je niet varen op een chemicalientanker maar een master in organische chemie hebben en aan de grondstoffen kunnen komen
waarschijnlijk neem jij zelfs nog de verkeerde grondstoffen
maar als je toch aan die BMK kan komen raad ik je gewoon aan rijk te worden door die BMK te verkopen ipv zelf aan de slag te gaan 
oke ik weet wat bmk is (Benzylmethylketon) maar die 0.1cl ???
gast, hou er nou mee op, echt
hehe, jup.
master in organische chemie hebben
lijkt me wel handig ja.
Kortom, dit voorgenomen idee is gedoemd te gaan epicfailen!
of kan je ff je kannetje eronder houden
nee daar hebben we hellemooie slob's voor
kan 9000 liter in bb en sb 1200 liter
maar die bmk hoe veel cc moet die zijn ?
we varen met die troep van rotterdam naar mannheim
Synoniemen BMK fenyl-2-propanon en fenylaceton
Uiterlijk Lichtgeel tot bruine olieachtige vloeistof met een wat “zoete” geur. Soms
zwakke anijsgeur door verontreiniging met safrol en/of iso-safrol.
Gevaren Irriterend voor huid en ogen
en in ADNR BOEK staat ook veel maar lang niet alles
maar bedankt weet nu wat ik wilde weten jammer van al die onzin trouwens
laatste aanpassing
allemaal handig hier te vermelden knaap..
19 man
maar die bmk hoe veel cc moet die zijn ?
19 man
Uitspraak van kapitein_zuipschuit op maandag 19 juli 2010 om 17:04:
gast, hou er nou mee op, echt
Uitspraak van Love2Roll op maandag 19 juli 2010 om 17:21:
hehe, jup.
Uitspraak van Love2Roll op maandag 19 juli 2010 om 17:21:
master in organische chemie hebben
lijkt me wel handig ja.
Kortom, dit voorgenomen idee is gedoemd te gaan epicfailen!
donateur
Epicfail
Synoniemen BMK fenyl-2-propanon en fenylaceton
Uiterlijk Lichtgeel tot bruine olieachtige vloeistof met een wat “zoete” geur. Soms
zwakke anijsgeur door verontreiniging met safrol en/of iso-safrol.
Gevaren Irriterend voor huid en ogen
Goed gegoogled vent, het is het eerste vandaag
http://www.google.nl/#hl=nl&q=Synoniemen+BMK+fenyl-2-propanon+en+fenylaceton+Uiterlijk+Lichtgeel+tot+bruine+olieachtige+vloeistof+met+een+wat+%E2%80%9Czoete%E2%80%9D+geur.+Soms+zwakke+anijsgeur+door+verontreiniging+met+safrol+en%2Fof+iso-safrol.+Gevaren+Irriterend+voor+huid+en+ogen&btnG=Google+zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=Synoniemen+BMK+fenyl-2-propanon+en+fenylaceton+Uiterlijk+Lichtgeel+tot+bruine+olieachtige+vloeistof+met+een+wat+%E2%80%9Czoete%E2%80%9D+geur.+Soms+zwakke+anijsgeur+door+verontreiniging+met+safrol+en%2Fof+iso-safrol.+Gevaren+Irriterend+voor+huid+en+ogen&gs_rfai=&fp=708f5fd64b82b944
donateur
Goed gegoogled vent, het is het eerste vandaag
http://www.google.nl/#hl=nl&q=Synoniemen+BMK+fenyl-2-propanon+en+fenylaceton+Uiterlijk+Lichtgeel+tot+bruine+olieachtige+vloeistof+met+een+wat+%E2%80%9Czoete%E2%80%9D+geur.+Soms+zwakke+anijsgeur+door+verontreiniging+met+safrol+en%2Fof+iso-safrol.+Gevaren+Irriterend+voor+huid+en+ogen&btnG=Google+zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=Synoniemen+BMK+fenyl-2-propanon+en+fenylaceton+Uiterlijk+Lichtgeel+tot+bruine+olieachtige+vloeistof+met+een+wat+%E2%80%9Czoete%E2%80%9D+geur.+Soms+zwakke+anijsgeur+door+verontreiniging+met+safrol+en%2Fof+iso-safrol.+Gevaren+Irriterend+voor+huid+en+ogen&gs_rfai=&fp=708f5fd64b82b944
Epic epic, much more epicfail
donateur
wat zijn volgens jullie de grond stoffen van amfetamine
Als je speed wil maken heb je ephedra nodig.
