Partyflock

Forumonderwerp · 1095457
1 volger · 8611x bekeken
Waarschuw beheerder
Zojuist bestelling piracetam binnengekregen, binnenkort ga ik t eens proberen. Heeft hier iemand ervaring mee? Hoe te doseren, ervanuitgaand dat je niet dagelijks piracetam slikt?
Waarschuw beheerder
Gratis kan altijd natuurlijk :D, maar ik heb net 500gr binnengekregen vandaag, dus ik heb nog wel even genoeg. Er zijn anderen die nog opzoek zijn dacht ik.
Bart1981, !¤ eM 2C²¤! en Plexiflex zijn mogelijk nog opzoek.

In ieder geval bedankt voor het aanbod!
En jammer dat het je slecht bevallen is. Misschien had je er Choline bij moeten gebruiken (weet niet of je dat al deed), dat helpt tegen de "nare effecten" van Piracetam. Met nare effecten bedoel ik hoofdpijn e.d. Dit komt doordat Piracetam het gebruik van Choline in je hersenen stimuleert waardoor er een gebrek kan ontstaan, en je dus een vervelend gevoel in je hoofd krijgt.

Mocht je het toch nog willen proberen en dan samen met Choline dan kan ik je wel een paar gram Choline opsturen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R|k op maandag 30 augustus 2010 om 20:49:
Mocht je het toch nog willen proberen en dan samen met Choline dan kan ik je wel een paar gram Choline opsturen.

Ik ben voorlopig klaar met experimenteren.
Volgens mijn vrouw (en die is gelukkig de verstandigste) moet ik op mijn leeftijd ook niet meer experimenteren.
"Gewoon een pil en gaan!!" en ze heeft natuurlijk weer gelijk.
Zij had immers wel een leuk ML al was ze erg bezorgt op het laatste.

Wie me spul wil hebben dm maar je adres en ik stuur het op. weg die zooi!! :-)
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
JA hoor je mag het wat mij betreft deze kant op sturen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Is al verstuurd helaas
Waarschuw beheerder
donateur
Nu alles is gelukkig weer normaal.
Onverwachts dit weekend een feestje 1 BYY erin en 6 uur koekiwaus.
Waarschuw beheerder
+1
Afgelopen weekend ook wezen stappen met preloaden met piracetam.
Moet zeggen dat het best goed werkte, bij mn vriendin (die kleiner en lichter is dan ik) werkte het beter dan bij mij, maar daar werkte M sowieso altijd nog beter dan bij mij.....
Zij had echt weer zo goed als het 'de eerste keer gevoel' lange tijd met haar ogen dicht, zware inslag, etc. Zonder meer dan normaal te gebruiken. Ze vroeg aan me, heb je ze extra zwaar gemaakt, maar nee was de piracetam :-D

Bij mijzelf was het love peace en hapyness gevoel ook weer een stuk meer terug, maar niet te vergelijken als met de eerste keer, maar wel meer dan dat het was.....

Ook geen dip gehad trouwens na afloop, ook mn vriendin er niet over gehoord, geen idee of dat door de piracetam komt. Zelf heb ik vooraf en nadien ook 5-htp gebruikt, maar mn vriendin maar een keertje de dag na M gebruik en normaal is dat voor haar niet genoeg om een dip te voorkomen....

Alleen heb ik nu na afgelopen weekend wel zoiets van: het is wel mooi geweest met het M gebruik. Ik wil en ga er mee kappen. Deed het al niet vaak meer, maar ik mis gewoon teveel van de feesten zelf. Ben teveel aan het ouwehoeren, lopen, etc. Om nog maar niet te spreken over het terug reizen. Nee het is mooi geweest zo. Tijd om overal afstand van te doen....

Heb nog flink wat piracetam over, dus als iemand nog interesse heeft om het voor een zacht prijsje over te nemen (heb nog zo'n 400gr denk ik) ook nog legio lege capsules waarmmee je zo'n 500+mg capsules piracetam kan maken.... Staat trouwens ook in de market hoor, dus hoor het wel :)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Bart1981 op donderdag 7 oktober 2010 om 08:45:
Alleen heb ik nu na afgelopen weekend wel zoiets van: het is wel mooi geweest met het M gebruik. Ik wil en ga er mee kappen

Heb ik op een bepaald moment ook gedaan. Nu nog maar tussen de 5 tot 10 x per jaar drugs en dan is het ook weer feest.
Waarschuw beheerder
Hahaha zo vaak ga ik sowieso nog maar uit in het jaar, misschien ietsje vaker..

Waarschuw beheerder
Ben vandaag begonnen aan twee weken preload piracetam + choline, en laatste 5 dagen 5htp tabletje erbij.

Heeft iemand enig idee hoe het trouwens zit met de combinatie piracetam/GHB. Want als het niet het gewenste effect heeft (dus het geen meerwaarde voor de MDMA oplevert), wil ik misschien op dezelfde avond GHB bij de M pakken.

thx
Waarschuw beheerder
@extreem: ik zou hier mee oppasen...Piracetam staat bekend dat het voor veel verschillende type drugs het effect versterkt! Zo heb ik reports gelezen (sterker nog, hierboven vermeld iemand het ook volgens mij) dat mensen bijvoorbeeld veel sneller dronken zijn of stoned (THC). Omdat GHB qua dosering al een semi-lastige is en je zeker niet een extreem versterkt effect wilt hebben vna de G lijkt me dit sowieso geen goed plan.

Mocht de M+Piracetam dus niet werken zou ik zeggen: tel je verliezen en accepteer dat het voor die nacht ff niet gaat gebeuren en neem dan pas het volgende feestje MDMA+G zonder piracetam preload...!

Waarschuw beheerder
thx voor je antwoord en private msg, had alleen gisteren al een test dosis G gepakt terwijl ik al bezig ben met preload :) Had 3ml gepakt (tijdje terug 2,5 en dat was echt te weinig) en die viel opzich wel goed, niet te zwaar. Dus ik denk dat ik de combinatie wel aandurf met de piracetam. Maar ik pas gewoon op, eerst kijken hoe die valt zonder G :)

Preload gaat overigens wel goed, voelde af en toe wel wat raar met die attack dose, zit nu op normale dosering.

Ben benieuwd, feestje is 6 november (speedy J :D:D) dus zal mijn bevindingen daarna zeker posten!!!
Waarschuw beheerder
Aan de reacties te zien kan het een leuk goedje zijn. Kan me de laatste tijd toch al iets minder goed concentreren, dus bestel maar even zo'n 10gr test pakket om te kijken of het ook gewoon werkt :).

Wel zie ik bij de bijwerkingen staan: vermoeidheid, slaperigheid en slapeloosheid. Lijkt me best vervelend om moe en slaperig te zijn terwijl je niet kan slapen :p al heb je daar geen last van icm met M :p

Waarschuw beheerder
Ik zou hier nog op terug komen, helemaal vergeten te doen :)

Uhm, na twee weken preload had ik er meer van verwacht. Het had wel degelijk weer effect, maar niet genoeg. Dus na half uur langdurige lamheid tijdens het inslaan maar besloten om een lage dosis G erbij te pakken. En alle lamheid verdween, was weer lekker actief en het gevoel ging weer meer terug zoals voorheen. Volgende keer ga ik voor een iets hogere dosis G en pak ik op de dag zelf en de dagen erna ook nog wel wat piracetam, heb het idee dat het gewoon fijn spul is ook voor de dagen erna.

Al met al, niet wat het moet doen, maar wel fijn om erbij te nemen.

Als ik nog X neem (wat niet vaak meer zal zijn) wordt het een combi met G.