Partyflock

Forumonderwerp · 1094778
23 volgers · 171638x bekeken
Waarschuw beheerder
+5-1
Linkje met meer uitleg over nieuwe RC

Alsof je MDMA weer voor de eerste keer ervaart klinkt interessant :9

Iemand al tegen gekomen?
Waarschuw beheerder
zit nog steeds een beetje te twijfelen hoe en wat.
vond ze best prijzig. dacht 9 euro per bruistablet.
125 mg

--- ----
zie nu net dat de vendor momenteel geen tabletten meer heeft. alleen poeder
1 gr 35 pleuro

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 3 oktober 2012 om 20:00:
Nederlandse Aroma's

nooit van gehoord!
mijne komen van de gekko.
enne daar meot volgensmij ook 125mg in zitten.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2012 om 21:15:
Ik gok bij de salamander

juist:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2012 om 00:12:
nooit van gehoord!

Kom op, daar heb je wel degelijk van gehoord!

Uitspraak van Toxic_hotel op donderdag 4 oktober 2012 om 00:05:
125 mg

Wat een prijzen :o

Maar zoals Levensgenieter zegt, dat ben je ook kwijt voor een Baco op een feestje :P
En hier heb je (hopelijk) meer plezier van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2012 om 00:16:
Kom op, daar heb je wel degelijk van gehoord

nee echt niet:P
ja alleen op dit forum.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2012 om 00:24:
nee echt niet

PM ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2012 om 00:12:
enne daar meot volgensmij ook 125mg in zitten.

Jep zou bijna wel moeten voor die prijs :O Daarom toch benieuwd naar mensen die ze al een gebruikt hebben, die van de *****. Aangezien ze zelf zeggen dat er maar 50-75 mg inzit :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op donderdag 4 oktober 2012 om 00:25:
Aangezien ze zelf zeggen dat er maar 50-75 mg inzit

ik bel morge wel even naar die kerel van die site:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2012 om 00:30:
ik bel morge wel even naar die kerel van die site:)

Hopen dat een of andere stagiar het daar verkeerd gelezen heeft :lol:, laat het morgen maar even weten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op donderdag 4 oktober 2012 om 00:34:
Hopen dat een of andere stagiar het daar verkeerd gelezen heeft

zouden daar stage lopers hebben?
denk het neit:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2012 om 21:44:
Heb je het nou nog steeds niet gedaan?

Hey Apple!

Jawel, ze een paar posts naar boven. Daar staat m'n foto.
Waarschuw beheerder
Maar zoals Levensgenieter zegt, dat ben je ook kwijt voor een Baco op een feestje

Kijk, navolging!:')
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Levensgenieter71 op donderdag 4 oktober 2012 om 09:14:
Kijk, navolging!

Ze hebben allemaal respect voor jouw senioriteit :lol:

* kijkt in spiegel *

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2012 om 00:30:
Aangezien ze zelf zeggen dat er maar 50-75 mg inzit

en dat zit er dus ook in.
heb net gebeld.
is ook niet veel dan voor die prijs!!:S
5 voor 38euro
mooi naar nederlandse aromas voort:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2012 om 13:26:
5 voor 38euro
mooi naar nederlandse aromas voort

Volgens mij heb je dan wel de "echte" benzo fury, deze

edit: Klopt eigenlijk wel wat ik zeg? Krijg je deze zakjes?

[img width=300 height=300 cacheid=00128466003029a43ec4b05f1a02d5af2e]http://benzofury4u.files.wordpress.com/2012/05/benzo-fury.jpg[/img]

Maar dat maakt verder niet uit. 6-APB is 6-APB. Volgens mij zijn die van de salamander een combi van 5-APB en 6-APB, misschien daarom de lage dosering? Ik heb de dosering van 5-APB nog niet opgezocht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 4 oktober 2012 om 13:41:
Volgens mij heb je dan wel de "echte" benzo fury

Het is een veelgemaakte fout om te denken dat als er een fancy verpakking omheen zit dat je dan het "echte" spul te pakken hebt. Wat dat betreft heb ik liever de snoepjes van NL Aromas, waarvan bewezen is dat ze goed zijn.

