Partyflock

Forumonderwerp · 1094778
21 volgers · 164447x bekeken
Waarschuw beheerder
+5-1
Linkje met meer uitleg over nieuwe RC

Alsof je MDMA weer voor de eerste keer ervaart klinkt interessant :9

Iemand al tegen gekomen?
Waarschuw beheerder
donateur
SA en SI hebben het
Waarschuw beheerder
Was hen vergeten, thanks, much appreciated!
Waarschuw beheerder
Slechte ervaring met 6apb hier..
In het begin ging het nog wel, werd erna heel erg wazig, kon me telefoon niet eens meer aflezen
Werd misselijk en krijg zelfs angstgevoelens! ook kwam alles op me af.

Dosis was 160mg

Meer mensen bekend mee?
Spul was van een bekende vendor.
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met 6apb van SA? Ik heb het gisteren besteld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DLC6 op maandag 9 november 2015 om 10:33:
Dosis was 160mg

Is ook best wel een zware dosis hoor. Ik doe meestal 120 ~ 130.

Uitspraak van Make the most of it op maandag 14 december 2015 om 12:21:

Tot nu toe was het altijd wel ok. Maar ik heb geluiden gehoord (op een andere bekende website) dat SA is overgenomen en het sindsdien allemaal een stuk minder is gegaan (troep). Ik zou je spul sowieso laten testen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nique op woensdag 16 december 2015 om 21:51:
Maar ik heb geluiden gehoord (op een andere bekende website) dat SA is overgenomen en het sindsdien allemaal een stuk minder is gegaan (troep).

Doel je op het verwisselen van mxe met 4fa, of heb je nog andere voorbeelden? En bedoel je een recente overname, of al enkele maanden geleden?
Waarschuw beheerder
Recent, en inderdaad het wisselen van stoffen. Welke weet ik niet. Maar ik vertrouw dat niet. Zou het echt laten testen voordat je er aan begint.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nique op donderdag 17 december 2015 om 11:54:
Recent, en inderdaad het wisselen van stoffen. Welke weet ik niet. Maar ik vertrouw dat niet. Zou het echt laten testen voordat je er aan begint.

Heb zelf uitsluitend goede ervaringen met SA. Een fout is menselijk, maar in deze business wel erg gevaarlijk. Persoonlijk ga ik er van uit dat SA na de fout een stuk zorgvuldiger is geworden.

Het kan kloppen wat je zegt, maar het kan ook niet kloppen. Zonder de verhalen bevestigd te krijgen is er voor mij geen reden om niet bij SA te bestellen, ik heb er zoals gezegd namelijk gewoon goede ervaringen mee. Testen is uiteraard slim, zeker bij iets dat via internet besteld is natuurlijk.

Over de overname heb ik ook niets vernomen, maar ook dat zou zo maar kunnen... we gaan het zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Make the most of it op maandag 14 december 2015 om 12:21:

Ja prima spul! Heb er al meerdere malen 6-apb besteld en altijd top kwaliteit!
Waarschuw beheerder
Eind Oktober bij SA 5-APB en 6-APB besteld, vandaag uitslag binnen.
5-apb had als hoofdbestandsdeel mdpv en ook onbekende hoeveel 5 en 6-apb.
6-apb was goed, geen percentage maar wel zuiver.

Mijn advies, laten testen! Dit had goed verkeerd kunnen aflopen.
Waarschuw beheerder
ah tof, was ook snel binnen. Heb d'r een EZ test op gedaan, die was iig goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Make the most of it op zaterdag 19 december 2015 om 09:03:
Heb d'r een EZ test op gedaan, die was iig goed.

Een EZ-test zegt niet persé iets over de aanwezigheid van andere stoffen natuurlijk.

Uitspraak van Sylian op vrijdag 18 december 2015 om 18:59:
Eind Oktober bij SA 5-APB en 6-APB besteld, vandaag uitslag binnen.
5-apb had als hoofdbestandsdeel mdpv en ook onbekende hoeveel 5 en 6-apb.
6-apb was goed, geen percentage maar wel zuiver.

Mijn advies, laten testen! Dit had goed verkeerd kunnen aflopen.

Niet de eerste keer dat dit fout gaat bij SA, toen betrof het ook MDPV geloof ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nique op donderdag 17 december 2015 om 11:54:
Recent, en inderdaad het wisselen van stoffen. Welke weet ik niet.

