Ik ben dit van plan op Grotesque
Perfect spul op een feest. 2 keer gedaan, geen spijt van. Absoluut geen spijt van. Je bent zo koekwaus als een pannenkoek, echt exact als XTC (ik vind het zelfs fijner!) je voelt je dus qua 'lekker' als zodanig maar je bent nog steeds helder en je kunt gewoon gesprekken voeren zonder dat je na 3 seconden vergeet waar het ook al weer om ging (dat vind ik zelf ook wel eens geinig, maar dan in een thuissetting). Daarnaast is de werkingsduur gewoon vrijwel 2 keer langer. En ook niet onbelangrijk: stabieler.
Het komt na het innemen heel geleidelijk opzetten. Je hebt geen 'inslag'. Tenminste, ik heb dat van alle keren (stuk of 8 nou) nog maar 1x gehad. Weet ook niet hoe dat kwam maar normaal gesproken komt het geleidelijk en merk je opeens na 2 uurtjes zo iets van; "hey, volgens mij is dat ding aan het werk.

". En vanaf dan word het intenser en intenser. Je krijgt geen piek/dal/piek/dal. Het is gewoon helemaal naar een (hoge, dat wel) vlakke heuvel en daar blijf je dan een uur of 4 / 5 op zitten qua intensheid en daarna neemt het langzaam weer af. En dit is het moment om een halfje X te pakken

. Met 6APB heb ik niet zoals met X: fuck het word koud... einde (kut)... Nee. Het gaat super geleidelijk.
Met een joint nog niet gedaan al denk ik wel dat het gewoon kan (indien je er ook tegen kan met X). Ik vind een joint eigenlijk zonde. Van een joint verslap en versuf ik. Dat vind ik zonde. X doet dat al genoeg. Maar met 6APB krijg je meer energie dat wel. Ik las hierboven van niet, maar ik vind van wel. Meer energie dan van X.
Ik snap alleen niet waarom mensen zoveel / uberhaupt 6APB bij pakken. Ik heb het twee keer gedaan en twee keer was de verlenging zeg maar op het randje van 'nog leuk' <- met andere woorden; ik vind het mooi geweest, het 'lekker' word 'te'. .. en wanneer houd het op.. en dan moet je nog 3 uur.. Het wordt na het bij pakken zeer intens, ook al is de vorige al lang uitgewerkt. Het word écht heel intens. De vraag is of je dat na een uur of 3 nog leuk gaat vinden. Ik had er echt genoeg van. Zo intens was het dus. als het je eerste keer word zou ik daar echt nog even van af zien (! echt geloof me, weet waar je aan begint !) Ik ga minimaal 6 uur 100% op 1 capsule. Maar als ik (6apb) bij pak kan ik daar gerust nog 9 / 10 uur op gooien (! vandaar, geloof me, niet zomaar bij gaan pakken, goed over nadenken !).
Omdat een feest bijvoorbeeld meestal langer is dan zes uur, pak ik een halve X en geloof me die werkt ook heerlijk. zoals ik boven schreef, neem ik die meestal in op het moment dat ik voel dat de 6APB weg begint te ebben. Dan heb je een prima overgang. Je kunt het ook andersom doen maar ik prefereer eerst apb en dan x. Dit omdat ik toch meer het gevoel heb naar de klote te zijn van X dan van 6APB. En na een X je (max 4 uur) moet ik meestal nog 5 uur

. Dus doe het liever andersom.
Een capsule is gewoon vergelijkbaar met een pil, sterker nog, je kunt het beter doseren naar je lichaamsgewicht. Lijkt mij juist beter.
(ik meen jouw (ben jij die rechter?) trouwens gezien te hebben op Grotesque of ASOT.. (dat weet ik niet meer)) maar ik herken je ergens van