Mijn ervaring vorige week zaterdag was wat minder. Ik had 130mg ingenomen om 17:15u en zo'n anderhalf uur later voelde ik wel wat.
Nu moet ik wel zeggen dat ik om 13:15u die middag een capsule met ongeveer 22mg 2C-I heb genomen. Ik zeg ongeveer omdat ik in eerste instantie 26mg had afgewogen, maar besloot dat dat iets teveel van het goede was voor op een festival. Dus heb er op het oog een paar mg uitgetikt. Het voelde erg heftig, dus gok dat het eerder 22mg was dan dat het 18mg was. Ik vermoed dat de wazigere afterglow van de 2C-I nog wel heeft geduurd tot ongeveer 20:30, dus dat kan ook mijn beleving van de 6-APB verneukt hebben.
Rond 19:00u viel het me op dat ik wat spraakzamer en ietsje rustelozer werd. Ik voelde geen sterke stimulatie zoals ik gewend was van 4-FMP, ergens had ik dat een beetje verwacht, die helderheid. Maar dan met een soort MDMA randje. Nou, niets van wat ik verwacht gebeurde en ik was dan toch enigszins teleurgesteld. 3 uur na inname besloot ik om maar een klein stukje van een pil af te bijten, dat bleek uiteindelijk 1/3e te zijn. Tegen mijn verbazing voelde ik mezelf een kwartier later al vager worden en 20 minuten nadat ik dat stukje erbij had genomen ging ik hard, keihard! Dit verbaasde mij (en duidelijk iedereen om me heen ook

) want ik had niet verwacht dat het zó snel erbij zou werken. Uiteindelijk heb ik dat stukje goed 2 uur gevoeld, waarna ik nog een klein stukje afbeet van wat ik van die pil overhad. 5 minuten nadat ik dat stukje had bijgenomen bleek dat we gaan, dus dat beloofde nog wat voor de terugreis.
Mijn idee erover, ik denk dat ik zelf de ervaring heb verneukt door 2C-I te nemen vantevoren. Ik heb meer reports gelezen van mensen wiens eerste ervaring tegen viel, dus ik ben zeker van plan om het nog een kans te geven. Denk dat ik dan sowieso wel de dosis ga verhogen naar 150mg en kijken hoe dat uitvalt.
Dan nog de kater. Ik was maandagochtend wat gevoelig en had maandagavond ineens een enorm kutgevoel dat ruim een uur of twee heeft geduurd. De dag erna ging het eigenlijk wel beter. Met 2/3e pil erbij denk ik dat dat ook deels de boosdoener is geweest, maar daar kan ik niet echt zeker over zijn.
Het gekke is wel dat ik ondanks dat ik hard ging, wel alles nog weet eigenlijk. Namen van mensen die ik heb ontmoet, waar ze vandaan komen etc. Iets dat ik normaal gesproken met MDMA alleen wel op mijn buik kon schrijven.

Ik heb wel duidelijk het geestelijke heldere gevoeld, dus misschien is het gewoon niet aan mij besteedt. Gelukkig heb ik ook nog wat 5-APB liggen, die combi schijnt ook wel erg werelds te zijn. Dus dat blijft voor de toekomst altijd nog een optie.