Is het opnieuw verkocht aan een ander dan? De laatste mij bekende overname is al ruim een jaar geleden. Overigens zijn er gevallen bekend van verwisseling met MDPV en methoxetamine (MXE).
Waarschuw beheerder
Ik heb al een tijdje dat 4-fa niet echt meer het effect geeft wat ik zoek. Ik ben vaak de laatste twee uur van het feest niet meer sociaal en energiek. Bijpakken vind ik geen optie omdat je dan echt als een zombie erbij gaat lopen. Ik hoorde van een maatje van mij dat 5 of 6-apb wellicht een alternatief is. kunnen jullie mij hier mij iets meer over vertellen? Is het een aanrader of lijkt het teveel op 4-f?
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Treddy op donderdag 24 december 2015 om 03:04:
kunnen jullie mij hier mij iets meer over vertellen? Is het een aanrader of lijkt het teveel op 4-f?

Naar mijn ervaring is get grote verschil dat je met 6-apb niet genoeg energie hebt om te dansen wat 4f je wel geeft. Echter wordt ik wel veel socialer nog van 6-apbapb. Wat bedoel je precies met erbij lopen als een zombie van 4f?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Treddy op donderdag 24 december 2015 om 03:04:
5 of 6-apb

5- én 6-APB :-)

De 5 geeft je de energie.
Waarschuw beheerder
Ik wil 6 en 5 apb aan de test onderwerpen. 0 ervaring met deze stofjes. De combi laat ik nog wat uit. Met welke (5 of 6) kan ik het beste starten?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 2 januari 2016 om 00:51:
Met welke (5 of 6) kan ik het beste starten?

6-APB. Naar mijn mening was 5-APB op zichzelf heel erg gebrekkig. Maar dat vond ik met 6-APB ook. De één biedt precies wat bij de ander ontbreekt, en vice versa.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 4 januari 2016 om 15:00:
6-APB. Naar mijn mening was 5-APB op zichzelf heel erg gebrekkig. Maar dat vond ik met 6-APB ook. De één biedt precies wat bij de ander ontbreekt, en vice versa.

Als ik het goed begrijp geeft 5-APB dus energie, en 6-APB juist meer de empathische kant?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op woensdag 6 januari 2016 om 12:18:
Als ik het goed begrijp geeft 5-APB dus energie, en 6-APB juist meer de empathische kant?

Ik vind beiden niet echt heel erg sterk stimulerend werken ofzo. Niet zoals 4-FA of speed dat kunnen bijvoorbeeld. 6-APB zorgt meer voor euforie, bij 5-APB ontbreekt dat toch wel echt. Maar 5-APB zorgt wel voor die body high, het lichamelijke gevoel zeg maar, en dat heeft 6-APB dan weer niet. Als je er dan toch één afzonderlijk neemt, zou ik eerder 6-APB nemen. 5-APB op zichzelf vond ik niet echt de moeite waard.
Waarschuw beheerder
Ik wil deze zaterdag op hard bass 6apb proberen, nu lees ik dat je niet veel energie er van krijgt.
daarom dacht ik zelf aan een combo van 6apb en 4fmp.
Met 4fmp heb ik al ervaring, 6apb nog niet.
Wat zouden jullie een goede dosering vinden? 1.90m 70kg +-

Thx!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JVA op donderdag 21 januari 2016 om 00:54:
Ik wil deze zaterdag op hard bass 6apb proberen, nu lees ik dat je niet veel energie er van krijgt.

Thx!

Waarom test je niet eerst 6-apb op zijn eigen? Om meteen een chem te gaan mixen die je nog nooit gebruikt hebt is ongeloofelijk dom.. leer eerst de effecten kennen van 1 product..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JVA op donderdag 21 januari 2016 om 00:54:

Thx!

Wat EuroforieAddicted zegt is inderdaad verstandiger maar ik begrijp ook als je het toch wilt proberen. Ik zou dan gewoon met een lage dosis beginnen, vooral omdat drugs harder inslaat wanneer je al drugs ophebt. Denk dat 80-100 mg wel mogelijk zou moeten zijn.
p.s. ligt het aan mij of ben jij best wel licht voor je lengte?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Treddy op donderdag 21 januari 2016 om 11:16:
Wat EuroforieAddicted zegt is inderdaad verstandiger maar ik begrijp ook als je het toch wilt proberen. Ik zou dan gewoon met een lage dosis beginnen, vooral omdat drugs harder inslaat wanneer je al drugs ophebt. Denk dat 80-100 mg wel mogelijk zou moeten zijn.
p.s. ligt het aan mij of ben jij best wel licht voor je lengte?

