Volgende week zaterdag weer! ( o : >
In dat geval zijn er in ieder geval twee mensen in het Gelredome die op één lijn zitten. ^^
Jep ben benieuwd of ik dit keer wel goed met de drukte om kan gaan, ging de eerste keer niet zo goed. Werd er onrustig van.
Heb je daar met X nooit last van?
dus ben benieuwd. (:
Nope dan voel ik me heel erg op mijn gemak tussen de mensen, dus ga er ook vanuit dat het een incident was
Ga je geen spijt van krijgen in mijn opinie de mooie drugs die erbij is
Grootste voordelen van dit goedje zijn de lange werkingsduur, het scherpe(ondanks dat je heel erg praterig en blij bent) en de tijd die heerlijk langzaam lijkt te gaan. Moet het alleen nog testen op een groot feest (vorige keer was klein feestje). Maar wat mij betreft top goedje
Grootste voordelen van dit goedje zijn de lange werkingsduur, het scherpe(ondanks dat je heel erg praterig en blij bent) en de tijd die heerlijk langzaam lijkt te gaan. Moet het alleen nog testen op een groot feest (vorige keer was klein feestje). Maar wat mij betreft top goedje
Nou als ik op qlimax 2 mensen goed zie gaan maar niet echt extreem wauss zijn weet ik dat jullie het zijn
Hoe zit het trouwens met de inslag hoe lang duurt die?
maar dan heb je weer die stress dat je al strak staat voordat je binnen bent en dan geweigerd wordt..
of dat ik daar gebruik zal ze vast niet veel uitmaken of wordt daar tegenwoordig wel moeilijk over gedaan?
Ik heb 6-APB nu zo'n 4x gedaan en het is denk ik qua effect één van mijn favoriete middelen, maar ik krijg er standaard slaapverlamming en angstaanvallen 's nachts van in de week na gebruik.
Bedoel je extreem vage dromen in de week na gebruik? Als je dat bedoeld, daar had ik ook last van. Naja last, ik vond het wel fijn. Angstaanvallen en slaapverlamming had ik geen last van, maar zodra dit voorkomt stop ik ook direct met gebruik. Dit lijkt mij echt doodeng
Het spul is heerlijk maar ik vind het van alle RC's die ik gedaan heb wel de engste qua onzekerheid en "gut feeling". Het voelt gewoon niet goed voor je op de één of andere manier (nee goh, andere drugs ook niet maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel).
Pil om 1900 uur genomen en pas om 1 uur begonnen de effecten af te nemen, maar de golven kwam daarna nog flink door af en toe.
Volgende week zaterdag weer
Ik zit er aan te denken om zaterdag na een uurtje of 5-6 xtc bij te pakken. Zou 40-45 mg voldoende zijn?
Wat een spulletje zeg.
Treshold van X is 40mg, je zult dus meer moeten pakken.
Leuk om te lezen, maar haal de vendor even uit je verhaal.
Nee, ik wil er gewoon voor zorgen dat de mensen die daar ook bestellen dat kunnen blijven doen.
Dit goedje is voor mij echt een blijvertje wel in combinatie met xtc.
Nee, ik wil er gewoon voor zorgen dat de mensen die daar ook bestellen dat kunnen blijven doen.
Leuk om te lezen, maar haal de vendor even uit je verhaal.
Kan nog steeds niet geloven dat ik ruim zeven uur op 125 milligram heb kunnen losgaan. (: