Partyflock

Forumonderwerp · 1094778
21 volgers · 164441x bekeken
Waarschuw beheerder
+5-1
Linkje met meer uitleg over nieuwe RC

Alsof je MDMA weer voor de eerste keer ervaart klinkt interessant :9

Iemand al tegen gekomen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juli 2010 om 16:44:
Growplants = afzetters

ben ik het helemaal mee eens want heb het 1 en ander over hem gehoord....

en weet dat er snel een goeie site in de lucht gaat zodra die is gelanceerd
laat ik het jullie weten durf 99% zeker tezeggen dat het de goedkoopste gaat zijn
vraag me alleen wel af hoe het kan dat het er al is ....
behalve dan de aantal testers die zijn rond gestuurd
want even correctie worden tog pillen van 100mg dus geen caps ...

maar ja ieder zijn connecties ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van minimaal-daan op donderdag 29 juli 2010 om 23:12:
vraag me alleen wel af hoe het kan dat het er al is ....
behalve dan de aantal testers die zijn rond gestuurd
want even correctie worden tog pillen van 100mg dus geen caps ...

Je hebt gelijk, het is er ook pas volgende week ;-) en ik durf te beweren dat de prijs nog verder daalt zodra het product eenmaal in grote volumes op de markt beschikbaar is. (kwestie van vraag en aanbod, zoals met ieder product)

En het worden inderdaad pillen van 100mg (tenzij je toegang hebt tot de "fabrikant" die bereid is het spul puur en in poedervorm aan je te verkopen ;-) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juli 2010 om 14:01:
(tenzij je toegang hebt tot de "fabrikant" die bereid is het spul puur en in poedervorm aan je te verkopen ;-) )

ik begin me af tevragen of jij er geen mannetje tussen hebt zitten want die fabrikant heeft inderdaad ook poeder ..
maar pil vorm hebben ze ook ;) en dat komt allemaal bij de zelfde vandaan en ja groot inkopen helpt inderdaad daarom dat je straks de pil vorm net zo goedkoop kan krijgen dat is namelijk het verschil inkoop prijs ..
daarom weet ik zeker dat die prijzen zodra het uit komt erg gaan verschillen want sommige mensen hebben betere contacten
of directere en kopen voor andere prijzen en grotere aantallen maar ja dat is een concurrentie strijd die er gaat komen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van minimaal-daan op vrijdag 30 juli 2010 om 20:00:
ik begin me af tevragen of jij er geen mannetje tussen hebt zitten want die fabrikant heeft inderdaad ook poeder ..

Lees mijn berichtje nu nog eens..... maar dan even "tussen de regeltjes door lezen" Daantje :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juli 2010 om 20:17:
Daantje

ik vat jou bericht en denk dat ik weet wie je tussen persoon is ;)
gr
en wat ik zeg is dat de pillen gewoon voordelen heeft ...
want poeder en overdossering ook al aan gedacht ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van minimaal-daan op vrijdag 30 juli 2010 om 20:31:
en wat ik zeg is dat de pillen gewoon voordelen heeft ...
want poeder en overdossering ook al aan gedacht

Dat pleit mijns inziens juist vóór poeder !
Pilletje is hapslikweg 100mg hoppsakee (of je moet ze in tweeën of vieren breken, maar das altijd zo'n gedoe)
Als je 100mg poeder hebt kun je tot op de mg nauwkeurig bepalen hoeveel je wenst te gebruiken....

Of begrijp ik je niet goed...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juli 2010 om 20:46:
Als je 100mg poeder hebt kun je tot op de mg nauwkeurig bepalen hoeveel je wenst te gebruiken....

neem jij een grammeweger altijd met je mee dan ..
poeder pak je niet even uhmzz 25mg tog
en als mensen het gaan snuiven moeten ze zeker minder gaan nemen
en 100mg ja uhmzz heb ik nu 50 liggen ??
denk even zoals veel mensen in de omgeving
pillen pakje sneller een halve mijn mening..
maar ja ieder zijn ding ;)

Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk, ieder zijn voorkeuren! ;-)
donateur
Uitspraak van minimaal-daan op vrijdag 30 juli 2010 om 21:06:
neem jij een grammeweger altijd met je mee dan ..