Ja snap ik ook wel, ik twijfel gewoon of ik genoeg energie heb als ik alleen benzo op heb, wil nog wel kunnen dansen natuurlijk :D
En nee valt best mee hoor, misschien ben ik wel iets zwaarder dan dat, let er niet echt op haha!

Thx voor de tips!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van JVA op donderdag 21 januari 2016 om 20:39:
Ja snap ik ook wel, ik twijfel gewoon of ik genoeg energie heb als ik alleen benzo op heb, wil nog wel kunnen dansen natuurlijk :D
En nee valt best mee hoor, misschien ben ik wel iets zwaarder dan dat, let er niet echt op haha!

Thx voor de tips!

Neem gewoon een normale startdosis 6apb 120mg a 160mg. zonder direct te combineren. Mocht het na inslag toch energie missen (wat het bij mij ook doet) . Heb je later al genoeg aan 60mg a 80mg 4fa om net dat beetje energie erbij te krijgen. Werkt heerlijk samen.

Neem dus geen volle dosis 4fa tijdens je 6apb!

De reden dat ik 120mg a 160mg aangeef is omdat 120 meestal de standaard is die ik veel op internet lees. Zelf voelde ik echter geen drol onder de 160mg.
In mijn geval komt de 6apb dosis behoorlijk overeen met mijn mdma dosis, maar better safe than sorry!

Benieuwd hoe je het gaat ervaren :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DNM surfer op donderdag 21 januari 2016 om 23:20:
Neem dus geen volle dosis 4fa tijdens je 6apb!

Hetzelfde geldt voor MDMA tijdens 6-APB gebruik. 6-APB werkt namelijk als MAO-remmer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 22 januari 2016 om 01:55:
Hetzelfde geldt voor MDMA tijdens 6-APB gebruik. 6-APB werkt namelijk als MAO-remmer.

Volgens mij is 6APB geen MAOI hoor. Het is meer dat de 2 drugs elkaar synergistisch versterken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DNM surfer op vrijdag 22 januari 2016 om 18:09:
Het is meer dat de 2 drugs elkaar synergistisch versterken.

Het versterkende effect van 6-APB op MDMA is aanzienlijk groter dan dat van 4-FA op MDMA, zou dat niet komen omdat beide stoffen tot een verschillende klasse behoren?

Uitspraak van DNM surfer op vrijdag 22 januari 2016 om 18:09:
Volgens mij is 6APB geen MAOI hoor.

Ik kan de oorspronkelijke post waar het met bronvermelding in stond niet meer vinden, misschien is die theorie inmiddels dan ook al wel ontkracht. Ik vond wel dit terug:

I was partially mistaken about the metabolites. Its actually 5-apb that metabolises into a close analogue of PMA (which is a known MAOI). However I suspect the Ethyl group on 6-apb that remains will also block MAO-A and hence make it a competitive MAOI.

De pest is een beetje dat er nog steeds niet heel veel bekend is over deze middelen, omdat er bijna niet mee wordt getest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey Allemaal, Ik ben zelf erg nieuwsgierig naar deze Drug. Vooral de lengte van de trip lijkt me heerlijk. Ik ben dit van plan op Grotesque.

Hoe zijn ervaringen in combi met een joint?

Ik zie iedereen hier praten over bijdoseren enzo. (dus met pillen) Zelf kan ik op het internet alleen maar poeders en capsules met 6APB vinden. Wie kan mij hierbij helpen.
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van staniemand1 op donderdag 24 maart 2016 om 16:45:
Ik ben dit van plan op Grotesque

Perfect spul op een feest. 2 keer gedaan, geen spijt van. Absoluut geen spijt van. Je bent zo koekwaus als een pannenkoek, echt exact als XTC (ik vind het zelfs fijner!) je voelt je dus qua 'lekker' als zodanig maar je bent nog steeds helder en je kunt gewoon gesprekken voeren zonder dat je na 3 seconden vergeet waar het ook al weer om ging (dat vind ik zelf ook wel eens geinig, maar dan in een thuissetting). Daarnaast is de werkingsduur gewoon vrijwel 2 keer langer. En ook niet onbelangrijk: stabieler.