Edit:
Sorry Techno, had je post helemaal verkeerd gelezen. Met "echte" doelde je op NL Aromas. Excuus:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de dosering van 5-APB nog niet opgezocht.

Ik herinner me dat het potenter is en je daarom op ongeveer 60-70% zou moeten gaan zitten van een normale dosering 6-APB.

dacht 9 euro per bruistablet.
125 mg

Ze zijn goedkoper te vinden. Aanzienlijk goedkoper zelfs.
Waarschuw beheerder
Gewoon bij de Nederlandse aroma's bestellen. Nu twee keer besteld en tweemaal prima en snelle service.

Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn die van de salamander een combi van 5-APB en 6-APB, misschien daarom de lage dosering?

zijn idd die maar heb ze neit uit zoon zakje gekregen.

Uitspraak van Thijs013 op donderdag 4 oktober 2012 om 16:24:
waarvan bewezen is dat ze goed zijn

ik heb die van de gekko ook hele goede reacties gehoord van een vriend van mij!
maar hij snuift ze op.
een halve pil per keer:S
das un flinke lijn:lijn:
maar het werkt goed zegt die.

Uitspraak van Digitalism op donderdag 4 oktober 2012 om 17:13:
Nu twee keer besteld en tweemaal prima en snelle service

de service van de gekko is ook top!:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2012 om 17:44:
de service van de gekko is ook top!:)

Zowiso nooit problemen mee gehad, maar dit valt me toch wel een beetje tegen.

ik heb die van de gekko ook hele goede reacties gehoord van een vriend van mij!

Ervaart ie met die twee halfjes het volledige effect, of blijft het een beetje mild? Zit te twijfelen om anderhalf op te eten :O

Waarschuw beheerder
donateur
maar hij snuift ze op.

Erg slim om pillen te snuiven :yes:
Het bindmiddel word niet opgenomen door je neusvliesen, waardoor het makkelijk tot ontstekingen kan leiden :S
Het is niet voor niets in een pil vorm gedrukt, om het makkelijk oraal te nemen.
Waarschuw beheerder
de service van de gekko is ook top!

Heb ik ook goede ervaringen mee, maar Nederlandse aroma's komt wat professioneler over.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2012 om 18:06:
Erg slim om pillen te snuiven

En bovendien kun je ook gewoon poeder kopen.

Uitspraak van Digitalism op vrijdag 5 oktober 2012 om 10:41:
Nederlandse aroma's komt wat professioneler over.

After sales, klantenservice (ik weet niet hoe ik die pil in moet slikken, kunt u helpen?), BTW bon, nazorg, Spaarkaart, Webwinkel van het jaar-Award, produktiecertificaten, goedkeuring door CRD (Commite Recreatief Drugsgebruik)

Wat wil je nog meer :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op donderdag 4 oktober 2012 om 17:51:
Ervaart ie met die twee halfjes het volledige effect, of blijft het een beetje mild? Zit te twijfelen om anderhalf op te eten

van een halve voelt die niet zo veel dus daarom snuift die ze op.
kun je er langer mee doen zegt die:P
dus denk wel dat een hele wel kan.
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi om te zien hoe mensen ook hier totaal debiel mee kunnen doen, een stof waar nog amper iets over bekend is.
Waarschuw beheerder
zit nog steeds een beetje te twijfelen hoe en wat.
125 mg

Wat een prijzen :o

Maar zoals Levensgenieter zegt, dat ben je ook kwijt voor een Baco op een feestje :P

schoot me net te binnen dat het per 2 tabletten was :$ valt dus best mee :)
sorry

Was bij SA

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op donderdag 4 oktober 2012 om 17:51:
Zit te twijfelen om anderhalf op te eten

Is een mooie dosis hoor, ik had ook zoveel genomen op een feest. Erg vet! Misschien wel rekening houden met je lichaamsgewicht, ikzelf 85kg.
Waarschuw beheerder
Van wie komt het volgende 6-APB report? Ik ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Tijdje geleden een combi van 5 en 6 APB genomen. (dat werd mij iig verteld) het waren 8hoekige pillen. Volgens de beste man zat er ongeveer 125 mg in.