Hoeft niet mee te nemen, kunt ook thuis voorbereidend werk doen ;)

Goed beslagen ten ijs. Voor snuiverds geen uitkomst nee, maar dat doe ik dan ook niet :)
maar ja dat is een concurrentie strijd die er gaat komen ;)

maar goed, dat is ook buiten het drugscircuit zo.
want sommige mensen hebben betere contacten

net als dit natuurlijk.
Uitspraak van minimaal-daan op vrijdag 30 juli 2010 om 21:06:
poeder pak je niet even uhmzz 25mg tog

Prima te doen met de juiste weegchaal ;) Alleen niet midden in een club natuurlijk, maar gelukkig hoeft dat ook niet perse ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 30 juli 2010 om 21:51:
Prima te doen met de juiste weegchaal

+1 (whooo, ik heb sinds 3 dagen een weegschaal, en nou zullen jullie het weten ook :D)

Maarre, ik ben dr sowieso niet de moeilijkste in, ik kan beide vormen prima naar binnen werken... Maar pilletje is wel iets meer gemakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 30 juli 2010 om 21:51:
Prima te doen met de juiste weegchaal ;) Alleen niet midden in een club natuurlijk, maar gelukkig hoeft dat ook niet perse ;)

heb je een punt maar het is en gaat een party ding worden
in iedergeval dat was mijn ervaring ...

Hoeft niet mee te nemen, kunt ook thuis voorbereidend werk doen ;)

Goed beslagen ten ijs. Voor snuiverds geen uitkomst nee, maar dat doe ik dan ook niet

dus iedereen die het gaat kopen moet een grammenweger hebben en zich gaan voor bereiden ...
zo gaat dat helaas niet in de praktijk niet
en weet dat het spul hard in kan klappen als je iets meer neemt ..

net als dit natuurlijk.

nou ja dit is meer mensen op de hoogte houden en miss de goeie weg wijzen
donateur
Uitspraak van minimaal-daan op zaterdag 31 juli 2010 om 00:39:
grammenweger

grammenweger kom je niet ver mee, milligrammenbalans heb je nodig (Y) En anders wel eentje die het per 0,01gr doet, 1tje per gram is leuk voor in de keuken, maar niet voor drugs.
dus iedereen die het gaat kopen moet

iedereen en moet? Nee hoor (N) Niemand moet wat, allemaal lekker zelf weten, maar verstandig is het in feite wel. Maar praktijk is idd anders, maar dat zegt niet perse dat pillen nou de beste oplossing zijn. Tenslotte gaan die er bij mensen soms ook in alsof het snoepjes zijn, maakt dan voor sommige mensen blijkbaar niet eens uit over MDMA, 2C-B, mCPP of 6-ABP of nog weer iets anders in zit. Als je het wedstrijdje meeste pillen tikken maar wint :/ Ik zeg daar overigens (N) tegen!
nou ja dit is meer mensen op de hoogte houden en miss de goeie weg wijzen

kortom, in feite niet helemaal de bedoeling.. want je wilde naar je zelf wijzen of wat..?

Waarschuw beheerder
Naja, bij deze hoeveelheden met deze stof heb ik het idee dat je met the art of eyeballing er ook wel uitkomt ;).
donateur
Dat is bij dit soort hoeveelheden ook wel weer waar ja, als je tenminste ervan op aan komt dat je de juiste hoeveelheid geleverd hebt gekregen, en niet minder (of toch per ongeluk meer)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 31 juli 2010 om 04:24:
grammenweger

oké hoe letterlijk wil je zijn ;)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 31 juli 2010 om 04:24:
want je wilde naar je zelf wijzen of wat..?

ik wijs niemand naar me zelf ik zeg alleen dat ik er veel over hoor en mensen ken in het proces
en dan bedoel ik helemaal voor aan ...

Als je het wedstrijdje meeste pillen tikken maar wint :/ Ik zeg daar overigens (N) tegen!

ik ben het helemaal met je eens die zijn er ook zeker en daarom vind ik ook dat er meer uitleg moet komen
over de sterkte van het spul .. en over de mogelijke effecten bij hoge tot overdosering ...
maar ik ga het niet voor ze testen
maar zodra daar meer duidelijk heid over is zal ik dat ook zeker hier melden ..

