Aangezien ik er zelf niet bij kan zijn(werk
) Brand los!! 
Uitspraak van Hardnoiser op maandag 5 juli 2010 om 17:27:sfeer? welke sfeer, vond er weinig van aanwezig.
Stond je vast op de verkeerde plek
Uitspraak van actief op maandag 5 juli 2010 om 18:10:Stond je vast op de verkeerde plek
ja idd
zelfs geen opstootje gezien, alleen maar blije mensen gezien maar dat is wat ik gezien heb
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 juli 2010 om 18:12:zelfs geen opstootje gezien, alleen maar blije mensen gezien maar dat is wat ik gezien heb
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 juli 2010 om 16:40:Was supervet feest,
alleen na afloop wel voor mij uit de hand gelopen;
met m'n leipe kop tot twee keer toe me in een greppel vastgereden met m'n auto....
Gelukkig allemaal alleraardigste en behulpzame omstanders,
die me ongetwijfeld wel zo zot als wat gevonden zullen hebben...
hoe ben je dan langs de controle gekomen?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juli 2010 om 09:38:hoe ben je dan langs de controle gekomen?
Was niet zo moeilijk als je op tijd was. Ik heb geen hond gezien, was er rond 10:15.
Uitspraak van Gewoon stampen gvd op dinsdag 6 juli 2010 om 12:50:Was niet zo moeilijk als je op tijd was. Ik heb geen hond gezien, was er rond 10:15.
Ik denk dat de alcoholcontrole op de terugweg bedoeld werd, die heb je dus ook niet gezien?
Trouwens, die hong aan het begin pikte er wel mooi eentje uit waardoor wij snel door konden lopen.
laatste aanpassing
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op dinsdag 6 juli 2010 om 14:56:Ik denk dat de alcoholcontrole op de terugweg bedoeld werd, die heb je dus ook niet gezien?
die hond stond er steeds een kwartier en dan weer een kwartier niet, naja als je gewoon niet zenuwachtig bent pikt die hond je er ook niet uit
Wij zaten met 4 man achterin, ben ik met nog iemand uitgestapt en naar dat kleine tankstationnetje gelopen en daar weer vrolijk ingestapt. 
Vraagt een van m'n maten in het Engels of hij ff mag pissen in de Dixie, agent stond er bij. ''Nee dat mag niet, nee, nee, nee sorry, nee dat mag echt niet, nou vooruit, oke ga maar.'' Buiten de bebouwde kom vragen of je mag pissen in een Dixie, Hongaren zijn rare jongens.
Vraagt een van m'n maten in het Engels of hij ff mag pissen in de Dixie, agent stond er bij. ''Nee dat mag niet, nee, nee, nee sorry, nee dat mag echt niet, nou vooruit, oke ga maar.'' Buiten de bebouwde kom vragen of je mag pissen in een Dixie, Hongaren zijn rare jongens.
Vragen via hier dan maar
.
Er stond bij de set van Bodylotion rechtsvoorin een meisje te filmen (een paar meter van het hek af). Heeft iemand dat filmpje toevallig of weet iemand waar ik die kan vinden?
Volgens mij was het met een telefoon gefilmt maar ik weet het niet zeker.
Als je meer weet graag een reactie of pb!
Er stond bij de set van Bodylotion rechtsvoorin een meisje te filmen (een paar meter van het hek af). Heeft iemand dat filmpje toevallig of weet iemand waar ik die kan vinden?
Als je meer weet graag een reactie of pb!
Uitspraak van Gewoon stampen gvd op vrijdag 9 juli 2010 om 14:26:Vragen via hier dan maar.
Was je lekker gek aan het gabberen, en wil je dat graag nog een keertje terug zien?
Heb me prima vermaakt op GZ, setjes van Igoa en Delta 9 
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op woensdag 7 juli 2010 om 01:14:Wij zaten met 4 man achterin, ben ik met nog iemand uitgestapt en naar dat kleine tankstationnetje gelopen en daar weer vrolijk ingestapt.
Haha was zo grappig
Uitspraak van Gewoon stampen gvd op vrijdag 9 juli 2010 om 14:26:Er stond bij de set van Bodylotion rechtsvoorin een meisje te filmen (een paar meter van het hek af). Heeft iemand dat filmpje toevallig of weet iemand waar ik die kan vinden?
Rechts van voor stonden er wel veel te filmen ej ik ook
Uitspraak van Tante Lien op dinsdag 13 juli 2010 om 18:00:Rechts van voor stonden er wel veel te filmen ej ik ook
ook bij bodylotion?
Weet iemand trouwens wanneer de aftermovie uit komt?
Uitspraak van Gewoon stampen gvd op woensdag 14 juli 2010 om 10:23:ook bij bodylotion? Was echt rechts van die stage op een paar meter van het hek vandaan.
Weet iemand trouwens wanneer de aftermovie uit komt?
Ja ook bij bodylotion, maar ik stond tegen het hek in het midden ongeveer
Wacht ik ook op, het duurde al zo lang voor die foto's

![SRF Audio <[Rejects of Society]>](/images/user/952473_27547.gif)