Uitspraak van Chrizum op zaterdag 21 april 2012 om 00:05:
Omdat het de eerste keer is toch maar voor een bescheiden ~110mg gegaan. Ben benieuwd!
Ben benieuwd naar je verhaal. (:
Ik heb uiteindelijk 117mg genomen en het meisje waar ik mee was 107mg. We deden het thuis in een chille setting met muziek, games, toffe lichten enzo
Eerste effecten begonnen ongeveer 5 kwartier na inname. We hadden best kort voor inname gegeten dus dat zou kunnen bijdragen aan de langzame werking. We voelden ons lichamelijk een beetje onrustig, maar geestelijk nog wel nuchter. Bewegen voelde natuurlijker aan dan stil zitten. Ook leken lichten en kleuren ietsje anders te zijn, alles werd iets feller en lichte visuals kwamen opzetten. Nog steeds een soort onrustig gevoel, maar dit werd snel minder. Uiteindelijk, 2 uur na inname, leken we op een plateau te komen, waar we heel licht wat energie hadden, maar geestelijk vooral in de chill-modus waren, en we hadden heel licht wat visuals. Echt onder invloed voelden we ons niet. We hadden vooral het gevoel dat we net onder treshhold zaten om het "echte" effect te ervaren. Toen hebben we 120mg methylone bijgenomen omdat we toch wel zin hadden om te gaan feesten, en ja hoor, na een half uur waren we aan het rondspringen, lachen, ouwehoeren, je kent het wel.
Uiteindelijk hebben we nog 2 keer methylone bijgenomen en zo'n 10 uur na inname van de benzo fury was ik behoorlijk aan het hallucineren (op een zeer prettige manier!). Ik weet niet of het nog kwam van de benzo fury of gewoon door een behoorlijke dosis methylone + nachtje doortrekken, maar ik heb dergelijke hallucinaties nooit met vergelijkbare dosissen mdma gehad. 3D-effecten, lampen die bewogen terwijl ze vastzaten aan het plafond, zelfs een enorm cool effect waarbij ik een patroontje zag in de lamp, en er ineens een enorme spiraal uitkwam die keihard op me af kwam (dat was best schrikken maar ongelooflijk vermakelijk

).
Al met al een topavond gehad, maar dat kwam vooral door de methylone en het gezelschap natuurlijk. Volgende keer willen we 150mg proberen.