Korte reactie ontvangen met de mededeling "you suck!"
In principe kan het wel waarderen als ik soms als geheugensteuntje wat woordjes krijg toegesproken om me bij de les te houden..
Maar eerlijk gezegt begrijp ik niet waar ik deze feedback met inhoudelijk zeer laag "gossip-gehalte" kan plaatsen.
Dat ik kan zuigen is een reflex.... Deze handeling is dagelijks actief onder de gehele wereldbevolking met diverse doeleinden.
Kan je wat duidelijker zijn over het ontstaan van jouw voorkeur om te besluiten deze tekst over te brengen met Engels als taalkeuze?
Voor mij heeft dit persoonlijk namelijk geen enkele invloed op de kern van jouw korte kreet.
Toch wil ik je complimenteren op de zeer miniscule, doch correcte uitspraak.
Ik was hier voorheen al op de hoogte dat ik deze handeling in de praktijk toe kan passen en welke technieken ik onder alle zuigactiviteiten het best beheers, welke succesvol worden geacht en hoe hoog mijn percentage zuigkracht op alle onderdelen resulteerd.
Om je te bedanken voor de intresse en tijd die je aan mij hebt besteed, hoop ik je zeer content te stellen met een paar feitjes op een rij, wel het volgende;
* Ik was als kind al dol op 'Oma's Duimdrop'
* Stofzuigen is mogelijk d.m.v. diverse merken en leveranciers.
Door jarenlang ervaring met dit huishoudelijk artikel, beheers ik de zuigkrachten van alle niveau's uitstekend.
* Mijn duim en middelvinger staan over het algemeen het meest in de picture....
* Duimzuigen is mn daily routine vanaf mn geboorte...

* Drinken uit een rietje zuigen is iets wat ik onbewust toch wat meer exclusief wil houden door uitsluitend op uitgaansgelegenheden te promoten.
* Geprikt door een wesp en het gif eruit gezogen!
* Op intiem gebied ben ik een volleerd zoogdier.
* Zuigen op Lolly's vind ik zalig! Iets wat beslist zijn hoogtepunt behaalde mijn jeugdjaren, vandaag de dag is het verlangen naar dit zoete snoepje op een stokje minder als toen.
* zeldzaam in de winter, maar toch een meerdere malen voorkomende activiteit op een mooie zomerdag is het nuttigen van een groen Calippo ijsje met nihile zuigkracht .
* Wat ik als voormalig zuigeling zojuist allemaal uit mn duim heb gezogen mag behoorlijk worden toegezuigd, want klein duimpje heeft een tekst neergezet dat gewoon zwaar zuigd en met deze triomfantelijke overwinning eindig ik deze afzuigonzin met de duimpjes omhoog met zeer toepasselijk werkwoord : "Sucksessie"