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 31 juli 2010 om 04:57:
juiste hoeveelheid geleverd hebt

en daar heb je nog een punt dat ligt er aan waar je het haald
de fabrikant levert het in een paar verschillende manieren

poeder in medere hoeveel heden verpakt maar de mensen die het halen halen 100g of kilo's dus word door hun verdeeld

saches (zakjes 400mg) zijn een soort balletjes oplosbaar in water enz. vond het bij meph wel handig trouwens

pillen 100mg

dit had je ook bij mephedrone
dus ja ieder wat wils
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik lees nu pas je verslag Rockstra. Het bevestigd volgens mij wel het beeld wat ik heb bij 6-ABP... nu nog zelf ervaren :P.
Maar in ieder geval super bedrankt om hierover een verslag te maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 18:25:
nou het is toch gewoon niet geloven 20 euro voor 100 mg ????
Volgens mij is Coke nog goedkoper :roflol:

weet het wel zeker maar hier heb je een stuk minder van nodig
100 mg 2cb is ook 20 tot 25 euri
donateur
Uitspraak van minimaal-daan op zaterdag 31 juli 2010 om 07:50:
oké hoe letterlijk wil je zijn ;)

Nou, als er een factor 1000 tussenzit, wil ik wel letterlijk zijn ja ;)
ik zeg alleen dat ik er veel over hoor en mensen ken in het proces
en dan bedoel ik helemaal voor aan ...

komt imo een beetje op hetzelfde neer maat..
daarom vind ik ook dat er meer uitleg moet komen
over de sterkte van het spul .. en over de mogelijke effecten bij hoge tot overdosering ...

Ok, mee eens, maar wie gaat dat nu geven dan?

Ook wel keertje proberen dit trouwens :) Maar geen haast, wacht nog wel ff :)

Waarschuw beheerder
En je weet dat deze site betrouwbaar is? Overigens staan er wel meer leuke dingen op voor best een spot prijsje (2c-e bv).

Ik wil eerst nog wel eens wat meer reports lezen van betrouwbare mensen uit dit forum, meer informatie over de dosis etc. Daarna misschien zelf maar eens proberen.
Waarschuw beheerder
Hallo ik ben nieuw in deze research drug wereld.

Ik heb laatst methylone besteld en wil ook graag mephedrone en benzo's proberen.

Is benzo's ook niet van fear and loathing in las vegas?

Anyway ik snap weinig van benzo's en vind het ook een vaag gebeuren tot nu toe.

Wie kan mij wat informatie verstrekken omtrent hoe te gebruiken, beste manieren om te gebruiken en de effecten in lemen's taal.

En ik ben niet achterlijk dus geen flauwe grapjes over dat je 500mg in je anus moet stoppen ofzo.

Waarschuw beheerder
benzo's zijn wat anders als benzo fury (daarom is dit ook een domme naam voor deze drug)

Benzo's of ook wel Benzodiazepinen, zijn kort door de bocht slaap en anti-angst middelen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Benzodiazepine
Hoe te gebruiken, pillen scoren en innemen en dan slapen ;P

Benzo fury of ook wel 6-ABP, is een research chemical met vergelijkbare werking richting mdma bv.

Hoop je wat kort geholpen te hebben, moet nu weg :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 31 juli 2010 om 15:57:
Ok, mee eens, maar wie gaat dat nu geven dan?

nou we moeten het eerst doen met ervaringen denk ik en die komen er genoeg zo dus ook mensen
die teveel nemen en of alles door elkaar gooien ..
ik heb er zelf al een foutje mee gemaakt moet ik zeggen (dronken actie)
en ja leef nog zonder verdere naar brak hoofdpijn misselijkheid en of iets
Waarschuw beheerder
Heb valium gebruikt dus ja ik weet 't

Wacht nog op mn methylone is 150-200MG in 1x snuiven gebruikelijk?
donateur
Nee, dat is enigzins gebruikelijk voor orale dosering, maar voor Methylone is een apart topic, dus als je 't daar over wilt hebben zou ik je graag daarheen verwijzen (Y)
Waarschuw beheerder
Ja ik ga der naartoe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 augustus 2010 om 00:56:
Laagste prijs garantie bij ...

Kan iemand mij vertellen hoe betrouwbaar die site is? Aangezien het erop lijkt alsof ze het al kunnen leveren en dat (nog) niet mogelijk zou zijn?

* edit, bij registreren zou ik een bevestigingsmail moeten krijgen maar die ontvang ik al niet? *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Had er 3 besteld, en omdat het nieuw was vanmiddag maar eens veilig 1tje thuis geprobeerd i.p.v. direct in een vreemde omgeving doen.

Na anderhalf uur merkte ik nauwelijks wat, dus dacht dat het fake of rotzooi was.

Opeens begon alles om me heen 'raar' te voelen/klinken. Zo onwerkelijk.
Dit gevoel herkende ik...
Van m'n truffel-trip een jaar geleden, precies hetzelfde.