Omdat het een nieuwe soort betrof heb ik besloten om het gewoon bij vrienden thuis te nemen. De rest was er huiverig voor en nam MDMA.
Na ongeveer 45 min begon het te werken en in het begin had het wel een beetje weg van MDMA. Echter waar de anderen steeds vager werden, viel mij het op dat het effect wel een beetje stagneerde. Dit was echter van korte duur en het effect verhevigde wat. Een goed gevoel bekroop mij en deed me in de verte denken aan MDMA, maar dan zonder de vaagheid. Hoe dit bij hogere dosissen is kan ik niet zeggen omdat ik dit niet heb geprobeerd. Wat ook opviel is dat het veel minder in vlagen komt dan MDMA. Eerlijk gezegd gaf het mij meer een beetje het gevoel van MDA. Het effect begon na 3 uur echter al af te zakken, terwijl ik vrijwel geen tolerantie heb. In tegenstelling tot MDA, waarbij de crash echt een hel was, zwakte het effect van APB veel meer geleidelijk af. Slechts 4 uur na inname kon ik al slapen.

Als ik zo op de ervaring terug kijk vond ik het niet heel erg de moeite waard. Voordeel was wel dat ik de volgende dag geen kater had. Geen serotonine crash omdat de affiniteit voor de 5HT receptoren aanzienlijk minder is.

Misschien nog een keer proberen bij hogere dosering.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sir Vincent op zaterdag 13 oktober 2012 om 20:17:
Misschien nog een keer proberen bij hogere dosering.

De effecten die je beschrijft horen ook bij 6-APB. Raar is dat het al snel begon af te zakken, want het schijnt allemaal lang te moeten werken. Het is ook een MDA analoog. Structuren lijken erg op elkaar.

Bedankt voor je report.

Bij 6-APB zie je een benzofurane ring waar bij MDA de 3,4-methyleen dioxyfenyle ring zit.

MDA:

[img width=1024 height=371]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/27/MDA.png[/img]

6-APB

[img width=304 height=304]http://chemicals4research.com/75-232-large/buy-6-apb.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Raar dat het zo snel afzwakt idd, miss komt dat door de combi? Bij mij kwam het pas na 1.5 uur op, en het bleef zeker 6 uur aanhouden, afgemaakt door een geleidelijke comedown. Ik kan zeker niet slapen voor 10 uur na inname.
Waarschuw beheerder
+6
Nou jongens hier een klein reportje van gisteravond

23:40 anderhalf benzo fury (50-75 mg pellets combinatie 5-apb/6-apb) naar binnen gewerkt
00:40 eerste tekenen dat hij eraan zit te komen
00:45 dit wordt me te gek, overweldigend, drukte, aah moet zitten. Voel me ook behoorlijk misselijk
00:50 maatje van me wordt lijkbleek.
00:55 we zitten, aah dit voelt al beter.
01:10 we zitten en praten honderduit
01:30 wat ik het toch fijn om te knuffelen :D En kijk die tijd eens, die gaat zoooo langzaam, geweldig dit!
03:30 doordat ik de enorme drukte nog steeds niet kan handelen afgelopen 2 uur veel gepraat, knuffels uitgedeeld, gelachen, gepraat, namen etc uitgewissel. Tussen 1:30 en 3:30 ook iets heel grappigs meegemaakt. Mijn kauwgom voelde aan als een vloeibaar stukje lucht, ik begreep er helemaal niets van :lol: Heb hem in mijn handen gehad en overal aan uitgesmeerd, want ook in mijn handen voelde die heel raar aan :P.
04:00 het wordt wat rustiger. Ik maak mijn eerste pasjes, aah dit voelt goed. Heel veel energie, blij, duimpjes, wat een prachtig leven.
04:30 het wazige van de Benzo Fury heeft plaatst gemaakt voor een bak aan energie. Kan nu ook beter met de drukte omgaan, maatjes weer opgezocht en gaan feesten.
05:30 Laatste uur volledig staan te knallen. Kaakklem is overweldigend, zweet giet aan alle kanten naast me neer. Maar wat is het fijn om los te gaan. De tijd gaat nog steeds heerlijk langzaam.
06:30 De laatste nummertjes worden gedraaid en ik heb nog steeds heel veel energie. Tijd voor een afterparty dus.
06:45 We lopen langs etenskraampjes, de Benzo begint langzaam weg te ebben en plaatst te maken voor honger/misselijkheid. Dus ik twijfel nog om wat te bestellen, ben nog binnen geweest, maar durfde het niet aan om wat te eten.
07:15 Ik ben kapot, nergens zin meer in, krampscheuten en besluit huiswaarts te gaan
07:30 Samen met een groepje naar station gelopen, de Benzo is nog steeds aanwezig schijnbaar, want lopen en praten is nog steeds heel fijn.
08:15 Moe maar voldaan in de bus. Goedemorgen fruitontbijt weggewerkt en naar huis gefietst.
10:00 Kauwbewegingen, grote doppen en beetje misselijk. Is nog duidelijk niet uitgewerkt. Ik ga douchen en zoek mijn bed op. Inslapen gaat eigenlijk direct goed.
15:20 Ma komt mij roepen, het is weer leuk geweest. Geen wazige slaap, maar gewoon heerlijk doorgeslapen, met een pisonderbreking. Geen kater tot nu toe, geen pijn in mijn mond. Smaak ga ik zo testen, dat weet ik nog niet, maar die was gister gewoon aanwezig.

