Nou jongens hier een klein reportje van gisteravond
23:40 anderhalf benzo fury (50-75 mg pellets combinatie 5-apb/6-apb) naar binnen gewerkt
00:40 eerste tekenen dat hij eraan zit te komen
00:45 dit wordt me te gek, overweldigend, drukte, aah moet zitten. Voel me ook behoorlijk misselijk
00:50 maatje van me wordt lijkbleek.
00:55 we zitten, aah dit voelt al beter.
01:10 we zitten en praten honderduit
01:30 wat ik het toch fijn om te knuffelen

En kijk die tijd eens, die gaat zoooo langzaam, geweldig dit!
03:30 doordat ik de enorme drukte nog steeds niet kan handelen afgelopen 2 uur veel gepraat, knuffels uitgedeeld, gelachen, gepraat, namen etc uitgewissel. Tussen 1:30 en 3:30 ook iets heel grappigs meegemaakt. Mijn kauwgom voelde aan als een vloeibaar stukje lucht, ik begreep er helemaal niets van

Heb hem in mijn handen gehad en overal aan uitgesmeerd, want ook in mijn handen voelde die heel raar aan

.
04:00 het wordt wat rustiger. Ik maak mijn eerste pasjes, aah dit voelt goed. Heel veel energie, blij, duimpjes, wat een prachtig leven.
04:30 het wazige van de Benzo Fury heeft plaatst gemaakt voor een bak aan energie. Kan nu ook beter met de drukte omgaan, maatjes weer opgezocht en gaan feesten.
05:30 Laatste uur volledig staan te knallen. Kaakklem is overweldigend, zweet giet aan alle kanten naast me neer. Maar wat is het fijn om los te gaan. De tijd gaat nog steeds heerlijk langzaam.
06:30 De laatste nummertjes worden gedraaid en ik heb nog steeds heel veel energie. Tijd voor een afterparty dus.
06:45 We lopen langs etenskraampjes, de Benzo begint langzaam weg te ebben en plaatst te maken voor honger/misselijkheid. Dus ik twijfel nog om wat te bestellen, ben nog binnen geweest, maar durfde het niet aan om wat te eten.
07:15 Ik ben kapot, nergens zin meer in, krampscheuten en besluit huiswaarts te gaan
07:30 Samen met een groepje naar station gelopen, de Benzo is nog steeds aanwezig schijnbaar, want lopen en praten is nog steeds heel fijn.
08:15 Moe maar voldaan in de bus. Goedemorgen fruitontbijt weggewerkt en naar huis gefietst.
10:00 Kauwbewegingen, grote doppen en beetje misselijk. Is nog duidelijk niet uitgewerkt. Ik ga douchen en zoek mijn bed op. Inslapen gaat eigenlijk direct goed.
15:20 Ma komt mij roepen, het is weer leuk geweest. Geen wazige slaap, maar gewoon heerlijk doorgeslapen, met een pisonderbreking. Geen kater tot nu toe, geen pijn in mijn mond. Smaak ga ik zo testen, dat weet ik nog niet, maar die was gister gewoon aanwezig.
Conclusie: 9+ voor thuissetting en 7+ voor een feestje. Leuk goedje maar mij een beetje te wazig op een gegeven moment. Weet alles nogwel tot in detail, dat is dan wel weer mooi
Edit: eten smaakt prima, en is ook prima weg te krijgen. Tong begint tijdens het eten wel aardig gevoelig te worden.
Update maandag: Geen concentratieproblemen, voel me normaal. Eindconclusie: Voor mij beter dan

, tijd gaat langzamer, weet alles nog, geen kater en geen concentratieproblemen