Partyflock

Forumonderwerp · 1094778
23 volgers · 171634x bekeken
Waarschuw beheerder
+5-1
Linkje met meer uitleg over nieuwe RC

Alsof je MDMA weer voor de eerste keer ervaart klinkt interessant :9

Iemand al tegen gekomen?
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Je vraag was gewoon verkeerd geformuleerd. MDMA heb ik ook weleens 2 dagen achter elkaar gedaan, alleen de hoeveelheden waren niet zo groot. Hetzelfde voor 6-APB misschien.

Iets anders. Kunnen we alsjeblieft af van de naam 'benzo fury'? Het roept verkeerde associaties op en de afkorting van de stofnaam is prima te onthouden.
Waarschuw beheerder
Volgende week zaterdag weer! ( o : >

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op donderdag 15 november 2012 om 19:51:
Indirect is mijn vraag ook hoe erg dit goedje de serotonine receptoren uitput

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op vrijdag 16 november 2012 om 17:11:
Hier ook 8)

In dat geval zijn er in ieder geval twee mensen in het Gelredome die op één lijn zitten. ^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 16 november 2012 om 17:14:
In dat geval zijn er in ieder geval twee mensen in het Gelredome die op één lijn zitten. ^^

Jep ben benieuwd of ik dit keer wel goed met de drukte om kan gaan, ging de eerste keer niet zo goed. Werd er onrustig van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op vrijdag 16 november 2012 om 17:18:
Jep ben benieuwd of ik dit keer wel goed met de drukte om kan gaan, ging de eerste keer niet zo goed. Werd er onrustig van.

Heb je daar met X nooit last van?

Ikzelf heb het alleen nog maar een keertje op Emporium geprobeerd, maar dat was buiten. Vind drugs binnen altijd fijner werken, dus ben benieuwd. (:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 16 november 2012 om 17:21:
Heb je daar met X nooit last van?

Nope dan voel ik me heel erg op mijn gemak tussen de mensen, dus ga er ook vanuit dat het een incident was (Y)

Uitspraak van Digitalism op vrijdag 16 november 2012 om 17:21:
dus ben benieuwd. (:

Ga je geen spijt van krijgen in mijn opinie de mooie drugs die erbij is (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op vrijdag 16 november 2012 om 17:25:
Nope dan voel ik me heel erg op mijn gemak tussen de mensen, dus ga er ook vanuit dat het een incident was (Y)

In dat geval komt het vast helemaal goed de vierentwintigste.

Uitspraak van Pieter.. op vrijdag 16 november 2012 om 17:25:
Ga je geen spijt van krijgen in mijn opinie de mooie drugs die erbij is (Y)

Was er de vorige keer ook goed over te spreken, maar goed om te horen. (:

Waarschuw beheerder
Dus jullie vinden het zo goed spul dat je het ook op grote feesten doet?
Toch nog steeds benieuwd naar dit goedje
Waarschuw beheerder
Grootste voordelen van dit goedje zijn de lange werkingsduur, het scherpe(ondanks dat je heel erg praterig en blij bent) en de tijd die heerlijk langzaam lijkt te gaan. Moet het alleen nog testen op een groot feest (vorige keer was klein feestje). Maar wat mij betreft top goedje (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op vrijdag 16 november 2012 om 18:49:
Grootste voordelen van dit goedje zijn de lange werkingsduur, het scherpe(ondanks dat je heel erg praterig en blij bent) en de tijd die heerlijk langzaam lijkt te gaan. Moet het alleen nog testen op een groot feest (vorige keer was klein feestje). Maar wat mij betreft top goedje (Y)

100% mee eens :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op vrijdag 16 november 2012 om 18:49:

Nou als ik op qlimax 2 mensen goed zie gaan maar niet echt extreem wauss zijn weet ik dat jullie het zijn :P
Hoe zit het trouwens met de inslag hoe lang duurt die? Hoorde dat die ook redelijk lang duurde? En is dat ook zo als je het in een bommetje doet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2012 om 18:58:
Nou als ik op qlimax 2 mensen goed zie gaan maar niet echt extreem wauss zijn weet ik dat jullie het zijn :P
Hoe zit het trouwens met de inslag hoe lang duurt die?