Conclusie: 9+ voor thuissetting en 7+ voor een feestje. Leuk goedje maar mij een beetje te wazig op een gegeven moment. Weet alles nogwel tot in detail, dat is dan wel weer mooi :D

Edit: eten smaakt prima, en is ook prima weg te krijgen. Tong begint tijdens het eten wel aardig gevoelig te worden.
Update maandag: Geen concentratieproblemen, voel me normaal. Eindconclusie: Voor mij beter dan :XTC:, tijd gaat langzamer, weet alles nog, geen kater en geen concentratieproblemen (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goed en duidelijk verslag (y)

mooi dat je't naar je zin hebt gehad!

door jou wil ik dit ook proberen, ziet er leuk uit :yes:

ben benieuwd of je normaal ken vreten!! :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op zondag 14 oktober 2012 om 15:37:
klein reportje van gisteravond

Leuk. (:

benzo fury (50-75 mg pellets combinatie 5-apb/6-apb)

In die snoepjes zit het allebei?

Ik heb 6apb nu een keer geprobeerd, maar ik werd volgens mij helemaal niet wazig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zondag 14 oktober 2012 om 16:47:
In die snoepjes zit het allebei?

Er zit in totaal 50-75 mg in, de verdeling van 5-apb en 6-apb heb ik geen idee van. Ze waren van onze welbekende Salamander.

Uitspraak van Digitalism op zondag 14 oktober 2012 om 16:47:
Ik heb 6apb nu een keer geprobeerd, maar ik werd volgens mij helemaal niet wazig.

Kan ook door mijn ADHD komen, maar ik heb het niet vaak zo meegemaakt :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 14 oktober 2012 om 10:26:
fenyle

:vaag:

Fenyl of Phenyl. Toch als je de structuren vergelijkt van de twee en de effecten, kan je uiteindelijk toch wel 10x beter voor MDA kiezen. Vind ik dan tenminste ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op zondag 14 oktober 2012 om 19:13:
Fenyl of Phenyl.

Ik gebruikte het als bijvoeglijk naamwoord. :) Mee eens dan?

Super report. Behoorlijk van je appel geweest als ik het zo lees. Zou het door die 5-APB komen? Misschien toch 125mg in 1 pil?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 14 oktober 2012 om 20:26:
Zou het door die 5-APB komen?

Denk eerder door dit. De 5-apb is wat potenter natuurlijk. Maar denk persoonlijk dat het aan de omstandigheden lag (extreme drukte). Heb eigenlijk alleen in het begin het idee gehad, dat ik had overgedoseerd. Dus denk niet dat dat het was.
Waarschuw beheerder
Edit: eten smaakt prima, en is ook prima weg te krijgen. Tong begint tijdens het eten wel aardig gevoelig te worden.

Top verslag! Maar hoe is het de dagen erna? Bij mij smaakte het eten en de wijn voor de komende dagen slecht. Beetje chemisch, na een "M"-wknd geen last van...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op zondag 14 oktober 2012 om 21:42:
Top verslag! Maar hoe is het de dagen erna? Bij mij smaakte het eten en de wijn voor de komende dagen slecht. Beetje chemisch, na een "M"-wknd geen last van...

