Afgelopen weekend ook wezen stappen met preloaden met piracetam.
Moet zeggen dat het best goed werkte, bij mn vriendin (die kleiner en lichter is dan ik) werkte het beter dan bij mij, maar daar werkte M sowieso altijd nog beter dan bij mij.....
Zij had echt weer zo goed als het 'de eerste keer gevoel' lange tijd met haar ogen dicht, zware inslag, etc. Zonder meer dan normaal te gebruiken. Ze vroeg aan me, heb je ze extra zwaar gemaakt, maar nee was de piracetam
Bij mijzelf was het love peace en hapyness gevoel ook weer een stuk meer terug, maar niet te vergelijken als met de eerste keer, maar wel meer dan dat het was.....
Ook geen dip gehad trouwens na afloop, ook mn vriendin er niet over gehoord, geen idee of dat door de piracetam komt. Zelf heb ik vooraf en nadien ook 5-htp gebruikt, maar mn vriendin maar een keertje de dag na M gebruik en normaal is dat voor haar niet genoeg om een dip te voorkomen....
Alleen heb ik nu na afgelopen weekend wel zoiets van: het is wel mooi geweest met het M gebruik. Ik wil en ga er mee kappen. Deed het al niet vaak meer, maar ik mis gewoon teveel van de feesten zelf. Ben teveel aan het ouwehoeren, lopen, etc. Om nog maar niet te spreken over het terug reizen. Nee het is mooi geweest zo. Tijd om overal afstand van te doen....
Heb nog flink wat piracetam over, dus als iemand nog interesse heeft om het voor een zacht prijsje over te nemen (heb nog zo'n 400gr denk ik) ook nog legio lege capsules waarmmee je zo'n 500+mg capsules piracetam kan maken.... Staat trouwens ook in de market hoor, dus hoor het wel