Meeste mensen geven aan dat de inslag gestaagd gaat, steeds weer een stukje beter gevoel. Nou zal ik mijn persoonlijke ervaring vertellen, maar houdt wel in gedachte dat ik ADHD heb en alles net iets anders werkt bij mij (Y)

Wij gingen de discotheek in (40 minuten na inname) en ik voelde al wat opkomen. Het jas ophangen duurde heel lang dus waren we extreem lang in de garderobe en ik voelde em al behoorlijk inslaan. Naar boven gelopen en even rustig plekje opgezocht en toen sloeg ie snoei maar dan ook snoeihard in, had moeite om te blijven staan en me te focussen. Toen even gaan zitten en mezelf erover heen gezet. En toen kwam die heerlijk op :cheer:

Edit: inslag moment verschilt ook heel erg, bij mij 40 minuten, maar heb ook al es iemand gehoord die na 2 uur pas wat voelde (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmm dat vind ik dan wel lastig, aangezien hij ook lang aanhoud. Wou em bij focus of Unity proberen in een bommetje met 125 mg, dan ongeveer driekwartier van te voren innemen, maar dan heb je weer die stress dat je al strak staat voordat je binnen bent en dan geweigerd wordt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2012 om 19:08:
maar dan heb je weer die stress dat je al strak staat voordat je binnen bent en dan geweigerd wordt..

As is said, ik heb Adhd en de situatie was niet ideaal (stress,drukte). Ik weet niet hoe die bij anderen inslaat en hoelang het duurt. Ik ken ook iemand daar duurde het anderhalf uur voordat ie wat voelde (Y) en daar kwam die wel rustig en geleidelijk op.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik het gewoon probeer, of ik nu strak aankom, of dat ik daar gebruik zal ze vast niet veel uitmaken of wordt daar tegenwoordig wel moeilijk over gedaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2012 om 19:31:
of dat ik daar gebruik zal ze vast niet veel uitmaken of wordt daar tegenwoordig wel moeilijk over gedaan?

Als jij je normaal gedraagt kan er niets verkeerd gaan (Y) Had op Dominator ook een inslag te verwerken in de rij, gewoon normaal doen en vriendelijk blijven :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja precies :P. Hooguit beetje grote doppen. En vriendelijk ben ik altijd
Waarschuw beheerder
Ik heb 6-APB nu zo'n 4x gedaan en het is denk ik qua effect één van mijn favoriete middelen, maar ik krijg er standaard slaapverlamming en angstaanvallen 's nachts van in de week na gebruik. Dit in combinatie met het gebrek aan kennis en informatie over 6-APB hebben mij doen besluiten dit nog zelden zoniet nooit meer te doen.

Het spul is heerlijk maar ik vind het van alle RC's die ik gedaan heb wel de engste qua onzekerheid en "gut feeling". Het voelt gewoon niet goed voor je op de één of andere manier (nee goh, andere drugs ook niet maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op vrijdag 16 november 2012 om 22:32:
Ik heb 6-APB nu zo'n 4x gedaan en het is denk ik qua effect één van mijn favoriete middelen, maar ik krijg er standaard slaapverlamming en angstaanvallen 's nachts van in de week na gebruik.

Bedoel je extreem vage dromen in de week na gebruik? Als je dat bedoeld, daar had ik ook last van. Naja last, ik vond het wel fijn :P. Angstaanvallen en slaapverlamming had ik geen last van, maar zodra dit voorkomt stop ik ook direct met gebruik. Dit lijkt mij echt doodeng :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op vrijdag 16 november 2012 om 22:36:
Bedoel je extreem vage dromen in de week na gebruik? Als je dat bedoeld, daar had ik ook last van. Naja last, ik vond het wel fijn :P. Angstaanvallen en slaapverlamming had ik geen last van, maar zodra dit voorkomt stop ik ook direct met gebruik. Dit lijkt mij echt doodeng

Ik bedoel geen extreem vage dromen want anders had ik dat wel gezegd.

Slaapverlamming en midden in de nacht wakker worden met een extreem gevoel van fysieke angst is niet zo chill nee. Op zich vond ik het nog niet eens zo heel erg, zelfs wel aardig om een keer ervaren te hebben maar niet echt voor herhaling vatbaar en het voorspelt ook niet veel goeds voor de serotonine huishouding in de bovenkamer lijkt me. Met XTC heb ik bijvoorbeeld zelden zulke bijwerkingen gehad en met 6-APB de laatste drie keer achter elkaar.
Waarschuw beheerder
+3
Ben ik weer, even kort!

Gisteren naar het Glow festival geweest in Eindhoven en nog maar een keer 6-APB gebruikt, weer 125mg en deze keer was het nog veel beter dan de eerste keer! Heerlijk opkomst, een enorme MDMA rush en space na een uur. Ik was zelf een tijdje best vaag, iets wat ik de eerste keer niet had. Pil om 1900 uur genomen en pas om 1 uur begonnen de effecten af te nemen, maar de golven kwam daarna nog flink door af en toe. Wel weer plafond dienst gehad, dus koppijn, maar wel weer honger.
'
Prima spulletje, dat 6-APB
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Nachtdier op vrijdag 16 november 2012 om 22:32:
Het spul is heerlijk maar ik vind het van alle RC's die ik gedaan heb wel de engste qua onzekerheid en "gut feeling". Het voelt gewoon niet goed voor je op de één of andere manier (nee goh, andere drugs ook niet maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel).