Alles smaakt zoals het hoort :D Krijg het wel met moeite weg door het tekort aan speeksel, maar is prima te doen :D

Waarschuw beheerder
awh ideaal, echt zo klote is dit joh alles maakt naar puure kots :lol:
Waarschuw beheerder

(y)(y) Super om te lezen, leefde erg mee :lol:. Ben toch wel benieuwd naar dit spulletje, tot nu toe altijd X gedaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 14 oktober 2012 om 20:26:
Ik gebruikte het als bijvoeglijk naamwoord. :) Mee eens dan?

Ghehe t ging me meer om die 'e' achter fenyl ;). Verder maakt t mij weinig uit welke vorm je gebruikt, zolang je maar onthoudt dat fenyl de nederlandse benaming is, en phenyl de engelstalige. En als je dan dus het eerste deel van de benaming in het NL doet (methyleen idpv methylene bijv.) en de tweede helft in engels, dat het dan nog raar overkomt :9. Maargoed dit zal alleen de scheikundige storen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op zondag 14 oktober 2012 om 22:47:
Ghehe t ging me meer om die 'e' achter fenyl

Komt goed (Y) :lol:

Goedemorgen fruitontbijt

Goede tip ook, beste optie als je niks kan vreten, maar toch iets voedzaams binnen wil krijgen.
Waarschuw beheerder
Tot nu toe 2 keer 6-APB gebruikt. Mijn eerste keer was op Energy en dat is nog steeds mijn beste ervaring met drugs ooit. Overigens viel mijn tweede keer op Emporium een beetje tegen, waarschijnlijk omdat 6-apb pas goed tot zijn recht komt in een donkere setting ipv in de volle zon. Twijfel nu om vanavond op ADE Deephouse Special 6-APB voor de 3e keer te gebruiken, al twijfel ik nog steeds hard tussen 6-APB en: 4-FA gevolgd door MDMA of eventueel alleen M. Keuzes, keuzes...

Verder lees ik ook veel mensen die na 6-APB mdma nemen. Wat zijn jullie ervaringen daarbij? En wat zijn de risico's daarvan? Het lijkt me een hele fijne volgorde, maar is dit niet erg onverstandig gezien het feit dat 6-APB nog relatief nieuw is?

Overigens wil ik voordat ik aan de uppers ga misschien nog in de stemming komen met wat GHB. Kan dit kwaad als ik na een uurtje of 2-3 na inname van de G aan de uppers begin? Normaal begin ik altijd de eerste paar uurtjes met wat alcohol, maar dit komt de kater vaak niet ten goede en ik ervaarde met 6-APB de eerste ~30 mins een lichte bodyload. Misschien een gevolg van de alcohol? Vandaar dat ik iets nieuws wil proberen ;)

Alvast bedankt voor alle tips en informatie!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Held op donderdag 18 oktober 2012 om 17:17:
waarschijnlijk omdat 6-apb pas goed tot zijn recht komt in een donkere setting ipv in de volle zon.

Dat is ook de reden dat ik het op Qlimax weer ga proberen. Mijn eerste keer was overigens op Emporium, al weet je dat misschien nog wel.

Waarschuw beheerder
wat is een body load?
Waarschuw beheerder
Verder lees ik ook veel mensen die na 6-APB mdma nemen. Wat zijn jullie ervaringen daarbij? En wat zijn de risico's daarvan? Het lijkt me een hele fijne volgorde, maar is dit niet erg onverstandig gezien het feit dat 6-APB nog relatief nieuw is?

He held, bij mij werkt het niet. Na het nemen van 180mg 6apb een speaker genomen (ongeveer 6 uur na inname 6apb) en die kwam niet door. Alsof ie geblockt werd die speaker. Ik vind het dus geen goede combi, en vind 6apb ook tegenvallen.
Waarschuw beheerder
6-APB voor de 3e keer te gebruike

Jajajajaja doen doen doen! Tripreport wil ik (Y) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 18 oktober 2012 om 17:28:
wat is een body load?

http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php/Body-load