Het komt na het innemen heel geleidelijk opzetten. Je hebt geen 'inslag'. Tenminste, ik heb dat van alle keren (stuk of 8 nou) nog maar 1x gehad. Weet ook niet hoe dat kwam maar normaal gesproken komt het geleidelijk en merk je opeens na 2 uurtjes zo iets van; "hey, volgens mij is dat ding aan het werk. :P". En vanaf dan word het intenser en intenser. Je krijgt geen piek/dal/piek/dal. Het is gewoon helemaal naar een (hoge, dat wel) vlakke heuvel en daar blijf je dan een uur of 4 / 5 op zitten qua intensheid en daarna neemt het langzaam weer af. En dit is het moment om een halfje X te pakken ;). Met 6APB heb ik niet zoals met X: fuck het word koud... einde (kut)... Nee. Het gaat super geleidelijk.

Met een joint nog niet gedaan al denk ik wel dat het gewoon kan (indien je er ook tegen kan met X). Ik vind een joint eigenlijk zonde. Van een joint verslap en versuf ik. Dat vind ik zonde. X doet dat al genoeg. Maar met 6APB krijg je meer energie dat wel. Ik las hierboven van niet, maar ik vind van wel. Meer energie dan van X.

Ik snap alleen niet waarom mensen zoveel / uberhaupt 6APB bij pakken. Ik heb het twee keer gedaan en twee keer was de verlenging zeg maar op het randje van 'nog leuk' <- met andere woorden; ik vind het mooi geweest, het 'lekker' word 'te'. .. en wanneer houd het op.. en dan moet je nog 3 uur.. Het wordt na het bij pakken zeer intens, ook al is de vorige al lang uitgewerkt. Het word écht heel intens. De vraag is of je dat na een uur of 3 nog leuk gaat vinden. Ik had er echt genoeg van. Zo intens was het dus. als het je eerste keer word zou ik daar echt nog even van af zien (! echt geloof me, weet waar je aan begint !) Ik ga minimaal 6 uur 100% op 1 capsule. Maar als ik (6apb) bij pak kan ik daar gerust nog 9 / 10 uur op gooien (! vandaar, geloof me, niet zomaar bij gaan pakken, goed over nadenken !).

Omdat een feest bijvoorbeeld meestal langer is dan zes uur, pak ik een halve X en geloof me die werkt ook heerlijk. zoals ik boven schreef, neem ik die meestal in op het moment dat ik voel dat de 6APB weg begint te ebben. Dan heb je een prima overgang. Je kunt het ook andersom doen maar ik prefereer eerst apb en dan x. Dit omdat ik toch meer het gevoel heb naar de klote te zijn van X dan van 6APB. En na een X je (max 4 uur) moet ik meestal nog 5 uur :P. Dus doe het liever andersom.

Een capsule is gewoon vergelijkbaar met een pil, sterker nog, je kunt het beter doseren naar je lichaamsgewicht. Lijkt mij juist beter.

(ik meen jouw (ben jij die rechter?) trouwens gezien te hebben op Grotesque of ASOT.. (dat weet ik niet meer)) maar ik herken je ergens van :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nique, dit is een verhaal waar ik wat aan heb! Dan haal ik binnenkort wat van die capsules. Combi met X ben ik niet van plan. Mocht het bevallen dan kan dat altijd nog een ander feestje.

Wij hebben inderdaad elkaar even gesproken op Grotesque ;p

Waarschuw beheerder
De combinatie 6apb met xtc en/of 4fa kan prima hoor. Het is vast niet goed, maar je gaat wel lekker :) Vooral als je er ook 2cb bij mixt. Ideale cocktail voor een after of thuissetting.
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 april 2016 om 18:08:
De combinatie 6apb met xtc en/of 4fa kan prima hoor.

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 april 2016 om 18:08:
Het is vast niet goed

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nique op donderdag 24 maart 2016 om 23:59:
maar je bent nog steeds helder en je kunt gewoon gesprekken voeren zonder dat je na 3 seconden vergeet waar het ook al weer om ging (dat vind ik zelf ook wel eens geinig, maar dan in een thuissetting).