Nu even de trip uitzitten (hoop ik :') ) maar dat dit een tripmiddel was, was toch nergens te lezen ofzo?
Het is niet heel heftig, maar het zware gevoel van onwerkelijkheid die bij een trip hoort.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ Nielzz: misschien nu niet mogelijk om goed te antwoorden ;) maar wat had je precies waar vandaan? Capsules of pellets en via Growplants of andere RC site of viavia?
Wat ik begrepen zou het niet echt trippie moeten werken namelijk...
Veel plezier evengoed!

Waarschuw beheerder
Had het van Growplants, een zakje van 4 capsules, 1 getest thuis. :)
Maar goed dat ik dat heb gedaan achteraf.

Geen heftige trip, maar wel eentje waar je aardig bang van kan worden tussen de mensen op een onbekende locatie, als je een XTC-avondje verwacht. Mensen die besteld hebben (of dat gaan doen) bij Growplants zijn dus gewaarschuwd!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
btw respect voor deze scene gelieve geen links v vendors posten aub ///

Waarschuw beheerder
+1
Gaat top met die 6-APB, al 2 mensen hier ondertussen die troep geleverd hebben gekregen....
Ik ga duidelijk wachten tot er meer duidelijkheid komt... Ik wist 1,5 maand geleden nog niet eens dat het bestond, dus ik kan vast nog wel wat geduld opbrengen ;)
Waarschuw beheerder
@Nielzz,
Wat is de kleur van de capsules? Kan je de trip die je had ergens mee vergelijken (LSD) Had je nog een euforisch gevoel of helemaal niet?
Hoelang heeft de trip geduurd? Wat is de kleur vd inhoud vd capsules?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sensoa op woensdag 4 augustus 2010 om 12:02:
@Nielzz,
Wat is de kleur van de capsules? Kan je de trip die je had ergens mee vergelijken (LSD) Had je nog een euforisch gevoel of helemaal niet?
Hoelang heeft de trip geduurd? Wat is de kleur vd inhoud vd capsules?

De capsules waren rood, met wit poeder als inhoud.

Nee, absoluut geen LSD-trip. Nauwelijks tot geen visuals, het leek eerder op het effect van truffels, maar dan vooral het bewustzijn dat je dan hebt (dat alles super raar is).

Lichtelijk euforisch gevoel ja, maar dat was wel schommelend. Dus niet zo stabiel als bij b.v. XTC of methylone.
Duurde erg lang voordat het opkwam (zo'n 2 uur) en na 3 uurtjes begon het af te zwakken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat lijkt verdacht veel op die nep capsules die ze op Bluelight beschreven.
Die deden ook niks, men vermoedde daar dat het MDAI of mdat was, weet niet meer welke van de 2.
Ik denk dat growplants niet de echte verkoopt.
Sowieso bewijst het maar weer eens dat je niet gelijk nieuw spul op jezelf moet uittesten.
Guinea pig! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voorzover ik heb begrepen kan je het testen met een Marquis test en moet 6-APB(D) dezelfde verkleuring geven als MDxx
Waarschuw beheerder
Dat klinkt ook een beetje als 3fmc of 4-mmc (mephedrone)
Dit spul is een beetje geel bruin zie plaatje in dit form
Dat is zeker weten het echte ...
Heb nog zo gezegt wacht nog even dit zijn allemaal mensen
Die er misbruik van maken die gast van growplants heeft het ook nog niet
Dat durf ik met 99% zekerheid te zeggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Broeder Bal op woensdag 4 augustus 2010 om 00:01:
btw respect voor deze scene gelieve geen links v vendors posten aub ///

Je hebt gelijk, als jij het zelf ook in je eerdere quote verwijderd en Falodalida doet hetzelfde is iedereen weer blij :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 augustus 2010 om 12:34:
Ik denk dat growplants niet de echte verkoopt.

Uitspraak van minimaal-daan op woensdag 4 augustus 2010 om 16:52:
die gast van growplants heeft het ook nog niet

Kreeg gisteren ook een spammailtje van ze van een andere site waarbij ze in de CC alle adressen hadden gepleurd :S
Nu gebruik ik een vaag e-mail adres dus boeit niet maar anderen waren er niet zo blij mee dus voor als mensen gaan googlen is het handig om de bevindingen van gebruikers te lezen en die zijn voor growplants.nl en wicca-shop.nl dus niet erg positief!

