Partyflock

Forumonderwerp · 1096000
30 volgers · 254638x bekeken
Waarschuw beheerder
+20-8
donateur
Ik heb vernomen dat er meerdere verzamelaars zijn !
lijkt me niet gek om een pillen verzamel topic te openen :)

laat weten wat je in je verzameling hebt zitten
welke je er NOG niet ik hebt
welke je er in had zitten maar niet kon weerstaan

Nouja vul de rest zelf maar in ;)

discussiëren , geen handel en/of ruilen

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Verzameling? Doen mensen dat? Mijn verzameling bestaat uit 1 armzalig blauw ding. Kun je niet echt een verzameling noemen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Angelina van der Velde op vrijdag 23 februari 2024 om 19:21:
Bestaan die Mickey mousejes nog steeds?!

Die 3 st van de bovenstaande foto helaas niet meer, waren wel goede btw.
Waarschuw beheerder
Kom gemiddeld 2 x per jaar op PF :P Wordt er nog een beetje verzameld tegenwoordig? of hoe zit dat eigenlijk...?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chrisspdno1 op donderdag 21 november 2024 om 01:17:
Kom gemiddeld 2 x per jaar op PF :P Wordt er nog een beetje verzameld tegenwoordig? of hoe zit dat eigenlijk...?

Partyflock gebruik ik voornamelijk voor m’n feest agenda, deze topics zijn half dood. Net als de overige onderwerpen vgm, en t verzamelen is niet meer wat het geweest is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beste mensen,
Voor dominator dit jaar heb ik 2 gele triforce. Weten jullie nog welke eerste batch was en welke tweede? En aantal mg’s? Vroeger goed op gegaan daarom heb ik ze bewaard :D

Trforce
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Party-People op dinsdag 17 juni 2025 om 09:41:
Beste mensen,
Voor dominator dit jaar heb ik 2 gele triforce. Weten jullie nog welke eerste batch was en welke tweede? En aantal mg’s? Vroeger goed op gegaan daarom heb ik ze bewaard :D Trforce

Ik dacht dat die trifoces toch wel een van de eerste klappers waren die weer richting die 180 gingen, vgm was die gele eerst maar weet ik niet mee volle overtuiging te zeggen. Paarse en gele waren er vgm als een van de eerste, als ze zeker weet dat ze van die periode waren zit je naar mijn idee sowieso wel goed ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op zondag 22 juni 2025 om 16:41:
Ik dacht dat die trifoces toch wel een van de eerste klappers waren die weer richting die 180 gingen, vgm was die gele eerst maar weet ik niet mee volle overtuiging te zeggen. Paarse en gele waren er vgm als een van de eerste, als ze zeker weet dat ze van die periode waren zit je naar mijn idee sowieso wel goed ;)

Eyy tsjuk lang geleden man. Ma 180 ja okee dacht 200 ma t woord zowiezo schaatsen 🤣🤣
Bedankt voor je berichtje
Uitspraak van Tsjuk op maandag 15 mei 2023 om 00:55:
Nee dat is een poeder

Ben ze ook zat in pilformaat tegengekomen maargoed. [albumelement=83329819]{element is niet toegankelijk} gele paddenstoeltesven zoetjes rechtsboven op de foto zijn 2cb tabletten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mark@sporthallenzuid aka:lijn:Ubernakker op zondag 7 september 2025 om 01:52:
Ben ze ook zat in pilformaat tegengekomen maargoed. [albumelement=83329819]{element is niet toegankelijk} gele paddenstoeltesven zoetjes rechtsboven op de foto zijn 2cb tabletten

Je zegt toch ook geen mdma als je het over xtc heb ze ik zit een beetje te kutten, maar uiteraard heb je 2cb pillen :lol:
Waarschuw beheerder
Ik heb vooral vitamine c en d, liefhebbers?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op zondag 5 oktober 2025 om 10:04:
Ik heb vooral vitamine c en d, liefhebbers?

CD’s wel xD