Vroeger zat dat gewoon in afslankpillen.
ke ik weet wat bmk is (Benzylmethylketon) maar die 0.1cl ???
Epicfail
idd, eerst nog maar ff terug naar de HAVO..of misschien VMBO wel. Daar leren ze je dat ook wel.
Je moet bij de basis beginnen tenslotte.
Epic epic, much more epicfail
Ga je dus al, als TO
Godver, wat een afgang
donateur
Je moet bij de basis beginnen tenslotte.
De basis; daar beschikt hij nauwlijks over. Dus ik denk dat hij zichzelf maar weer zou moeten aanmelden voor de basisschool.
laatste aanpassing
en hoe maak je alles
Oh, maar dat kan ik u echt niet vertellen meneer.
donateur
Dat is ook nog een goede ja. De vraag is alleen of ze hem daar accepteren (zuiver gezien de leeftijd natuurlijk)
Er bestaat ook nog de speciaalonderwijs vorm. Volgens mij is daar het acceptatiebeleid wat gunstiger.
Wordt wel beter gedurende de week dan?
Nou, er zit een stijgende lijn in.. Ongeveer tot de woensdag. Daarna bouwt hij weer af.
Als ik eerlijk ben
Dit is best grappig, er worden veel labs opgerold, kennis wordt schaars en contacten raken verloren.
Waarom denkt dit persoon dat iemand hem via het forum de gouden formule/info geeft om stinkend rijk te worden..
En hijzelf kan het nieteens maken tenzij hij een etherexplosie of iets gelijks in zijn gezicht wil,
moet ie het vooral zelf proberen, ik raad vooral open vuur van een kookstel aan. En vooral openlijk aan al je vrienden vertellen
waar jij allemaal wel niet aan kan komen, ze laten helpen. En waar je opslag/lab is.
Waarom denkt dit persoon dat iemand hem via het forum de gouden formule/info geeft om stinkend rijk te worden..
En hijzelf kan het nieteens maken tenzij hij een etherexplosie of iets gelijks in zijn gezicht wil,
moet ie het vooral zelf proberen, ik raad vooral open vuur van een kookstel aan. En vooral openlijk aan al je vrienden vertellen
waar jij allemaal wel niet aan kan komen, ze laten helpen. En waar je opslag/lab is.
maar hoe kom je nou aan amfetamineolie??
Gewoon ff bij Van de Pigge binnelopen, die hebben dat gewoon liggen
En vooral openlijk aan al je vrienden vertellen
Dat hebben ze hier een aantal jaar gedaan, die persoon die ze bek voorbij gelult heeft heeft een dikke prijs op ze kop...
Anders vrees ik dat er in de actueel sectie binnenkort een nieuw topic staat aangaande dit issue..
Voor justitie:
Ik hou mij niet bezig met het vervaardigen van drugs.
Dus, een bezoek aan mijn adres is niet nodig, ik ben toch niet thuis
laatste aanpassing
Doelde meer op brandweer, ditdat, jwt.
Ooooh.. Denk ook niet dat de boeken verboden zijn.
Naast "Strike" hebben "Otto Snow" en "Shulgin" ook een paar goede boeken uitgebracht
"Shulgin" ook een paar goede boeken uitgebracht
Weet ik, daar ligt er eentje van hier.
Denk ook niet dat de boeken verboden zijn.
Godver, je grijpt er weer naast
Hint:
actueel sectie binnenkort een nieuw topic staat aangaande dit issue..
een etherexplosie of iets gelijks
Godver, je grijpt er weer naast
Ik snapte hem al
Uitspraak van Pr0nfessor op maandag 19 juli 2010 om 19:45:
Ik heb wel wat .pdf-jes voor je:
Doe het niet
Anders vrees ik dat er in de actueel sectie binnenkort een nieuw topic staat aangaande dit issue..
Haha ik dacht ook gelijk aan d'n 100. Maar brandweer is stuk logischer met een etherexplosie
Spun