Waarschuw beheerder
Zijn dit soort ludieke grappen (met lanceringsdata, uitstellen daarvan, onduidelijkheden over echtheid van producten etc.) wel eens eerder gebeurd met RC's? Het lijkt me gewoon zo'n onhandige manier van zaken doen :).
Waarschuw beheerder
Er is gewoon te vroeg bekend gemaakt dat het kwam
Overal op het intenet stond het al iedereen heeft het er over
Dus er zijn nu al zoveel potentiële klanten
Dat er veel geld in zit ....
En dan wil iedereen als eerste zijn als het zo komt
En tja Nederland is niet de enige die moet hebben ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zolang de inhoud van de capsules nog niet is getest, is het nog steeds niet met zekerheid vast te stellen of het wel of niet echt is. Maar stel dat het idd blijkt geen 6-APB te zijn dat kan het mogelijk een andere drug zijn die misschien wel illegaal is (omdat er toch een soort van trip effect is). Dan is het wel heel verwerpelijk van de shops want je denkt een legaal middel te kopen en het kan dus illegaal zijn. Het kan dus zijn dat je onbewust een strafbaar feit pleegt door nu 6-APB te kopen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Naja, wet technisch gezien zou dat er misschien nog bovenop komen (hoewel de meeste RC's die bij die vendors vandaan komen toch wel legaal zijn in NL?).
Maar ik vind het gezondheids risico door iemand een volledig onbekende substantie in zn mik te laten duwen een stuk listiger. (Met 6-APB is er eigenlijk ook nog niets bekend, maar dan kan je tenminste doen alsof je je hebt voorbereid :D).

Ik wacht hier verder geduldig :)!

Waarschuw beheerder
Gisteren een paar gram mogen ontvangen. Meteen maar even een fotootje van gemaakt;

[img width=800 height=600 cacheid=00001031002ec3175a895bee1a02b039f4]http://fotos.marktplaats.com/kopen/b/55/KdjdDlC7GviDQi4gLdb9Jw==.jpg[/img]
Dat marktplaats tekentje was niet de bedoeling natuurlijk, maar wist even geen betere mogelijkheid om mijn foto op internet te krijgen (als mensen betere tips hebben om foto's te plaatsen hou ik me aanbevolen !!)

Recensies volgen zsm !! (heb er zin in :-) !!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat lijkt er meer op netjes ;-)
Dus ook maar iets of wat kunnen krijgen ??
Er is hellaas veel naar Engeland enz ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van minimaal-daan op vrijdag 6 augustus 2010 om 14:23:
Dus ook maar iets of wat kunnen krijgen ??

Nee hoor, dat is het probleem niet. Ik kan genoeg krijgen, maar ik wil niet het risico lopen dat ik nu heel veel inkoop tegen een nog relatief hoge prijs (ook al is het al goedkoper dan waarvoor menig website het aanbied) en dat de prijs binnen enkele weken weer veel lager ligt (wat ik wel verwacht overigens).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 augustus 2010 om 14:02:
Gisteren een paar gram mogen ontvangen. Meteen maar even een fotootje van gemaakt;

[img width=800 height=600 cacheid=00001031002ec3175a895bee1a02b03d81]http://fotos.marktplaats.com/kopen/b/55/KdjdDlC7GviDQi4gLdb9Jw==.jpg[/img]
Dat marktplaats tekentje was niet de bedoeling natuurlijk, maar wist even geen betere mogelijkheid om mijn foto op internet te krijgen (als mensen betere tips hebben om foto's te plaatsen hou ik me aanbevolen !!)

Recensies volgen zsm !! (heb er zin in :-) !!)

Is toch veel te veel voor jou alleen, ik wil wel helpen hoor! 8)

Geniet ze en we lezen het hier graag (Y)

Tip voor afbeeldingen online neer te zetten: http://tinypic.com/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van House + Pirkies op vrijdag 6 augustus 2010 om 16:18:
Geniet ze en we lezen het hier graag

thanks ! Ik ga vanavond naar het casino.... misschien dus beter als ik het vanavond nog maar even niet doe ;-)
(misschien heb ik anders wel een tópavond vanavond, maar kom ik er morgen achter dat ik een paar duizend eurie vergokt heb haha...)

Uitspraak van House + Pirkies op vrijdag 6 augustus 2010 om 16:18:
Tip voor afbeeldingen online neer te zetten: http://tinypic.com/

Bedankt voor de tip!