Hier had ik gelukkig geen last van. Lijkt me niet erg relax. ):

Uitspraak van Technoasis op zaterdag 17 november 2012 om 12:15:
Pil om 1900 uur genomen en pas om 1 uur begonnen de effecten af te nemen, maar de golven kwam daarna nog flink door af en toe.

Wow, dat is wel echt heel lang!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 16 november 2012 om 17:03:
Volgende week zaterdag weer

Op qlimax lijkt me dit een wondermiddel :D
Helaas kan ik het niet op me thuisadress ontvangen :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 17 november 2012 om 22:02:
Op qlimax lijkt me dit een wondermiddel :D

Mij ook!

Helaas kan ik het niet op me thuisadress ontvangen :x

Balen!
Waarschuw beheerder
Zaterdag ga ik het voor de 2e keer doen! Wat een spulletje zeg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hugo Baas :smoke: op woensdag 21 november 2012 om 10:30:
Zaterdag ga ik het voor de 2e keer doen! Wat een spulletje zeg.

Iedereen op Qlimax massaal aan de 6-apb (L)

Ik zit er aan te denken om zaterdag na een uurtje of 5-6 xtc bij te pakken. Zou 40-45 mg voldoende zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op woensdag 21 november 2012 om 10:44:
Ik zit er aan te denken om zaterdag na een uurtje of 5-6 xtc bij te pakken. Zou 40-45 mg voldoende zijn?

Treshold van X is 40mg, je zult dus meer moeten pakken. Ik zou nog een halve pellet 6-APB doen. Ondanks dat ik aan 1 pil genoeg had, zou ik nog wel een keer een redose willen proberen.

Uitspraak van Hugo Baas :smoke: op woensdag 21 november 2012 om 10:30:
Wat een spulletje zeg.

Na mijn 2e keer 6-APB die NOG beter was dan de 1e ben ik het helemaal met deze uitspraak eens!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 21 november 2012 om 10:56:
Treshold van X is 40mg, je zult dus meer moeten pakken.

Jep ik weet wat de threshold van X is, vaak genoeg meegemaakt dat ik net te weinig had gepakt. Echter blijkt dat met 6-apb op je minder X nodig bent dan normaal, dus vandaar ook mijn vraag.

Waarschuw beheerder
Helaas kan ik het niet op me thuisadress ontvangen

Wordt discreet bezorgd hoor, blanco envelop. Of maken ze die open XD
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2012 om 11:58:
Wordt discreet bezorgd hoor, blanco envelop. Of maken ze die open XD

Waag het er niet op :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee is toch ook raar, blanke enveloppe, aan jou geadresseerd, vragen je ouders toch wat er in zit? Of ligt dat aan mij :P

Ik ga gewoon even kijken of een vriend van me of zo het kan bestellen.. het heeft ook geen haast, het is er wanneer het er is.
Waarschuw beheerder
Dit goedje afgelopen weekend voor het eerst geprobeerd samen met 2 anderen. Ikzelf die eigenlijk max 1x per maand xtc gebruikt etc, 2 vrienden die wat vaker drugs gebruiken en niet meer de echte inslag hebben van XTC die ik nog wel regelmatig heb. Ik heb een pil genomen zaterdag rond 22:30 - 23:00 van 125mg. Ik had enorm de controle, voelde me heel relaxt en echt enorm veel energie. Pas rond 8:00 de volgende morgen waren de vlagen over en voelde ik voor het eerst dat mijn ogen moe werden. De vrienden van mij die wat vaker drugs gebruiken hadden juist het gevoel zoals toen ze de eerste keer xtc gebruikte. Ik heb echt een top nacht gehad, rond 8:00 uur toen ik merkte dat ik moe werd er een halve (wel sterke) xtc pil in gegooid. 40 minuten later ging ik aardig hard op die pil, tot 14:00 heerlijk doorgegaan, toen nogmaals een halve xtc erin gegooid. Wederom knalde die pil erin. Zondag rond 21:00 vond ik het mooi geweest en naar huis gegaan.

