Partyflock

Forumonderwerp · 1096210

Poll, geopend op dinsdag 29 juni 2010, looptijd van 5292.3 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Gratis luxe kantoor voor moslimclubje

7576%
Belachelijk
2424%
Terecht

Omdat het al jaren niet lukt de Amsterdamse Montelbaanstoren te verhuren, mag moslimorganisatie Secret Garden het pand voor een schijntje huren.

Volgens De Telegraaf kan de straatarme stichting de huur voor de allerduurste kantoorruimte van de hoofdstad niet zelf betalen. De huurprijs bedraagt namelijk 9000 euro per maand. Daarom moet dat geld worden opgebracht door de samenleving. Volgens bronnen hoeft Secret Garden zelf slechts enkele euro's per maand te betalen.

Brong: http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2010/06/gratis_luxekantoor_voor_moslim.html
Artiest {SHOWLIST artist 65701, 129028, 75193, 65637}
Handig, zit zelfs zo'n balkonnetje bovenin waar die gasten s'ochtends vanaf kunnen bleren voor het gebed.

Uitspraak van S/B op dinsdag 29 juni 2010 om 12:53:
Handig, zit zelfs zo'n balkonnetje bovenin waar die gasten s'ochtends vanaf kunnen springen

Handig, zit zelfs zo'n balkonnetje bovenin waar die gasten s'ochtends vanaf kunnen schijten

Handig, zit zelfs zo'n balkonnetje bovenin waar die gasten s'ochtends vanaf kunnen bleren voor het gebed.

Stigmatiserend artikel
het is nl anti-kraak
Beter dat er nog IETS mee gebeurt dan dat het leeg staat.

Maar dat zal wel weer te links van me zijn. :')

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juni 2010 om 13:14:
Stigmatiserend artikel
het is nl anti-kraak

Brong?

Als de verhuurder de boel voor een appel en een ei wil verhuren moet hij dat zelf weten. Hij zal daar wel op terugkomen als de vloerbedekking ineens aan de muren hangt...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juni 2010 om 13:33:
Als de verhuurder de boel voor een appel en een ei wil verhuren moet hij dat zelf weten. Hij zal daar wel op terugkomen als de vloerbedekking ineens aan de muren hangt...

Wat is daar mis mee ? goedkopere geluidsisolatie in je studio is bijna niet te vinden (y)
Vooral aan beide kanten van de deur (y)(y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juni 2010 om 12:50:
gratis

enkele euro's per maand

dan heb ik gratis telefoon abbo
Volgens De Telegraaf kan de straatarme stichting de huur voor de allerduurste kantoorruimte van de hoofdstad niet zelf betalen. De huurprijs bedraagt namelijk 9000 euro per maand. Daarom moet dat geld worden opgebracht door de samenleving.

Dit staat me tegen, ik neem aan dat dit niet klopt..... :/
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juni 2010 om 13:35:
goedkopere geluidsisolatie in je studio is bijna niet te vinden (y)
Vooral aan beide kanten van de deur (y)(y)

Thanks, zocht nog goeie isolatie voor m'n draaikamer whe
Denk niet dat Allah blij is met de praktijken van de secret garden :o
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op dinsdag 29 juni 2010 om 13:30:
Je leert het wel!

En jij duidelijk niet.

Als het pand leeg staat kost het de gemeente tonnen om te onderhouden. Als het bewoont is wordt het gedeeltelijk onderhouden door de bewoner.

Het is gewoon anti-kraak. Ik zie het probleem totaal niet, maar omdat het moslims zijn zal het wel weer niet mogen. :/

Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Belachelijk"

waarom zouden de samenleving moeten opdraaien voor hun armoedig zooitje :vaag:
ze gaan maar geld verdienen door wc's schoon te maken (Y)
Uitspraak van Too Many Daves op dinsdag 29 juni 2010 om 13:42:
Als het pand leeg staat kost het de gemeente tonnen om te onderhouden. Als het bewoont is wordt het gedeeltelijk onderhouden door de bewoner.

En volgens het bericht de rest door ons :s Als ze het zelf betalen is het wat mij betreft helemaal prima :yes:
heel artikel erover gelezen, meer dan terecht dat t gebeurd aangezien geen bedrijf de hoge huurprijs wil betalen.
De prijs van het jaarlijks onderhoud en uitbaggeren van t water eromheen is ook op kosten van hen dus waarom niet

Secret Garden is een stichting van homoseksuele / lesbische moslims. (Y)

http://www.stichtingsecretgarden.nl/index_nl.html
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juni 2010 om 13:53:
Secret Garden is een stichting van homoseksuele / lesbische moslims.

Doe jij zelfs huiswerk in de vakantie? :O
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Belachelijk"

omdat het moslims zijn

Steeds als je denkt het kan niet dwazer komen ze vooral in 020 wat betreft het knuffelen en nog dieper door de knieën zakken voor de pislamitische kolonisten met iets dat nog dwazer is zoals hier dus duidelijk het geval is.....

Doe dan ook gelijk eventjes gratis buurthuis voor Blood & Honour regelen.

Uitspraak van Busty. op dinsdag 29 juni 2010 om 13:51:
meer dan terecht dat t gebeurd

Van jou is inmiddels wel bekend dat je echt alles wat krom is recht l * lt.
"Mooie" advokaat van de Duivel dat je er bent.
Immers:

'GELIJKE MONNIKKEN, GELIJKE
KAPPEN'....!!
laatste aanpassing
Volgens De Telegraaf

en dang dit :')
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 juni 2010 om 14:03:
Steeds als je denkt het kan niet dwazer komen ze vooral in 020 wat betreft het knuffelen en nog dieper door de knieën zakken voor de pislamitische kolonisten met iets dat nog dwazer is zoals hier dus duidelijk het geval is.....