Minder xtc nemen dan heb je dat "ik vergeet alles" verhaal...
Waarschuw beheerder
Na deze postieve ervaringen te hebben gelezen ga ik komend feestje ook dit goedje eens een kans geven. Normaal ga ik erg goed op 220mg 4-fa met later wat GHB op een hele avond. Pak ook paar keer per jaar XTC, ongeveer 1 en kwart pil hele dag. Wat zouden jullie kwa dosering 6-apb adviseren?
Wil het vooral gebruiken als upper voor energie (zoals bij 4fa) en euforie en minder space en slap gevoel zoals bij xtc.

Ander vraagje... Hoewel ik er zelf altijd weinig last van heb, heeft mijn vriendin vaak grote katers van xtc/mdma. Op de avond is ze nieteens heel waus en heeft ze vrij veel nodig voor haar lengte en gewicht om er echt wat van te merken maar de katers zijn des te groter. Hele week lusteloos, depri, huilbuien etc. Ze heeft dus recent gezworen nooit meer mdma te nemen. Op 4fa gaat ze wel goed en zijn de katers minder maar ze merkt niet heel veel effect tov als ze nuchter gaat . 4fa doet haar dus niet zoveel. Het is wel goed spul want ik sta er uren op te stuiteren.
Zou 6-apb een goed alternatief voor haar zijn? Het gaat haar voornamelijk ook om energie en wat euforie en zo min mogelijk serotonine katers . Of zou pep dan een beter alternatief zijn? Bijv pep en Ghb?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Energy_Explosion op maandag 4 april 2016 om 13:57:
Zou 6-apb een goed alternatief voor haar zijn? Het gaat haar voornamelijk ook om energie en wat euforie en zo min mogelijk serotonine katers . Of zou pep dan een beter alternatief zijn? Bijv pep en Ghb?

Ik zou dan eerder 6apd doen en geen pep. Mijn ervaring is dat pepkaters het kutst zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 april 2016 om 14:40:
Ik zou dan eerder 6apd doen en geen pep. Mijn ervaring is dat pepkaters het kutst zijn.

Pep katers kut? Wow, als er iets is waar ik nooit last van heb :cheer:

vrij veel nodig

de katers zijn des te groter.

Ja, das logisch. Ik zou pep juist aanraden omdat bij mij 6apb katers (alles met serotonine) groter zijn. Plus 6apb spreekt serotonine aan. Pep geeft juist wel energie en (milde) euforie meestal.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van JSKI op maandag 4 april 2016 om 15:39:
Pep katers kut? Wow, als er iets is waar ik nooit last van heb :cheer:

Idem

Waarschuw beheerder
Zo blijkt maar weer dat iedereen verschillend is :p Ligt ook aan wat voor persoon je bent, hoe veel je slaapt, wat je eet en blabla.
Waarschuw beheerder
En hoeveel alcohol je drinkt. Met speed drinken de meeste mensen snel veel alcohol.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 4 april 2016 om 17:15:
En hoeveel alcohol je drinkt. Met speed drinken de meeste mensen snel veel alcohol.

Alcohol versterkt altijd hard je drugskater. Ongeacht welk soort drugs je neemt.
Waarschuw beheerder
+2
Maar niet door elke drugs krijg je even erg de behoefte om alcohol te consumeren en dat is exact het punt wat ik aanstipte.
Waarschuw beheerder
Testuitslag 6apb van SA gekregen. Hoofdbestandsdeel is 6APB en deels ook 5APB. Ik heb eerder gelezen in dit forum dat dit voorkomt.
Aankomende zaterdag proberen. Ik denk erover met 130mg te starten en hopelijk is dit genoeg voor de rest van de dag anders wat bijnemen. Percentages kunnen ze blijkbaar niet geven bij deze stof.
Ik zal mijn ervaring hier posten.

Met hoeveel uur moet ik rekening houden dat de stof actief is en er niet geslapen kan worden? Bij 4-fa reken ik altijd 10 uur voor 200+ mg.

Iemand ervaring met combi 4-apb en paar uur later 4-fa? Of is dat niet aan te raden? Dit omdat ik van 4-fa altijd ze lekker veel energie krijg om te dansen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Energy_Explosion op donderdag 14 april 2016 om 19:49:
Met hoeveel uur moet ik rekening houden

Na 6 uur begin je te merken dat het minder word. Denk dat je na 10 uur prima kan slapen. Maar pak niet bij. zoals ik al eerder schreef.. dan ga je zo hard dat je op het randje van 'leuk/niet meer leuk/wanneer stopt het eens' zit.
Als je het wil verlengen gooi je een kleine hoeveelheid MDMA er in zodra je merkt dat het minder word.