Onze feestjes of afterparty's gaan meestal zolang door, meestal ben ik één van degene die het eerst alleen nog maar beetje aan het hangen is, dit keer was ik een van de meest actieve. Normaal gebruik ik op zo'n feestje al snel 3 pillen en aardig wat speed om het vol te houden. Nu had ik daar totaal geen problemen mee, geen behoefte om wat bij te slikken etc. Het slapen ging op zich prima al werd ik regelmatig wakker en duurde het weer even voordat ik in slaap viel, terwijl als ik xtc - speed op heb echt in 1x kan doorslapen. Dit goedje is voor mij echt een blijvertje wel in combinatie met xtc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Leuk om te lezen, maar haal de vendor even uit je verhaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 23 november 2012 om 10:51:

Ben je ook moderator geworden? :lol:

Vind het wat overdreven allemaal dat die online verkooppunten hier liever niet gepost mogen worden. Iedereen die enige tijd meeleest op dit forum zal + - 4 of meer websites weten waar het gewoon te koop is. :X

Tenminste dat geldt voor mij dus ook ook voor evt. politie oid. Ookal ben ik van mening dat deze sites niet zullen worden aangepakt vanwege gebrek aan capaciteit en het feit dat het nog geen verboden middel is! ;)

Al helemaal zolang iedereen ongevraagd mensen blijven PM'en waar dit te koop is als je één reactie in dit topic plaatst. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2012 om 11:44:
Ben je ook moderator geworden? :lol:

Nee, ik wil er gewoon voor zorgen dat de mensen die daar ook bestellen dat kunnen blijven doen.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 23 november 2012 om 11:49:
Nee, ik wil er gewoon voor zorgen dat de mensen die daar ook bestellen dat kunnen blijven doen.

Ik snap wat je bedoelt. Maar het is gewoon legaal... Wij doen toch met zijn alle research naar de effecten van deze prachtige goedjes ;)

Waarschuw beheerder
+2
Maak er gewoon nederlandse aroma's van, dat begrijpt iedereen hier ;). En ik weet niet of je het mag verkopen, volgens mij is dat illegaal of zo iets.. Had ik een keer ergens gelezen. Gewoon voor de zekerheid even?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van "*BJ*" op vrijdag 23 november 2012 om 01:31:
Dit goedje is voor mij echt een blijvertje wel in combinatie met xtc.

Jaaaaahh weer een fan (Y). Helemaal herkenbaar jouw ervaring, zo heb ik het eigenlijk ook wel ervaren.

Uitspraak van Digitalism op vrijdag 23 november 2012 om 11:49:

Wel mee eens, aan de andere kant, alles wat ze bij nederlandse aroma's verkopen is gewoon legaal. 6-APB staat op geen enkele lijst. Maar het vaak noemen van middelen zal misschien slapende honden wakker maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 23 november 2012 om 10:51:

Done ;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2012 om 11:44:
Al helemaal zolang iedereen ongevraagd mensen blijven PM'en waar dit te koop is als je één reactie in dit topic plaatst. :lol:

Mee eens. En de politie heeft ook google dus tja.
Maar ik zal de naam niet noemen :')
Waarschuw beheerder
+2
Poeh wat een heldenspul is dit :respect: gister voor de tweede keer genomen en was 10 keer beter dan de eerste keer. Zo lekker helder en waus tegelijk kunnen zijn, top :D Aan het einde nog een hele Blauwe McDonald (XTC;160 mg) naar binnen gewerkt en dat ging me een partijtje gecontroleerd hard! Ik ben verliefd (L)
Waarschuw beheerder
+1
Was een prima ervaring, heel het feest lekker gegaan op éém snoepje vann 125 milligram. Bijdoseren is eventjes in me opgekomen, maar na even nadenken heb ik besloten het niet te doen omdat ik nog genoeg energie had. Kan nog steeds niet geloven dat ik ruim zeven uur op 125 milligram heb kunnen losgaan. (:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 26 november 2012 om 12:09:
Kan nog steeds niet geloven dat ik ruim zeven uur op 125 milligram heb kunnen losgaan. (:

Same here.

Waarschuw beheerder
En hoe zit het met de herinneringen wat ik weet niet echt alles meer omdat ik op een gegeven moment best vaag werd van xtc. Hier wel gewoon alles nog bij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 13:21:
Hier wel gewoon alles nog bij?

Ja, je maakt alles mee. Het fijna aan 6-APB is dat je het op een of andere manier kunt sturen.

Waarschuw beheerder
+1
Dus je kan ook wel lekker vaag zijn, vind ik opzich ook wel leuk op z'n tijd. Heb het meeste ook nog wel, ben eigenlijk alleen maar degene die ik iets minder vond vergeten :P, ben psyko punkz vergeten, brennan heart weet ik nog 1 beeld van dat ik in het publiek keek en me verbaasde hoeveel man er waren, en ik weet isaac bijna niet meer.

Hopelijk komt het snel binnen, heb het vrijdag laten bestellen!