:roflol:
Zelfs ik zie geen problemen...

Mits ik maar geen onderdeel uitmaak van die "samenleving die het moet gaan opbrengen".
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juni 2010 om 13:43:
waarom zouden de samenleving moeten opdraaien voor hun armoedig zooitje

Is niet de samenleving maar de mensen die naar die kerk gaan die geven een gift zo werkt het ook bij een Christelijke kerk of welke religie dan ook dus wat is het probleem?

hey lelijke kut nazi :looser:
Uitspraak van Too Many Daves op dinsdag 29 juni 2010 om 13:19:
Beter dat er nog IETS mee gebeurt dan dat het leeg staat.

Maar dat zal wel weer te links van me zijn.

Ik ben normaal vrij rechts maar in dit geval ben ik het met je eens wat een walgelijke krant is die Telegraaf ook eigenlijk he :rot:

Maar ja :bier:
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 juni 2010 om 14:05:
Van jou is inmiddels wel bekend dat je echt alles wat krom is recht l * lt.
"Mooie" advokaat van de Duivel dat je er bent.
Immers:

'GELIJKE MONNIKKEN, GELIJKE
KAPPEN'....!!

Rot op toch eens op naar stormfront.nl ofzo joh of hebben ze je daar ook al uitgekotst lelijke zwerver dat je er bent :roT:

Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op dinsdag 29 juni 2010 om 14:00:
Doe jij zelfs huiswerk in de vakantie? :O

Altijd wat verder verdiepen dan de Telegraaf of Spitsnieuws je wil doen geloven... (N)
Zelfs ik gedraag me volgens mij nog behoorlijk netjes ten opzichte van mijn mening, waarom jij dan niet, Binnenlander? Het draait hier op PF voornamelijk toch om muziek, niet om ''linkse mietjes'' of ''rechtse kutnaatsies''

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 juni 2010 om 14:23:
en dang dit

:lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juni 2010 om 14:34:
Altijd wat verder verdiepen dan de Telegraaf of Spitsnieuws je wil doen geloven...

(Y)
laatste aanpassing

En jij duidelijk niet.

Het is gewoon anti-kraak. Ik zie het probleem totaal niet, maar omdat het moslims zijn zal het wel weer niet mogen.

dit is de eerste keer dat ik majstro gewoon dik gelijk moet geven.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juni 2010 om 14:45:
dit is de eerste keer dat ik majstro gewoon dik gelijk moet geven.

Doet zeer he? :(
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op dinsdag 29 juni 2010 om 13:45:
En volgens het bericht de rest door ons

Waar denk je dat het geld vandaan komt als de volledige onderhoudskosten door de gemeente betaalt worden? :')

Beter dit dan dat ze er een onnederlands/arabisch prestigegebouw neerzetten die aan de rest van de wereld moet latenm zien hoe machtig de Moslims in het Westen wel niet zijn

Toch?

Secret Garden is een stichting van homoseksuele / lesbische moslims.

:lol: ook plaatjes van lesbische molima's?

Oh, in dat geval is het een hoop heisa om niks...

Gezien er over het algemeen absoluut geen homo's / lesbo's worden getolereerd in de moslimcultuur, zal die toko waarschijnlijk weer in no time worden platgebrand / de leden met de dood worden bedreigd / geterroriseerd / weggepest etc.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juni 2010 om 15:20:
Oh, in dat geval is het een hoop heisa om niks...

:)

_0_
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Terecht"

Artiest System

Waar komt die grootste moskee van Europa ook alweer? Ohja. :rot:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 juni 2010 om 16:22:
Waar komt die grootste moskee van Europa ook alweer? Ohja.

:lol:

http://www.top010.nl/html/essalam_moskee.htm
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juni 2010 om 14:34:
Altijd wat verder verdiepen dan de Telegraaf of Spitsnieuws je wil doen geloven..

(y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juni 2010 om 14:45:
majstro gewoon dik gelijk

(y)

Oh kijk, nog zo'n moslimvriend.

Ik vind dit horizonvervuiling als ik mijn raam uit kijk.

Volgens De Telegraaf

Daar gaat het al mis..:cry:

"Tja ik ben weer helemaal terug, ik hou het even heel kort. Ik ben ontzettend aangedaan door wat mij is overkomen, het is niet niks zoals het OM en de AIVD mij in de tang genomen heeft, ik laat het allemaal even bezinken, en ga het OM zeker aansprakelijk stellen voor de anderhalf jaar van mijn leven die ze me hebben afgenomen. Waarschijnlijk ben ik vanaf begin november weer volop in actie, want ik laat me vast en zeker niet inpakken door die pro-islamitische systeemknechten. 'k Ben verschrikkelijk in de tang genomen door de overheid. Uit het dossier blijkt dat ik voorafgaande aan mijn arrestatie donderdagavond 30/06/2006 op twee verschillende dagen door 17 mensen ben geobserveerd (de ene dag door 7 man de andere donderdag de 30e door 10 man), er zit een rapport van de Criminele Inlichtingen Eenheid in, en een AIVD-ambtsbericht. Daarnaast ben ik na drie pro formazittingen op 13 april tenslotte toch tot 30 maanden celstraf veroordeeld. En nu dus in hoger beroep na 15 maanden vrijgesproken. Dus neem ik even de tijd om dit allemaal te verwerken, en zal ik dus waarschijnlijk pas begin november weer helemaal voor 100% actief zijn. Mijn motto blijft; NEDERLAND TROTS EN VRIJ, DE MOSLIM EN ZIJN MOSKEE HOORT DAAR NIET BIJ!!"

bron: http://benspandoek.blogspot.com/

en nog zielig doen ook....:roflol:
laatste aanpassing