En oja, geeft het de kans om in te laten werken. Het duurt meestal wel even voordat het werkt (soms wel 2 - 2,5 uur).

verder heb ik geen ervaring met combo's behalve dan met mdma.
Waarschuw beheerder
Ik hou het dan maar op 130 6apb als startdosis. Ik heb daarnaast nog wat Methylone om later bij te nemen. Aangezien dat wordt gezien als de mildere vorm van mdma, is dat misschien handiger.
Waarschuw beheerder
Ik ben nou best wel benieuwd geworden naar 6apb en heb een grammetje besteld, wat voor startdosis zouden jullie aanraden?
Zaterdag een feestje vanaf +- 23:00 en wil doorgaan tot een uurtje of 8:00 minimaal. Heb een vreselijk hoge tolerantie in het algemeen, ben 1,68 meter en ongeveer 56 kilo. Wilde eerst beginnen met 100 mg maar ik lees nu dat velen een startdosis van 170 mg of meer... Wil het nou ook weer niet helemaal te mooi maken dus ik dacht misschien toch maar 125mg en een eventuele redose van 50 of zoiets? :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zhupac op maandag 18 april 2016 om 19:14:
startdosis

Ik ben van plan om binnekort 100mg te proberen. Voor mij ook de eerste keer :)

Ik ben heel gevoelig voor veel soorten drugs op pep en opiaten (veel operaties) na. Dus misschien voel je er wat minder van dan mij met 100mg, maar ik denk dat het hoe dan ook een goede begin dosis is. Je weet nooit zeker hoe je op een nieuwe drug reageert.

Zou de eerste keer ook geen re-dose doen. Dan kun je even kijken hoe je reageert op heel het verloop van de drug, incl afbouw vd effecten op een enkele dosis. Up to you (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stereotype op dinsdag 19 april 2016 om 11:45:
Zou de eerste keer ook geen re-dose doen. Dan kun je even kijken hoe je reageert op heel het verloop van de drug, incl afbouw vd effecten op een enkele dosis. Up to you (y)

thanks voor je advies! ik laat je snel weten hoe het was :)
Waarschuw beheerder
+1
Afgelopen zaterdag dus voor het eerst 6apb geprobeerd van SI, capje van +- 140 mg gemaakt (mijn precisieweegschaal bleek toch maar niet zo precies...) en lekker getikt om 00:00. Had al gelezen dat het echt wel twee à drie uur kon duren voor het inkickte dus op de tijd letten deed ik niet en ik ging lekker dansen want Subway was super hard. Om 23:00 had ik een banaan gegeten en om 19:00 een paar happen avondeten, ik kreeg niks door mijn keel door de lichte zenuwen die ik had voor het feest, dat heb ik altijd wel als ik al maanden uitkijk naar iets. :p

Maar goed, om vier uur voelde ik nog steeds niets. Ik heb een aardig hoge tolerantie voor drugs dus ik keek er niet van op. Om half vijf dus wat mxe en pep getikt en toen voelde ik me wel lekker. Om vijf uur begonnen mensen te vragen of ik iets op had en bleek ik wel grote doppen te hebben voor een standaard spleetoogje, ik voelde me in vlagen sociaal maar in de zaal kon ik wel mijn mond houden en heel erg genieten van de lichtshow waar ik dus normaal echt geen zak aan vind. Weet niet of dit kwam door de 6apb, of door de mxe, of omdat het allemaal in mijn hoofd zat en dus een placebo effect, of omdat ik nuchter genoeg was om te begrijpen wat er om me heen gebeurde. :p Normaal ben ik namelijk veel te druk met lekka gaan en dansen.
Volgens mij hadden sommige mensen bij een hogere dosis ook een beetje een 2cb effect. Kleuren waren naar mijn mening niet echt intenser, mooier of feller. Wellicht was het dus gewoon een placebo effect.
In de rokersruimte kon ik soms niet stilstaan. Alleen waus of trippy voelde ik me niet: het voelde eigenlijk alsof ik een hele avond nuchter was, tot de mxe. Toen voelde ik me een beetje spaghetti.

Kortom, geen geslaagde eerste keer dus. Maar misschien probeer ik over een maandje wel een hogere dosis. Ben benieuwd. :p